2-v mitat?

  • Viestiketjun aloittaja Kastepisara
  • Ensimmäinen viesti
Meillä esikko, tyttö, oli 2 vuotiaana 80.5 cm & 10.5 kg

Keskimmäinen, tyttö myöskin, 81 cm & 10 kg

Kuopus, poika täyttää vasta marraskuussa 2 vuotta, nyttemmin n 79-80 cm pitkä kun itse mittailin


:D
 
no enpä mä sitte toisaalta ihmettelekkään enää kun niin monet luullu tyttöä 2vuotiseksi, kun 1v neuvolassa oli 80cm ja 12,5kg.. on nää lapset niin eri kokosia, kun toinen pienempi vielä 2vuotisenakin :)
no, kai siihen vaikuttaa vanhempien koko yms..
 
mörsy
Meillä on viisi lasta ja kaikki olleet pienikokoisia ikäisekseen. Itse olen normaalipituinen, 162 mutta mies on pieni mies 170. eli lapset tuskin kasvaa isoiksi.

Vanhimmaisen kasvu on nyt loppunut, hän on 150 cm. ja on 16 vuotinen tyttö.

Heh..mutta meidän nuorimmainen...on varsinainen jätti, kaksivuotis neuvolassa oli 89 cm ja 17,2 kg eli ensivuonna ostamme moukarin tai kuulan ja alamme harjoittelemaan tulevaa mörssäriuraa varten!

:LOL:
 
vastaanpa minäkin tähän vaikka vasta käytiin puoltoista vuotis neuvolassa.tytöllä oli mittaa 88cm ja 12,8kg =) ..ei ainakaan minuun ole tullut kun olen niin lyhyt mutta isäänsä kai sitten kun mittaa hänellä on 189cm :whistle: ..niin näyttää tämäkin olevan niiiiin yksilöllistä..
 
isö jätkä
Hui, meidän poika yks vee ja joidenkin kanssa ihan samoissa mitoissa tai isommissa....mitenköhän iso siitä oikeen tulee..hih! Kiva huomata että on isoa jakaumaa vaikka olisi minkä ikäinen tahansa!
 

Yhteistyössä