2+ RISTEILY!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.11.2004 klo 09:29 Sidney harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2004 klo 21:09 pinki kirjoitti:
taas tuli 4 matkalaista mukaan :D
Täähän menee ihan hyvin... =) :wave: Kaikki halukkaat mukaan...
Hitsi tää ei anna mun kirjautua ollenkaan sisälle :(
Mutta jos Sidneylle haluat ilmottautua niin osoite on nykyään sitten sidney_love76@suomi24.fi
Ei muuta kuin ilmottautumaan :whistle:
mä muute korjasin jo tuon sun uuden osoitteen toho aloitukseen =)
 
mistine
täältäkin tulee 2+ vauvelit... laitan sähköpostia kunhan saan keskusteltu ystäväni kanssa ..

siis ystävän pitää ilmottautua itse? vai ? ettei käy että minä ilmotan hänet?

ihan miten vaan ei siinä mitään ongelmaa..löytyyhän niiltäkin tämä tietokone..ja netti =)
 
Cressida
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2004 klo 10:37 mistine kirjoitti:
täältäkin tulee 2+ vauvelit... laitan sähköpostia kunhan saan keskusteltu ystäväni kanssa ..

siis ystävän pitää ilmottautua itse? vai ? ettei käy että minä ilmotan hänet?

ihan miten vaan ei siinä mitään ongelmaa..löytyyhän niiltäkin tämä tietokone..ja netti =)
mä ainakin ilmoitin samalla kertaa itseni ja ystäväni.. hänellä tosin ei oo mahd päästä nettiin
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2004 klo 10:37 mistine kirjoitti:
täältäkin tulee 2+ vauvelit... laitan sähköpostia kunhan saan keskusteltu ystäväni kanssa ..

siis ystävän pitää ilmottautua itse? vai ? ettei käy että minä ilmotan hänet?

ihan miten vaan ei siinä mitään ongelmaa..löytyyhän niiltäkin tämä tietokone..ja netti =)
kyllä käy että sinä hänet ilmotat... =) minulle tai sidneylle!
 
mistine
se sänky hommeli, pinki ??? saako sinne hytteihin niitä? ja varataanko samalla kun hytti..ja ilmotetaan kuinka monta?
meille tulee luxus hytti että sinne varmaan 2 sänkyä mahtuu?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.11.2004 klo 08:47 pinki kirjoitti:
Kukaan ei lähde risteilylle :LOL: :LOL: :LOL:
jaahas...hää kerinny tänne asti si... tiedoksi vaa risteilylle lähtijöille, et täst edes MINÄ KIRJOITAN VAIN MUSTANA. ja kaikki on edellee lähös risteilylle =) jos näkyy tääl harmaa pinki nii se EN ole minä. :headwall: hei, feikki tuuks säki mukaa??? saatais keskustella nenäkkäin............. :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.11.2004 klo 08:47 pinki kirjoitti:
Kukaan ei lähde risteilylle :LOL: :LOL: :LOL:
Täytyy olla aikas huno mielikuvitus ihmisellä, kun ei omaa nikkiä keksi vaan täytyy toisten baitata.
Kyllä luulisi, että sen verran omaakin ajatustenjuoksua löytyy että keksisit ihan IKIOMAN nimimerkin...!?!
Mieleeni tulee vain yksi kysymys... minkälainen ihminen oikein olet? Olisi todella mukava tavata tuommoinen naamatusten! Luulenpa että en voisi muuta tehdä kuin nauraa..! Taidat omata todella huonon itsetunnon tai jotain! (Ainakin sen kuvan itsestäsi annat)
Kummallista touhua!


 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.11.2004 klo 09:20 MiniMyy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.11.2004 klo 08:47 pinki kirjoitti:
Kukaan ei lähde risteilylle :LOL: :LOL: :LOL:
Täytyy olla aikas huno mielikuvitus ihmisellä, kun ei omaa nikkiä keksi vaan täytyy toisten baitata.
Kyllä luulisi, että sen verran omaakin ajatustenjuoksua löytyy että keksisit ihan IKIOMAN nimimerkin...!?!
Mieleeni tulee vain yksi kysymys... minkälainen ihminen oikein olet? Olisi todella mukava tavata tuommoinen naamatusten! Luulenpa että en voisi muuta tehdä kuin nauraa..! Taidat omata todella huonon itsetunnon tai jotain! (Ainakin sen kuvan itsestäsi annat)
Kummallista touhua!
BAITATA?? :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2004 klo 21:11 mistine kirjoitti:
se sänky hommeli, pinki ??? saako sinne hytteihin niitä? ja varataanko samalla kun hytti..ja ilmotetaan kuinka monta?
meille tulee luxus hytti että sinne varmaan 2 sänkyä mahtuu?


vikingin sivut ei anna luxus hyttiin varata kun 2+1 paikkaa, eli ilmeisesti ei saa 2 matkasänkyä sinne. vikingin sivuilla on kuvia hyteistä, kannattaa käydä kattomassa. ja soittamalla selviää. sängyt pyydetään sit vaan hyttiemänniltä laivassa. ainakin ennen näin.
 
hmmm.. tääkin miettii joskos sitä pääsis lähtee... vaikka lasten kans ku ei ole tullut käytyä laivalla vuosiin.

Mitäs sanotte jos ottaisin myös oman lapsenvahdin mukaan jos vaikka illalla kävis tanssahtamassa.. :p

Mitenkähän se onnistuu kun lapsosia on jo kolme + minä.. niin saakohan neljän hengen hyttiin yhden ylimääräisen? Vaikka ei tuo tanssahtelu nyt niin tärkee oo jos ei pääse ;)
 
mistine
niin.. no ei se kai haittaisi..kun kaverin poika on 1,6v niin se tarvis sängyn.. ja mulla tulee kuitenkin vauvalle rattaat niin voi hyvin nukkua siinä..

nooh..täytyy miettiä miten sitten tekee..
 
Sidney harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2004 klo 16:16 mistine kirjoitti:
niin.. no ei se kai haittaisi..kun kaverin poika on 1,6v niin se tarvis sängyn.. ja mulla tulee kuitenkin vauvalle rattaat niin voi hyvin nukkua siinä..

nooh..täytyy miettiä miten sitten tekee..
Mä saan ensi viikolla Viikingiltä tietoon noista lastensängyistä...
Olen ollut vaan töissä niin paljon ja pitkää päivää painanut niin ei ole kerinnyt tuleen koneelle ollenkaan :(
No mutta jos nytten kokeilis päästä useammin tännekin :ashamed:
 

Yhteistyössä