2 lapselle talvivaatteet 200 eurolla - jeejee!

  • Viestiketjun aloittaja ihana ale
  • Ensimmäinen viesti
ihana ale
Pakko tulla hehkuttamaan, kun sain ostettua alennusmyynneistä kahdelle lapselle ensi talveksi vaatteet vain parilla sadalla eurolla. Alennusprosentit olivat kaikissa vaatteissa 30 prosentista ylöspäin. Meinasi vain tulla kiire löytää sopivia kokoja, kun venäläiset kahmivat urakalla kärryt täyteen lastenvaatteita.

Ostin:

kahdet talvikengät
toppatakki+housut
pitkä toppatakki
toppahaalari
toppatakki
välikausitakki

Merkit on hyväksi havaittuja Ice Peakia, Cirafia, Lassieta jne. Säästetty summa 140 e. Sillä saa taas ison kasan kesävaatteita.
 
"mhm"
Itse tilasin viimekeväänä nettialesta tämän talven talvivaatteet, maksoin 25 euroa todella hyvästä ja kestävästä haalarista!:)
Kokeilin vain onko niin halpa hyvä,mutta todella on. Oli poistomyynnissä tällöin, normihinta reilu 50 euroa.
 
ffggf
Kolmelle lapselle talvivaatteet 138€.

- kahdet kengät (yksi käyttää isomman viimevuotisia)
- 2 toppatakkia
- 2 toppahousut
- toppahaalari
- pipo
- kypärämyssy

Kaikki muut kirpparilta paitsi kengät uutena. Ice peak, lassie, reimatec. Säästin aika paljon ja ostamani vaatteet olivat uudenveroisia. Reimatec+ haalari 10€, ainoa miinus kun huppu puuttuu mutta viime vuotisen haalarin huppu passasi hyvin niin ei sinänsä haitannut.
 
"aapee"
Kolmelle lapselle talvivaatteet 138€.


Kaikki muut kirpparilta paitsi kengät uutena.
Minäkin hankin ennen lähes kaikki kirpparilta, mutten ole enää tehnyt isommille lapsille sieltä yhtä hyviä löytöjä kuin pienemmille. Lisäksi koululainen on alkanut olla jo tarkempi vaatteidensa suhteen. Mutta hyvä kun muistutit, pitääkin käydä lähikirppiksellä tsekkaamassa tilanne.
 
Mä ostin yhdelle muksulle kahdeksi talveksi haalarit ja hanskat ja lakit. Meni sen 160euroa.
Nyt muksulla 110 haalari ja kunnon hanskat ja sitten ens talveksi 116cm haalari ja sointuvat hanskat ja hattu. Ei paha. Kenkiä en ostanu, just ostettu nuo mitkä sillä on ja varmaan menevät vielä ensi syksyn jouluun saakka.
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";27811581]Miten te osaatte ostaa kengät ensi talveksi jo nyt? Vai ostatteko joka kokoa?[/QUOTE]

Pienemmillä lapsilla koko muuttuu yleensä 2 numeroa vuodessa. Isompana yhden numeron.

Meillä esikoisen talvikengät ovat olleet kokoa 26, 28, 30, 32 ja 33-34. Kuopuksen jalka näyttää kasvavan vähän hitaammin, joten hänelle jouduin ostamaan 29 numeron talvikengät, mutta ei haittaa, koska poika ei suostuisi käyttämäänkään tytön vanhoja pinkkejä talvikenkiä. Mustia Kuomia on käyttänyt ja niihin on laitettu paksummat villasukat.
 
BlingBling
Minä olen lapsille alesta ostanut ensi talveksi vasta Lassietec toppasormikkaat -50%..eli 6,45 jäi hanskaparille hintaa.Ulkovaatteiden suhteen odottelen vielä parempia aleprosentteja kuin mitä tällä hetkellä (30%)..
 
"mie"
Tilasin netistä valmistajan outletistä 2takkia+2housut +4hanskat Alennusta normihintaan oli 50-70% ja kauppojen hintoihin vielä enemmän ja plussana vielä sain ne ilman posti- tai toimitusmaksuja suoraan kotiin tuotuna :)
Kohta saadaan käyttöön ja menevät vielä ens syksynä ja taas joulun jälkeen pistän uudet tilaukseen.
 
"vieras"
Kauppojen haalarialet ovat juuri maksimissaan tuota 30%, mikä ei ole kovinkaan paljon kalliimmista Lassieista. Sen sijaan tilasin minäkin netistä 50% alella merkkihaalarin kuopukselle, joka on kosteussuojattu. Koululaiselle ostan sitten ihan suoraan kaupasta alkutalvesta, kun kasvaa sen verran huimaa vauhtia ja makumieltymyksetkin muuttuvat.
 
BlingBling
[QUOTE="vieras";27812796]Kauppojen haalarialet ovat juuri maksimissaan tuota 30%, mikä ei ole kovinkaan paljon kalliimmista Lassieista. Sen sijaan tilasin minäkin netistä 50% alella merkkihaalarin kuopukselle, joka on kosteussuojattu. Koululaiselle ostan sitten ihan suoraan kaupasta alkutalvesta, kun kasvaa sen verran huimaa vauhtia ja makumieltymyksetkin muuttuvat.[/QUOTE]

Riippuu varmaan ihan kaupankäynnistä tuo aleprosentti tms.,mutta täällä eräässä putingissa myydään loppuvaiheessa alea -70%.Kokoa ja valikoimaa tuossa vaiheessa on sitten vähän miten sattuu,mutta löytöjä olen kyllä aina tehnyt.Keväälle/kesälle on poikaa odottamassa 2-osainen asu ja haalari (molemmat vedenpitäviä),jotka löysin kesäalennusmyyneistä juuri tuolla -70% hinnalla.
 
[QUOTE="vieras";27811581]Miten te osaatte ostaa kengät ensi talveksi jo nyt? Vai ostatteko joka kokoa?[/QUOTE]

Mä koitan arvioida jos sattuu tulemaan joku "löytö" eteen. Viime vuonna ostin Eccon goretexit 15 eurolla ja koko on nyt just oikea. Jos ois tullu hutiostos, oisin varmasti saanu omani takas kirppiksellä.
 

Yhteistyössä