.

@papupata12 Tsemppiä! Toivottavasti kyse kuitenkin jostain normaalista, eikä keskenmenosta :unsure:

@LaTiLa Tervetuloa mukaan. :barefoot:

@vauvameille Pahottelut negasta. Varmasti pistää mielen matalaksi. (n) Jospa sitten ensi kierrossa :barefoot: Tai toisaalta, mikäli menkat nyt ei tupsahda, niin voihan olla, ettei vielä näy plussa :rolleyes:

@kathii Voihan se olla, että flunssa jotenkin sekoittanut kehon? Tai sitten ovis sieltä vasta matkalla :)

@Li88 Voih :unsure: Toivottavasti sieltä vielä plussa pärähtäisi. Voihan olla, ettei vielä näy (y)

Itselläni tänään Dpo10 ja hypin täällä tasajalkaa, kun menkat ei ole vieläkään alkanut! :p Mulla alkoi siis tiistai iltana ihan kamalat menkkajomot ja ne on jatkuneet tähän hetkeen saakka. Eilen tuli se tumman ruskea vuoto paperiin, mutta nyt on kuivaakin kuivempaa. :sneaky: Jokohan sitä uskaltaisi kohta testata. :love:
 
@Beibihaaveilija toivonkin, että on vain oireettomampi lähestyminen ovulaatioon ja viikonloppuna pärähtää sitten limatkin oikeanlaisiksi. Tsemppiä sinulle piinailuun! Kyllä kohta voit jo herkällä testillä testailla :D

Minä nyt tämän oireettomuuden takia ajattelin, että käyn kaupasta hakemassa ovistestejä vaikka vannoin, etten sellaisia osta, pääsee itse vähän kärryille siitä ovuloinko tämän flunssan takia ja myöhästyykö ovis. Lähden tuossa tunnin päästä kokousreissulle ja poikkean matkalla kaupassa, eikö ovistestejä saa ihan perus prismasta?
 
@Beibihaaveilija noniin testejä kehiin! ;)

@kathii Sunkin kanssa mennään aika samoissa, täällä kp12. Mä ajattelin myös tikuttaa tänä iltana ovista, kun en ole yhtään varma milloin se on. Mulla oireet ei kyllä ole niin päivänselvät, mutta luulen että se on pikkuhiljaa käsillä. Jotenkin sitä heti jännittää, että se jää hyödyntämättä, vaikka luulisi että riittää tallettelu 2-3 päivän välein oviksen aikaan..? (n)
 
Huomenta kaikki!

janskudff
, näyttää mun silmään viivanpaikalta mutta on niin aikaista että ei kyllä vielä näytäkään. Toivotaan että vahvistuu.

Papupata12, olen niin pahoillani. Itse testasin esikoisen aikoihin dpo 12 selvän plussan ja seurasin viivan vahvenemista varmaan päivittäin. Kokoajan iski epätoivo jos se nyt vuotaakin pois ja joskus testiviiva oli haaleampi vaikka olisi pitänyt olla jo tummempi. Jos pissa vaan oli liian laimeaa ja siksi näyttää 1-2viikkoa. Toivotaan parasta ja paljon voimahaleja:love:

Lih88, älä luovuta, plussaonnea

Miina, aika tosiaan matelee. Toivottavasti oireet on raskaudesta:love:

Beibihaaveilija, kuulostaa hyvältä. Mä testaan huomenna vahvasta aamupissistä, jos tulee Nega se on tervetuloa uusi kierto.

Tervetuloa kaikki uudet!

Täällä eilen oli ihan järkyttävä olo:sick:, masu oli totaalisesti sekaisin...tietenkin toivo nostaa päätään kun on aiemmissakin ollut samankaltaista oiretta. Mutta rinnat ei oo yhtään kipeät..ääh miksi vertailen oireita. On jos on, ei ole jos ei ole...so simple:unsure:
Huomenna sitten aamupissistä testiä jos ei tänään Niagara yllätä:D
 
@papupata12 Voi ei! :( Ootko soittanut neuvolaan, jos pääsisit testeihin? Toivottavasti asia selkiytyy pian. Tsemppiä!

@peanut_butter Mulle on riittänyt hyvin yksi testi per päivä. Monet kyllä testaa kaksi kertaa päivässä varmuuden vuoksi. Oon testannut yleensä päivän kolmannesta virtsasta. Tärkeintä vissiin, ettei testaa ensimmäisestä.

@LaTiLa Tervetuloa mukaan. :)

Tsemppiä piinailijoille piinapäiviin! Toivottavasti kohta pärähtelee paljon plussia! (y):love:
 
  • Tykkää
Reactions: Beibihaaveilija
@Sarianne81 pidän täällä peukut ja varpaat pystyssä sun huomiselle testille!

Mulla oletettu dpo14 ja nega testattu. Taas. Nyt loppu testaaminen stana. :cautious:
:poop:
Mietin josko se ovis oliskin ollu myöhemmin ja eilinen tuhru vaikka kiinnittymisvuotoa(n). Hei oikeesti...mä oon sairas päästäni näiden mielikuvieni kans:ROFLMAO:. Ei hyvänen aika:LOL:. Lääkkeeeet ne kaikki turhat läääkkeeet....:p
 
  • Tykkää
Reactions: Sarianne81
No tässä on rivi. Alin on äsken 2h pidättelyn jälkeen. Keskellä on eilis iltainen ja tuo ylin on se minkä tein tänää samasta aamupissasta sen clearbluen kans.. lähinnä ihmetyttää miten aamupissasta tuli myös haaleampi ku äskeisestä. Ei auta ku jatkaa testailua. Neuvola ottaa mut ultraan nyt jokatapauksessa 1,5viikon päästä nii sit ollaan fiksumpia.. en ymmärrä miks eivät ota verikoetta.. mut mua epäilyttää toi viivojen vaaleus muutenkin..ku tuntuu että hirveen monella on niin tummia ihan jostain dpo12 lähtien.. toki mä en tiedä yhtään mikä dpo nyt on ku en tiedä mistä pitäisi laskea se ku oli ne menkatki yms..
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: mimmik ja lillium
Kiitos teille :love: mä meinasin heittää jo hanskat tiskiin ja nyt mua alkoi ihan itkettää kaikkien teidän sanat kun loitte mulle tsemppiä lisää että toivoa ei ole menetetty(n) outoa:ROFLMAO:

@Sarianne81 ei tule vuotoa. Vähän juilii menkkatyyliin alamahaa, mutta ku ei siitäkään voi päätellä mitään.
 
Onnea plussanneille ja uusille:) en ole ehtinyt muutamaan päivään lukea täällä mitään. Hirveästi tullut viestejä(y)

@Laima mä oon myös käyttänyt Femibion raskaus 1 -valmistetta nyt 2 kk. Tänään pitäis käydä ostaa uusi satsi.

Dpo on 7 tänään. Menkat pitäis alkaa noin viikon päästä. Vähän jänskättää(n)
 
Tämä on kyllä huippu ketju, ihana miten toisilleen tuntemattomat ihmiset jaksavat tsempata toisiaan:love: harvoin tulee netissä näin positiivista keskustelua vastaan. :)

Mutta sitten omaa tilannetta! Tänään on menossa dpo 5 ja aamulla tunsin kohdun seudulla kovan vihlaisun(n)Kipu kesti ehkä minuutin ja sen jälkeen on vähän jomotellut. En muista tällaista kipua näillä dpoilla tunteneeni ja nyt meillä menossa siis yk 15 eli muutama kierto on tullut omaa kroppaa kuunneltua. :D
Voisiko olla kiinnitymisestä johtuvaa, onko kellään samanlaisia kokemuksia? Toivon niin kovasti, että tärppi kävisi, nyt alkoi jännittää! :):):)
 
Tämä on kyllä huippu ketju, ihana miten toisilleen tuntemattomat ihmiset jaksavat tsempata toisiaan:love: harvoin tulee netissä näin positiivista keskustelua vastaan. :)

Mutta sitten omaa tilannetta! Tänään on menossa dpo 5 ja aamulla tunsin kohdun seudulla kovan vihlaisun(n)Kipu kesti ehkä minuutin ja sen jälkeen on vähän jomotellut. En muista tällaista kipua näillä dpoilla tunteneeni ja nyt meillä menossa siis yk 15 eli muutama kierto on tullut omaa kroppaa kuunneltua. :D
Voisiko olla kiinnitymisestä johtuvaa, onko kellään samanlaisia kokemuksia? Toivon niin kovasti, että tärppi kävisi, nyt alkoi jännittää! :):):)
Hyvin voi olla kiinnittymisestä :) olen tuntenut molemmissa raskauksissa kiinnittymisen voimakkaana ja hetken kestävänä viiltona. Tsemppiä!! :love:
 
Tämä on kyllä huippu ketju, ihana miten toisilleen tuntemattomat ihmiset jaksavat tsempata toisiaan:love: harvoin tulee netissä näin positiivista keskustelua vastaan. :)

Mutta sitten omaa tilannetta! Tänään on menossa dpo 5 ja aamulla tunsin kohdun seudulla kovan vihlaisun(n)Kipu kesti ehkä minuutin ja sen jälkeen on vähän jomotellut. En muista tällaista kipua näillä dpoilla tunteneeni ja nyt meillä menossa siis yk 15 eli muutama kierto on tullut omaa kroppaa kuunneltua. :D
Voisiko olla kiinnitymisestä johtuvaa, onko kellään samanlaisia kokemuksia? Toivon niin kovasti, että tärppi kävisi, nyt alkoi jännittää! :):):)
Itsellä ainakin kummastakin aikaisemmasta viikko ovulaation jälkeen oli kovaakin kipua alavatsalla, ja hivenen verta tullut paperiin. Oletin että nuo on ollut kiinnittymisestä johtuvaa :) Tsemppiä!

Ja kiitos kaikille tsempeistä ajattelin viikonloppuna jossain kohtiin testailla uudestaan :love:
 

Yhteistyössä