***2010 vauvasta haaveilijoita?***

Ei oo totta, ihanaa, tällasen pinon löysin ihan onnessani!! :D :heart: :D
Meillä mies myöntynyt seuraavaan vauvaan juuri 2010 keväällä. tai siis,että silloin aloiteltaisi yritys! Tuntuu,että siihen on ikuisuus, mutta kait se aika siitä sitten kuluu - etenkin kun saa muiden höpsähtäneiden kanssa turista ja haaveilla :whistle: ;)
Meillä siis jo neljä isompaa ja kuopuskin tuolloin jo neljää vuotta lähentelisi :saint:
 
Minä kans haaveilen paketista, joka saapuisi 2010 (viimeistään!) :) Meillä ei tosiaan oo vielä yhtään lasta eikä mies oo edes vielä luvannut, että meillä yritys koskaan alkaisi. Oon vaan itse ilmoittanut, että syksyllä 2009 lopetan pillerit. Katsoo sitten miten käy. Olen nimittäin itsekin alkanut miettiä, että pitäisikö vielä lykätä kauemmas, kun mun työn kannalta nyt ei ole 2,5 vuoteen hyvä aika... Mutta 2010 puolesta puhuu myös se, että sitten lapsella olisi suurin piirtein samanikäistä serkkuseuraa... Ensimmäinen siskoni lapsi nimittäin syntyy keväällä 2009. Mutta haaveet on haaveita, katsoo mitä elämä tuo eteen...
 
Huomenta kaikille=) Kiva että meitä löytyy=) Meillä tosiaan lapset sitten kun olis tarkiotus yritys aloittaa toinen reilu 4v ja toinen 5½v=) Kohta pitäis lähtee koiraa käyttää tonne sateeseen ja sitten postin kautta perhekerhoon ja sit ois viel lasten hammashoitaja ennen päiväunia;)
 
Pistin kerhon pystyyn! :wave:

Ei vaan näköjään onnistu kaikki hommat ku siinä kerhovalikon etusivulla ei näy siitä nimestä ku eka sana vaan :LOL:
Olis varmaan saanu paremman jos olis joku muu tehny :LOL:

Salasanan saa ku kysyy yv:nä!!![/b] :wave:
 
Mikäs ihme ja kumma se tuo kerhopuoli oikein on? Joo, tiedetään.. amatööri olen. ;) Tahtois niin jutustella teittien kaa, kun taitaa meillä olla yhteiset intressit. Joten haluaisiko joku opastaa? :ashamed:
 
No niinpäs olikin.. Joskus ehkä pääsis helpommalla, kun ottais silmän käteen. Mutta töissäkin on sanottu, että tyhmiä kysymyksiä ei ole. :) Joten tämäkään ei ole sellainen.. Kukas mulle ton salasanan myöntää, jos myöntää?
 

Yhteistyössä