.

Hurjasti onnea plussanneille! :love:

@Toiveikas92 Voiei. :(:poop:

Minkälaisia ovisoireita teillä muilla on ollut? Tässä omaa napaa mietin, kun en siis ole vielä testeillä testannut, kun sovittiin miehen kanssa, että otettaisiin rennosti. :D Noin viikko menkkojen loppumisen jälkeen mulla oli nimittäin ihan jäätäviä kipuja melkein viikon ajan. Tuntui, kun olisi keilapallo ollu mahassa. Viimeisenä kipupäivänä soitin terkkarillekin, kun miehen läpsäyttäessä pepullekin, vihlasi joka kerta vatsaa. :D Myös pyöräillessä kaikki töyssyt vihlaisi, kuten kävellessäkin. Sitte sitä seuraavana päivänä oireet mystisesti katosi kuin tuhka tuuleen. Tota kipeintä päivää edellisenä oli siis jotain limaa myös. :sick: Nyt on ollut kaksi päivää täysin ilman mitään oireita.

Osaako joku sanoa, mitä tää nyt on? :LOL:

Terveisin, kujalla
Kuulostaa ovisoireilta. Mulla ovis tekee toispuoleisen todella kipeän olon,vihloo koko alavatsa ja vetää jommasta kummasta munasarjasta.. Tärähdykset sattuu sikana !
 
@Neltsuliini Sitä se terkkarikin epäili, ku hädissäni sinne soitin. Väkisinkin hätäilee vaan, että onko joku endometrioosi tai jotain, kun niin kipeäksi vetää. :( Toisaalta takana 7v pillerillistä elämää, että ehkä kehon kuuluukin olla vähän kipeä..

@Siltsu "Kiva" kuulla, että jollain toisella on samanlaisia tuntemuksia. Ehkä siis ihan normaalia. :D Sittenhän tässä kierrossa saattaisi käydä kivasti, jos oli tosiaan ovis kyseessä :love: Vielä pitäisi viikko ainakin jaksaa odotella!
 
Moi, voikohan tänne liittyä jo kun vuodelle 2019 toivotaan vauvaa mutta yritys alkaisi vasta lokakuussa...? Ihan järkyttävä vauvakuume päällä ja tuntuu että johonkin pitäisi oloa purkaa.

Minä oon 31 vuotta ja meiltä löytyy tytöt 6/2015 ja 2/2017 eli kolmatta haaveillaan. Lokakuussa aloitettaisiin yritys jotta jos heti tärppäisi, ehtisi kuitenkin olla lukuvuoden loppuun töissä Esikoista toivottiin pitkään ja keskenmenoja oli kaksi, toinen sai alkunsa ekasta kerrasta kun ehkäisy jäi pois.

Ovulaatiot tunnistan itse sen verran hyvin että ei ole tähän mennessä tarvinnut niitä testailla ja raskaustestejäkin olen kummallakin kerralla tehnyt yhden.
 
@Beibihaaveilija täällä! Viikon ajan tosi kovat kivut, istumaan meneminen ja nouseminen, käveleminen sattuu. Sitten kun munasolu irtoaa kivut katoaa. Välillä oon tosi kipeä oviksen aikaan.

@iK onpas kyllä outoa, tuo näyttäisi räikeältä plussalta mun mielestä, ne aikaisemmat oli siinä ja siinä. En halua pelotella mutta jos ovistestit näyttää pitkään plussaa niin munasolu yrittää irrota siinä kuitenkaan onnistumatta, tai jotenkin noin. Mutta toivotaan että näin ei olisi ja testit lähtisi hiipumaan. :)
 
@Tiutau13 Toivoa on niin kauan kuin ei menkat ala. :)

@jonxu Toivottavasti pääsette pian tutkimuksiin julkiselle puolelle ja saatte asiat etenemään. Pidän kuitenkin peukkuja, että tämä olisi teidän kierto. (y)

@Toiveli Onnea onnea paljon onnea! :love:

@Appelsiiniomena Ehkä ennuste pitää paikkansa, niin pääsette hyödyntämään kunnolla oviksen. (y)

@Toiveikas92 Toivottavasti saat plussan näkyviin myöhemmin, on kuitenkin aikaista vielä. (y)

@Beibihaaveilija Ovisoireilta kuulostaa munkin mielestä. Itsellä ainakin alkaa aika äkkiä menkkojen jälkeen erilaiset vihlonnat ja kolotukset munasarjojen kohdalla. Ajatellut, että siellä se folli pullistuu. :D

@iK Komppaan Miinaa noissa aamulämmöissä. Vaikka itse vasta aloitin mittailun tässä kierrossa, niin kyllä se aika näppärä apu on. (y)

@Annamai Tervetuloa mukaan. :)
 
Paljon onnea Toiveli, ihanat viivat sait :love:
Onnea myös muille plussanneille.

Ik, sulla ei sitten viiva haalene ollenkaan:eek:, toivottavasti pupuilut osuu oikeaan kohtaan.

Masua nippaillut pari päivää, flunssa jyllää niin pahana, että kävin tänä aamuna lääkärissä. Löytyi ärhäkkä korvatulehdus ja viikon antibioottikuuri:cry: no eipä jää niin paljon aikaa mahd raskaus oireiden kyttäykseen:p
 
Viimeksi muokattu:
Minulla oli toiveikas dpo9 aivan täysin nega testi! Luovuin jo toivosta... Mutta nyt dpo 13 viivat ja nämäkään ei täysin räikeitä niin ihab hyvin voi tulla dpo10 negaa. Tsemppiä nyt kovasti <3 @Toiveikas92

Kiitos kaikille onnitteluista! :love: Toivotaan että pieni pysyy mukana! <3
 
Onnittelut @Toiveli ja muut plussasta, tervetuloa mukaan uudet kuumeilijat ja tsemppiä kaikille piinailuun ja kuumeiluun! :love:(y)

Omaa napaa: huomenna paukkuu 90. kiertopäivä. Nännit on arat ja kipeät ja välillä vatsaa nippailee, mutta edelleen vain sitkeästi näyttää testit negaa. Tiistaina onneksi ollaan viisaampia.:confused:
 
iK
Siiis mitä ihmettä, ootko tehny raskaustestiä nyt ?
En:rolleyes: kun on ollut jotenkin kuitenkin ovisoireita ja pitkästä aikaa ihan normaalit kuukautiset. No mistä sitä ikinä tietää toki, mutta oon kyllä 99,9% varma etten oo... :alien::D

@Miina- En oo mittaillut, ja oon yrittänyt vielä tietoisesti pidättäytyä. En omista edes digimittaria. Mutta pitää nyt harkita, jos ei mikään muuten onnistu. (n) Onko sulla nyt jo testit haalentuneet?

@Appelsiiniomena Näin mä itekin mietin. Mut en oo ikinä aatellut et sit tulis ihan räikeä plussa. Mut näin voi kyllä olla, enkä ihmettele kun keho on nyt ollut niin hämärä muutenkin.

@lillium No pitää kyllä harkita! Oon ihan pihalla mitä niissä lämmöissä edes pitäs tapahtua, joten kyselen sitten teiltä jos päädyn mittaamaan. :D

@Sarianne81 No ei haalene ei. (n)
:ROFLMAO: Jos mä ovuloinkon nyt koko kesän edestä? :LOL:

@Sennay Aikamoinen kierto. Huomiselle tsemppiä!


Omanapa: Istun oottamassa gynelle. Jännittää!:eek:
 
@Toiveli Onnea paljon! Toivotaan että kaikki menee loppuun asti hyvin. :love:
@chili_ Tosta geeniperimäjutusta en oo koskaan kuulukaan. Voikohan olla mahdollista. Toisaalta pelkkä hedelmöittyminenkin tuntuu niin yliluonnolliselta tapahtumalta että miksei tuokin voi paikkansa pitää :LOL:
@Sarianne81 Täälä kans flunssa päällä. Toivottavasti ei noin pahaksi etene ku sulla vaan menis nopeasti ohi. Toisaalta pienikin flunssa voi ilmeisesti sekottaa kiertoa (n)

Olen ollut vähän hiljainen tällä palstalla Viime päivät kun täälä on kierron kannalta menossa niin tylsä vaihe. Josko sitä nyt aktivoituisi pikkuhiljaa kun ovis alkaa lähestyä. Mies on vuosiloman vuoksi kotona nyt muutaman viikon joten ajateltiin hyödyntää tämä kierto oikein huolella :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Sarianne81
Minä uskon että ainakin omalla kohdallani ovistestit jatkuvasti plussalla siks kun ovulaatio yrittää tapahtua muttei pääse tapahtumaan. Taustalla pitkä ja epäsäännöllinen kierto, 2v e-pillereitä teininä, synnytyksen jälkeen ylipaino ja imetys, kuukautisten alkaminen vasta kun synnytyksestä 1v4kk ja ekojen menkkojen jälkeen tulin raskaaksi josta spontaani km reilu 8vk sitten
 
iK
Nonniiiii! Taas kokemusta viisaampana, oli hyvä käynti. Iso helpotus tuli, kun kysta oli oikealta pois!! Jes! :love: Ja siellä oli läjä pieni follikkeleita. Kohdun limakalvo oli 8,6mm.

Vasemmalla puolella oli johtofollikkeli 13,9mm. Mitään ei oo irronnut, eli palaan nöyrästi pois piinailijoista. Sanoi just noin että joko se vielä irtoaa tai sitten ei. Oli sitä mieltä että kaikki näyttää nyt niin hyvältä että uskoo nyt vain km:n vielä sekoittavan vähän hormoneita, mutta että raskautuminen näillä tiedoilla voisi käydä helposti, niin kuin ekoisen kohdalla.

Ite mietin että nyt vasta tosiaan alkaa limailua olla vähän ja gynekin sanoi että on limaosta valkovuotoa, että josko se tosiaan olis kuitenkin vasta irtoamassa. Pitää toivoa näin. :)

Ei oo varmaan enää tähän kiertoon järkeä mitata lämpöjä? (n)
 
@Nelly31 heh joo, ei ehkä kannata sitä enempää mietiskellä, en ainakaan muista enää itsekään (n):whistle: Se on ihan oma maailman se! :ROFLMAO: Se on totta, että mitä enemmän näihin vauvahommiin perehtyy niin sitä enemmän alkaa pitää todellisena ihmeena miten edes voi sen beibsukan saada :ROFLMAO: Ja sitten toisaalta on maailman luonnollisin asia! Noh, luotto omaan kehoon, se vie varmaan jo aika pitkälle :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nelly31
Ik, ihana saitte sitten hyviä uutisia, ja lääkärikäynti oli sitten positiivinen kokemus. vahvoja viivoja kyllä sait eikä mikään ole irronnut, outo juttu.

Nelly31, juu toivon että näillä dropeilla tulen pian terveeksi. Paranemisia sinnekin:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Nelly31
@iK Niin ja tosiaan hieno homma, että saitte selvyyttä asioihin. Toivotaan, että ovulaatio tapahtuu pian. Ei siitä varmasti haittaakaan ole, jos lämpöjä alkaa jo nyt mittaamaan, jos siis semmoinen kiinnostaa. Saatpahan nopeammin dataa, miten kroppa käyttäytyy eri vaiheissa kiertoa. :)
 

Yhteistyössä