.

Kp 11/23-29 jo menossa ja ovista ei näy eikä kuulu. Viime kuussa taisi olla kp 9 ovis. Tikutellut oon jo monta päivää, mutta ei vain ota vahvistuakseen (n) Toivottavasti ei jää tulematta. Nimittäin jos ei tällä viikolla tule, niin sitten jäisi luteaalikin varmaan liian lyhyeksi (n)
Jos se viime kierrollinen oli kemiallinen, niin voiko se vaikuttaa tai ovis jäädä kokonaan tulematta?(n):unsure:
 
Millaista valkovuotoa teillä on juuri ennen kun menkat alkavat?

Itselläni nyt on valkoista ja juoksevaa ja sitä on runsaasti. Mietin onkohan se hyvä vai huono merkki. o_O Eipä ole aijemmin oman kehon toimintoihin näin paljon tullut huomioo kiinnitettyä kuin nyt.
 
@Li88 @Beibihaaveilija @rosemarie @Sarianne81 älkää ihan vielä heittäkö kirvestä kaivoon! Kaikkihan ei välttämättä saa ollenkaan plussaa ennen kuin menkkojen olisi kuulunut alkaa, joten toivoa on vielä.:)

@Naissoturi en usko, että ovis jäisi kemiallisen takia tulematta!

@Li88 mulla on yleensä ennen menkkoja kirkasta valkovuotoa.

On: kp 15 ja Flo ennustaa tälle päivälle ovista, mutta testi on edelleen täysin nega. Valkovuotoa on ollut jo muutaman päivän, muttei semmoista ihan ovisliman tyyppistä, joten kai ovis siellä vasta tekee tuloaan..
 
Mun on nyt pakko paljon tätä ketjua lukeneena tulla kommentoimaan ennen kuin negan saaneet heittää kirvestä kaivoon. Mulla oli viime raskaudessa niin, että kp 30/28 dpo oletettavasti 12 sain selvääkin selvemmän negan. Sama nega dpo 14, kuukautiset 4 päivää myöhässä. Pikkuruiset raskausoireet alkoi vasta dpo 16 ja haalean plussan sain vasta dpo 19, kp 37/28. Toivoa on niin kauan kuin menkat pysyy poissa! Tsemppiä kaikille. Täällä jännitetään nyt kp 28/?. Esikoisen jälkeen kierto on ollut jotain 30-45 väliltä. dpo:sta ei tietoa mutta talleteltu tiuhasti. Yk 3. Luen tätä ketjua todella aktiivisesti mutta en oikein ehdi kirjoittelemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: peanut_butter
Niin miten se nyt sitten lasketaan? Milloin on dpo0? Pitääkö nyt katsoa että milloin ovistesti alkaa haalistua, ja sitten on dpo1 vai..? (n) Milloin se paras aika raskautumiseen on, silloin kun on ovisplussa vai sen jälkeen?

Huomaa, että olen aloittelija ;)
 
Kiitos @Wintersun kun selvensit. En ole päässyt aiemmin testaamaan vaan tänään tein ekan tikun, eli en siis yhtään tiedä onko eilen esimerkiksi ollut plussa vai ei. Tulkitsen nyt varmaan kuitenkin niin että tänään on dpo-1. Mutta olipa joka tapauksessa hienoa saada ekaa kertaa elämässäni plussa johonkin tikkuun :geek: Ihan selkeästi on kyllä tuntunut tuntemuksia oikealla puolella alavatsassa.
 
  • Tykkää
Reactions: jonxu
Sarianne81 kyllä siellä haamu on, toivotaan että vahvistuu! :love:

Täällä oireilu jatkuu, kohtua viillellyt tänäänkin ja välillä ollut jomotusta ja polttavaa tunnetta sekä kohdun seudulla että alaselässä. On jotenkin aivan erilainen olo kuin koskaan ennen, nyt siis menossa dpo6 ja kp 20/26. Kivut eivät tunnu varsinaisesti menkkakivuilta, viiltely ja polte on minulle uutta. Jännittää todella. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Sarianne81

Yhteistyössä