25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Ei ole jäljellä nuita testejä. Ajattelin käydä ostamassa vähän luotettavamman apteekista. En ole varma edes pitäisikö menkkojeni alkaa nyt vai vasta puolentoista viikonpäästä. Sen verran heittää kierto. Saattaa olla että vasta ovuloin viime viikonloppuna.. hulluksihan tässä tulee. mies kuuntelee huvittuneena vaahtoamistani uusista ja mitä erilaisemmista oireistani. Kohta varmaan ei enää naurata.
 
Heippa uudet ja onnea yritykseen =)

Tänään alko sit kunnon menkkakivut :/ Koko pv:n koskenu mahaan ja alaselkään (oon joutunu monta kertaa käymään wc:ssä tarkistaa että onko ne alkanu), mut tätiä ei oo kuitenkaan vielä näkyny ja toivottavasti pysyiskin poissa. Vaikka nyt tuntuu ettei nää oireet oikein muusta voi kertoo :( Rinnatkin kipeyty aika tavalla tänään.

Mites muilla menny?? Toivotaan, että joku plussais pian =) =)
 
hoplaa, Eleonoora, tuu-tikki! Tervetulloo mukaan :flower:
emskuliPlussatuulta siulle runsaasti :whistle: :whistle: ++++ :heart: :heart: Ite minä testailen ens viikon lopulla :heart: Mahassa on juilinu ja rinnatkin vähä ollu kipeet, ja päänsärkyä. Kahvi maistui vähän pahalle äsken, mikä on kyllä ihme kun mää oon semmonen kahvin kittaaja |O :x :eek: :D
 
Torstai 20.9

Giantti: kp 7/28
Viola: kp 7/30-32
Caffee81: kp 8/28-34
Pikkumyy81: kp 11/33-37
Unico: kp 13/28
Minski25: kp 14/25-32
Peppi1981: kp 15/28-30
Adimo : kp 16/26
Nanna81: kp 17/29-36
Annuli81: kp 21/28-35
Sinnas: kp 23/26-28
Diarmuid:kp 26/35-40
Emskuli: kp 27/24-28
Hobitti2003: kp 28/?
Miuku79: kp 28/23-58
Hirsimökin Hulda: kp 29/?
Eleanor78: 31/27
hoplaa: 35/31-45
mariaxx: kp 39/28
Vilinäiti: kp 43/36
Pocoyo: kp 49/30-42




Sanna80: kp
Christiina: kp
Omeliini: kp
Venla-05: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp
tuu-tikki2: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Piipi79
Jepsu
Äitsy80
Ciba
Alisa
Funny
Nallepuh25
Piitsi82
Rakastava äiti
Mussu81
Hysteerinen
Mavi
Emilia2
Taika-79
Summer81
singa
Mouku80
Dinah
 
Unico! Propral on mulle tuttu. Sitä ei sais käyttää raskauden aikana ollenkaan. Voihan sitä vielä kysyä ja hyväkin neuvotella lääkärin kanssa, minä en tietysti ole mikään sanomaan mitä pitää tehä =) Ite oon joutunu käyttämään rytmihäiriöiden tasaamiseen proppista ja sen kyl huomaa miten se auttaa. Mutta otaha lääkäriltä selvää vielä! =)

Ps. Mä muutin nimimerkkini Diarmuidista Lady Di:ksi :attn:
 
musta tuntuu nyt siltä, että meikeläinen jää taustailemaan ainakin joksikin aikaa (älkää kuitenkin mua listoilta poistako, jooko)...on tullut niin kova stressi tästä raskautumisesta, että en jaksa enää sitä ja täällä hengailu ei auta ainakaan asiaa, vaikka onkin ollu tosi ihanaa teille tuntojani purkaa :heart: Käyn kyllä joskus lueskelemassa mitä teille kuuluu...Unico toivon etenkin sulle pikaista plussaamista =)
 
Oli pakko tulla kurkistamaan, mitä tänne kuuluu. Kovasti on plussanneita ja aika harva nimi enää näyttää tutulta. Minua ei tarvitse liittää piinailijoitten listaan. Meillä aloitetaan ivf- hoidot marraskuussa, joten siihen asti on odoteltava. Plussatuulia kaikille! :flower:
 
Kyllä toi täti kerkee... :/ Sehän se sieltä aamulla tuli, eli kp 1/24-28 Nooh, ei ollu vielä vauvan aika. Ajattelimme jatkaa tulee sitten kun tulee -linjalla :) Ja jos ois oikein järkevä, niin odottasin että vakinaistasivat minut töissä, sit ois tulevaisuuskin varmemmalla pohjalla, mutta kun ei meinais malttaa oottaa kun iskee tämä kuume niin sitä on vaikee saada pois päältä =)

Lady Di: minä yritän pidellä sitä tätiä täällä mun luona niin saisit sinä sen plussan =)

Ja muillekin paaaaaaaaaaaljon plussa tuulahduksia :flower:
 
Taidan kyllä tänään laittaa samat uutiset, ku caffee81, eli pakko alkaa taustailemaan hyvin harmaasti ja hiljaa. Taas on kierto alussa.
Jotenkin tulee aina sellanen olo, että jos ajattelen asiaa, en sit varmaan tuu ikinä raskaaksi tms... Tuun sit taas välillä kertomaan, jos jotain merkittävää tulee. Kiitos seurastanne ja hyvää jatkoa kaikille plussanneille ja plussaamista yrittäville!
 
Emskuli: :hug:

ON: mieki oon pitänyt vähän hiljais eloa täällä palstalla.. käynyt vain päivittelemässä tota ekan sivun listaa. me olemme kyllä yrittäneet, et jos tärppäis, mutta paljoa en uskalla taaskaan toivoa.. en alkanut taaskaan tekemään niitä ovistestejä, joten tuurilla taas mennään..

ärsytti tossa alkuviikosta, ku kävimme mun veljen perheen kanssa mummolassa tervehtimässä mun kahta tätiä ja setä, sillä eikös toinen tädeistä alkanut taas kysymään häistä ja sit et koskas meille olisi tulossa lapsia.. viimeksi ne uteli hää-asioita joulun aikoihin.. mun veljelle syntyi alkukesästä toinen lapsi, joten sen vuoksi ne varmasti miettivät myös lapsi-asioita.. mie siihen, et ei oo vielä ees mielessä sellainen eli siis häät ja lapset.. sit ku ne tarkemmin viel kysyi sitä lapsi-asiaa, sanoin et emme edes vielä ole harkinneet sitä, niin täti sanoi siihen, et eihän sitä tarvitse miettiä vaan tehdä.. tuntui siltä, et hänen mielestä lapsia tulee tosta vain, jos vain haluttaisiin.. tämä asia vahvisti mulle sitä, et mie en kerro sukulaisille mitään meidän yrittämisestä, koska saisin vain sääliviä katseita sieltä puolen.. no, toivottavasti saan joskus kertoa näille mun sukulaisille, et lapsi ois tulossa, jolloin loppuisi toi kyseleminen.. :whistle:
 
voi syvä haukotus sentään...taitaa tänne listaakin vaikuttaa tuo synkkä ja myrskyinen ilma. Soitin sitten perhesuunnitteluneuvolaan ettäkö sieläkö lekuri kuvaisi miun vattan ettäkö saisinko edes ylipäätään suunnitella raskaaksi tuloa niin neuvoivat suoraan yksityiselle että saisin joskus vastauksenkin. Kokemusta yhdestä lääkäristä joka hoitaa yksityistäklinikkaa ja erikoistunut lastenteko hommiin , on aivan loistava lääkäri!!! toimi vähän aikaa silloin odottavien neuvolassa ja aivan paras ikinä! Nyt vaan säästämään rahaa että kykenee edes tarkastukseen mennä...

:hug: kaikille pettyneille ja muutenkin, kyllä tällaisella ilmalla halit kelpaa muutenkin.

 
Perjantai 21.9

Emskuli: kp 2/24-28
Giantti: kp 8/28
Viola: kp 8/30-32
Caffee81: kp 9/28-34
Pikkumyy81: kp 12/33-37
Unico: kp 14/28
Minski25: kp 15/25-32
Peppi1981: kp 16/28-30
Adimo : kp 17/26
Nanna81: kp 18/29-36
Annuli81: kp 22/28-35
Sinnas: kp 24/26-28
Diarmuid:kp 27/35-40
Hobitti2003: kp 29/?
Miuku79: kp 29/23-58
Hirsimökin Hulda: kp 30/?
Eleanor78: 32/27
hoplaa: 36/31-45
mariaxx: kp 40/28
Vilinäiti: kp 44/36
Pocoyo: kp 50/30-42




Sanna80: kp
Christiina: kp
Omeliini: kp
Venla-05: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
tuu-tikki2: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Piipi79
Jepsu
Äitsy80
Ciba
Alisa
Funny
Nallepuh25
Piitsi82
Rakastava äiti
Mussu81
Hysteerinen
Mavi
Emilia2
Taika-79
Summer81
singa
Mouku80
Dinah
 
giantti: Mitä siellä vatsassa voi olla ettei sais tulla raskaaksi?
Hobitti2003: Voimia sinne ja tärppi onnea!
Peppi1981: Voimia
syksyn piristys :hug: kaikille, toivotaan että kohta se aurinkokin näyttää nassunsa ja Tuo plussia lisää :)
Mitäs tänne, Mulla tissit kipeänä eilisestä, eilen oikein särki ja tänään vaan arat, omituista ei mulla oo aikaisemmin ollut. Tässä kierrossa on jäänyt bongailut, ollut vähän sellainen vetämätön olo. Vaikka täällä käynytkin lukemassa ja kirjoittelemassa. Ehkä seuraavassa sitten aktiivisempi (nyt taas sellanen olo et ei meille kuitenkaan tuu koskaan, onneksi se menee ohi ja tuo mies jaksaa olla et kyllä tulee)

Virkistäviä syyspäiviä! Ja paljon plussa puhureita!
 
Perjantaita!

Tätiä ei ole näy. R-oireita tai kuviteltuja sellaisia on. Lämpöä on ollut nyt 4 iltana 37 astetta, naamassa finnimollukoita, tukka rasvanen, nipukka oudon supussa ja lähes ulottumattomissa, valkovuotoa lorahtelee housuihin ja alavatsassa kuumottaa. En tiedä kyllä kuvittelenko vaan, sillä vauvakuumeisen mieli on voimakas. Mies osti r-testin mulle apteekista, aion tehdä sen huomenna...
 

Yhteistyössä