2 kissaa ja mahdollinen kesälomareissu...

  • Viestiketjun aloittaja levoton strutsi harmaana
  • Ensimmäinen viesti
levoton strutsi harmaana
Vaihtoehtoja on 3:

1.Ottaisko kissat mukaan?

vai

2.pärjäiskö ne kotona viikon jos joku kävisi päivittäin ruokkimassa, putsaamassa vessan ja muutenkin tsekkaamassa et kaikki on ok?

vai

3.pitäiskö sit surutta maksaa lemmikkihotelli?

1. vaihtoehdossa eniten ongelmia aiheuttaa toisen kissan naukuminen autossa. On tauotonta. Sekä kissojen mahtuminen mukaan. Meillä on tila-auto, joka täyttyy kyllä tehokkaasti 5 lapsesta ja 2 aikuisesta. En ole keksinyt mihin edes sijoittaisin kissat mukaan matkustamaan? :/ Lisäksi toinen tapaus on arka. Stressaisi varmasti ihan hirveästi ympäristön vaihdosta. Lisäksi pitäisi ottaa mukaan kissanvessa sekä mietin mihin kissat mahdollisesti raapisi kynsillään? Ei ainakaan mihinkään vuokramökin hirsiseinään...

2. vaihtoehdosta tykkään eniten, mutta en ole vielä kysynyt keneltäkään jaksaisko joku käydä meillä päivittäin, joten on aika epävarma. Sen tiedän etten voi viedä kissoja kenellekään. Mutta sitten mua myös huolettaa aika. Viikko on pitkä aika kahdelle kissalle olla päikseen niin, että joku käy vaan moikkaamassa...

3. vaihtoehto tulis maksamaan reilu 200 e, ja en ole varma pitääkö kissoilla olla myös rabiesrokote otettuna että voi viedä hotelliin, jos pitää, sitten kesälomaviikollemme tulee eläimistä hintaa 300 e. Toisaalta olisi helpotus lähteä reissuun tietäen, että joku pitää koko ajan huolta kissoista. En tosin tiedä antaako budjetti noin paljoa anteeksi laittaa 2:n kissan viikon hoitomaksuun monta sataa euroa...

Taitaapi meidän reissu jäädä kissojen takia nyt tekemättä...
Haluaisin kuulla muiden kissanomistajien kesäloma järjestelyistä :)
 
misu
Ovatko kissat paljon ulkona ( = niillä on puuhaa) ? Itse valitsisin vaihtoehdon 2. ilman muuta, mutta meidän kisut pärjää hyvin kaksinkin. Viikko ei kuitenkaan ole niin pitkä aika.
 
levoton strutsi harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja misu:
Ovatko kissat paljon ulkona ( = niillä on puuhaa) ? Itse valitsisin vaihtoehdon 2. ilman muuta, mutta meidän kisut pärjää hyvin kaksinkin. Viikko ei kuitenkaan ole niin pitkä aika.
pääsevät käymään pihalla päivittäin, mutta ulkoilevat kiinni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja levoton strutsi harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja misu:
Ovatko kissat paljon ulkona ( = niillä on puuhaa) ? Itse valitsisin vaihtoehdon 2. ilman muuta, mutta meidän kisut pärjää hyvin kaksinkin. Viikko ei kuitenkaan ole niin pitkä aika.
pääsevät käymään pihalla päivittäin, mutta ulkoilevat kiinni.
muoks. Ovat olleet keskenään aikaisemmin sekä viikonlopun pe-su että 4 päivää to-su mutta silloin joku on aina käynyt täällä.
 

Yhteistyössä