2,5v toinen kives "turvonnut"??

!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja villiäinen:
:/ Oikeestiko?? Voinko linkittää kuvan vai luuleeko joku sitten sitä joksikin "irstailuksi"...Täällä kun löytyy mielipidettä joka laitaan.
No ihan oikeesti. Eikä ole mitään tarvista linkittää kuvia, HETI lääkäriin!!!!!
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja villiäinen:
:/ Oikeestiko?? Voinko linkittää kuvan vai luuleeko joku sitten sitä joksikin "irstailuksi"...Täällä kun löytyy mielipidettä joka laitaan.
Ei tarvi linkittää ees kuvaa. Mä oon saanut ohjeen, että jos kiveksen kanssa on häikkää niin lääkäriin on otettava yhteys heti. Jos kyseessä on kiertymä niin siinä on vaan muutama tunti aikaa tai on koko kives pois pelistä.
 
anna mun kaikki kestää
Alkuperäinen kirjoittaja villiäinen:
:/ Oikeestiko?? Voinko linkittää kuvan vai luuleeko joku sitten sitä joksikin "irstailuksi"...Täällä kun löytyy mielipidettä joka laitaan.
Ootko ehkä hieman yksinkertainen??
Toiset käskee lähtemään heti lääkäriin, ja sä mietit jotain helvetin kuvien lataamista tänne?!!
 
Menkää päivystykseen, mutta mieleeni turvonnut kivespussi tuo toisenlaisen diagnoosin, eli jos nestettä kertyy, vikaa voi olla munuaisissa ja vaivana esim. nefroottinen syndrooma. Turvottaa kyllä vähin erin koko kehon, oletko huomannut turvotusta muualla (esim. silmien ympärystästä näkyy helposti)?
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Alkuperäinen kirjoittaja villiäinen:
Oottakaa,otan kuvan...Kipua ei kyllä valita.
Mun pojalla siis toinen kives aivan sinininen ja turvonnut, tyrä on eikä vaadi akuuttitoimenpiteitä. Eikä ole kivulias - se nyt on aika tärkeä asia.
Mutta kyllä mä siitä huolimatta ensin soittaisin lääkäriin kuin alkaisin nettiin laitteleen kuvia... koska JOS se olis kiertymä niin aika olis kortilla
 

Yhteistyössä