****2007 LOKAKUUN HERHILÄISET **VKO 24**

Heissan

8kk neuvolassa käyty ja uudet mitat 71cm,8370g ja pipo 44,5cm.
Olipa taas reissu..lääkärinä virolainen VÄLJAOTS ja tosi väljä olikin :kieh:
Oikeesta silmästä se ei nähny punaheijastetta ja käski sitten mennä yksityiselle silmälääkärille. Soitin kaikki maholliset lääkärit ja yks aika löyty kuukauden päästä. Mulla jäi sellanen tunne et sinne lääkäriin täytyy mennä nopeesti ni soitinkin sit neuvolaan taas..noh,se lääkäri ei olu mein neukkutädille maininnu tuosta asiasta mitään eikä edes kirjottanu siitä koneelle mitään :eek: . Mennään sitten parin viikon päästä uudestaan neuvolalääkärille,kun sillon siellä joku toinen..eli ei tainnu tuo meidän neukkutätikään aivan luottaa väljäotan diagnoosiin. :LOL:
Mut kyllä täällä jo itkut itkettiin kun netistä luin mistä tuo punaheijasteen puuttuminen voi johtua :'( mm.syöpä,kaihi jne.. Nyt vaan toivotaan,että se toinen lääkäri näkee sen heijastuksen ja totee,että kaikki hyvin. 3kk ikäsenä lääkärin tarkastuksessa kuiteski kaikki ollu hyvin..tosin sillonki oli toi sama lääkäri :headwall:
Mitä muitten 8kk lääkärintarkastuksessa on tehty?
Kun tuo ei tehny kyllä juuri mitään :kieh: keuhkot kuunteli,silmät katto ja kuuloa testas,mut eipä muuta :eek:

Juu,hitoo,että ulkona kylmä ja kurja ilma..eipä paljoo ulkoilu huvita :ashamed:
Tänään mulla ois sitten se tikkien poisto tuolta suusta siis :)
 
Monet jo kirjotteli että 74cm vaatteet käy pieniksi :eek: meillä menee viellä 68cm vaikka typy 71cm pitkä,mutta niin hoikka. Elikkäs jos joku haluu myydy niitä 74cm vaatteita niin tänne voi tarjota :wave: :D tyttö värisii mielellään ja etenkin kesävaatetta :)
 
juu meilläpäs ei ole ollenkaan 8kk lääkäriä :eek: :eek: :eek: !!! talossa ei ole kuin yksi kandi jonka aika menee raskaana olevien tarkastuksiin :headwall: ! olis kyllä päästy jos olis joku hätä ollu mutta mikäs tuolla, hyvin kehittyny mussukka :heart: .

juu pikkumies karjuu tuossa pinniksessä että "en voi nukkua vaikka väsynyt olen, rouva on hyvä vaan ja pakkaa minut vaunuun ja lähtee tuonne sateeseen lykkimään" :headwall: :headwall:

jaa siis osoitekko piti sille toimitajalle laittaa?
 
krisu meillähän oli toi punaheijaste hommeli kotiinlähtö tarkistuksessa,
eli lääkäri katteli silmät,ja sano että puuttuu se heijaste.
voi kamala mikä paniikki iski! :eek:
no siinä sit ooteltii silmälääkäriä
ja se kun tarkisti ni sanoi että silmät kunnossa,oli lamppu tehny toiselle lekurille temput.
toivottavasti teilläkin jotain lamppu häikkää :hug:
 
Juu osoitteet tolle toimittajalle...

Rontti ei varmasti ole teidän vika, että lapsia on sairaana... Meilläkin olis voinut olla vähän enemmän vaatteita päällä silloin lauantaina. Ja kun ovi oli auki, niin tuli koko ajan sitä vetoa. Meillä tuo äijä on väsynyt ja räkänen. Hirveen kiukkuinen kaveri.

Kohta on kellari melkein valmis... siis lattia on laatoitettu, pestään sitä koko ajan. Nyt annetaan vain kuivua. Jos vaikka loppuviikosta pääsis sisustaan.

Mileko monia hyviä mökki vaihtoehtoja olis, mutta eipä noin läheltä Turkua. Voi olla muutenkin aika vaikeeta löytää siitä läheltä. Mutta toivottavasti löydätte jotain sopivan hintaista. Ja toivottavasti ette ole liian myöhään liikkeellä... Täällä suunnalla mökit menee aika aikaisin. Mutta pidetään peukkuja. Koko kesän ajalta on mökit menneet jo joulu-tammikuussa. Jotain hajapaikkoja saattaa hyvällä tuurilla löytää. Hotelleista sitten tietysti löytyy..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Huomasittekos ettäs.posteissa on uusi versio jutusta :attn: :attn: Ja pyydettiin osoitteita että lähettävät lehden =)
Meidän muidenkin lokakuisten osoitteet ja :D
PEESI!!! :LOL:

muoks. tin mulla ollu kans tuo kuparikierukka noitten isompien välissä ja ennen tätä neitosta. Ja meinaan jatkaa samaa linjaa! Oon tykänny eikä oo mitään muutosta juur mihinkään ollu. Kunhan sais nyt vaan aikaseks mennä papa-kokeeseen...missähän hinnoissa se nyt pyörii? Halvempi se ainaski on ku hormonikierukka...
 
Krisu
Kaihin näkee itsekkii ja ihan ilman lamppuja. Mustuainen on samee eikä kirkkaan musta. Meidän vanhimmalla siis synnynnäinen harmaakaihi, jota leikattu 9 kertaa. Synnärillä ei huomattu, mut ois teillä varmaan huomattu aikasemmissa neukkulääkäreissä, jos ois.

Minuakii kiinnostaa vaatteet 70cm-> jos jotakuta kiinnostaa myydä... :attn:
 
Todellakin, onko Siiri ainoa terve mökkiläinen :kieh: ? Toivottavasti edes Siiri :saint: .

Katjanna, meillä on ilmassa tuota samaa perään itkemistä :headwall: . Esikoinen oli ihan hirmu itkijä, aina kun oven veti perässä kiinni. Keskimmäisellä tätä oli hyvä jos nimeksi ja tämä kolmas on siltä väliltä. Jonkun asteen harmillinen "riesa" tuokin, mutta toisaalta kuuluu toisilla varmasti kehitykseen.

Mamma3, mä oon aika kirjottaja :kieh: . Itelläni on tallessa 6lk asti päiväkirjat ja joka päivä kirjotan jonkun pätkän. Miks ihmeessä :eek: ? Lapsilla on ekana vuonna ollut kaikilla 2 vauvakirjaa ja sit 1v synttäriks oon antanut sellasen 5v päiväkirjan, jota ite sit täyttelen, en ihan joka päivä, niin et päiväkirja kestää varmaan kouluun menoon asti. Kohta mulla on siis 4 päiväkirjaa täytettävänä :LOL: . Ei aina oikein huvita, mut en osaa luopuakaan tosta. Sit mulla on vielä kahdelle kummilapselle sellaset ihan pienimuotoiset päiväkirjat, kirjotan aina välillä niille jotain, kun ollaan nähty.

Jeps, mut mun pitäs alkaa pakkaan :eek: . Huomenna lähdetään taas mökille, nyt oman perheen kesken.
 
Kerrompa vähän piiiiitkästä aikaa kuulumisia. Poika on nyt 8kk ja kontannut pari kuukautta ja kuukauden verran noussut tukea vasten seisomaan ja nyt alkanut jalkoja vähän liikuttelemaan ja askelia harjottelemaan. Nousee itse istumaan ja leikkii paljon lattialla istuen. Syö jo melko karkeaa ruokaa. Pituutta on 72cm ja painoa 9,5kg. Nukkuu yöt n.22-8. Ei ole kuukauteen yöllä syönyt. Pari kertaa yöllä tuttia pitää laittaa ja puolet yöstä nukkuu omassa sängyssä ja loput vieressä. Vaatteissa mekin olemme siirtyneet 80cm, osa bodeista jopa 86cm. Eipä tässä sen kummempia. Mukavaa sadepäivää kaikille =)
 
Migreeneistä:
Mulla ollu murkku iästä alkaenmigreeneitä, mulla aina alkaa migreeni näköhäiriöillä; näkökenttään tulee ikäänkuin "aukkoja", kerran kävi niin että meni tasapaino kokonaan, odotin tyttöäni ja ei vaan jalat kantaneet kun huimasi, kaaduin kyljelleni ja piti käydä sairaalassa katsomassa että onhan kaikki ok, ja kerran Eemin odotus aikana meni puhekyky, puhuin ihan joutavia..Silloin pelkäsin. Makasin meilahden päivystyksessä ja siellä sitten hoksasivat että migreeniähän sekin oli.
Aina mulla myös sitä puutumista, puutuu raajat, naama, pää..ihan kauheaa.
Ja aina vasta 1-2 h näistä oireista alkaa pääkipu.
Nykyään osaan ottaa napin naamaan heti kun ekat merkit ilmenee, ja näin ollen ei noita pahoja pääkipuja ole tullut.
Mutta aina menee 1-2 päivää siihen migreeni"krapulaan", on väsynyt, jotenkin "hidas".

Migreeni on ihan kamala vaiva, usein ajatellaan että migreeni on "pelkkää" pääkipua (ollenkaan sitä järkyttävää tuskaa väheksymättä), vaikka usein ja tosi monilla siihen migreeniin liittyy paljon noita muita, ihan yhtä kamalia ja pelottavia oireita.

Mulla ollut nyt noita migreeni kohtauksia aika tiuhaan viime aikoina, unenpuute ja kaikki vaikuttaa mulla tosi paljon. Mulla pitäisi olla aika säännölliset ruoka- ja uniajat, sekä juoda paljon vettä, muistaa käyttää aurinkolaseja yms..Kaikki vaikuttaa aika paljon.

Ja sitten muuta, mulla kävi äsken kylässä 6 vkoa "vanha" tyttö, arvaatko oliko ihana..!! Eemi näytti ihan jättiläiseltä sen rinnalla :)
 
Ilmeisesti oli sitten muitakin kiinnostuneita Raision IKEAssa tapaamaan, kuin mie ja LillaStina =) Pitäiskö joku ajankohta sopia muutaman viikon päähän (annetaan pahimman alkuryysiksen mennä eka ohi)?

Mie oon tänään noita silmätippoja yrittänyt pojalle antaa. Miten se voi olla niin vaikeaa :( Tai kai sitä osuis paremmin sinne silmään, jos vaan uskaltas pitää pipettiä lähempänä silmää. Täytyy muistaa ite pitää huolta, etten itelleni tartuta tuota silmätulehdusta. Siitä on hauskuus kaukana, jos mun pitää itelleni yrittää saada tippoja silmiin |O taitas jäädä laittamatta...
 
Onko muuten muilla samanlaisia järjettömiä (?) ällötyksiä kuin miun vastenmielisyys viedä jotain silmän lähelle? Mies, kun laittaa silmiinsä allergiatippoja, niin miun on silloinkin pakko katsoa muualle. Toinen ällötys on punkkien irroittaminen. Aikasemmin se oli minusta ihan helppo nakki, enkä ymmärtänyt miten joku ei siihen pysty :ashamed: Raskaus aikana punkeista tuli kuitenkin yliällöttäviä, oksetti jo ajatus semmoisen irroittamisesta koirasta ja se ällötys on näköjään jääny :/
 
Lääkärissä käyty hyvillä mielin :D sain sen lähetteen neurologille ja ootellaan nyt kun kutsu tulee! Hyvin perusteellisesti kyseli noista säryistä et minkälaista ym. sanoi et on 2 vaihtoehtoa mihin nuo oireet viittaa, joko migreeniin tai jännityspäänsärkyyn. nyt pitää kokeilla tota imigran lääkettä tohon särkyyn... jatkosta katotaan miten ruvetaan hoitamaan kunnes oon siellä neurolla käyny. ja jatkossa saan käydä tällä lääkärillä, ei tarvii sinne omalle mennä. laittoi sinne tietoihin et pyydän aikaa sitten häneltä... :whistle: ylilääkäri oli vielä tämä ja oikein mukava!

noista 74cm kesäbodeista mie voin kyl niitä myydä mut vast juhannuksen jälkeen kun ostan alesta sit isompia...
 
Iltapäivää... Mulla iskikin sit puuhastelukärpänen tossa aamupäivän laiskottelun jälkeen, ja sainkin jotain järjellistä ihan ajoiksi. Tossa allaskaappia pyyhkiessä tulikin mieleen, et oon kuullut sanonnan et sellanen ihminen(talossa huushollaa) kuin allaskaappi on, ja myöskin saman mutta eteinen allaskaapin paikalla...siis kumminpäinköhän tää oikeesti menee :whistle: Hitsi, kaikkee sitä pohtiikin :LOL: Oisinkohan mä jonkin muun virikkeen tarpeessa, kuin vaan lasten ja kodin :LOL:
Rontti, mulla on kans kaikki päiväkirjat tallessa mitä oon kirjoitellut. Ekaa oon kai alotellu joskus 10vuotiaana =) Jossainvaiheessa mulla tuli kalenteriin merkattuun päivän tapahtumii yms. eli siitä tuli ton päiväkirjan korvike, ja sitä oon jatkanu vielä nytkin :) Eli aina vaan jotain yhteistä meistä löytyy ;) :LOL: Joskus jos jotain isompaa kirjotettavaa on, niin kirjoitan sellasen kirjeen ja sen oon tallettanut jemmaan myös. Monesti oon miettiny et millonka noita tohtis hävittää, kun jotain yläaste juttui ei tartteis meidän lasten koskaan lukea ;)
Samoin noita vauvakirjoja on tullut ahkerasti kirjoitettuun. Niitäkin on kertynyt kaikille kaksin kappalein, esikolla taitaa olla kolme :eek: +pankista saadut kirjaset, jotka ovat kyllä melkistä tyhjillään, en niistä oikein tykännyt.
Ja meidän vanhimmalla on sellanen isompien kirja, vauvakirjan tyylinen, johon ite voi kirjoittaa sitten joskus...pitäis varmaan alkaa sitäkin ton esikon kaa yhdessä täytteleen, kun musta siel oli jotain sellasii juttui jotka pitäis tehdä nyt eikä kouluiässä.... Sellaset haluisin näille nuorimmillekkin.
Hauskoja muistoja nekin sitten aikanaan :)
Toi kummilapsille kirjoittaminenkin kuulosti oikein mukavalta, mutta multa taitaa se jäädä :D
On tässäkin jo....
*muoks* painovirheitä himputisti
:ashamed:
 
Lääkärissä käyty ja ihmetteli lääkärikin, että ei ole ihme jos mulla on ollut huono olo :eek: siis sitä määrää mitä sieltä tuli :'( epäilen ite että olis jotakin allergiaakin taustalla, nyt kun kaikenmaailman pölytyksiä menossa! Mulle on joka kerta sanottu, että EI saa syödä allergialääkkeitä ja nyt mulle sanottiin että on joitain, mitä voi ottaa! Elikkä nyt cetirizinillä kokeillaan ja zitrhromax kuurin sain! Soitti ja selvitti naisten klinikan suunnalta ja saa syödä. Pakkohan tämä on hoitaa pois, ihan karseaa.. eihän tuota kohta jaksa edes synnyttää. Ottivat nyt ekan kerran bakteeri viljelynkin, että olis varmasti oikea antibiootti.

Meillä on ollut 6kk neuvola viimeks ja sitten seuraava tuossa 9-10kk iässä :| Ei meillä mitään 8kk neuvoloita oo :/
 
Äst, unohtuipa sitten puolet asioista kirjoittaa äskön :headwall:

Tyttelille nyt ekaks, hyvä että ottivat viljelyn ja kaikki. Jospa se alkais siitä nyt vihdoin helpottaa! :hug: Jaksuja!!!!

Rontille toivotaan parempia mökkisäitä mitä nyt on.... ja nauttikaa perheen voimin :)
Millonkas teillä vietetään niitä kesäjuhlia?

Niin ja sitä kuparikierukkaa mäkin oon miettinyt, kun ei toi ukko ole sinne leikkaukseen menny :kieh: Ja pillereitä en haluuuuuu syödä |O Tarpeeks hormooneja jo omasta takaa :D
Pitäiskö tulkita tuo miehen leikkaukseen menemättömyys niin että hän haluu viel lisääntyy :whistle: Ja ketut...harjotella se vaan tahtoo, kuten rontti sanos, jumpata :LOL: (toi jumppaus oli mulle ihan uus sanonta SILLE ;) ja se saa mut aina nauramaan)

Meillä on 8kk neukkis, mutta seuraava sit 10kk ja sit 12kk, sit alkaakin mennä viel harvemmin. Mutta ihan hyvä niin...ei tuol aina jaksaskaan ravata :kieh:

Ällötyksistä...mulla on hirvee ällötys kastematoihin. Tai ei ite matoihin sinänsä, mutta en pysty laittamaan niitä ongenkoukkuun paljain käsin :eek: :x :LOL: Eipä juurikaan muuta tule nyt mieleen
 
Kuka haluaisi äkäisen pikku neidin :attn: :whistle: Kiialla menee päreet koko ajan kun lelut karkaa käsien ulottuvilta. Neitillä kun tuo pakkivaihde on vain päällä. Räkä valuu ja huuto raikaa. jippii |O Välillä mulkasee minuu ja huutaa kahta kauheammin. Äitin vika se onkin niin kuin aina :whistle: Meillä mennään tänään kyllä aikasin nukkumaan :kieh:

Tuosta migreenistä. Meijen äitin puolella suvussahan sitä on yhellä jos toisella. mulla ei läheskään aina päänsärkyyn asti mene mutta näköhäiriöitä sun muuta on useampana päivänä viikossa. Milloin vilkkuu valopallot, sahalaidat tai tyhjät aukot näkökentässä. Joskus on käynyt niin ettei käsi tottele. Ja usein on sitäkin että tuntuu kuin toinen silmä vetäisi kieroon mutta sitä se ei tee. Tunne vain on se. :/ Oon huomannut että väsymys on yksi pahimpia laukaisijoita ja tää tietokone :headwall:

Tänään oon ollut kyllä niin saamaton että. KOKSin ja kauppareissun jälkeen on vaan maannut, pääasiassa Kiian vieressä lattialla. Tai sitte roikottanut kiukkuista tenavaa sylissä. Kyllä huomaa että tämmönen sateinen ja pimeä sää saa ittensä tuntumaan paljon väsyneemmältä |O Jospa menis viel kahvia keittämään :wave:
 
mulla on kuparikierukka,kun se laitettiin vuotoa tuli varmaan 1kk :/ ja nyt kuukautiset onvat todella runsaat :kieh: ja tulee milloin sattuu :kieh: Joskus on alaselkä erittäin kipee(en tiiä onko ollut jotain tulehdusta).'
8kk neuvola oli tänään tytyn mitat on 10220kg ja 75 cm :heart: kaikki on hyvin =) =)
Läkäri ei tehnyt meilläkän mitään muuta kun katsoi korvat,silmät,mahan ja katsoi miten tyttö liikkuu :D
Lääkäri sanoi (minä siis kysyin) et voi nyt jo antaa tavallista maitoa,siis kokeilla pikku hilja niin onko joku teistä antanut jo ja mistä maidosta kannattaa aloittaa (kevyt,rasvaton,hyla) ?
 
:LOL: :LOL: jumppaamaan siitä mamma3 :LOL: . Juu, sulla mies haluu selvästi vielä vauvoja :whistle: . Mikäs sun kuumeilun tila nyt on? Mulla se meni ohi ja nää riittää meille. Ei tietty enää muuta vaihtoehtoo oliskaan, mutta siis en onneks kuumeile turhia. Mies tuuletti tuossa just noin viikko sitten, kun tuli lekurista soitto, ettei siittinkäisiä ole enää.

Huh, mulla alkaa pakkaukset olla valmiit ja piirakkaa uunissa. Kaikkee pitänyt taas sinne miettiä, ruuista ja muista lähtien. Päätettiin mennä, vaikka sit sataiskin. Jos on huonot kelit, ollaan se ulkona mitä viititään, muuten sit saunotaan, annetaan lastenkin oikein lotrata vedellä, pelataan, luetaan kirjoja, paistetaan lättyjä. Kaikkee sellasta, mikä meinaa kotona välillä jäädä, kun täällä on aina olevinaan jotain muuta.

Mulla ei taida varsinaisia ällötyksiä sen kummemmin olla, mitä nyt vähän kaikkea ällöän :LOL: . En todella pistä matoa koukkuun minäkään, joskus pienenä kyllä laitoin. En myöskään ota kalaa koukusta. Sammakkoa en pitäis mistään hinnasta kädessä jne.

8kk neuvolasta, hmmm mitäs siellä... Tollasesta punaheijasteesta en ole ikinä kuullutkaan, mut karsastus katottiin 8kk neuvolassa ja se oli melki ainoa, minkä lääkäri neuvolakorttiin laittoi. Kuulo katottiin, pinsettiote, istumaheijasteet, lonkat, nivuset ja mahaa paineli, jotain maksaa ja mitä lie kokeili. Olikohan muuta, en muista, kai aukiletta kokeili jne. Samalla jo pyysin valmiiks vesirokkorokotteeseen reseptin. Meinaan laitattaa sen heti 1v. Me kun mennään päikkyyn, en haluu pienelle sitä tautia. Tauteja voi muutenkin sit piisata |O

Isukki pitelee tuolla typyä, onpa ollut ihana kun on saanut tunnin touhuta itekseen. Alkaa olla kämppä siistinä taas ja päiväkirjat tosiaan kirjoteltuna :snotty: . Täällä ukkosti ja satoi aika reippaasti, ei olla paljon pihalla oltu ja se kyllä saa herkästi väsyneeksi tämän naikkosen. Nyt pirteenä kumminkin :D
 
Meiltäkin sai yhden kiukkupussin... Meillä on vissiin kuumetta... yskä on kauhea ja nuha. Jätkä on nukkunut tänään vasta 2 päikkärit, ekat 3 tuntia ja 1½ tunnin päästä mun sylissä tunnin päikyt. Nyt taas kitisee ja kiljuu tossa.... Hieroo silmiään... Eli kyllä meillä on joku vähän isompi räkätauti meneillään... No ei voi mitään.
Eilen illalla meni nukkumaan vähän vajaa 21 ja nukahti heti, heräs 22 jälkeen ja nukahti uudelleen vasta vaille 23... Aamulla pomppas jo kuuden jälkeen ylös. Eli ei meillä kaikki ole kunnossa...
 
Voi kuulkaas, ette tiiä kuinka mä oon jotenkin niinku ekstra onnellinen. Siis olen mä onnellinen muutenkin, mutta tuo eilinen keikka (siis se Celine Dionin) sai mut niiiiiiiiiiin luxus onnelliseks ja hyväntuuliseks. No mikäs siinä tietty, kun hieman yli 10 vuoden unelma toteutui. :D
Keikka oli niin upee ja paikat meillä tosi hyvät (toki parempiakin olis ollu).
Shown jälkeen oli semmonen olo kun olis saanu todella loistavaa seksiä :whistle: ;)
No se siitä, oli vaan pakko mainostaa :D B)

Mulla edelleen flunssa, ollu nyt viikon verran, ellei vähän rapeetkin, millään ei lähe pois. Samaa oloa vaan pukkaa minutista toiseen.. :/
Juhollakin yrittää flunssaa pukata ja saas nyt nähä tuleeko se sieltä kunnolla vai ei. Kun sillä on paripäivää nenusta vuotanu semmosta vesinoroa, tosin ehkä kerran tai kaks oon vaan päivässä joutunu pyyhkäsemään. Eli flunssaa ei ainakaan vielä ole, mutta saa tosiaa nähä että tuleekos vaikos eikös.

Juholla tais sanavarastokin kasvaa yhellä sanalla lisää, sano tänään isi ja melkeen heti mies sano perään että isi, niin Juho totes vaan että isi. :heart:
Selvästi tuo onkin jo pari viikkoa sanonu äiti :heart:
Tukea vasten nousee tavallaan, siis ei nouse esim hyllyä tai jakkaraa vasten, mutta minua tai miestä vasten nousee kun pitää toisesta kädestä hellästi kiinni. Eli kaippas tuo kohta nousee sitten ihan hyllyä tms. vasten.

Huomenna mennään naapurin rouvan kans kattomaan sinkkuelämää leffa. Miehet jää hoitamaan lapsia :D Siinä onkin ollu sitten tälle mammalle menoa kerrakseen muutaman päivän sisään :eek:
Torstaina olis me&i kutsut ja lauantaina veljen häät, että mihinkäs mä oikeen joudun näitten menojeni kanssa :eek: :D :LOL:

Mut nyt täytyy kävästä tuos sopimassa noist huomisista treffeistä :D
 
nonii,nyt on käyty kiinalaisessa,oli tosi hyvää sapuskaa :p
tilasin paistettua riisiä+kanaa.
hurjan iso annos,jäi viel kotipakettiinkin illaksi:)

no tämä meijän muru oli itkeskellyt kovasti perään...
oli se vähäksi aikaa innostunut ku kirjoja olivat katelleet,sit taas cälillä nakannu kirjat pois ja itkuksi!
anoppi kuitenkin sanoi että käykää vaan useemminkin,hän tulee kyllä kattomaan mielellään.
Kiva!
eli varmaan elokuviin sit ku sinne joku hyvä tulee.

täytyy kyl myöntää että tuota poikaa kamala ikävä...vaikka vaan reilu tunti oltii pois nii mielessä koko ajan.
ja kyllä murua nauratti ku kotiin tultiin:heart:

tosiaan piti sanoa että meilläki on kiukkuiltu tänää jonku verran,hankala oli poitsun alkaa nukkumaan.
varmaa hampaita lisää tulee.
tai tähän ikään kuuluvaa??

tytteli
toivottavasti sulla alkaa jo helpottaa
:hug:

minä painun keittämään viel iltakaffet :wave:
 

Yhteistyössä