2008 marraskuisten murut *joulua odotellessa*

Mulla on ihan öllö-olo. Alkoi jo keskellä yötä.. Väsymys vie voimat & mitää ei tee mieli syödä.. Tulee vain entistä huonompi olo.. Mutta ei okseta.. Miten mä huomenna jaksan töihin lähteä jos tää olo on vielä pahempi..

Tämän olonko mie välttämättä olen halunnut.. Hullu minä.. Ja eilen vein roskikset.. Ja lensin oikein kivasti.. Kaaduin suoraan oikean reiden päälle. Kivan näköinen reisi, ihme, ettei housut mennyt rikki, vaikka reidessä on hienot haavat. En uskaltautunut takapuolelle laskeutua, ku en halua häntäluun murtua uudelleen.. Vihloo siihen ihan tarpeeksi usein.

Huh huh, ku heikottaa.. Ei kivaa ei.. Olisi vaikka mitä tekemistä, mutta, kun ei vaan yksinkertaisesti jaksa :ashamed: .. Haluaisin nukkua.. Mutta ei voi..

9 kk:tta.. VOI EI!! Toivottavasti ei ainakaan yliaikaiseksi mene.. Neljä lasta :eek: Nyt on kyllä aivosoluni karanneet ja pahasti.. :whistle:
 
:hug: Jaksamista RD! Nää on just niitä juttuja, joilla voi yrittää hillitä omaa vauvakuumetta...

Paljon olisi taas tänään tekemistä. Kauppaan pitää heti rynnätä, kun alkaa olla sapuskat syötynä :) Ja kaveri tulee lapsineen meitä viihdyttämään. Iltapäivällä ollaan lähdössä hiihtämään isompien kanssa. Huomenna joudun antamaan autoni isännälle, kun tuo vie omansa korjattavaksi. Kamalaa olla täällä peltojen ja metsien vankina ilman autoa :eek:

Kahden viikon päästä alkaa työt :/ Kyllä pikkasen jännittää, että miten kaikki lähtee rullaamaan. Mulla on jo ihan vatsasassa velloo, kun ajattelen ensimmäistä työpäivää...
 
huomenta....
en ois sitten millään vielä noussut, ollaan nukuttu kaikki joulunpyhät puoli kymmeneen, koko sakki ja nyt seiskalta pikku-ukkeli ihan virkeenä kiekui kainalossa, eikä sitten millään enää saanut unen päästä kiinni, joten tässä ollaan.
|O
Saapa illalla sitten unen päästä kiinni aikasemmin kuin puolilta öin..

meillä vähän surua, tai luopumista ja jäähyväisiä täällä, mummua kävin eilen katsomassa, taisi olla viimeinen kerta...tai ehkä niin toivon, jotta toinen pääsisi pois kivuliaasta tästä maailmasta.

ja myös ristiriitaisia fiiliksiä...samaan aikaan raivasin eteisen tyhjäksi, revin tapetit ja pakkeloin seinät. Mies sai lattiat laitettua eilen. Eli näiltä osin oon tyytyväinen!! On 4vuoden suunnitelma vihdoin toteutusvaiheessa ja hyvässä mallissa! Enää tapetit huomenna ja "sisustaminen"...hieno tulee! :D

Toi pikkunatiainen on ihan hirvee termiitti nykyään, oikeen juoksee pahantekoon ja kikattaa kun ottaa sen pois! Kun silmä välttää se killuu jossain keittiötyötason reunalla ja hapuilee käsillään jotain jos tarttuis näppeihin...tiskikoneen kannelle kiipee ja siinä renkuttaa. Nytkin sitten ihan väsyneenä tuossa vinkuu, kai se on syliin otettava. Ja annettava muutakin aamupalaa kuin maitoo. Koskahan sitä olis viitteliäs ja jaksais jättää pullon pois? Ja/tai tutin? ONKO MONELLA VIELÄ KÄYTÖSSÄ?
oon vaan niin laiska, haluun päästä helpolla....esikoinen oli tän ikänen kun pullo jäi pois ja tutti sitten reilu 1½veenä...

jaa kai me mennään suihkuun, ja sitten päivän hommiin. Jos oikeen koittas ulkoilla ja kävis kauppoillakin.

 
Huomenet

Täällä ollaan jo töissä ja arkisessa aherruksessa. VÄsyttää ihan julmetusti, Leevi edelleen yskii yöt nyt viikon yskiny. Lääkärissä käytetty ja virusta kuulema vain. Mä oon ihan poikki, päivisin poika on oikein virkeä termiitti mutta yöt menee yskiessä.

Tutti ja tuttipullo on meillä edelleen käytössä...tutti tosin enää unilla ja autossa. Pulloa saa aina unien päätteeksi.

Jospa sitä jatkais töitä...
 
Huomenia!

Mie, ku oon aatellut, että meidän pikku riiviö, mutta kun luki Helmin kirjoituksen, niin meidän riiviö on oikea Prinsessa :heart: . Ei pahemmin tee tuhojaan.. Ainoastaan tulee mieleen dvd-hyllyn tyhjennys, mutta senkin on lopettanut, ku tietää, ettei sitä saa tehdä :D.

Meillä on tutti käytössä. Oikeastaan vain nukkuessa & pullosta saa maidon nukkumaan mennessä. Muuten ei pulloa saa. Itsekin olen miettinyt, että milloin pois.. Mutta, kun se on vain niin helppoa. Pulloa en ainakaan vielä ota pois, ku rupeaa niin kiltisti nukkumaan.

Meillä on yritetty vaipattomuuttakin, että saataisiin päivävaippa pois.. Mutta ei neiti sitä hoksaa, jos et itse oo nostamassa useasti potalle, niin asiat tulee lattialle.. Ja eilen itsellä oli niin öllö-olo, että koko päivä meni sohvalla maatessa.. Joten vaippa oli pyllyssä, ku ei toivoakaan, että olisin jaksanut luututa lattioita.

Tänään meillä -30 astetta pakkasta & eihän auto lähtenyt käyntiin, kuten kävi myös joulupäivänä (silloin -29 astetta). Akussa kyllä on virtaa.. Mutta tuo ihana pakkanen. Enhän mä myöhästynyt kuin 45 minuuttia töistä.. Piti odottaa seuraava linja-auto. Onneksi ne edes liikkuu.

maarias: Sitähän mie oon jo ajatellutkin, että tätä oloako minä oon kaivannut |O . Mutta jospa tää helpottais pian. Haluaisin päästä nopeasti ultraan, että näkisi sen, että onhan vain yksi tulossa.. Jos on tuplat => PANIIKKI!!!. Kuitenkin, kun molempien suvussa on kaksosia.. Oma äiti on kaksonen & mummo on tosiaan synnyttänyt kahdet kaksoset..

Mutta yrittää jaksaa vaikka neuloa, kerran ei asiakkaita näy.
 
RD:lle onnea plussasta! Vauvakuumetta pukkaa täälläkin aina välillä, mutta sitten otetaan "järki" käteen... ;) Vaikka kateellinen olen kaikille vauvamasuille :ashamed: Mun vauvakuume taitaakin olla krooninen, haluaisin aina vain sen pienen nyytin...

Helmille voimia surun keskellä.

Tutit ja tuttipullot on meilläkin käytössä, tutti lähinnä nukkuessa ja tuttipullo ainoastaan yöunille käydessä.

Me matkustetaan parastaikaa pohjoiseen. Isäntä toimii kuskina, pikkumies nukkuu ja minä surffaan netissä;) Hyvä työnjako! :D

Joulu meni omalla perheellä, teinit lähti Tapaninpäivänä pohjoiseen junalla ja mennään nyt autolla perässä. Lomaillaan tää viikko, tapaillaan ystäviä ja sukulaisia. Harmi vaan, kun meidän pikkumies sairastui räkätautiin eilen, tietenkin juuri reissua ennen, kun muuten on säästynyt kaikelta sarastamiselta pitkän aikaa! Oikein olen ihmetellyt kun niin terve on ollut... Toivottavasti sais nukuttua ees jotenki eikä tarviis mummolassa valvoa sen takia.

Eipä muuta tällä kertaa, kaikille mukavaa loppuvuotta ja entistä parempaa tulevaa!! :wave:
 
Moi!
Aamulla oli jotain -20 tai ylikin. Nyt näyttää -17 astetta. Pakko tuo pikkuneiti laittaa ulos, pakkanen onneksi koko ajan vähenee...

Meillä on yöt menneet vaihteeksi hyvin! Tai kohta ei kun menen julkisesti näin sanomaan :D :kieh: Aamuun saakka on pienin nukkunut, me miehen kanssa jatketaan edelleen olkkarin lattialla nukkumista =)

RDtä en oo muistanut onnitella! Hyvä että joku uskaltaa lapsia tehdä ;) Mua kauhistuttaa ajatus et itsellä ois kolmekin juoksemassa täällä :eek: Raskaana toki voisin olla, jos toki kaikki väsymykset ja kolotukset jäis tulematta ;)
Meillä muuten jäi esikoiselta pottailut väliin kun tämä kakkonen oli niin nopsaan tulossa. Raskausaikana tuli vielä käytettyä jonkun verran istumassa. Oli vaan niin turhauttavaa kun ei koskaan mitään tullut. Ja varsinkin kun vauva syntyi, karsin kaikki "ylimääräiset" pois...

Tutti edelleen käytössä, tuntuu olevan aika riippuvainen siitä! Päivisinkin syö jonkun verran, yleensä jos alkaa kiukkuamaan niin tökkään vaan suuhun :whistle: Syököön, kyllä sekin huvi joskus loppuu... Tuttipullo jäi silloin reilun vuoden iässä, eli ei vissiin yli 2kk olla käytetty enää.. Siellä ne kaapissa ovat :snotty: Jätin molemmille muistoksi yhdet pullot (ja sit on jotain pikkuruisia vaatteita, yhdet vauvalelut...

Helmille vielä lisää voimahaleja :hug: :hug:
 
Hola!

Joulua vietetään edelleen mun vanhempien luona. Täällä on myös veljenpojat 4 ja 8 v. ja meno sen mukaista. Vanhin kinuaa laskettelurinteeseen, keskimmäinen haluaa että telkkarista tulee muumia NYT, ja tuo meidän termiitti tekee tuhojaan sitä mukaa kun ehtii.

Meillä kans tapahtuu koko ajan kaikenlaista hasardia, Otso on ihan mahdoton menijä. Mutta tottelee kyllä, kun sanoo että joku tavara pitää laittaa takaisin paikoilleen, ja kävelee oma-aloitteisesti oikeaan suuntaan, kun sanoo että mennään potalle/sänkyyn/syömään/ulos. Kuitenkin saa olla silmä tarkkana, kun poika kurottelee sokkona pöydältä tavaroita, availee uuninluukkua (mun porukoilla ei oo siinä mitään lukkoa), hakee omin päin leipälaatikosta kanelikorppuja... Ja heti kun joku avaa tiskikoneen tai jääkaapin, Otso on roippaamassa sieltä ensimmäisen käteen osuvan tavaran.

Meillä on tutti edelleen käytössä unilla. Tarkoituksena oli antaa se joulupukin matkaan, mutta kun se tuntuu olevan niin tärkeä unensaannin kannalta, niin ei luovuttukaan vielä.

Hansun pojalle paranemisia ja hyvää reissua!
 
tutti ja tuttipullo on käytössä

Onni hyökkää heti rappusiin jos portti auki, mun kannettavalle jos en ole sen äärellä (hakkaa minkä kerkii ja viel kovempaa ku näkee mun tulevan), mun puhelin on saatava, jos isäntä poistuu koneelta ja kone auki ni sinne menee rämpyttää. hakkaa telkkarii, levittää lelut pitkin alakertaa, jos lasi jää pöydän reunalle ni hakee sen ja juo (kaataa lattialle) =D tollasii pienii kiusantekoi =D
 
Voi noita teidän poikia :LOL:
On varmasti toki tyttöjäkin jotka pahuuksiaan tekevät.
Meillä ainakin ovat niin herkkiksiä molemmat, loukkaantuvat verisesti jos joutuu kieltää =) Esikoinenkaan ei tee mitään pahoja juttuja, ehkä pahimmaks voi luokitella sen kun levitteli KAIKKI lelunsa huoneessaan lattialle mitkä vaan yletti! Ei edes kiipeile mihinkään, antaa telkkarit ym olla. Samoin myös tää pienempi, ei tällä kertaa laitettu tiilimuuria vahvistimen ja dvd:n eteen (tiilimuuri= pahvista taiteltu palanen joka on tiilikuvioisella tapetilla päällystetty :D )...

Me käytiin justiin tekee lumityöt etupihalla. Ei kovin pitkään oltu, esikoinen veti niin hirveetä raivaria, ois pitänyt neiti KANTAA roskiskatokselle kun ei kuulemma jaksanut kävellä eikä jaksanut nousta hangestä ylös... Kiukkus koko ajan, joten sisälle siis!

Me otettiin jo kuusesta koristeet, nakkasin jo ulos. Laitoin vesisankoon ja tarkoitus olisi laittaa noi ulkovalot siihen kunhan vesi sankossa jäätyy ja voin siirtää oikeelle paikalle.

Nyt lopetan, pienin huutelee kun äiti ei jouda ottaa syliin...
 
:LOL: :LOL: :LOL: SANSE, meillä tekee pikkuriiviö TUOTA KAIKKEA :LOL: :LOL: ja hei, mies juuri sanoi kuinka tää on kiltimpi ja rauhallisempi kuin esikoinen, joten repikää siitä! :D Ja onhan tää....jopa leikkii ja touhuilee itekseen, mutta myös vaanii kokoajan tilaisuutta tehdä jotain jäynää. Ja katsoo kun tietää että tekee pahaa ja komentaa itseään. Ja bravuuri on repiä näppäimiä kannettavasta! Oikeen kahmasee sormiinsa aina näppäimen jos tietsikka on jäänyt sohvalle auki...

pojat :heart:

mutta nyt ootteleen mummua, jää meille yöksi, meillä on tapetointia luvassa. :D
 
niin tutulle kuulostaa Onnin touhut...huoh...

tän päivän oon ollu kotona ja tuntuu että pää leviää. Leevi siis kipeä, sai kuurin tänään , kurkussa jokin tulehdus :/ Loppu viikon olen poikien kanssa kotona, mitä tästä lie tulee. Oon valvonu niin monta yötä että jaksamista kyselee nyt tää homma.
 
Juu, tuo näppäinten repinen kannettavasta on meilläkin riiviön lempitouhu! Ja sitten isäntä väkertää pitkän tovin palasia oikeille paikoille :kieh: Ja mä olen aina välillä hukassa, kun en muista missä kohtaa mikäkin näppäin oli :headwall:
Jaksamista keijulle :heart: Tuota minä pelkään, että tulee huonoja öitä ja pitäis töissä jaksaa. Niin ja vaatii se aika paljon kyllä jaksamista olla kotona sairaiden lastenkin kanssa ja vielä jos on saanut huonosti nukuttua :(

Meillä yöt menneet todella hyvin ja viimeisiin kuukausiin ei olla edes annettu mitään palvelua, jos on herännyt yöllä. Jos oikein alkaa huutamaan, niin sitten pääsee meidän väliin ja näitä öitä ollut aika vähän. Mutta sittenhän tuo jaksaakin päivät touhuta ja tehdä pahojaan. Tartteis vaan kovasti viedä poikaa pihalle, niin olis rauhallisempi, kun pääsee purkamaan energiaa ulkoleikkeihin. Tänään tuo tosin vaan halusi istua pulkassa ja onneksi meitä vetäjiä oli monta. Tehtiin sitten pitkä lenkkikin :)

Luminka oli sitten nopea kuusen ulos heittäjä :) Ja mä kun luulin olevani ensimmäinen ja vasta huomenna ajattelin nakata tuo komean omalta pihalta sahatun havupuun ulos :D Ei voi pitää kauemmin, kun lähdetään keski-Suomeen uuden vuoden pyhiksi. Olis pian neulaset lattialla, kun tullaan takas.
 
Tulin vielä kurkistaa tänne..

Muu perhe jo nukkuu, mies väsy johan tuo onkin ollut kotona jokusen tunnin (teki ylitöitä jälleen... ) Itsee ei nukuta ollenkaan, aamulla herättiin jossain ysin pintaan!

Ja ihan teille tiedoksi, mulla on ihan kauhee nälkä! Eli olen vähän palannut takas normaaliin syömisrytmiin, joulun aikaan ei pahemmin nälkää tuntenut :whistle: Kiltisti äiti lasten kanssa syönyt aamu- ja iltapuurot :D Kerran lenkilläkin kävin, sekä eilen (monen kk tauon jälkeen ) polkaisin crosstrainerilla... Wuhuu! Kyl tää taas tästä...
Okei, pakko tehdä jotain, muutama päivä jälkellä meidän bileisiin ja pitäs mekko vielä paremmin saada istumaan päälle ;)

Meillä kans yöt olleet jonkun viikon parempia. Eilen tosin heräsi pienin itkemään just kun alettiin itse nukkumaan. Ei millään alkanut asettumaan, joten annoin Panadolia ja vettä. En tiedä sitten koskiko oikeesti johonkin, mut nukkui aamuun saakka.

Mut nyt jos koittas saada unen päästä kiinni....
 
iru
:wave: :wave:

En ole teitä unohtanut vaikka en oo kerenny pitkiin aikoihin käydä edes juttuja lukemassa.. on ollu niin kiireistä aikaa..

Elikkä me myytiin se meidän kaksio ja muutettiin väliaikaisesti vielä pienempään kaksioon ja sitten ostettiin omakotitalo ja täällä sitä nyt ollaa marraskuun alusta asuteltu. Ilmari sattui just marraskuussa sitten synttäreiden aikaan oleen kuumeessa, niin juhlat piti perua ja vieraita tuli sit seuraavat kaks viikkoa ripottelemalla.. Nyt joulun alla meidän perheessä jylläsi mahatauti ja joulun ajan Ilmari oli taas kuumeessa :(

Mutta eipäs niistä sen enempää, toivottavasti pikkumies pysyisi terveenä nyt. Hampaita on nyt ylhäällä viisi ja alhaalla kolme (mun laskujen mukaan), ikenet punottaa elikkä lisää on tulossa. Kuolan määrä on ihan mahdotonta. :p

Kotiäitinä minäkin siis edelleen, la olisi 12.4 :heart:

Lueskelen teidän kuulumisia aina kun kerkeän B)
 
onnea iru vauvasta =)

Hassua kyllä Onni on kiltein ja "rauhallisin" lapsi näistä muista, ollu aina :LOL:
Nyt sillä on korvatulehus molemmis korvis, käytii eile suoraa yksityisellä ni ei tartte ees taas juosta ku ei tk:ssa osaa mitää tehä. Viimeksiki Onnin yölevottomuus johtu siitä ku oppinu kävelee (sillo oli kävelly sen 4kk jo :D)

En tajuu mikä tässä koneessa nii viehättää Onnia, se oikee vaanii et koska nostan persauksen ja se juoksee sohvalle ja sitä kautta hakkaamaa konetta ku sohvien välis pikku pöydällä tää on.
 
Onnea kaikille raskautuneille =)

Meillä lähti kuusi jo viime lauantaina, ihana oli saada tavarat omille paikoilleen ja koti normaalin näköiseksi. Vielä joitain joulukoristeita esillä mutta jospa nekin viikonlopun aikana laittaisi pois.

Viime yö meni yhdellä herätyksellä ja maitoa annoin silloin. ajattelin unikouluttaa sit kun on terve ettei enää heräilis yöllä.
 
Onnee irullekin raskautumisesta! Paljos teillä tulee ikäeroa, jotain 1,5v? Se onkin aika sopiva, vaikka alussa molemmat on niin pieniä ja tarviivat paljon hoitoo... Mut meillä ainakin nyt on jo helpompaa, yhdessä leikkivät ja voi se naurun räkätys kun toisiaan naurattavat :heart:

Me nukuttiin aamulla yli yhdeksään :whistle: Vähä venähti, mut samapa tuo kun saa taas nukkua! Vähän siivoilin vessan hyllyjä, tein ruokaa ja huomiselle kääretorttua (manteliliköörillä terästettynä ;) )... Pienin nukkuu ja isompi kattoo (yllätys) titi-nallee.
Tänään ois kauppareissut heitettävä kun mies tulee kotiin. Oon jo vähän pakkaillut tytöille vaatteita huomiselle mummolan yökyläilylle =) Ei oikeestaan jännitä yhtään viedä myös tuo pikkunappula, niin hyvin tulee mummun kanssa juttuun! On siis enemmän mummon perään, kun siskonsa on tädin perään...

Jaksut keijulle ja sairastelevalle pojulle!

Parenemiset myös Onnille =)

Tuli mieleen noista teidän "sairaskertomuksista", et meillä ovat tänä syksynä/talvena tytöt olleet yllättävän vähän kipeinä :eek: Toissasyksynä ja viime keväänä kun koko ajan tuntui nuhaa ja yskää olevan. Ajattelin jo automaattisesti loppukesästä et voi ei, syksy tulee ja kohta ovat kipeenä...
Toki nyt kun ennätin hehkuttaa et ovat terveitä, tulee molemmat kipeeks ens yönä :kieh:

Palaillaan taas...!
 
huomenet

Leevi nukkui koko yön heräämättä...ei edes yskinyt yöllä mutta aamulla sit yski hetken ihan urakalla. Alkaa olla jo huomattavasti virkeämpi poika kun alku viikosta =)
Huomasin eilen että Leeville on tullut alas poskihammas ihan mun tietämättä, yläposkihampaita oon tässä kytännyt ja toinen sinnekkin jo ilmestynyt "toisesta reunasta". Mut se alaposkihammas on siis ihan kokonaan läpi jo. Tuli siis ne hampaat silleen ristiin, vasemmalle alas ja oikealle ylös. Tässä nyt sit odotellaan niitä seuraavia poskihampaita.

Mitäs kaikilla tarkoituksena tänään touhuta?
Me vietellään aamupäivä kotona ja illasta sit heti kuuden maissa käydään ampumassa raketit ja syödään lasten kanssa nakkeja, lihapullia ja erilaisia salaatteja. Kun lapset saatu unille, katsotaan miehen kanssa joku leffa ja syödään juustoja.

Pitää tuossa aamupalojen jälkeen käydä kävelemässä ja vuokraamassa joku leffa.
 
Me vietetään iltaa ystäväperheen kanssa. Leo tosin jätetään anoppilaan :whistle: Anoppi itse kyseli, että halutaanko juhlia ilman pienintä ja tietysti halutaan. Siellä minne ollaan menossa, on niin monia ihanan vaarallisia paikkoja mm. portaissa, että nyt ei sitten kulu koko ilta lasta vahtiessa :) Voin itsekkin ottaa muutaman siiderin ja saunoa rauhassa. Nuo isommat kun menee siinä sivussa kaverien lasten kanssa. Me kanssa syödään hyvin, saunotaan, ampuillaan alku illasta lapsille jokunen raketti, pelaillaan ja katsellaan sitten kaupungin ilotulitusta sisältä käsin. Keskiyöllä ammutaan yleensä joku raketti vielä ja skoolataan pakkasessa kuohuvalla.

Mä tässä odottelen, kun huonekalukuljetus lupasi tuoda heti aamusta uuden pöytälevyn. Edellinen tuotu oli naarmuuntunut kuljetuksessa ja nyt ollaan kuukauden päivät odoteltu uutta. Sanoivat, että puol kasin jälkeen tulevat, mutta ihan hyvä ettei vielä ketään näy. Täällä kun kaikki lapset vielä nukkuvat.

[/b]LOISTELIASTA UUTTA VUOTTA KAIKILLE! :heart:
 
Pikamoi!

Tämä päivä kuluu meillä ihan kotosalla ollessa, illalla mennään ainakin isompien kanssa katselemaan taivaan väriloistoa. Pienempien kanssa jossain vaiheessa mennään ihastelemaan lumikinoksia, on illalla ja yöllä tullut taas reilu kerros lunta lisää.

kaksikko sitten keksii jatkuvasti uusia kujeita. Tässä uusin villitys:


Eli keittiön kulmakaappi raivataan tyhjäksi ja sitten sinne ängetään kaksissa tuumin ja kikatetaan. On äidilläkin välillä naurussa pitelemistä...

Nyt on mentävä laittamaan kaksikkoa unille, ovat ihan puhki jo.

KAIKILLE MARRASMAMMOILLE JA NAPEROILLE IHANAA JA VÄRIKÄSTÄ VUODENVAIHDETTA!!!!

Ja Irulle, ja muillekin raskautuneille onnittelut!!!

HM kera Wilma ja Oskari
 
Moi!

Meillä venähti yö taas tuonne ysiin... Molemmat itki puolen yön aikoihin, enkä sitten edes osannut asettua nukkumaan kun jäi odottaa koska taas kuuluu. Mut onneks nukkuivat sen jälkeen sikeästi aamuun saakka =)

Mulla päivän eka "tauko".. Oon paistellut patonkeja ja lihapullia, sit siivousta ja tavaroiden roudaamista lelulaatikoihin ym!

On ainakin illaks syömistä, kaikki ei pääsekään tulee kun ovat kipeenä. Mut onneks ei ihan kaksin tartte jäädä kuitenkaan =) Saadaan huominen olla ihan rauhassa ukon kanssa, tytöt haetaan vasta päikkäreiden jälkeen kotiin.

Oikein iloista vuodenvaihtumista kaikille :D

Taidan tehdä pinon, joten kunhan linkin laitan niin jatkellaan juttuja sinne!
 

Yhteistyössä