.

Ihanaa Tillukkainen, kyllä on vahvistunut. Paljon onnea:love:

Täällä kyllä tullut taas eilisen jälkeen niin paljon tekstiä, että kaikkea ei ennätä lukea vaikka kuinka haluaisin.

Ik, muistatko oliko viiva silloin todella haalea, kun tuo testi on kyllä siitä huono kun on niin herkkä että näyttää jos on hipaissutkin kohdunseinämää(n)

Tiialiina1, toivoa on niin kauan kun vuoto pysyy pois, tsemppiä sinne
Täytyypä munkin kokeilla noita jutskia vaikken taikauskoinen olekaan:)

Tervetuloa kaikki uudet:love:

Ei tullut aamutestauksesta sitten yhtään mitään, pikku neiti piti äidin niin kiireisenä, Tuolla herkällä kai voin testata päivälläkin. Niin entä ne oireet no maha on kun ilmapallon olisin nielaissut, eli turvotusta löytyy ja masussa ilmaa, eilen oli hieman kuvottava olo..mutta sitä voi kuvitella kaikki mahdolliset oireetkin:rolleyes: nyt Dpo 10..aika matelee

Tulen kertomaan tuloksen jos nyt uskallan tänään dippailla.

Kivaa päivää kaikille
 
iK
Hellou! Piti oikein katsoa että mikä päivä nyt on menossa. Kp16 ja oletettavasti dpo3. Mitäh, mun mielestä mennyt jo miljoona päivää, miten tää aika kuluu näin hiiiitaaaaaasti.

Viime kierto oli 20 päivää. :rolleyes: Vähän alkaa siis jo jännittää ihan ylipäätään millainen mahtaa olla kierto. Tiedättekö että jos ei ovuloi, niin voiko sitten kierto olla tosi lyhyt? Tiedän aika varmasti ovuloineeni kevään ja alkukesän mutta nyt en oo enää ihan varma km:n jälkeen onko vielä alkanut uudestaan. Toivon kyllä niiiiiin että nyt olis plussakierto. :love: Vielä on ihan toiveikas olo!

@Tillukkainen Ihanaa!! :love:
:love:

@papupata12 Mikäs siellä nyt tilanne??
 
Dpo2 ja taas tulee venyvää limaa hulluna. Mitähä nyt, venyykö mulla kierto ja ovis tuleeki vasta nyt o_O outo on naisen kroppa, hitto soikoon. Munasarjat on mulla krampannu jo viikon ja testiki näytti jo oviksen. Huoh
 
iK
@Sarianne81 Tommoisen sain siis silloin dpo12. Sitten alkoi dpo13 menkat jotka kesti neljä päivää vähän erikoisina. Sitten loppui hetkeksi kunnes taas outoa vuotoa. Sitten tein uuden testin joka selkeä plussa, mutta kohdussa ei enää näkynyt kuin vähän kalvostoa. Gyne puhui varhaisesta keskenmenosta, eli jotain oli ollut kuitenkin ilmeisesti vähän kiinni.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Sarianne81
Täällä on hengessä eletty mukana ja oon lukenut kaikki viestit ja tykkäillyt, vaikken ole hetkeen kommentoinutkaan.

Ensinnäkin onnea kovasti @Tillukkainen ja muut plussanneet, ihanaa lukea iloisia uutisia! :love:

@Laima mulla tässä muutama viikko sitten tarttui apteekista matkaan femibion raskaus 1 -ravintolisä, jota ainakin kovasti suositeltiin raskauden suunnitteluvaiheesta viikolle 12. Siinä pitäisi olla kaikki oleellinen yhdessä tabletissa, vielä kun muistais ottaa sen joka päivä. :LOL: En oo hirveesti perehtynyt näihin ravintolisäasioihin, jostain luontaistuotekaupasta vois ehkä saada parempiakin..?

@Siltsu jos tulee paljon venyvää limaa niin ehkä se ovis vois olla just tuloillaan?(n) Ehkä kantsii ainakin varmuudeks vielä talletella.;)

Mä nyt tilasin raskauskeijulta One Step -ovisliuskoja ja tänään kp12 näytti täysin negaa. Täällä kun tuntuu kaikki saavan ihan todella selviä oviskipuja niin tulee ihan vainoharhainen olo, että ovuloinko ollenkaan, kun ei ikinä tunnu missään??o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
Täällä on hengessä eletty mukana ja oon lukenut kaikki viestit ja tykkäillyt, vaikken ole hetkeen kommentoinutkaan.

Ensinnäkin onnea kovasti @Tillukkainen ja muut plussanneet, ihanaa lukea iloisia uutisia! :love:

@Laima mulla tässä muutama viikko sitten tarttui apteekista matkaan femibion raskaus 1 -ravintolisä, jota ainakin kovasti suositeltiin raskauden suunnitteluvaiheesta viikolle 12. Siinä pitäisi olla kaikki oleellinen yhdessä tabletissa, vielä kun muistais ottaa sen joka päivä. :LOL: En oo hirveesti perehtynyt näihin ravintolisäasioihin, jostain luontaistuotekaupasta vois ehkä saada parempiakin..?

@Siltsu jos tulee paljon venyvää limaa niin ehkä se ovis vois olla just tuloillaan?(n) Ehkä kantsii ainakin varmuudeks vielä talletella.;)

Mä nyt tilasin raskauskeijulta One Step -ovisliuskoja ja tänään kp12 näytti täysin negaa. Täällä kun tuntuu kaikki saavan ihan todella selviä oviskipuja niin tulee ihan vainoharhainen olo, että ovuloinko ollenkaan, kun ei ikinä tunnu missään??o_O
Mä en tuntenu ovulaatioo ennen lapsia, jokaisen lapsen jälkeen kivut onkin sitoottanu pahentuneet, tiedä sitten mistä johtuu. Välillä ihan infernaalinen kipu ja toisinaan vaan tuikkii..:oops:
 
@Tillukkainen hienosti viiva vahvistuu!!:love:

Mä olin heikko ja kävin ostaa tommosen paikallisen "apteekin oman". Ei sillä että tulos siitä muuttuis, mutta mun pilvilinnat ainakin eli uskoisin ehkä tulokseen enemmän. Mulla on niiiiin raskaana olo...on tää ihmeellistä miten oma kroppa osaa kiusata(n):cautious:.
 
Täällä testattu 2h pidätyksellä tyylipuhdas Nega. Taitaa tämä kierto olla tässä:(Voi tietenkin olla että ei vaan vielä näytä, testaan loppuviikosta uudestaan jos ei menkat ala ennen sitä. Että osaakin masentaa,
En tunne ketään joka olisi dpo10 saanut 2h pissalla plussan testiin. Nyt leuka pystyn nainen. Odotat pari päivää ja testaat sen plussan aamupissasta (y)
 
  • Tykkää
Reactions: iK ja Sarianne81
Kiitokset tsempeistä.
Tiialiina1, totta myönnän olevani hätähousu:barefoot:
Wintersun, onnea oviksen metsästykseen.
Jostain luin että dpo 12 raskaushormoni tuplaantuu, niin pystyisikö joku laittamaan tähän taulukon tai linkin miten tuo hormoni lisääntyy naisen elimistössä jos raskaus on normaalisti alkanut?
 
Heips taas kaikille! Tsemppiä kaikille kuumeiluun ja piinailuun ja tervetuloa mukaan uudet. Onnittelut @Tillukkainen ja muut plussasta. Hirveesti on tullut taas tekstiä.

Oma napa: Kävin tänään siellä neuvolalääkärillä. Tutki kohdun suun, kohdun asennon ja ultrasi sisätutkimuksena munasarjat ja kohdun. Kohdun limakalvo oli PAKSU. Varmaan paksumpi, kuin teillä kaikilla muilla yhteensä. :ROFLMAO: Munasarjat edelleen monirakkulaiset. Vasemmalla puolella ehkä jotain toimintaa. Määräsi hullun määrän hormonilabroja (FSH, LH, SHBG, E2, TESTO, PROG, PROL), Terolut-kuurin ja kehoitti laihduttamaan. Jos ei ala ovulaatiota tapahtua sitä tukevilla lääkkeilläkään, niin laittaa viipymättä lähetteen lapsettomuuspolille. Nyt ekana keltarauhashormoni ja prolaktiinikokeet, sitten tuo 10 päivän tero-kuuri ja jos kierto käynnistyy, niin kierron 3-5 päivä nuo loput verikokeet.

Hyvä, että sai asioihin selvyyden. Toivottavasti riittää yksi 10 päivän kuuri käynnistämään kierrot. Jään nyt toistaiseksi kokonaan pois tästä ketjusta, mutta toivottavasti saa palata pian takaisin. Plussatuulia ja hyvää syksyä kaikille! Ootte naiset supereita! :love:
 
Viimeksi muokattu:
iK
Voi kettu sentään tätä naisen kehoa. Jotain on nyt meneillään ja yhtäkkiä veikkaisin että kääk voinko vielä sittenkin ovuloida.. (n) Tein kyllä heti ovistestin kotona kun tulin töistä, ei se plussa kyllä ollut, mutta tummempi vähän kuitenkin kuin haaleimmat tässä välissä. Nyt siis kp16/dpo3 oletetusti.

Vv on tullut reilummin, ei nyt mitään överiä. Mutta tänään nyt klo15 eteenpäin vasemmalla tuntunut nopeita ikäviä vihlaisuja asentoja vaihtaessa, tärähdyksissä jne. Ei aina mutta lähes. Levossa vähän jomottelee koko alavatsaa, ehkä hieman vasenvoittoisesti.

Eilen en tehnyt päivällä ovistestiä, illalla näytti vähän samalta kuin tänäänkin. Tänäänkään en tehnyt aamulla. Huomenna kyllä täytynee. Mietin vaan että mahtoikohan plussa olla ehkä eilen päivällä, vai vasta tulossa, JOS nämä olis oireita. Hitto vie kun ei taida tänään tallettelu varmuudeks olla mahdollista!

Voiko tämmöiset oireet olla mitenkään raskausoireita... (n):rolleyes:o_O Näin mä tietty toivoisin. Toki jo se, että nyt tuntisi oikeasti ovulaation ja se nyt tapahtuis, olis kyllä erittäin plussaa!(y) Tulis toivoa seuraavalle kierrolle!

Edit: uskon että vois olla kiinnittymisoireita muuten, mutta että näin toispuoleisesti. Hmph. Toisaalta en muista tämmösiä ovisvihlaisujakaan, mutta kaikki on tietty mahdollista tämän kesän jälkeen.
 

Yhteistyössä