25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Kiitos Tötterö, tässähän vallan punastuu :ashamed: Teillä ainakin on sit puuhasteltu oikeaan aikaan joten toivottavasti se tuottaa toivotun tulokse =)

Nythän se jännitys alkaa nostaa päätään kun kierto lähenee loppuaan vaikka ovis vähän karkuteillä on meinannut ollakkin mut luulen et pari kolme päivää sitten se olisi kuitenkin ollut lämmöistä päätellen ;)
 
h82
ohhoh, aika yllättävä toi iltalehden juttu.

täällä odotellaan edelleen...huomenna testaan, jos aihetta on. oireita kyllä riittää, mut en uskalla toivoa mitään :/

kerronpa minäkin hieman itsestäni, eli oon 25 v, ukko samaten. yhdessä ollaan oltu melkein 8 vuotta ja kihloissa ollaan. töitä teen sairaanhoitajana myöskin ja olisin NIIN valmis jäämään äitiyslomalle! :whistle:

 
Miiruska
Hei taas kaikille! Oon nyt jonku aikaa ollu vaan sivusta lukijana.. Jos esittelisin kuitenki itteäni nyt.. eli olen 28, mieheni on 27. Meillä on kaksi poikaa , toinen 5 vuotta ja toinen kohta kolme. Kolmatta siis tekisi kovasti mieli... tässä vain ajankohtaa vielä mietitään.. Mutta kyllä viimeistään syksyllä aloitetaan yritys :) Jos vain malttais odottaa sinne asti.. :/ Olis jo niin ihanaa silitellä massua, jossa ois pieni tulokas :whistle: =)
 
TORSTAI 1.3.2007


Mila-80: kp 3
Ciba: kp 3/42
Nanna81: kp 3/32-37
Veeruska-81: kp 3/28
Robotti Ruttunen: kp 5/24-29
Unico: kp 6/31
Minski25: kp 8/24-29
Tresum: kp 8/28-38
Sunshine: kp 11/38
Peppi1981: kp 12/28-30
SnowTiger : kp 14/35-55
Sitä saa mitä tilaa: kp 17/24-31
Taika-79: kp 18/30
Pikku-jussi: kp 18/28-34
Äitsy80: kp 20/26-29
Viena: kp 21
Hipsu: kp 22/28(?)
Piipi: kp 25/28
Tötterö: kp 25/28-70
inessa kp 28/31
Iita82: kp 31/37-63
Hobitti2003: kp 32/27
Lellu1: kp 36/?
H82: kp 41/35
Poikien äiti: kp 50/24-26
Vähän väsynyt: kp 80
Ruukengu: kp 87/


Katsu: kp
Schätzchen: kp
Maria-79: kp
toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Helmen tyttö: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Juku juku: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Repa: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka


laitoin tuohon kp omalle kohdalleni kun kyseisen kirjainyhdistelmän puuttuminen häiritsi taikauskoista mieltäni :p B)
 
Mun mies huomasin aamun Lapin Kansassa ton saman jutun mikä oli tossa Iltasanomissa.. mie ku juon rasvatonta maitoa, niin mies meinas että mun pitää vaihtaa punaiseen maitoon.. no, tota laktoositonta maitoa on vain rasvattomana ja kevyt versiona, joten ei oo mahdollista ees vaihtaa punaiseen.. ja uskon, että minussa on tota rasvaa jo sen verran muutenkin, ettei haittaa vaikka juonkin rasvatonta.. :p


Onpas outo olo, ku sain laittaa tänään tutkinnonhaku-paperit menemään eli opinnäytetyö on hyväksytysti läpi.. nyt sitä sit seuraavat kolme viikkoa odotetaan että saanko mie ne tradenomin paperit jo vihdoin.. =) opparissa olisi vielä pari kohtaa muutettava ennen kansitusta ja toimeksiantajalle pitäis saada yks versio arviontiin.. mutta muuten kokeet ja esitykset ovat ohi tosta koulusta ja toivottavasti koko mun elämästä.. en kyllä kovin mielelläni enää lähde koulunpenkkejä kuluttamaan.. :D <br><br>
 
Onnea Pepille :flower: nyt ei tarvi enää ainakaan koulusta stressata, plussa tuulia.

Ja juuh tääläkin käytetty raasvatonta maitoa, nykyään ei kyllä juuri mitään. Mutta jugurtit yms kiitos ihan normi versioina :D en pidä aspartaamista sitä vältellen. Ja mielummin luonnon ainein kuin keinotekoisilla. Jos on rasvasta ja sokerista :) sillon syödään vähemmän
 

PERJANTAI 2.3.2007


Mila-80: kp 4
Ciba: kp 4/42
Nanna81: kp 4/32-37
Veeruska-81: kp 4/28
Robotti Ruttunen: kp 6/24-29
Unico: kp 7/31
Minski25: kp 9/24-29
Tresum: kp 9/28-38
Sunshine: kp 12/38
Peppi1981: kp 13/28-30
SnowTiger : kp 15/35-55
Sitä saa mitä tilaa: kp 18/24-31
Taika-79: kp 19/30
Pikku-jussi: kp 19/28-34
Äitsy80: kp 21/26-29
Viena: kp 22
Hipsu: kp 23/28(?)
Piipi: kp 26/28
Tötterö: kp 26/28-70
inessa kp 29/31
Iita82: kp 32/37-63
Hobitti2003: kp 33/27
Lellu1: kp 37/?
H82: kp 42/35
Poikien äiti: kp 51/24-26
Vähän väsynyt: kp 81
Ruukengu: kp 88/


Katsu: kp
Schätzchen: kp
Maria-79: kp
toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Helmen tyttö: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Juku juku: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Repa: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka


 
plaah..Kierrot näköjään sekaisin. Eka kierto siis 3kk:n tero-kuurin jälkeen, ja heti on pyllyllään.. Negan testaisn aamulla, eikä muutenkaan oo tuntemuksia raskaudesta. Ärsyttää, ku ei yhtään tiedä, koska ne menkat on tulollaan!! Hankaloittaa merkittävästi tätä "yritystä". Ja se vähän vaivaa, et missä on ovis, vai onko ollenkaan, jos on oikein mahdottoman epäsäännölliset menkat.
 
Onnittelut Pepille opinnäytetyön johdosta :flower:

Mitäs kuuluu Iitalle, Hobitille, H82:lle, Lellulle ja muille joiden kierto pitkällä?? Oliskos iloisia testituloksia kellään ;)

Mä sit sain ovistestiin tasavahvat viivat eilen, omituisen myöhään kyllä, mutta pitää ainakin yrittää hyödyntää ovis. Eilinen meni harakoille mut josko sit tänään :whistle:

Minkäslaisia suunnitelmia teillä on viikonlopuksi? Meillä vietellään perinteisen rauhallista viikonloppua varmaan ihan kotosalla vaikka toisaalta tekisi mieli lähtee vähän tuulettumaankin. Väsymys kyllä taitaa niistä haaveista viedä voiton \|O

Kaveri tulee käymään varmaan kohtapuoliin joten taidan hipsiä kahvinkeittoon :p Oikein hyvää viikonloppua =)
 
huomentapäivää!
Täällä taitaa sataa vettä....josko vaikka kevät olis tulossa :D
on se kumma...eka toivotaan pakkasia ja kunnon talvea..ja sitku se tuli ni nyt jo ainakin minä ootan kesää ku kuuta nousevaa :whistle:
juniori opettelee soittamaan nokkahuilua ja me kuopuksen kanssa ollaan täällä ihan korvat lukossa :eek:
josko alkas nää menkat loppumaan tältä erää ja pääsis kellistämään ukkokultaa....
nyt ruuan laittoon,pastaa ja broiler-persikkapataa ois tarkotus tehdä :p

Ps.pepille onnittelut tradenomin papruista. :flower:
 
Moikka,
nyt vasta ehdin tännekin tulla raportoimaan, että kp on nyt 2/24-29... Eli täti tulla pärähti jo eilen, kuten vähän jo oireista ounastelinkin. Kierto jäi nyt tosi lyhyeksi, joten toivottavasti ei jää näille lukemille tässä kierrossa, on nimittäin tuo oviksen ja tädin tulon väli aikas lyhyt.

Mä yhdyn täällä esitettyyn mielipiteeseen siitä, että äitsy80 on aina ihanan kannustava kaikille, kiitos siitä! Viikkopinossakin kun nyt oltiin samassa.

Pepille puolestaan paljon onnea valmistumisen häämöttämisestä! :flower:

Meillä ei mitään viikonloppusuunnitelmia ole, oon messuilla töissä la-su. Eli rankka viikonloppu tiedossa. No, mutta maanantaina mennään sit työpaikan puolesta kylpylään rentoutumaan ja mm. hieronta ois edessä :p

Hyvää viikonloppua kaikille ja plussatuulia!!
 
Mila, kuulosti niin hyvältä toi persikka-broileripata et saiskos ohjeen?? :p

Kiitos Piipi :ashamed: Ja oikein rentouttavaa kylpylälomaa!!


Liinalle hauskaa iltaa ja tsemppiä pian alkavaan yritykseen =) Toi foolihappoasia muakin kiinnostaa, sen verran muistan et se auttoi vauvaa et jokin selkäydinjuttu umpeutuu tai jotai, olenko ihan väärässä?

Nyt mä lähden oikeesti pois täältä koneelta kun kamu tulee, mut teidän juttihin jää kiinni niin ettei malttaisi lähtee poiskaan :D
<br><br>
 
Moikkelis kaikki

Olettepa te olleet reippaita kirjoittajia, ihanaa lukea kaikkien kuulumisia :).

PEPPI: ONNITTELUT OPINNÄYTETYÖN JOHDOSTA :flower: ! Muistan itsekin, kuinka vapautunut olo oli sen jälkeen, kun olin paluttanut ja saanut arvostelun opinnäytetyöstäni =) . Jospa teilläkin pian nyt tärppäis, kun saat kaiken koulustressin pois alta!

PIIPI79: Pahoittelut tädeistä :hug:! Ja oikein rentouttavaa kylpyläreissua :).
ÄITSY80: Ihanaa, että jaksat tukea kaikkia :heart: .

Tulin äsken kampaajalta :). Tuli heti paljon keväämpi fiilis, kun sai hiukan uutta väriä hiuksiin ja osan tästä paksusta pehkosta pois ;). Viikonlopuksi ei tartte pahemmin mitään suunnitella, huomenna olen 9,5 tuntia töissä ja sunnuntaina yritän sitten kerätä voimia ens viikkoon :whistle: . Sekä tällä että ens viikolla olenkin 6 päivää töissä, mutta kahden viikon päästä alkais talviloma.. :p

Ai niin ja jos joku päivittelee noita kiertopäiviä, niin minun kohdalleni voisi merkata kierron pituudeksi 28-44... Itse en uskalla niihin koskea, voi olla kaikkien päivät sitten ihan sekaisin :LOL: .

Mukavaa viikonloppua kaikille :flower:
 
Tötterö
Perjantaipäivää täältäkin.
Hobitille: Tiedän tunteen kun menkat heittelee, koko ikäni siitä vaivasta oon kärsinyt eikä terolutit tai primalutit asiaa oo auttanut mutta silti jo kaksi ihanaa lasta olen saanut. Testejä on kulunut enemmän kuin varmaan monella muulla koko elämänsä aikana. Peukkuja pidän sulle =)
Äitsy80: Sun juttuja kävin lukaisemassa viikkopinostakin, niissä kuumeilen vaan taustalla kun en tiedä mikä se oma viikko voisi olla.. Mutta toivotaan että sun kierto olis vaan nyt pidempi ja tärppi tapahtuis.

Mun piti vielä jollekkin jotain kirjoittaa mut unohdin taas mitä ja kelle. Plussia testeihin toivon teille kaikille tasapuolisesti.

Oma napa: Jälleen kerran ovistesti positiivinen, alkaa jo epäilyttää pcon mahdollisuus ja itseäni kiusaten etsin aiheeseen liittyvää ja johan alkaa oireita löytyä :(
Rintoja nipistelee edelleen, voi olla mielen tuottamaa harhaakin..
Nyt harmittaa kun en noita lämpöjä ole seuraillut.
Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato :LOL:
 
Peukkuja ja plussa tuulia jännääjille ja tärppipäivien kanssa painiville!

Täällä saa nähdä kuis käy, yrittää tehdä maha tauti huono olo ja vatsassa kiertää, yäks. No teetä litkimään. Ja rauhallista viikonloppua kaikille!
 
Hedelmä harmaana
Moikka kaikille :wave:
Olen välillä vilkuillut sitä, miten teillä täällä kulkee =)
Ihanasti komppaatte ja tuette toinen toisianne ja jotenkin tällä palstalla on niin välitön tunnelma. Täytyy kyllä sanoa, että paras keskusteluryhmä tämä on ollut, jossa olen ollut :heart:
Joku joskus sanoi, että olis kiva kuulla kuulumisia. Edelleen voin "paksusti", kävin maanantaina ultrassa ja viikoille 8+5 nyt mennään. Oireita ei oikein ole ollut. Hajuaisti on edelleen lyömätön ja "menkkamaisia" kipuja on ollut jatkuvasti. Tunnelmat heittelehtivät lattiasta kattoon; välillä jännittää ja pelottaa ja välillä on taas onnensa kukkuloilla.
Muistaakseni Unicolla oli puhetta allergioista. Mullakin noita allergioita on ja olenkin nyt ollut sitten ilman mitään allergialääkettä. Toistaiseksi en ole saanut mistään allergiaa! Siis en edes kissoista, vaikka olen niitä sylissäkin pitänyt! Ja niille olen todella allerginen... Joten toivoa saattaa, että pärjään pienellä allergialla.
Toivon kovasti teille kaikille plussatuulia ja olisi ihanaa jatkaa tämän poppoon kanssa plussanneenakin :heart: Käyn varmaankin välillä moikkailemassa :wave:
Voikaa hyvin :heart:
:wave: t.hetelmä
 
Ihana kuulla hedelmän kuulumisia! Sinne paljon onnea lopuun asti.
No kiva kuulla että sulla on allergiat helpottaneet :) siis toivossa on hyvä elää...

täällä vaan odotellaan ovista ja sen jälkeen jännätään joko tärppäs mut ensin se ovis :D ja tietty harjoituksia sitä odotellessa ...
 
Kiitos vaan Veeruskalle ja Tötteröllekkin =) Hyvä jos mun hölinöistä täällä seuraa joillekkin hyötyä ja hyvääkin mieltä :D

Oli ihanaa lukea Hedelmän kuulumisia ja että kaikki on mennyt tähän saakka hyvin. Ajatella et nyt jo viikkoja kohta yhdeksän ja juurihan saatiin lukee plussauutisia =)

Hitsi, menin tekemään oikein heräteostoksen tänään...Aivan muissa asioissa käväisin kodinkoneliikkeessä ja kappas kun mukaan jäi vielä uusi kännykkä :LOL: Ei mua saisi mihinkään päästää kotoa kun houkutukset on niin suuria :D
 
Halaan kaikkia yhteisesti :hug: kun tuossa oli monenlaista onnittelua eri aiheista enkä jaksa alkaa erittelemaan :LOL: Täällä alkaa jännittävät hetket lähestyä, nimittäin kp 30/31 menossa. Testin teen huomenna illalla, eli odotan vielä aamun ja päivän tätiä. Sen pidemmälle en malta odottaa

:D
 
Luimpa tuossa kuulumisia niin antaumuksella, etten enää muista mitä pitikään sanoa. Alkaa dementia iskemään jo ;)
Heräteostoksista tulikin mieleen, että meilläkin isäntä osti eilen yllättäen uuden ison telkun. Oli puhetta että ostetaan sitten kuun lopulla kun viikon päästä köllötellään kaksin palmun alla kanarialla! :whistle:
Kaippa tuo ostelee niitä jo nyt valmiiks niin syksyllä saa keskittyä ihan vain noiden peittojen pöllyttämiseen :p

Vauvakuume on niin korkealle, että posket ja otsa ihan hehkuu...

 

Yhteistyössä