.

@Naissoturi hieno ovisplussa! (y)

Täytyy huomenna lukea vielä ajatuksella läpi keskustelu ja kommentoida teille. Itsellä tänään kp14, mulla yleensä aika tarkka kierto, joten ovulaation pitäisi olla tänään tai huomenna. Rfsu:n testit ei näyttänyt vielä eilen mitään, se venyvä valkovuoto puuttuu kokonaan, mutta eilen holahteli kunnolla vetistä vuotoa (ei ole spermajäämiä kun ed kerrasta oli useampi päivä) ja pe ja la aamu oli migreeni joka meni jo ohi. Pää siis reagoi noihin hormoneihin. Mutta kaikki kivut puuttuu. Toisaalta kun rupesin pohtimaan niin olen tuntenut nuo ovulaatiokivut vain kierukan kanssa eikä limatkaan ole olleet ennen kierukkaa edellisten lasten yritysaikana mitenkään runsaat. Mutta jään nyt odottelemaan vielä pari päivää, jos sieltä saapuukin ne ovulaatiokivut ennen kuin uskaltaudun piinailijoihin. Eilen kuitenkin tallettelut hoidettu ja vielä tänään uusiksi :)
 
Juu puhelimella tän sivuston käyttö hankalaa, mutta mäkään en availe konetta juuri koskaan:unsure: tälleen on vaan hankalaa vastata kaikille samaan aikaan kun ei toi skrollailu oo niin helppoa ja ei tosiaan muista kaikkien nimimerkkejä ja juttuja vaikka yrittää:oops:

Dpo4, aamulla huomasin että hei tissit on kipeet! Normaali kierto siis senkin puolesta menossa, ihanaa kun kroppa alkaa heräillä horroksesta. Alavatsassa jomottelee mennen tullen,flunssa alkaa helpottaa ja jotenkin seesteinen mieli taas edes vähän aikaa(y)
 
Mäkin voisin liittyä listalle : kp15, 28-32, yk1, dpo2 :)

@Naissoturi ja @Wintersun molemmille tärppionnea!! Ja myös muille, joilla ovis on käsillä. (y)

Luulen että ovis tuli täällä suht. hyvin hyödynnettyä, en ole ihan varma onko tänään dpo1 vai dpo2, kun vahvin plussa testiin tuli toissapäivänä, mutta eilen tunsin ihan selkeää kipua ja jomotusta, joka sitten iltaan mennessä katosi kokonaan. Sen jälkeinen ovistestikin on enää ihan haalea. Voi että toivon parasta, ja toivon sitä myös kaikille muille piinaileville :love: Tosi mielenkiintoista päästä toden teolla piinaaman ja kyttäämään oireita, voin vain kuvitella miten mieli alkaa kuvitella vaikka ja mitä..
 
@lillium pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta.

Minäkin käytän puhelinta ja kun tällä sivulla on niin paljon mainoksia, että hetken aikaa ruutu aina pomppii edes takaisin ja tulee vahingossa klikkailtua vaikka ja mitä mainoksia. Ja tosiaan vastailu kaikkien kommentteihin on aika vaikeaa jos on paljon tekstiä. Mutta ei tule kyllä koskaan enää istuttua koneella niin on tyydyttävä tähän.

Mä maltoin tänään olla testaamatta mutta saa nähdä miten huomenna käy. :D
 
@Wintersun
Kuvassa ylin lauantai aamu, keskimmäinen lauantai ilta ja alin sunnuntai aamu, mut toki nää on testiajan jälkeen otetut kuvat.
Eilen oli kuitenkin siis haaleampi kuin tänään.
En tiedä voisko se sit olla jo tänään (n) en oikein ole vielä kärryillä ovisoireista kun vasta toinen kierto kun kirjaan tarkemmin ylös. Tosiaan eilen lauantaina pientä vihlailua oikealla ja nippailua vasemmalla, tuli yht äkkiä kylmä, himot kasvoi yht äkkiä ja yhdynnässä olettaen kohtu hieman arka, mut ei kipeä.
Tänään sunnuntaina aamulla ei mitään, mut aamulenkillä oikealla paineen tunnetta tai menkkamaista tai jotain. Lenkin jälkeen helpotti, mut hetki levättyä niin nippaili hieman vasemmalta ja aivastaessa kovahko vihlasu oikealla. Ja lievää epämukavuutta nyt oikealla ja pientä lämmön tunnetta siinä kohtaa. Ja eilen aamul se 35.9 ja tänään 35.3 Siinäpä kaikki oireet tais olla. Mikä ois sun tulkinta?(n):D
 

Attachments

@Wintersun
Kuvassa ylin lauantai aamu, keskimmäinen lauantai ilta ja alin sunnuntai aamu, mut toki nää on testiajan jälkeen otetut kuvat.
Eilen oli kuitenkin siis haaleampi kuin tänään.
En tiedä voisko se sit olla jo tänään (n) en oikein ole vielä kärryillä ovisoireista kun vasta toinen kierto kun kirjaan tarkemmin ylös. Tosiaan eilen lauantaina pientä vihlailua oikealla ja nippailua vasemmalla, tuli yht äkkiä kylmä, himot kasvoi yht äkkiä ja yhdynnässä olettaen kohtu hieman arka, mut ei kipeä.
Tänään sunnuntaina aamulla ei mitään, mut aamulenkillä oikealla paineen tunnetta tai menkkamaista tai jotain. Lenkin jälkeen helpotti, mut hetki levättyä niin nippaili hieman vasemmalta ja aivastaessa kovahko vihlasu oikealla. Ja lievää epämukavuutta nyt oikealla ja pientä lämmön tunnetta siinä kohtaa. Ja eilen aamul se 35.9 ja tänään 35.3 Siinäpä kaikki oireet tais olla. Mikä ois sun tulkinta?(n):D
Minun silmiin alin on ovis plussa (y)
 
Hyvää syys sunnuntaita:)

Mä käytän vaan kännykkä kun se on muutenkin käytössä tietokoneena joten ei kokemusta muusta,oon tottunut.

Mä oisin halunnu alkaa jo testailemaan ovista kun kierto lyhentynyt ja aika paljon jomotusta alkanut jo tulemaan.
Tilasin viime tiistaina testit mutta ei ehtinyg tulemaan...
 
@Naissoturi ihan järkyttävä kipu alamahassa, tekis mieli olla vaan sikiöasennossa ja käveleminen sattuu. Tää kipu kestää yleensä muutaman tunnin. Nyt sain sunnuntaina ovisplussan ja maanantaina illasta niin järkyttävät kivut että oletan irtoamisen tapahtuneen silloin. Tuntuu kuin koko alamaha olisi tulessa.
 
Heippa!

Eilen alkoi kunnon menkkajomottelut. En tehnyt aamulla testiä kun emme ehtineet hakemaan sitä pregcheck merkkistä eilen. Tänään mies käy ostamassa niin teen sitten huomenna aamulla, pitäisi näkyä jo selvästi jos nyt on luottamusta siihen one steppiin. Jotenkin en vaan usko plussaan kun rintojen arkuutta ei ole(n)

Naissoturi, upea ovisplussa

Wintersun, vieläkin jännään, pian on sulla ovulaatio:love:

Paljon onnea plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon tipahtaneille.

Beibihaaveilija, Li88 ja Rosemarie testasitteko jo?
Anteeksi laiskuuteni en jaksa lukea kokonaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos pahoitteluista. Arvattavissahan tää taas oli. Kyllä noi viikkoa ennen alkavat kivut vaan ennakoi mulla menkkoja. Tää päivä menee syvissä vesissä, mutta huomenna jo mieli parempi. Kyllä sitä aina hukkaan menneen kierron jälkeen väkisin miettii, että missä vika vai onko kyse vain todennäköisyyksistä. Toivottavasti teillä muilla on parempi onni kuin meillä. :)

Mäkin käytän puhelinta. Mun mielestä myös toiminut riittävän hyvin. Vaikea tietysti välillä muistaa kelle piti kirjoittaa ja mitä, mutta se ei taida johtua puhelimesta. :D
 
Noinkohan oon saamassa jonkun flunssan itsekin kun kurkku kipeä, paleltaa ja on vähän huono olo koko ajan. Nyt ei vaan olis yhtään sopiva hetki sairastua töiden osalta, vaikka noh, milloinkohan sitä oliskaan.

@Sarianne81 toivotaan, että huomenna siellä pärähtää vahvat viivat testiin! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sarianne81
Ovulaatioista ja testeistä. Mä tunnen kropasta ovulaation alkamisen ennwn kuin testi näyttää plussaa. Mulla testi näyttää plussaa vasta ovulaatiopäivänä. Koskaan ei oo epäillystä tapahtuuko ovis vai ei, kun olen niin kovissa tuskissa heti kun ovis alkaa ja yleensä vielä juilii seuraavanakin päivänä vähän. Tässä ekassa letrokierrossa toi juiliminen ja ihme tuikkiminen jatkui dpo 8 asti ja päättyi muutaman tunnin järkkyyn menkkakipuun. Sen jälkeen on ollut mukavan kivutonta lukuun ottamatta äkillisten liikkeiden repäisykipuja.

Si toivoo, että kyseessä ois ollut kiinnittyminen, mutta todennäköisemmin vain vasen munasarja juilii, kun se on ilmeisesti kohdunseinämässä kiinni ja siltä puolelta ovuloin. Letrot on aina nostanut mulla munasarjojen ja kohdun herkkyyttä. Noh, muutama päivä vielä pitää odotella ja testi sitten torstaina tai perjantaina jos menkkoja ei näy.
 
@lillium pahoittelut! :( Niinkuin sanoit niin huomenna tuntuu onneksi varmasti jo paremmalta taas! Saako kysyä, kun meillä oli samantyyppisiä oireita, että jatkuiko sulla ne menkkajomot sit vuotoon asti vai hävisikö välillä ja sit taas kun alkoi? Itellä ne hävis sillon dpo5-6 jälkeen eikä toistaiseksi ole palannut (kopkopkop), mutta pessimisti ei pety :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä