2-vuotiaan vaatekoko?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vieras
No lapset nyt ovat niiiiiiin erikokoisia, että mihin tämmöisiä gallupeja tarvitaan? Itse en ainakaan tämmöisten perusteella lähtisi vaatetta tutun lapselle ostamaan :D.

Poika 2 vuotta

16,5 kg ja 92 cm :D :heart:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No lapset nyt ovat niiiiiiin erikokoisia, että mihin tämmöisiä gallupeja tarvitaan? Itse en ainakaan tämmöisten perusteella lähtisi vaatetta tutun lapselle ostamaan :D.

Poika 2 vuotta

16,5 kg ja 92 cm :D :heart:
Tää onkin ihan huvin vuoksi, en ole ostamassa vaatetta kenenkään lapselle. Nää on kivoja kysellä ja vastailla :)

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ellu:
Isokenkäistä porukkaa. Meillä tulee tammikuussa 2v. Vaatteet 80-86cm ja kenkä 20.
no meillä just tytölle alkanut opia tuo 21, sitä ennen ollut vaikka kuin pitkään koko 19-20- luulin että meidän tytöllä on maailman pienin jalka ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ellu:
Isokenkäistä porukkaa. Meillä tulee tammikuussa 2v. Vaatteet 80-86cm ja kenkä 20.
no meillä just tytölle alkanut opia tuo 21, sitä ennen ollut vaikka kuin pitkään koko 19-20- luulin että meidän tytöllä on maailman pienin jalka ;)
´Mä luulen, et meillä oikeesti on se maailman pienin :ashamed:
1v8kk, kengänkoko 18-19. Neiti käyttää 74-80cm vaatteita...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ellu:
Isokenkäistä porukkaa. Meillä tulee tammikuussa 2v. Vaatteet 80-86cm ja kenkä 20.
no meillä just tytölle alkanut opia tuo 21, sitä ennen ollut vaikka kuin pitkään koko 19-20- luulin että meidän tytöllä on maailman pienin jalka ;)
´Mä luulen, et meillä oikeesti on se maailman pienin :ashamed:
1v8kk, kengänkoko 18-19. Neiti käyttää 74-80cm vaatteita...
voi miten sirpakka :)
 
mää
Minkä kokoinen on Edla-mamman tytär? Mun tyttö syntynyt toukokuussa kanssa ja on nyt siis 1v 7 kk ja pituutta on 77,5 cm ja painoa 9 kg ja vaatteissa käyttää kokoa 80-86 cm ja kenkä 21:).
 

Yhteistyössä