.

Noniin vihdoin hormoonit alle viiden elikkä aloitellaas uudestaan, nyt on sitten vasta yk2 koska ekasta tuli tuo keskenmeno ja pitkitti tätä seuraavaa kiertoa. Ja päivistä ei hajua mutta jos alan laskemaan keskenmeno vuodosta niin on kp10/29-32. Saamme jatkaa suoraan yritystä heti koska oli spontaani vuoto ja ilman kipuja tai muuta häikkää ja vuoto kesti vain 5päivää. Eli jos joku päivittää niin yk2 kp10/29-32
 
Onpa taas ollut jotenkin laiska fiilis kommentoimisen suhteen. Onnea joka tapauksessa @janskusdff plussasta ja oliko joitain muitakin nyt ei muista! :love: Tsemppiä myös kaikille muille! (y)

Omanapailua: Odottelin ovulaatiota tälle päivälle, mutta ainakaan päivällä ei plussaa kuulunut, ehkä huomenna tai ylihuomenna toivottavasti. (y) Jostain syystä Flo on päättänyt, että oon ovuloinnu menkkojen loppupuolella ja päättänyt, että menkat alkais kp20. Öh, mitäh? Ei niinkus mitään järkee. o_O
 
Onnea plussanneille:love:

Tänään dpo 11 tein testin johon tuli hento haamu. Iloita en vielä uskalla kahden kemiallisen jälkeen vaikka haluaisin uskoa että kolmas kerta toden sanoo:rolleyes:
Yritän ajatella positiivisesti.
2018-09-15 20.26.49.png
 
@Momon jotain ainakin tapahtuu, toivon niin, että ihan kunnollinen raskaus :love: Päivitä, kun teet uudelleen testiä! @Wintersun Mä tekisin testin, jos on noin itselle poikkeavaa, eihän se mitään haittaa :) Mietin, kuinka paljon sinua stressaa tuleva lääkäri ja tilanne muutenkin, saattaahan sekin laittaa kroppaa toimimaan epätyypilliseen tapaan. Minulla ainakin niin.
 
  • Tykkää
Reactions: Momon
@MatildaJ Se voi olla, että on kroppa ja hormonit vielä ihan sekaisin. Toivottavasti sieltä vielä tulisi hymynaama. Sehän voi olla, että on siirtynyt tässä kuussa vähän myöhemmälle, että kroppa ehtii palautua kunnolla. :)

@Momon Oi, toivottavasti lähtee viiva vahvistamaan! <3

On: Itsellä nyt kp6. Latasin juuri flow:n ja syötin sinne koko vuoden menkat ja antoi ovulaatiopäiväksi kp11. Aion tässä kierrossa myös tikuttaa ja aloitin jo tänään, että sais kunnon vertailua. Tallettelut aloitettu myös! Mulla on sellainen fiilis, että tää kolmas yrityskierto tulee olemaan hyvä !<3
 
@papupata12 Hyvä, että pääsette nyt kuitenkin jatkamaan yritystä. (y) Mulle suositeltiin yksien menkkojen yli odottamista, jotta kohtu varmasti tyhjenee kunnolla. Saa nähdä kuinka pitkään siihen menee. Malttamattomana testasin jo tänään, mutta vielä oli haalea plussa.

@Momon Jännää! Toivottavasti lähtee vahvistumaan.

Jotkut puhuivat macajauheesta. Mäkin olen syönyt tablettina, ei ehdi maistua kauheasti. Pitääpä aloittaa taas uudelleen. Hankin sitä ennen kaikkea siinä mielessä jos toisi energiaa. En ole kyllä huomannut vaikutuksia mutta tuskin siitä haittaakaan on.

@Wintersun Onpa harmillista kuulla, että sun murheet jatkuvat. Toivottavasti kroppa alkaisi toimia tossakin asiassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Momon
Raskausoireista piti muuten kommentoida yleisesti, että tärppikierrossa olin aika varma siitä, että bongasin oviksen ja myös kiinnittymisen jonkin aikaa kestäneen kovan munasarja-/vatsakivun perusteella. Ovistesti oli näyttänyt aamulla hymynaamaa. Varmaan noiden tuntemusten takia myös tuli vuodosta huolimatta sellainen olo, että teen raskaustestin, koska plussa siis oikeasti tuntui mahdolliselta. Mitään varsinaisia oireita en ehtinyt huomata mutta aika nopeasti plussan jälkeen tunnistin väsymyksen ja tuli hirveä turvotus ja iho meni huonoon kuntoon. Piti myös juosta enemmän vessassa ja pari kertaa oli hetken hieman etova olo.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
iK
@papupata12 Tsemppiä uuteen yritykseen! Itellä kävi kans niin että km-kierrossa dpo12 super haalea haamu, dpo13 alkoi vuoto eli se muuttui kp1. Lyhyemmät ja ehkä vähäsen niukemmat menkat. Kp9 alkoi taas vähän tiputella ja tein testin joka hyvin vahva plussa, ei epäilystäkään. Kp12 gynellä enää kuitenkinvähän jotain kalvostoa näkyvissä, vaikka vähän oli toiveet nousseet. Kp20 kohtu tyhjä, limakalvo ohut ja testikin taas negaa.

@Wintersun Kyllä stresdi tekee tosi kummia juttuja ihmiskeholle. <3 Alkaispa pian kunnolla tai sit olis superhyvä syy jos ei. <3

@Miina Laitatko mulle sunnuntaille dpo1 tai maanantaille dpo2. :love: Oon äärimmäisen skeptinen, mutta piinailu on toistaiseksi ihan kivaa. :D Josko ens kierrossakin jatkuis selvä ovis ja oltais jopa yhtä aikaa kotona...
 
TOIVEENA VAUVA 2019

16.9.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Eufemia85.............kp 60/26...............yk 6
Jeyz84...................kp 57/xx...............yk 1
KaikkiPojatJaTytöt..kp 53/25-28.........yk 1
aanskuh................kp 51/35................ya 7/17
Pihlaja87...............kp 50/26................yk 7
Pauliinaha.............kp 46/xx................yk 2
Rosemarie.............kp 45/xx................yk 2
Saltsu_..................kp 43/28................yk 1
Autumnn................kp 42/xx................yk 13
Minimali..................kp 40/30-32..........yk 2
Nelly31...................kp 34/35................yk 2
Janski26.................kp 34/26-28..........yk 3
Mustikka89.............kp 32/23-25...........yk 3
Luumupuu_.............kp 31/30...............yk 3
Kathii.......................kp 28/28...............yk 1
Kissanainen87........kp 28/28...............yk 14
Vauvahaaveilija.......kp 28/28-30..........yk 9
Najohanna...............kp 28/29..............yk 1
Helinä87..................kp 25/27-32..........yk 13
Neltsuliini.................kp 25/27..............ya 5/16
W.we........................kp 25/25..............yk 4
Heybaby...................kp 25/36.............ya 08/18
Alinah92..................kp 24/28-30.........ya 2/16
Sofi88......................kp 23/28-32.........yk 9
Lllariel.....................kp 23/22-26..........yk 1
Tiutau13..................kp 22/26-33.........tjot
Toiveikas92.............kp 22/34..............yk 9
Emerentia................kp 22/28(?).........yk 8
Hemppanen............kp 22/29..............yk 6
Sennay....................kp 18/xx...............yk 2
Tiinaliina1................kp 18/31..............tjot
Vauvameille............kp 16/26-28.........yk 17
Beibihaaveilija.........kp 16/26..............yk 2
Lillium.....................kp 15/26-28..........yk 5
Laima......................kp 15/28..............yk 3
Li88.........................kp 15/30..............yk 3
Saippuakupli...........kp 15/30..............yk 4
Cara-mel.................kp 14/26-28.........yk 1
1986/13...................kp 14/xx..............ya 8/18
Alviita......................kp 13/33..............yk 1
iK............................kp 13/28..............ya 5/18
MatildaJ..................kp 12/25..............yk 3
Chili_.......................kp 11/28-29.........yk 3
LaTiLa.....................kp 11/32..............tjot
Papupata12............kp 11/29-32.........yk 2
Siltsu.......................kp 9/25................yk 3
Miina-......................kp 8/27...............yk 7
Ngale.......................kp 7/30...............yk 13
Ilonetsijä..................kp 7/30...............yk 5
Bubble92.................kp 7/26...............yk 3
Annanna..................kp 6/26-28..........yk 2
Haavejuttu...............kp 6/30...............yk 2
Persikka123.............kp 6/28-30.........ya 5/17
Appelsiiniomena......kp 5/33...............yk 10
Jonxu.......................kp 5/21-38..........ya 8/17
Sarianne81..............kp 4/27-33..........yk 1
Veeja.......................kp 4/xx................yk 1
Peanut_butter..........kp 3/28-32..........yk 2
Vuuti........................kp 3/28-32..........ya 2/17
Naissoturi................kp 2/23-29..........yk 7
Pillipöllö...................kp x/xx................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Janski26.............dpo 21
W.we..................dpo 15
Lllariel.................dpo 14
Luumupuu_........dpo 13
Kathii..................dpo 10
Tiutau13.............dpo 10
Helinä87.............dpo 9
Emerentia...........dpo 7
Tiinaliina1...........dpo 3
Heybaby..............dpo 2
Saippuakupli.......dpo 2
iK.........................dpo 2
Cara-mel.............dpo 0

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik, Keijukuningatar,
Ensikatse, Emppuelkku, quinque,
Pilvinentaivas, Herqqu, ALLEIGRA,
Muropaketti, midoo, tätimoonika,
pandanen, Momon, RUSKA82,
opiaattina, BlenQ, Lunart, Vanilla88

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: iK
@Miina- mut voi poistaa piinailijoista.
Tein aamulla uuden testin dpo 12 ja tuntui että se oli haaleampi kuin illalla. Jätän testailut ja toivon parasta. Tää on tosi turhauttavaa. Jos tämä ei nyt etene niin sitten en kyllä ennen kun menkat on myöhässä niin aio testata. Näitä toistuvia kemiallisia on tosi turhauttavaa tietää.
 
Raskaus oireina näin jälkikäteen ajateltuna dpo 10 ja dpo 11 hirmuinen palelu.
Lisäksi näissä kaikissa (3kpl) mun plussakierroissa on mukana ollut preseed. Mene ja tiedä onko sattumaa vai oikeasti syy plussaan.(n)
 
Taisin liikaa innostua siitä, että tjottaillaan. Miestä ei kauheammin seksi kiinnosta, ei juuri syty. Kerran vain tässä ovulaation ympärillä, eilen aamulla ja limat bongasin sitten illalla. Tietty ensimmäinen yrityskerta, mutta en tässä neitsyt Mariakaan ole, niin kyllä sitä täytyy seksiä olla, jotta vauva saa alkunsa.. On vähän apea olo, ehdin niin innostua vauvantekobuumista. Mutta piinaillaan, onko se siis tänään dpo 0
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Oma napailua taas näin puhelimella. Huomenna taas luen kaikki kommentit läpi ja kommentoin

Minä malttamaton tein siis dpo8 sen negan, dpo9 nega/viivanpaikka ja tänään dpo 10 sain haamujen haamun/viivanpaikan. Yritin ikuistaa kameralla, mutta lähes mahdotonta saada vielä kunnolla kuvaan näkyviin. En ikinä ole turhaan tuollaista haamujen haamuakaan testiin saanut, joten luulen sen olevan merkki että kropassa todella tapahtuu jotain. Nyt vaan pitää toivoa että lähtee vahvistumaan eikä ole mikään kemiallinen. Oireina mulla on jomotus ja tuikkimiset alamahassa, maha turvoksissa ja jatkuva palelu.
 
Mäkin voisin tulla tänne höpöttelemään, kun ollaan toisen puoliskon kanssa päätetty et vauva sais tulla jos on tullakseen. (y)Mulla kierrot ollut vähän sekavat viime aikoina, mutta tänään kp1 ja sovellus näyttäis ovista kp12 kohdille, mutta saa nähdä milloin todellisuudessa sitten on.
 
@kindermaxi Tervetuloa!
@Cara-mel Mun mies reagoi samalla tavalla sillon mein esikon yritykseen. Se pysty ehkä kertaan kuussa:cautious:. Ihme hommaa. Mähän laitoin sen kupille ja tein koti-inseminaation esikon plussakierrossa, koska ekaa kertaa bongasin luomuna oviksen sillon itselläni. Sehän jumaliste hyödynnetään halusit tai et:ROFLMAO::whistle:. Mussa on vähän natsin vikaa:sneaky:.

@Momon Meinasin kysyä samaa että oliko samat testit ja molemmat aamupissoista. Tosi kurjaa jos jää kemialliseksi. Olo kuitenkin niin hieno viiva jo tikussa:unsure:.

@kathii Kuulostaa samalta minkä minä sain esikosta. Dpo11 tulo haaaaamujen haamu ja dpo12 hailu plussa, joka nyt tekee tuolla itselleen aamupalaa, kun äiti laiskottelee sängyssä :ROFLMAO:

Mut voi laittaa varmaan kans piinailijoihin. En tiedä olisko dpo3 jos mennään sillä mutulla. Jatkan edelleen testailuja mut kyl eilen illalla oli aivan tyhjä negatikku.
Ilmotan jos tämä tästä muuttuu jotenkin.

 
@kathii Oi, varovaiset onnittelut jo sinne! Toivottavasti viiva lähtee vahvistamaan! <3

@kindermaxi Tervetuloa ja toivottavasti tärppäisi nopeasti! :)

Tsemppiä piinailijoille. En malta odottaa, että kierto olis taas siinä vaiheessa!
Mulla on kyllä se etu tässä hommassa, että mies on tosi halukas ja aktiivinen, joten saan itse määrittää sen, että koska ja kuinka paljon ja mies on aina valmis ja mukana. :D Ei tarvitse sitä pelätä, että hyvät päivät menisi ohi...
 
@Wintersun @Tiinaliina1 tein samalla testillä. Eilen illalla oli siis vahvempi kuin tänään aamusta. Ja nyt loppui ne testit.
Kyllä tää aika selkeä kemiallinen on. Eilinen näyte oli kuitenkin vain parin tunnin pidätyksellä ja aamun koko yön :( ihan:poop:

Ensikiertoon otan terot jos auttaisi kiinnittymisessä. Mutta jos syy on munasoluissa (kun on ikää) niin siihenhän ei terot auta.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1

Yhteistyössä