25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Tänä aamuna testattu nega, kuten arvelinkin sen olevan! :ashamed: Ei minuu kauheasti harmita, enemmän harmittaa nää kivut, jotka on välillä aika melkoiset...Että jos tätiä näkynyt, voisitteko ohjata sen tännepäin? Pääsis uuteen kiertoon, uuteen yritykseen... ;)
 

PERJANTAI 30.3.2007


Piipi79: kp 5/24-29
Robotti Ruttunen: kp 7/24-29
Unico: kp 7/31
Minski25: kp 7/24-29
Papunen: kp 8/24-27
Kälättäjä: kp 10/30
mints: kp 11/29
Lellu1: kp 11/?
Repa: kp 13/29-31
Peppi1981: kp 13/28-30
Neppis 14/32-42
Helsku: 15/29
Taika-79: kp 15/30
Viena: kp 17/28-33
Äitsy80: kp 18/26-31
Katherine: kp 18/28-30
Sitä saa mitä tilaa: kp 19/24-31
Iita82: kp 20/37-63
Miina: kp23
Inessa kp 23/31
Schätzchen: kp 23/28
Vähän väsynyt: kp 24
Jahvetti: kp 24/26
Juku juku: kp 27/31
Miuku79: kp 30/29-28
Mila-80: kp 32
Ciba: kp 32/42
Nanna81: kp 32/32-37
Veeruska-81: kp 32/28
Tresum: kp 37/28-38
Sunshine: kp 40/38
SnowTiger : kp 43/35-55
Riinuska81:kp 46/28
Hipsu: kp 51/28(?)
Hobitti2003: kp 61/27


Emilia: kp
Haahuilija: kp
Sini: kp
Hilipati: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu



 
Sunshinelle negapahoittelut mutta niinkauanhan on toivoan kun tätiä ei näy :hug:

Tänä aamuna lämmöt vähän nousseet, ovistestissä lähes tasavahvat viivat eilen eli olisiko eilen ollut vai onko sitten vasta tulossa parin päivän sisällä. Tai saattaahan tuo vielä eksyä matkallakin :kieh:

Kevät on kummasti hiljentänyt meidän palstaa, vauvakuume varmaankaan ei ole kadonnut kellään mutta puuhasteltavaa löytyy varmasti talven jäljiltä kaikilla.

Rentouttavaa alkavaa viikonloppua kaikille kuumeilijoille =)
 
Mukavaa huomenta kaikille tuleville äiskille! (näin täytyy uskoa ;) )
ja tietysti niillekin, jotka jo sitä ihanaa roolia toteuttavat)


ÄITSY80 on jo pirtsakkana päivittänyt ton listankin, iso kiitos! :hug:

Tänään vietän vapaapäivää, ihanaa! AJattelin laitella kotia vähän viikonloppukuntoon ja sitten jos kävis vaikka uimassa ennen kuin menen hierojalle B)

Eilisestä haluisin "avautua" kun tulin kotiin aika mukavasti menneen työpäivän jälkeen olin kiukkua täynnä ja suoraan sanoen, saako täällä kiroilla, #&%?$!* ihan kaikki. En mitään syytä löydä, olin vain niin kiukkkuinen ja itkuinen ja V-mäinen ikävä akka. Kertakaikkiaan en jaksanut mitään! Olin ajatellut laittaa pääsiäisruohon ym. mutta sen sijaan vain paiskoin tavaroita: heitin pyykit keskelle lattiaa kun en jaksanut niitä likapyykkikoriin viedä ja..ja.. riittänee jo?


no eipä tuo nyt aivan tavatonta minun elämässäni ole, mutta itsekin ihmettelin kun olen ollut omasta mielestä pitkän aikaa niin hyväntuulinen ja miehen sanoin, tasapainoinen =)

Mittailin huvikseni kiukuspäissäni kuumettakin, olo kun oli ihan sellainen että sitä on rutkasti, kun vapaapäiväkin edessä, niin ajattelin että kipeekshän mä tietty tulen. No ensin näytti alkuiltapäivästä alilämpöä 35,5 ja sit parin tunnin päästä 37. sen enempää ei noussut ja nyt jo normaali. Voiko olla jotain tekoa oviksen kanssa?

tai sitten mun rääkyminen aiheutti mokoman..testit kun näyttäneet koko ajan (yhtä pientä poikkeusta lukuunottamatta, jossa kaks viivaa kyllä tuli, mut erivahvuisia) negaa vaik kierrossa jo 18 pvä menossa..

siitä kysynkin että onko muilla usein tai ikinä niin ettei ovista todellakaan tule joka kierto? mistäköhän sekin johtuu..mielenkiintoiseksi tämä mun vuodatus tuskin muuttuu, joten parempi lopetella. kiitos vaan niille, jotka lukivat loppuun;)

MUKAVAA VIIKONLOPPUA!
 
SUNSHINE: :hug: Pahoittelut negasta! Toivottavasti tädit tulevat pian kylään ja pääsette yrittämään alkuvuoden naperoa :).

katherine: Toivottavasti tänään on parempi päivä kun eilen :hug: Mukavaa vapaata sinulle! Nauti olostasi :)!

Taitaa tosiaan tämä kevät viedä ajatuksia hiukan muuallekin, kun tekstien määrä on hiukan hiipunut ;) .

Aurinkoista ja lämmintä viikonloppua kaikille :flower: .
 
Moi taas.. ja tervetuloa uusille kuumeilijoille..

Tulin sit eilen reissusta ja ihan kivasti meni.. kävin välillä pikaisesti lukemassa teidän kuulumisia täällä, mutta itse en sitten viitsinyt isän koneelta alkaa kirjoittelemaan.. :whistle:

Meillä on yrittäminen menossa, jos vielä toivoa ois tässä kierrossa.. olen alkanut huomaamaan, että silloin ku 11.-12. kiertopäivä mulla tulee tietynlaisia oireita.. en osaa oikein selittää niitä.. eli se vissiin sit kertoo, et hedelmällinen jakso alkaa.. kovasti eilen yritin jälkikäteen makoilla vain sängyssä jalat ylhäällä, et mahdollisimman paljon jäis sisään.. ens kierrossa ostan sit niitä ovulaatiotikkuja, jos ei vielä tärppää.. haluan tarkistaa, et onko mun ovulaatio vielä samoihin aikoihin kuin viime kesänä ja syksynä ku tikutin.. nyt olen vähän yrittänyt mennä niiden tulosten ja ovulaatiolaskurin mukaan, että tärppäis..

mutta tsemppiä kaikille meille kuumeilijoille.. toivottavasti kohta saataisiin lukea taas plussauutisista.. :)
 
Mukavaa Perjanaita kaikille!!

Katherine toivotaan että tänään on parempi päivä..
Tuollaisia raivo kohtauksi miekin joksus saan.. Nää naisen hormoonit on tälläsiä että keikutaan laidasta laitaan noitten tunteitten kanssa.

Äitsy Toivotaan että se ovis oisi tuloillaan niin saatatte vielä eretä mukaan.. Kovasti tsemppiä..

Täällä jo ahkerana sain siivottua.. Matot pitäs viel viskata lattialle ja pyyhkiä pölyjä..lasten huoneesta kyllä kuuluu sellanen kolina et kohta jotutuu uusisksi taas siivoamaan :whistle:

(.) Eilen tuntui pientä vihlontaa alavatsalla sen jälkeen kun pöllyyteltiin peittoja isännän kanssa.. Mietin et oisko se ovis siellä kolkutellut jo ovelle :D
Saas nähdä nyt.. Taitaa olla taas piitkät kaksi vikkoa eessä enenkuin tietää tuottiko tulosta..Mutta toivotaan toivotaan :heart:


Mukavaa viikonloppua kaikille!!
-Taika-
 
Heippa kaikki pitkästä aikaa!
MEillä kone ollut huollossa ja en oo päässyt lainkaan kirjottelemaan.
Onnea kaikille plussanneille ja tervetuloa uusille mukaan! :flower:
Vitsit kun jännittää...mulla kierrot yleensä 33-35 ja nyt sitten kp 32 eikä vielä ainkaan oo täti tullut.tosin tää on eka kierto synnytyksen jälkeen joten eihän sitä tiedä että koska kierrot alkaa olla normaaleita...
kummatkin lapset nukkuu ja on kerrankin vähän omaa aikaa.esikko kun ei enää oo muutamaan kuukauteen päikkäreitä nukkunut mut nyt sit nukahti itekseen.aiettä ku oiskin näin viel et molemmat lapset nukkus päikkäreitä...mut jos kolmas lapsi tulee ni sitten on varmaan sellane "oksat pois" meininki ettei omasta ajasta tarvii unelmoida :saint:
ihanaa kun on ollut lämmintä ni on ollu kiva ulkoilla...mutta hei meen nyt lukeen teidän juttuja ku kerrankin on aikaa ja palaan sitten lisää kirjottelemaan jos vielä ehdin ennenku kuopus kiljasee vaunuista =)
 
TAIKA 79 JA VEERUSKA 81 : kiitos kovasti kivoista sanoista! :flower:

Tänään tosiaan on paljon parempi päivä. Yö tuli nukuttua hyvin ja aamusta alkoi mattojen tamppaus johon sai viimeisetkin kiukunrippeet purettua;)

Ja eilinen iltakin päättyi vallan mukavasti kun mies tuli salilta kukkakimppu ja sulkaalevy kourassaan, kyllä häipyi turhat marinat äkkiä ovesta ulos B)
kai hän näki lähtiessään että jotain tuhdimpaa nyt tarvitaan tälle naikkoselle;)

Oikeinpa aurinkoista perjantaita kaikille!! B)
 
Ikävää kun tulee negoja iso hali :hug:

Katherine, kuulostaa tutulta, täälläkin välillä ihan maassa päiviä ilman sen suurempia syitä, mulla auttaa kyllä niihin nukkuminen :D eli viimeistään seuraavana päivänä taas hymyilee...

Täönne ei sen isompia kun hillittömät yöunet ;) mut ne kait ei merkkaa tällä rintamalla mitään. ovista oodtellaan, vaikka ei hajuakaan millon tulee jos tulee, harjoittelua yritetään pitää yllä :) aina kun ollaan samassa paikassa.
 
Piipi79 Kiitos onnitteluista, vaikka johan tässä on oltu jo vuoden ensisekunneista asti kihloissa (mies kosi polvillaan heti puolenyön jälkeen rakettien räiskiessä taivaalla...)

Unico mulla oli kans tosi minimaaliset ekat luomut. Eka pv tuhrua,toisena vuotoa ja kolmantena ei paljon mitään... :whistle:

Kp 10/30 menossa,joten ovis pitäis olla tulossa lähipäivinä... ;)
ja vällyjen väliin vipinää :p
 

LAUANTAI 31.3.2007


Piipi79: kp 6/24-29
Robotti Ruttunen: kp 8/24-29
Unico: kp 8/31
Minski25: kp 8/24-29
Papunen: kp 9/24-27
Kälättäjä: kp 11/30
mints: kp 12/29
Lellu1: kp 12/?
Repa: kp 14/29-31
Peppi1981: kp 14/28-30
Neppis 15/32-42
Helsku: 16/29
Taika-79: kp 16/30
Viena: kp 18/28-33
Äitsy80: kp 19/26-31
Katherine: kp 19/28-30
Sitä saa mitä tilaa: kp 20/24-31
Iita82: kp 21/37-63
Miina: kp 24
Inessa kp 24/31
Schätzchen: kp 24/28
Vähän väsynyt: kp 25
Jahvetti: kp 25/26
Juku juku: kp 28/31
Miuku79: kp 31/29-28
Mila-80: kp 33
Ciba: kp 33/42
Nanna81: kp 33/32-37
Veeruska-81: kp 33/28
Tresum: kp 38/28-38
Sunshine: kp 41/38
SnowTiger : kp 44/35-55
Riinuska81:kp 47/28
Hipsu: kp 52/28(?)
Hobitti2003: kp 62/27


Emilia: kp
Haahuilija: kp
Sini: kp
Hilipati: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu



 
Huomenia :wave:

Katherine on myös ovista tikutellut eikä ole vielä onnistunut. Katoin et meillä sama koopee menossa ja mä sain tänä aamuna ovisplussan joten toivoa on sullakin myös. Ja voihan se olla et ovuloit vaikka et tikkuun oilia saisikaan kiinni =)

Vaikka tänään siis sain ton ovisplussan niin lämmöt on pari päivää jo olleet nousussa eli ei hajuakaan millon se ovis sit vois olla/on ollut mut suunnilleen oikeaan aikaan ollaan saman peiton alla viihdytty ;) Tänään vielä voisi omaksi ilokseenkin miestä vikitellä :kieh:
 
:wave:
Oireita on taas ollut jos jonkunlaista ja tänään aamusta saakka ollut raudan maku suussa :x
Saas nähdä..taidan tippua ja korkeelta :( vaikka olo on sellanen et hei nyt mä olen oikeasti raskaana..ei vaan haluais enää testata koko negaa joten saatanpa jäädä odottelemaan jos kuukautiset ei ala ajallaan niin ensimmäistä aamuoksennusta :LOL:
Plussaonnea kaikille :heart:
 
Lauantaita!

ÄITSY80: Niinpä onkin sama KP. Vitsi ai tänään tuli ovisplussa? Waude, hienoa!! Mä tikutin vielä tänään 10: nen kerran ja siihen loppu 10kpl-testit mammaksilta. Lisää en kyllä raaski ostaa!! Mulla tuli ihan ihan haalea testiviiva, joten ei toivoakaan... Jännä et näinkin myöhäses vaihees kiertoa voi olla viel ovis, eiks ookin?!

Jaa onkohan sellanen mahollista että ovulois jos se ei testeis näy? Mitä testejä sulla on? Mulla mammaksilta tilattuja.

Hitsin hitsi. Ihana ilma taas jospa nauttis siitä ja sormet ristiin että vipinää tulee peiton alle ja myös että se johtaa toivottuun tulokseen!!

TSEMPPEJÄ SISKOT! B)
 
Terveppä terve!!! :wave:

Tervetulleks toivotan myös minun puolestani uudet kuumeilijat!!
Ja tädin yllättäneille :hug:

Täällä ollut lieviä ovisoireita ilmassa,ei kuitenkaan sitä kovaa nippailua...
Saas nähä tuleeko ollenkaan :/ On kyllä ollut aika rauhallista tuola kammarin puolella,eli ei niin aktiivista...taitaapi jäädä plussa tästä kierrosta saamatta,mut ei se mitään,ens kerralla sitte =)

Muuten on fiilikset ollu korkealla...oikeestaan ekaa kertaa tänä vuonna sellanen normaali olotila :D on niin paljon ollu alkuvuodesta kaikkea ,mut nyt toi kevät aurinko yms antaa ihan toisenlaista energiaa B)

Hyvää viikonloppua kaikille, niin ja plussaonnea tietty :heart:
 
:hug: minunkin puolestani kaikille, jotka sitä tänään tuntuvat tarvitsevan. Ja tervetuloa uudet jännääjät :) Niin ja lykkyä ja isoja haluja sekä heiluvia peittoja teille kaikille jotka metsästätte ovista :heart:

Minun aamu alkoi tänään vähän sekavasti. Mies lähti viikonloppu reissuun aamulla jo ennen kuutta ja jäin nukkumaan vielä hetkeksi. Heräsinkin sitten vasta vaille 11 :D Eilen mulle tuli jotenkin sellainen olo, että pitäisköhän tänään testata, kun tuntuu jotenkin omituiselle tuo olo. Olen kyllä pistänyt kaiken oudon olon noiden pillereiden lopettamisesta johtuen heilahtelevien hormooneiden piikkiin. No tein sitten testin ja haamuhan sieltä tuli. Sellainen ihan selvästä kauempaakin näkyvä haamu :) Ei kuitenkaan ihan yhtä tumma viiva kuin se kontrolliviiva. Testi oli RFSU. Pitää varmaan testata tiistaina uudelleen toisella testillä, kun olen silloin menossa hammaslääkäriin ja ne saattaa vaikka röntgenkuvata.

Mukavaa ja aurinkoista päivää kaikille, muistakaahan ulkoilla, jos suinkin mahdollista B)
 
Sitä saa mitä tilaa
Riinuska81 :flower: :flower: :flower: ja suuren suuret onnittelut haamusta.
Ja enpä nyt muista et oisko siel joku ollu jota en oo muistanu onnitella,ni muille plussanneille kans iso :flower: :flower:

Ite läksin taas tarkistelee et moneskohan kp mul on menos,ku en ite pysy niis kyl yhtää mukaan,ni hyvä et joku päivittelee tot listaa,joten kiitos heille =) . Ens viikolla on taas jännät paikat,tullako täti vai ei???Just täs yks päivä juttelin yhen työkaverin kans täst laapsi asiast,ni hän kertoi heillä kestäneen kolme ja puol vuotta ennen ku toinen lapsi oli saanu alkunsa ja eka oli tullu heti niinku meilläki,joten kait se vaan on uskottava et kyl meil viel mahiksii on lisää lapsia saada.

:hug: Pudonneille ja tsemppiä uuteen kiertoon.
 
Aprillipäivän huomenet!

Onko joku saanut aprillattua tai joutunut aprillattavaksi? Täällä ei kun yksin olen hereillä. Mies vielä nukkuu työviikon univelkoja pois.

Onnittelut Riinuskalle haamusta

:flower:

ON: kp 34 menossa ja kovin tätiä odotellaan, sillä seuraavassa kierrossa alkaisi yritys. Jännää! :D Vielä ei kylläkään tunnu minkäänlaisia oireita tai tuntemuksia että täti olisi tulossa. Tosin edellinen kierros oli 42, joten vielä saan varmaan odotella.

Pitäisi varmaan lähteä ulos kävelemään. Ajattelin hakea muutaman koivunoksan maljakkoon....

Aurinkosta päivänjatkoa

:wave: <br><br>
 
Riinuska Onnea :flower: Hieno kuulla tuollaisia uutisia!

Ja hyvää virpomissunnuntaita kaikille, toivottavasti meän oven tyaaakse joku eksyy... Ja aprilli päivää myös ;) mut täällä ei paljo pilailemaan päästä, pilailkaa munkin puolesta...

Mitäs tää täällä miettii onko ovis tulossa vai eikö :LOL: On se kun ei hokase. Ainakin valkovuodonmäärä lisääntyi viimeyönä huomattavasti. Niin voisko se nyt sit olla et ovis tulis kohta vai muuten vaan. Tiedä häntä, mut tää odottelu ei oo yhtään kivaa. =) Mut pakko jaksaa. (eikä oo töihinkän pyydetty, pitänee jatkaa siivoilua ;))
 
Heipsis

Riinuska81: Mahtavan paljon onnea haamusta :flower:

Tulin pikaiseen lukemaan teidän kuulumisia :). Pakko lähteä nauttimaan mahtavasta aurinkon paisteesta tuonne ulos ja kävellä samalla kunnon lenkki :).

Mukavaa aprilli- sekä palmusunnuntaita kaikille!
 
Mukavaa Sunnuntaita!!

Riinuskalle onnea haamusta!

Pikasen kylmempi päivä tänään kun ei tuo aurinko koko aikaa paista mut ihan mukava päivä näin huhtikuun ekaksi päiväksi..

Kävin tuossa kirpputorilla.. Järjestettiin tuohon lähelle nuorisoseuran tiloihin kirpputori johon yksityiset ihmiset sai vuokrata pöydän ja myydä omia vaateitaan ja tavaroitaan..
ostin muovipussillisen vaateita.. Kummalekin tein mukavia löytöjä :D

Tänne ei mitään uutta.. ovis varmaan oli koska mitään nippailuja ei enää tunnu.. Näin ihan outoa unta viime yönä et tais plussan raskaus testiin :whistle: ihan taas vissiin pää sekasin vaikka viel 2 viikkoo pitäs jaksaa jännätä :LOL:

Mutta mukavaa päivän jatkoja kaikille!!

-Taika-
 
Aurinkoista sunnuntaita!

Riinuskalle paljon onnea haamuplussasta :flower:

Meillä jo muutama virpoja on käynyt oven takana. Toivottavasti tulee lisää, kun varauduttiin ostamalla reilusti karkkeja. Muuten joutuu ite syömään kaikki ;) Miestä myös narutin pienimuotoisesti aprillipäivän kunniaksi, ja nyt täytyy olla varuillaan, kun se kuitenkin haluaa kostaa, hih.

Mä oon myös nähnyt koko ajan vauvaunia! Eilen näin unta, että olin tosi pitkällä raskaana, oli hirveän todentuntuinen se maha. Ja viime yönä taas sain muka keskenmenon ja kerroin siitä sit läheisille...! Noh, toivottavasti ei ainakaan jälkimmäinen oon enneuni.

Muuten alkukierron hiljaiseloa elellään, huomattavasti rennompi olo on kuin viime kierrossa.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!
 
Riinuska81 onnittelut , ihanaa odotusaikaa ja tarrasukkia pikkuiselle :flower: :heart:

Eilinen ovisplussa olikin vasta esimakua sillä tänään lävähti sellainenkin viiva et kontrolliviiva kalpeni vieressä :LOL: Mahtaa olla iso oili mikä irtoaa kun näin kauan on teetellyt ja tommosen viivan antoi :D

Katherine, mulla oli nyt fertestin tikkuja joita suositelen, ovat meinaan kelppolukuisia ja käyttöisiä! Sit olen illalla vielä kokeillut muutamana päivänä jollain halpistikuilla ja tänään tuli siihenkin selkee tasavahva viiva päivällä.

Toiveet nyt korkeemmalla kun aiemmin, toivottavasti ei tiputa kovin kovaa maan pinnalle jos täti tuleekin... :snotty: Pupuiltu ollaan ainakin ahkerasti ja näin ollen ei auta kun toivoa et tärppi käy.

Plussapuhuri käyköön meidän pinossa näin kevään kunniaksi :whistle: :whistle: :whistle:
 

Yhteistyössä