25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Menipäs sitten niin hyvin alkanut päivä pilalle.. minulla todettiin pari vuotta sitten kondylooma, joka on kyllä pysynyt luokka 1:nä.. kerran todettiin luokka 3, mutta näytepaloissa ei ollut näkynyt sitten mitään ja seuraavalla kerralla se oli taas luokka1.. mutta tosiaan yksikään lääkäri oo sanonut, että sillä ois mitään haittaa lapsenteon suhteen.. no, äsken kuulin radiosta jonku kondyloomaan liittyvän tietoiskun ja siinä oli vissiin joku julkkis, joka sitten sanoi, että onneksi hän hoidatutti ne solumuutokset pois nuoruudessaan, koska ne voivat aiheuttaa lapsettomuutta.. mukava näin saada tietää, että mahdollisesti tää meidän lapsen saanti ongelmat on mun syytä.. kävin viimeksi joulukuussa papa-kokeessa ja silloin juttelin sen lääkärin kanssa siitä, että olemme yrittäneet jo yli vuoden lasta ja hän suositteli niihin tutkimuksiin menemistä.. mutta mitään hän ei maininnut, että tää tauti vois olla syy siihen, miksei tärppää.. toisaalta luotan niihin lääkäreihin, jotka mua on hoitaneet, mutta se tietoisku sai mut todella surulliseksi ja en tiiä mihin uskoa.. :'(

muuten odottelen edelleen, että menkat loppuisivat.. pääsisimme edes harjoittelemaan sitä lapsentekoa..

mutta plussatuulia.. ++++
 

KESKIVIIKKO 21.3.2007


Lellu1: kp 2/?
Repa kp 4/29-31
Peppi1981: kp 4/28-30
Neppis 5/32-42
Taika-79: kp 6/30
Viena: kp 8/28-33
Äitsy80: kp 9/26-31
Katherine: kp 10/28-30
Sitä saa mitä tilaa: kp 10/24-31
Iita82: kp 11/37-63
Inessa kp 14/31
Schätzchen: kp 14/28
Vähän väsynyt: kp 15
Juku juku: kp 18/31
Piipi79: kp 21/24-29
Miuku79: kp 21/29-28
Mila-80: kp 23
Ciba: kp 23/42
Nanna81: kp 23/32-37
Veeruska-81: kp 23/28
Robotti Ruttunen: kp 25/24-29
Unico: kp 26/31
Papunen: kp 26/24
Minski25: kp 28/24-29
Tresum: kp 29/28-38
Sunshine: kp 31/38
Kälättäjä: kp 2/29
SnowTiger : kp 34/35-55
Riinuska81:kp 37/28
Hipsu: kp 42/28(?)
Tötterö: kp 47/28-70
Hobitti2003: kp 52/27


Haahuilija: kp
Sini: kp
Hilipati: kp
Toivoa: kp
Katsu: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi



Päivitin... kyllähän se täti kuitenkin kurvas paikalle... eli nyt sitten vissiinkin kp 2/29 kun eilenhän se tuhruttelu alko... tänään vasta tuli verta... vai onko mulla sit vasta 1/30???

ja eikun uutta yritystä putkeen... :p ei mullakaan eilen ollu mitään oireita, oli tosi hyvä olo koko päivän ja silleen tosi virkee... Nyt ei ainakaan oo samanlaisia menkkakipuja ku pillereiden aikaan... mut selvät menkat siis, ei epäilystäkään...

kiitos kaikille tsemppaajille...jatketaan yritystä... :wave:
 
Peppi1981 :hug:
Varmasti mieltä painaa jos tuollaista kuulee radiosta..
Kovasti onnea uuteen kiertoon.. :flower:
kälättäjälletäti pahoittelut..

Tänne ei kumempaa.. Täti on ja pysyy.. Sais jo mennä matkoihinsa..
Mukavaa keskiviikkoa kaikille!!
-Taika-
 
PEPPI1981: voimia!! Usko vaan lääkäreitä ja kysy ihmeessä heti niiltä tosta kondylooma-asiasta!! Mullakin ollut solumuutoksia ja pari vuotta sitten luokka 3 muistaakseni, tai ainakin monta kakkosta peräkkäin ja ne lähetti jorviin kolposskopiaan, tai miten se kirjotetaan, niin laserilla ottivat huonoa solukkoa pois... jännä ettei sua lähetetty? vai oisko ollut niin selkeä ykkönen sitten sulla ettei tarvinnut.. TSemppiä todella paljon!!! :flower:

Muuten luuletteko että positiivisella ajattelulla jo pelkästään voi saada paljon aikaan?? Toki se varmaan on koetuksella ajoittain, kehotan kuitenkin uskomaan vankasti itseensä, kyllä me tähän pystytään! B)
 
Heipä hei kaikille! Oon ollu tässä alkukierron ajan hieman taustalla kun ei ole oikein ollut mitään kerrottavaa. Tilailin mammaksilta ovulaatiotikkuja ja testasin tänä aamuna, mut tuli vain yks viiva, eli ei ole vielä ajankohtaista. Tilasin onneksi niitä niin monta että voi rauhassa tikutella vaikka joka päivä kierron loppuun saakka. Luotan kyllä enemmän säännölliseen pupuiluun kuin ovulaatiotikkuihin B) Onkos kenelläkään jännittäviä hetkiä tiedossa?
 
Today
Heippa

Tulin ilmoittamaan että ei mitään uutta,täti kyläili pitkän ajan ja heikkoon kuntoon menin mutta kyllä tämä jo helpottaa vuoto loppui,onneksi.Kova yritys päällä ja toivossa eletään.


<br><br>
 
Täällä yksi neljättä vauvaa kuumeileva 27v tätsy ilmoittautuu mukaan :wave: :wave: =)

Kp on nyt 15/26 (noin suunilleen) ja yk 3 =)

Hitaatakin hitaammat päivät nyt menossa, kun mahdollista tädin vieralua odotellaan =) :heart: Ei tartteis tulla ;)
 
Nyt pitää vähän tuulettaa ja päivittää kuulumisia.
Masua nipistelee ihan jännityksestä, tuossa juuri ruokalevolla pötköteltiin ukon kanssa ja vauva-juttuja juteltiin.
Päätettiin, että kun maalis-huhtikuun vaiheessa alkaa (ehkä, kai, jopa, toivottavaa tjms.) menkat tai ainakin olen taas kierukasta huolimatta kipeä niin sit huhtikuun aikana härveli käydään poistatuttamassa. Odoteltas muutamat kunnon luomumenkat ja sit heinä-elokuussa aloitettas varsinainen yritys. Hih, muutaman kuukauden suunnitelussa tultu kevääseen päin, kai tuolla ukollakin on kevättä rinnassa :D :whistle:

Uusille tervetuloa :flower: ja tätipahoittelut vieraan saaneille!

Mä nyt menen fiilistelemään lapsosten joukkoon!
 
Pistin sitten edellisen viestin ainakin triplana.... :whistle: Kone vähän jumitti, luulin ettei viesti tullut olleskaan....
Ei pentele kun mitään ei tapahdu täti rintamalla. Tosi ärsyttävää kun en koskaan ole ollut myöhässä. No onhan tää vasta 2-3 pv että ei auta kuin odotella... :( Onneks vaihteeksi töissä niin aikakin kuluu ja muut asiat mielessä! Kiitos vain kannustuksesta, toivottavasti niistä olisi jotain tehoa! ;)
Odotus on kyllä pahinta, pidetään peukkuja koko köörille, ja te jotka kierron alussa niin olettepahan taas askeleen edellä! Peitot vaan heilumaan.... :p
 
Silloin ku mulla todettiin se kondylooma, mulla oli kyllä näkyviä näppylöitä, mutta se lääkäri sanoi, että ne katoavat itsestään ja että niitä ei tarvi hoitaa.. luokka oli 1.. silloinkin se sanoi jo, että ei vaikuta lapsen saantiin, vaikka emme vielä silloin yrittäneet lasta, enkä edes kysynyt siltä mitään siitä.. sitten seuraavalla kerralla niitä ei näkynyt, mutta silloin tulos oli luokka 3.. silloin otettiin sit koepalat, joissa ei näkynyt mitään ja puol vuotta siitä, tulos oli taas luokka1.. nyt ku joulukuussa tulos oli sama kuin aikaisemmin, mulle sanottiin, että seuraavan kerran tarvii mennä kokeeseen vasta vuoden päästä.. kyllä mie alan uskoa enemmän niihin lääkäreihin kuin siihen tietoiskuun.. luin netistäkin kahdelta eri sivuilta, että kondylooma ei aiheuta lapsettomuutta.. pitää tosin mennä niihin tutkimuksiin, kunhan saan vaan kaikki asiat hoidettua ensin eli työkkärin ja kelan.. sittenhän se selviää missä mättää.. mutta kiitos kaikille kannustuksesta.. olo on kyllä nyt parempi kun unohdan sen tietoiskun.. =)
 
Moi,

liityn tohon kondylooma-keskusteluun, eli mulla on myös todettu se jo joku 7 vuotta sitten ja siitä saakka olen säännöllisesti käynyt papassa ym. Välillä oli useamman kerran luokkaa 2 ja 3 ja sillon mullekin tehtiin se laserpolttoleikkaus, jossa pahaa solukkoa poistettiin. Sen jälkeen näyte on aina ollut puhdas. Mutta: kondylooma ei kyllä aiheuta lapsettomuutta!!! Sitä paitsi itse papillooma-viruksen sairastaa n. 80% kaikista ihmisistä jossain vaiheessa elämässään, viruksia vaan on niin monenlaisia, että jotkut on täysin oireettomia. Näin olen lukenut ja lääkärit on mua aina rauhoitellut ;) Joten sen suhteen voit Peppi olla huoletta :hug:
 
:hug: Kaikille!
Minä täällä odottelen menkkoja. Pitäisi alkaa ovistestin mukaan perjantaina. Olo onkin jo uumoillut niitä pitkin viikkoa. Me siis nyt ollaan hoitotauolla. Clomeja olen kyllä popsinut. Niistä tulee tissit ihan sika kipeeks. Jos vahingossa koskee ni saattaa sattua. Onko muilla samaa??
Plussatuulia kaikille piinailijoille!!
 
Kondylooma-keskusteluun minäkin vielä palaisin. Olen samaisen mainoksen radiossa kuullut ja ollut lähinnä järkyttynyt siitä, että sellaista pelottelua saa harrastaa, koska itsekin sen "sairastaneena" (luokka 3) olen kaikilta lääkäreiltä saanut vakuutteluja, että EI aiheuta lapsettomuutta. Muutamat kondylooman sairastaneet ystäväni ovat myös onnellisia äitejä tällä hetkellä, joten älä siis Peppi masennu :hug: . Uutta yritystä vaan...
 
Iltaa kaikille!
Kondylooma-keskusteluun otan sen verran kantaa, että se tauti ei aiheuta lapsettomuutta, mutta kohdunkaulansyöpää kuitenkin hoitamattomana. Klamydia aiheuttaa lapsettomuutta. Yhtä kaikki, sukupuolitauteja ja vakavasti otettavia asioita siis. Mutta tsemppiä vaan Pepille ja muille!

Tänne ei sen kummempaa, täti on ja pysyy. Ihan uskomatonta, alkaa jo tosissaan kismittää tämä :kieh: Onneks kävin ostamassa vähän mansikkapusuja Sokoksen 3+1 päiviltä, joten on edes jotain lohdutusta. =)
 
Tervetuloa Jahvetti, oltiinkin samassa viikkopinossa muistaakseni viikolla 7 kuumeilemassa =)

Kälättäjälle tätipahoittelut :hug: Mä lasken aina ekaksi kiertopäiväksi ensimmäisen kunnon vuotopäivän.

Pepille :hug:

Toivotaan kovasti ettei täti tulekaan nyt lainakaan Robotti Ruttusen luo vierailulle :hug: =)

Omassa navassa ei mitään mainitsemisen arvoista, ihana päivä tuli ja ulkoilusta taas nautiskeltiin =)
 


TORSTAI 22.3.2007


Kälättäjä: kp 2/29
Lellu1: kp 3/?
Repa kp 5/29-31
Peppi1981: kp 5/28-30
Neppis 6/32-42
Taika-79: kp 7/30
Viena: kp 9/28-33
Äitsy80: kp 10/26-31
Katherine: kp 11/28-30
Sitä saa mitä tilaa: kp 11/24-31
Iita82: kp 12/37-63
Inessa kp 15/31
Schätzchen: kp 15/28
Vähän väsynyt: kp 16
Jahvetti: kp 16/26
Juku juku: kp 19/31
Piipi79: kp 22/24-29
Miuku79: kp 22/29-28
Mila-80: kp 24
Ciba: kp 24/42
Nanna81: kp 24/32-37
Veeruska-81: kp 24/28
Robotti Ruttunen: kp 26/24-29
Unico: kp 27/31
Papunen: kp 27/24
Minski25: kp 29/24-29
Tresum: kp 30/28-38
Sunshine: kp 32/38
SnowTiger : kp 35/35-55
Riinuska81:kp 38/28
Hipsu: kp 43/28(?)
Tötterö: kp 48/28-70
Hobitti2003: kp 53/27


Haahuilija: kp
Sini: kp
Hilipati: kp
Toivoa: kp
Katsu: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi



En enää viitsinyt päivittää listaa tälle päivälle joten tein sen huomiseksi valmiiksi =)
 
Joku kysyi kuinka tuo kierto lasketaan. Tuhruttelusta vai kunnon vuodosta. mä olen aina ymmärtänyt, että tuhrua ei lasketa. Vasta kun tulee kunnon vuotoa. Mullakin oli eka päivä pyyhkiessä tuhrua ja vasta eilen alkoi kunnon vuoto joten aloitin kierron eilisestä. Tuo fertilityfriend laskee myös juuri tuolla tavalla.
 
En oo pitkään aikaan edes käyny täällä. Vähän tietoisestikin jättäny vähemmälle. Päiviä en oo jaksanu enää laskea ja täältä luinkin listalta, että 53 tais olla meneillään. Perjantaina meen perhesuunnitteluneuvolaan miettimään, mitä tehdään..Katsellaan, tuun kertoon sit, mitä sanovat.
 
Tännehän oli päivän aikana tullut hirveästi juttua ;)

Tätin kohdanneille osaan ottoni, kyllä se taas lähtee +++++ tuulia teille!

Muutamalla jännät paikat, +++++++++ tuulia :)

Kaikille iiiiso :hug: ja ++++++ tuulia !!!

Ja täällä ihmetellään, eilis iltainen tuhru on kadonnut ei enää mitään... mielenkiintoista, nyt vasta odottaminen on piinaa. No onneksi on muuta ajateltavaa, tänään meni päivä niin äkkiä, kun oli kaikkea muuta töissä, siellä ei onneksi ehdi omia juttuja juuri ajatella :D pysyy tämäkin selväpäisempänä. Ja eikun jännäämään.
 
Heissan kaikille! :wave:

Empä ole taas aikoihin täällä kirjoitellut. Olen kuitenkin lueskellut noita teidän juttujanne usein. Tähän porukkaan on tullut paljon uusia, joten tervehdys heille. Ja tätipahoittelut uuden kiertonsa aloittaneile.

Itselleni ei kuuluu mitään uutta. Tuntemus kuitenkin on että kierto on lyhyempi kuin edellisellä kerralla (viimeksi 42). Ens kierrosta alkaisi oviksen pongaaminen ja petivaatteiden ahkerampi heiluttelu.

Monella näittäisi olevan jännät paikat. Joten toivon kovasti +++tuulia!

ciba
 
Tötterö
Heippa.
Nyt on aika monella jo kierto niin pitkällä että josko pian plussapino kasvaisi.. ;)

Tänne ei ole tädit löytäneet mutta lentsu kylläkin, molemmat lapset räkäisiä ja nuoremmalla vähän kuumettakin. Oma kurkku tuntuu karheelta et taitaa se muhunki iskee..
Unicolla vastaava tuhrun loppumista kuin täälläkin.. nyt on kulunut 5 päivää eikä vuotoa kuulu, lauantaiaamulla testaan ja sunnuntaina toisen kerran ja sen jälkeen luovutan jos ei plussaa näy. Viikkoja pitäis silloin olla jo n.5 että luulisin näkyvän herkällä testillä.

Mutta anteeksi omanapaisuuteni.. Ja oikein paljon plussatuulia ja oviksen pongailijoille tsemppiä ja peittojen heiluttelu intoa vaan kovasti ;)
:wave:
 
Tötterö: Hieno kuulla et on ollu muillakin tälläistä. Ja jännäämistä sinulle!

Täällä jännätään, edelleen. Oliskos pessimisti ja lähtis töihin kuten menkata alkas vai ei :D tosin ei se haitaa vaik lähtis vaan ei tarvis töissä miettiä mitään ja olis varma. Siellä ei aina ehdi vessaan ennen kun on iiiso kupla otassa jolloin on pakko mennä. No on mulla vielä hetki ennen lähtöä aikaa miettiä :D
 
:D Liityn joukkoonne valtaisaan! Olen 25-vuotias esikoisesta haaveileva nainen. Mieheni on 30-v. ja pillerit heitimme roskakorin uumeniin helmikuulla. Yritän olla liikaa vouhoyyamatta, kun ollaan vielä näin alkuvaiheessa tuon yrittämisen kanssa, mutta kuume nousee joka päivä! :heart:
 

Yhteistyössä