25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Tervetuloa Sitä saa mitä tilaa, lisäsin sut listaan =) Teillä myös tuota yritystä niin pitkään että mielelläni soisin teille sen toivotun tuloksen :hug: No josko tämä ketju tuottaisi hyvää onnea ja saisit plussan muutaman päivän kuluttua ;)
 
Peukkuja teille jännääjille! Toivotaan paljon plussa uutisia :)

Osaako joku sano kun mulla ollu maha kipeä täs nyt pari päivää et voiskohan se liittyä nyt jotenkin tähän kuumeeseen vai onko muuten vaan kipeä? (okei tiedetää hankala sanoa) Tässä vaan odotellaan että aika kuluis ei aavistusklakaan onko ovista ollut. Mutta se sillitön himotus on hävinnyt, kesti sitä viikon verran ;) mikäköhän seki oli.
 
Täällä testattu kuitenkin hätäpäisenä nega! :'( Vielä toivoa ei ole täysin menetetty, koska tätiä ei näy edelleenkään! Tai sitten miun kierto vaan venyy nyt pitkäksi...Eikä auta edelleenkään muuta kuin odottaa! Plääh! :/ :p
 
Onnea plussista ja tervetuloa uusille.

Mulla kierto jo huikeat 50. Aioin tänään testata, mutta jänistin :/
Ei enää uskalla kun aina tulee nega. Pakko kait se on huomenna yrittää, että tietäis vähän missä mennään. Tää on niin outoa kun kaks viime kiertoa meni ihan ok sen 34-35 päivää.

Kovasti tsemppiä teille muille jännääjille!

"Snoukku"
 
Täällä odotellaan edelleen tätiä kylään. Pari päivää ollaan menty ylitse ns. normaalista kierrosta. Ollaan suunniteltu miehen kanssa yhdessä että tekisin testin aamulla........ Katsotaan kuinka käy.......
Tsemppiä kaikille!
 

SUNNUNTAI 11.2.2007


Äitsy80: kp 2/26-29
Annuli78: kp 12/27-28
Iita82: kp 13/37-63
Hobitti2003: kp 14/27
Robotti Ruttunen: kp 15/24-29
Lellu1: kp 18/28
Minski25: 18/24-29
Unico: kp 18/
Nanna81: kp 22/32-35
Peppi1981: kp 23/28-30
H82: kp 23/35
Sitä saa mitä tilaa: kp 24/24-31
Ciba: kp 27
Elmeri: kp 28/25-30
Veeruska-81: kp 28/28
Taika-79: kp 29/30-35
Sunshine: kp 31/?
Poikien äiti: kp 32/24-26
Pikku-jussi: kp 33/28-30
Piipi: kp 34/
SnowTiger : kp 51/28-34
Ruukengu: kp 70/


Hipsu: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
mila-80: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
katti
Joe80
Hedelmä
Repa
Ankka-80
Henkka81


Onkohan Ruukengu vielä mukana kun ei ole hetkeen kirjoitellut? Kp: t on hurjat, piköhän vielä paikkansa?? :wave:

Mitä Poikien äidille, kierto on ainakin mennyt yli, olisko mahdollisesti iloisia uutisia saatavilla?? =)

Täällä ihan hyvillä fiiliksillä, ehkä tänään on vähän harmittanut mutta ei pahasti =) Mies sanoi kyllä olevansa pettynyt eilen kun kerroin ettei lokavauvaa tullut meille :heart:

Rentouttavaa sunnuntaita :wave:
 
Tässä taas yksi kuumeilija.
Kuumeen taso vaihtelee aina jaksoittain, mutta yritystä on kuitenkin nyt menossa 9. kierto. Nyt menossa viimeiset päivät ennen oletettua seuraavaa tädin vierailujaksoa, eli tänään 25/28-30.

Itsellä aina välillä mietityttää tosiaa, mikä vikana, mutta avomies se jaksa olla järkevä ja sanoo, että monilla on kuulemma menny vuosikin pillereiden lopettamisen jälkeen, ennen kun on tärpännyt.
Siis tsemppiä kaikille kuumeiluun! :D

Olemme siis 27-vuotias pari.N. 7,5v oli pillerit käytössä, kunnes ne viimekesän alussa jätettiin pois. Ajatushan oli (hölmösti), että sehän kohta sitten ilmoittaa pieni tulostaan.. kaikki kaveritkin (joilla on perhettä) on puhuneet, että "ei tarvi kun samalla saunanlauteella istua, niin johan pamahtaa". Mutta mepä oltiin sitte se pari, jolle se si nii helppoo ollukaan.

Mutta eihän tässä olla rättiä nurkkaan nakattu... jatketaan harjoitusta! ;)
 
Sunnuntai-huomenet!

En olekaan vähään aikaan kirjoitellut tänne. Aivan ihana aamu ollut, kun miehen kanssa nukuttu oikein pitkään ja köllötelty vain tuolla sängyn pohjassa. Ja hetki sitten syötiin aamupala. Pitäisi varmaan kohta lähteä hiukan ulos kävelee.

Elikä kp 27 menossa ja tätiä odotellaan. Saas nähdä minkälaiseksi kierto muuttuu. Plussa-uutisia ei ainakaan pitäisi olla. Mutta tuota listaa katsoessa monella on jo kp:t aika täynnä, joten plussa-uutisia olisi ihana kuulla.

Niin ja tervetuloa kaikille uusille vauvakuumeisille ja oikein isot onnittelut plussan saaneille.



 
Täällä taas yksi testi tehty ja negahan se oli. Kyllä mä jo aika varma siitä olin etukäteenkin. Ehkä mä nyt kuitenkin jo luovutan ettei se enää plussaksi muutu. Nyt vaan odotellaan, että milloinkahan uusi kierto alkaa. Toivottavasti pian, jos ei niin sitten lääkäriin mars! Voisko olla et jäi vaan yhet menkat välistä, viitsiskö ootella niin kauan... Kattoo nyt...

Fiilikset kyllä heittelee, välillä aattelee et no tulee sit ku tulee, välillä oon ihan varma että en saa ollenkaan lapsia tai, että kaikki pitää mennä vaikeimman kautta.... Turhaa marinaa kun niin vähän aikaa yritetty, mutta sitä todellakin kummasti huolestuu kun ei pian tärppää. Sit vielä ku miehen veljen perhe sai vasta lapsen niin kaikki höpöttää että eikö teidänkin kannattais jo.. Ei oikein aina tiedä et mitä vastais.

Tänään taitaa olla mulla huono päivä, tai aamu ainakin. Yksin ku olen niin ei oo ku aikaa mietiskellä kaikkea! Kyllä tää tästä....
Sori ku valitin :ashamed:

No mutta muille nyt kovasti plussia!!
 
Tervetuloa minun puolesta kaikille uusille kuumeilijoille! =)

Mie oon ihmetellyt nyt aamulle, että miks mulla tuntuu vatsassa kuin täti ois tulossa, vaikka siihen pitäis olla viel melkein viikko aikaa.. ei tunnut sellaista kipua, mutta on jotenkin samanlainen tunne.. no, toivottavasti on vain jotain muuta vatsavaivaa.. minulla on ollut edelleenkin todella positiivinen olo, että nyt ois tärpännyt.. vaikka yritänkin pitää itseni maan pinnalla, etten sitten tipu korkealta.. sen verran pessimistinen kuitenkin oon.. :ashamed:
 
Vähän Väsynyt
Hei,pääsisköhän tänne mukaan kahden pojan äiti jolla kolmas haaveissa?

Mulla ollut nyt kaksi keskenmenoa ihan peräkkäin ja nyt rupeaa usko loppumaan,kiertokin on venynyt taas 64pv ja tänään on ollut ristiselässä kipuja elikkä menkat varmaan alkamassa.Ekat raskaudet on avitettu hormooneilla käyntiin mutta nyt yritetään luomuna mutta usko tosiaan loppuu.
 

Hei Iines- ankka! Kuulosti tutulta tuo tarinasi. Meillä ensimmäinen lapsi sai alkunsa ensimmäisestä kierrosta ja vielä vähän "vahingonssa". Nyt toisen kohdalla pillerit lopettelin myös kesällä ja ajattelin, että eiköhän se nyt ensimmäisestä kierrosta tärppää tämä toinenkin, mutta tässä siis ollaan yk 5 menossa, sillä minulla kierrot pitkiä. Ja niinhän ne tosiaan sanoo, että vuosikin yrittämistä on ihan normaali aika.

Ei minulla sitten se ovis tainnut vielä ollakaan, sillä ainakaan lämmöt ei ole vielä nousseet, mutta siis ei tässä auta kuin jatkaa testailua ja harjoittelua..
 
Moi, täällä yks uus kuumeilija :wave:
Eli oon ton 25v. Ja mulla on 7 v poika ja 5v tyttö, joiden isän kanssa ollaan erottu. Isä asuu samalla paikkakunnalle ja yhteishuoltajuus toimii hyvin =) Isä pitää hyvin lapsia ja kaikista ollaan saatu aina sovittua.
Nyt vaivaa vauvakuume. Ja kova :eek: Aina oon hokenu, et mähän en enää lapsia tee jne jne B) Kunnes tapasin tämän uuden miehen, on vähän ajatukset muuttunu... Avomieheni on 29v ja hänellä ei ole omia lapsia. Meidän kanssa hän on nyt asunut vuoden ja kaksi ollaan seurusteltu. Hän tulee tosi ihanasti juttuun mun lapsien kanssa ja osallistuu kaikkeen :heart: (ovat myös väleissä ex-mieheni kanssa)
Olen nyt pari kertaa puhunu et yhteinen lapsi on ilmestyny mun haaveisiin. Ja olis aivan ihana olla kotona kun esikoinen alottaa koulun nyt syksyllä ja nuorempi eskarin... Mut mies on sitä mieltä et pari vuotta pitäis viel odottaa. Hänestä on ihanaa kun saadaan vielä keskittyä toisiimme kun lapset ovat isällään.
Ja ihana ajatus tuohan on :heart: :heart: :heart: silti kuume vaivailee...
Täytynee varmaan sit vielä odetella ja käydä vaan kurkkimassa näitä kaikkia vauva aiheisia sivuja :p
 
Tervetuloa uusille! :wave:

Mie taisin päästä tän kp31:n loppuun asti, eikä tätiä näy edelleenkään. Huomenna taas uusi päivä, saas nähdä kuin käy. Keskiviikkona voisin vaikka testailla uudestaan, jos ei tätiä vieläkään kuulu!
 
MAANANTAI 12.2.2007


Äitsy80: kp 3/26-29
Viena: kp 4
Annuli78: kp 13/27-28
Iita82: kp 14/37-63
Hobitti2003: kp 15/27
Robotti Ruttunen: kp 16/24-29
Lellu1: kp 19/28
Minski25: 19/24-29
Unico: kp 19/
Nanna81: kp 23/32-35
Peppi1981: kp 24/28-30
H82: kp 24/35
Sitä saa mitä tilaa: kp 25/24-31
Iines-ankka; kp 26/28-30
Ciba: kp 28
Veeruska-81: kp 29/28
Taika-79: kp 30/30-35
Sunshine: kp 32/?
Poikien äiti: kp 33/24-26
Pikku-jussi: kp 34/28-30
Piipi: kp 35/
SnowTiger : kp 52/28-34
Vähän väsynyt: kp 64
Ruukengu: kp 71/


Helmen tyttö: kp
Liina81: kp
Hipsu: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
mila-80: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
katti
Joe80
Hedelmä
Repa
Ankka-80
Henkka81



Hyvää huomenta ja alkanutta viikkoa :wave:

Tervetuloa Iines-ankka, Vähän väsynyt ja Liina81 =)

Veeruskan kuulumisia odotellaan ja jännitellään ;)

Muksuille aamupalaa täytyy mennä laittamaan, palaan myöhemmin kurkkimaan kuulumisia =) <br><br>
 
Huomenta

Tervetuloa uudet kuumeilijat mukaan!

Täällä ei ainakaan vielä näy tätejä, mutta päivähän on vasta aluillaan... Eilen illalla kyllä alavatsaan nipisteli sen verran, että jotenkin varauduin jo siihen, että tänään ne tädit taas tulee kyläilee :whistle: . Mutta odotellaan ja pieni toivon kipinä elää kuitenkin koko ajan sisälläni :).

Lauantaina kävimme mieheni kanssa "koeajamassa" yhdet yhdistelmävaunut :). Käveltiin erään liikkeen ohi ja pakko oli päästä hipelöimään vaunuja ;). Ja eikö siihen heti tullut myyjä esittelee niitä :). Mieheni oli tosi ihanasti asiassa mukana ja esitti myyjälle kysymyksiä :p . Kysy jo, että ostetaanko, mutta ei nyt vielä kuitenkaan... naurettiin vaan siinä, että eihän sitä tiedä vaikka kaksoset sattuu tulemaan ;). Minulla on nimittäin pikkuveljet kaksoset sekä ukkini myöskin... yleensähän se hyppää yhden sukupolven yli, mutta koskaanhan sitä ei tiedä, joten ei uskalla ostaa vaunuja ennen kuin on varma asiasta :).

Mutta nyt lähden happihyppelylle ulos =) . Tulen taas kertomaan kuulumisia :wave:
 
elmeri harmailee
Huomenta..

Minä tipuin jo perjantaina. Nyt on ollu semmonen fiilis että annetaan olla. Suorastaan &%!¤"&%!½"#&½¤ tää touhu jo. Kyllä vähemmästäkin tajuaa ettei meille lasta suoda... Joten poistun täältäkin... :'(
 
Peukkuja kaikille jännääjille!!!

Täällä elellään tätäodotus viikkoa ei oikein mitään odotettavaa, kun vain että aika kuluu ;) No onneksi on melkein koko viikko töitä niin aika menee hiukan nopeammin, kuin olisi vapaalla.

ens viikolla alkaa jännääminen jos kierto menee samaan kun pillereiden kanssa. Mutta kun pitä kierron oletettu viimeinen päivä lähteä reissuun kaveria kattomaan. Siinäpä pulma mitä tekee, kokeilisko ennen vai malttaako odottaa et menee kunnolla yli ja testaa vasta kotiin tullessa. Ja mitäs jos toinen on suunnitellu baari reissua. En ole aatellu vielä kertoa tästä kuumeilusta kavereille, toivottavasti ei lipsahda :) jos ei alakkaan niin sit on hirvee vaara lipsauttaa et jännää aikaa elellään :)

Huh huh tulipas purkauduttua, jännää...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.12.2006 klo 20:45 repa kirjoitti:
Tämä vaikuttais meikäläisen "paikalta"! Ikää 27 ja ekaa yritetään,toinen yritys meneillä,joulun jälkeen paljastuu totuus B) Aikasemmin olen täällä känyt lueskelemassa,nyt ekaa kertaa kirjottelen :)
Miul ikää kohta 28, ekaa yritetään ja yk 19 menossa.
 
Hei!
Liitynpä sitten minäkin tänne joukkoonne. Olen 27 v., mieheni 31 v. ja perheessämme on 3 poikaa (8,9 ja 1v 5kk vuotiaat).
Viikko sitten otettiin tavallinen kierrukka pois ja nyt olisi kierron 4 päivä menossa.
 
Juu täälläkin tää päivä sitten muutui kp 1/30..
Mutta osasipa sitä odottaa niin ei nyt kauheesti keljuta..pakko kai se on tottua vaikka joskus ärsyttääkin..
Veeruskalle kovasti tsemppiä.. Toivotaan että sinne plussa pian tulisi..Mukavaa että teillämieskin on noi kovasti mukna :D
oli se meilläkin mies esikoisen aikoihin erilainen,nyt vaan tuumii et tulee se vauva kun se aika on ja niinhän se on..

Lähtetti jo mokoma ennen aikojaan..
Terve tuloa uudet minunkin puolesta..Onhan se mukavaa kun on paljon sakkia :heart:
Mukavaa viikkoa kaikille...

-Taika- kp 1/30<br><br>
 

Yhteistyössä