2004 syntyneitä lapsukaisia

Meiän neiti on syntyny huhtikuussa 2004.. puhuu reippaasti ja vuoden ollu jo päiväkuiva.. yölläkään ei tule pissaa vaippaan, mutta se aamupisu tulee.. ei suostu vielä jättämään vaippaa kokonaan pois.. neiti tykkää askartelusta, piirtämisestä, yms. kotileikit on kivoin leikki ja sitä se yrittää pikkusiskolleenkin kovasti opettaa.. :D
 
Meillä on hyvin vauhdikas ja puhelias leijona neiti.On nyt muutaman viikon kutsunut itseään Pepiksi,on kuullut varmaan tarhassa luettavan.Meillä viihdytään paljon suihkussa ammeessa oltais vaik koko ajan.Meillä tykätään lukea kirjoja.
ruokailu sujuu jo hyvin,neiti opettelee tällä hetkellä itse voitelemaan leipiä ja muutenkin haluaa tehdä kaiken itse.
Unen kanssa meillä pikkuisen ongelmia.Uni ei tahdo ilalla millään tulla ja yöllä herätään useasti ja aamulla ollaan sit väsyneitä.näin meillä.
 
Meillä on huhtikuussa 2004 syntynyt tyttö.

On kyllä sillain peruskiltti ja reilu typy, mutta nyt kun meille syntyi tammikuussa pikkusisko, niin ensimmäinen kuukausi meni todella hyvin, mutta sitten alkoi huomionhaku eli kiukuttelu, vauvan kiusaaminen ja yms.

Tytölle ostettiin viime vuonna loppukesästä pyörä, mutta ei oppinut silloin sillä ajamaan eli nyt taas alkaa kova harjoittelu..

Tyttö on kans kova laulamaan ja ku katsoo idolssia, niin pitää saada mikki ja sitte lauletaan ja tanssitaan. Nytkin tyttö on piirtämässä ja kuuntelee samalla cd:tä. Se on aivan hullu piirtään ja nyt on kiinnostunut kirjaimista ja eilen oli vahingossa kirjoittanut paperiin MONA ja siitä sai tosi hyvin selvää..

Tyttö on ollut MINÄ ITSE tyyppi jo ainaki viimekesästä asti. Ja vaippa jäi pois n. 2v.2kk ikäisenä ja 2 kertaa sattu silloin alussa vahinko yöllä (pissa). Ja nyt käy aina pytyllä. On omien sanojen mukaan niin iso tyttö, että voi käydä pytyllä ja potta on pikkuvauvoille... :)

Mitähän vielä.. Meillä tyttö varmaan osais pukea itse, mutta yleensä me puetaan se, paitsi kengät laittaa aina itse. Nyt on vaan niin ku vauva puetaan, niin tyttö ei senkään takia pue itse.. Ja on muutenkin välillä vauva. Esim. menee sitteriin makaan ja lässyttää, että minä olen vauva, minua pitää syöttää jne...

Niin ja puhe on aika selvää. R-kirjain puuttuu ja jotkut vieraat ei välttämättä ymmärrä tyttöä vaikka muuten sanookin sanat tosi hyvin, mutta ku se r puuttuu, niin koko sana voi kuulostaa ihan joltain muulta..

Tulipa pitkä tarina..
 
Meillä tyttö 08/04. Pirteä ja hyvin voimakastahtoinen on. Perhepäivähoidossa pistää kuulemma isompia poikia ruotuun (äidin tyttö).
Puhuu pitkiä lauseita, r-kirjain puuttuu ja toisinaan sanat vähän omia kuten rasva on rapsa. Paljon myös laulelee ja osaa monia lauluja. Musiikki muutenkin on tärkeää.
Pukee toisinaan ITE ja toisinaan on sitten niin vauva että.. Samoin syömisen kanssa, toisinaan ei saa auttaa ja toisinaan ei jaksa itse.
Nukkuu omassa huoneessa ja nukataa itse kun käy peittelemässä. Toisinaan heräilee yöllä ja pyytää vettä.
Vaipat on vielä, mutta tekee molempia pottaa, kunhan vain muistasi viedä tai muistuttaa.
Palapelejä tekee mielellään ja nyt tekee jo tuttuja 20 palan pelejä. Lukea pitää myös paljon. Nyt viimeistä huutoa on tietokoneella kirjottaminen, osaa kirjoittaa jo oman nimen ja kun luettelen kirjaimia kirjoittaa siten muitakin sanoja. Kynällä kirjoittaa oman nimen, mutta piirtämisestä ei välitä, komentaa vain äitiä aina piirtämään.
Kova on neiti kiipeilemään ja hyppimään mm sohvalta, nyt aloitetaan piakkoin muksu- jooga, katsotaan miten siellä viihtyy.
Tällähetkellä neiti mahataudissa, taisi se noro löytää meidänkin perheen. Parempaan suuntaan kuitenkin mennään..
Pikkukakkonen olisi meillä toiveissa, mutta ainakaan toistaiseksi ei ole tärpännyt, mutta eiköhän me sisarus tuolle neidille vielä joskus aikaiseksi saada. ;)
 
Katiaana
Toukokuussa 3v täyttävä vesseli löytyy.. :heart:
Oikee sydänten murskaaja. Tämä herra ei ole ollut "äidin riesa", vaan oikea kulta.
kertaakaan ei ole ollut uhmaa, mitä nyt yhdessä vaiheessa oli hillitön kiipeämis ja purkamis vietti, mutta itkenyt ei ole kertaakaan SYYTTÄ! Ja silloinkaan ei pahemmin.......

Oikee kullanmuru.
 
meillä tyttö elokuu 04.Omaa tahtoa löytyy ja tempperaminttia.
Tällä hetkellä prinsessa leikit on kova juttu on kruunuja ja rimpsuja.Osaa pukea ja paremmin riisua ,syökin itse, joskus kun leikitään vauvaa haluaa et syötän.Sana varasto on laaja tytyy oikein varoa välillä mitä puhuu.Likka kun hölisee kaikki hoidossa ja muualla.Kun mies oli lainannut verkkareitani meni neiti ilmottaan pappalle et meijän iskä menikin meijän äitin välihousuihin.
Joka päivä ilmenee uutta,välillä rakastetaan lujaa ja sit taas välillä raivotaan ja murjotettaan.Kun kukaan ei ymmärrä et on jo iso tyttö.
 

Yhteistyössä