.

Mulla on tänään dpo9 ja tyhmänäni tein aikaisen r-testin vaikka tiesin ettei se voi plussaa näyttää vielä tänään. Ekastakin tuli haalea haamu vasta dpo11. Miks ihminen kiusaa itseään aikaisilla testeillä:confused:. Ärsyttävää. Noh nyt on kuitenkin niin nega olo kuin vaan voi olla enkä usko olevani raskaana:poop:.
Ihan sama homma täällä paitsi mulla nyt dpo11. Muutaman päivän itseäni kiduttanut nuilla nega-testeillä.. Alkaa usko todellakin hiipumaan...kaikki "oireetkin" katosi.
 
Ihana on huomata miten mun mies on ihan täysillä tässä hommassa mukana.
Itselläni tää vauvakuume alkoi jo reilut pari vuotta sitten.. Siinäpä sitä oli miehen suostutteleminen kun hänen mielestään meillä lapsiluku oli jo täynnä (siis molemmilla lapsia mutta ei yhteistä). Mä olin jo luopua toivosta kokonaan, kun nyt kesällä tuli puhetta ja mies sanoi ettei vauva nyt oikeestaan olisi huono idea ollenkaan. :love:
Aamulla kun harmiteltiin negaa, niin mies lohdutteli sillä että ensi kuussa yritetään sitten ihan urakalla mikäli nyt ei tärppää. Laskeskelin et seuraava ovulaatio osuu just päivälle kun ollaan pitkällä ulkomaan lennolla. Ehdotti että hoitaa siellä sit homman purkkiin ja sit mä käyn ruiskulla laittamassa.. :ROFLMAO::LOL:
Ihana ajatus häneltä, mutta sanoin et jos talleteltas kotona just ennen lähtöö niin sekin riittää. :love:
 
Hei!
Munkin oakpa päästä purkamaan vähän fiiliksiä.
Meillä yk1 virallisesti menossa. Luomukiertoja mulla ei ole ollut lähes 10 vuoteen... Teininä sairastin syömishäiriön, jonka seuraiksena menkat jäii pois. Ne käynnistyi e-pillereillä, ja sitten parisuhteen takia ollut hormonaalinen ehkäisy koko ajan käytössä. Elokuun alussa otatin hormonikierukan pois ja parit menkat on sen jälkeen tullut (yhdet ijan luomut). Kierto oli viimeksi 28 päivää, mitä se kierukan kanssakin yleensä oli. Flo näytti ovista viime maanantaille ja ollaan yritetty kyllä sitä hyödyntää. Jotenkin tosi ahdistinut olo! Pelottaa että tärppääminen vie hirmu kauan. Pelottaa myös, että tuo sairastettu syömishäiriö olis jotenkin tuhojaan tehnyt. Gyne kyllä silloin ultrasi kun kierukka poistettiin, ja kainki näytti ihan normaalilta. Mutta silti. Äh .anteeksi nyt tämä omanapailu heti kättelyssä. (n)
 
Pahoittelut @Keijukuningatar :(

Tsemppiä piinailuun @Naissoturi :)


Voi kamala! Kuten aiemmin sanoin niin olen yrittänyt ottaa tämänkertaisen piinailun rauhassa jotta ei pettymys olisi taas niin suuri. Tänään aamulla mittasin normaalisti lämmön ja oli alhaisempi kuin eilen, ajattelin et noh, on tätä ennenkin ollut näinä päivinä. Päivällä alkoi sattumaan alavatsaan ja nyt kun pääsin kotiin niin yllättävän paljon vaaleanpunaista vuotoa :confused:
Kivut jatkuu edelleen. Nyt siis dpo 5-6, riippuu kuinka laskee. Vaikea pitää jalat maanpinnalla :oops: vaikka kuinka yritän kehitellä ajatuksia liian aikaisin tulevista menkoista ja muista niin ei, ei vaan sovi tämä kolmen combo mihinkään :cautious:
 
Täällä kp2 ja menkkakivut suoraan helvetistä. Aamulla itkua tihrustin ja oli millin päässä etten soittanut töistä saikkua. Voi kuinka en ole yhtään kaivannut näitä luomumenkkoja. Toivottavasti tästä kierrosta tärppäis, niin ei tarvis näistä kärsiä :D
 
Mä vähän omanapailen ja toivon jelppiä kokeneemmilta vv tutkailijoilta et miten nää vv hommat menikään, pari päivää ollut liukasta ja tänään siis semmonen tuhdimpi tahmaklöntti :ROFLMAO: Oletin siis että tänään dpo1 mut onko kuitenkin tänään dpo0? Vai mitääääh? (n)
 
En ole vähään aikaan kirjoitellut. Mieli ollut aika matalana..
Tämä kierto normisoitui 28 mutta kaikenlaista vuotoa ollut ja muuta jatkunut.mm maidon tuotto..
Ens viikolle ovista odotellaan. En meinaa tikuttaa.

Onnea kaikille plussanneille!

Palailen toivottavasti pian jos mieliala paranee!
:love:
 
@Veeja mulla tullut pari kertaa ns. limatulppa eli juurikin iso klöntti. Luin että se tulee ennen irtoamista, jopa 4-5 päivää. Eli tämä klöntti vasta enteilee irtoamista, tosin ihmiset on yksilöitä ja vaikea sanoa mitä se enteilee ja milloin irtoaminen oikeasti on. Muistaakseni viimeksi mulla tuli se tiistaina ja irtoaminen oli vasta loppuviikosta.
 
Mä vähän omanapailen ja toivon jelppiä kokeneemmilta vv tutkailijoilta et miten nää vv hommat menikään, pari päivää ollut liukasta ja tänään siis semmonen tuhdimpi tahmaklöntti :ROFLMAO: Oletin siis että tänään dpo1 mut onko kuitenkin tänään dpo0? Vai mitääääh? (n)
Tosi yksilöllistä, toisilla limat voi kestää päivän ja toisilla, kuten mulla, alkaa monta päivää ennen ovista. Limojen osalta ainoa merkki josta omassa kropassa tiedän oviksen olleen on se kun liukkaus loppuu, viimeinen liukas päivä on dpo 0. Käytätkö ovistestejä? Entä seuraatko aamulämpöjä?
 
Tänään tyhmyyksissäni testasin tietenkin puhtaan negan, koska dpo9:cautious:. Sit olin jo valmis luovuttaan:LOL: Jännä et mulla on menkkafiiliksiä, vaikka ne ei kuulu mun normikiertoon ennen, ku tuntia ennen korkeintaan ku on verta jo housuissa. Ja tää väsymys..tsiisus oikeesti. Muistan sen ekasta raskaudesta, se oli ihan kauheeta. Lisäks tää seesteisyys on tosi epäilyttävää näillä kp:lläo_O. Mä riehun aina viikon ennen menkkoja & mies tekee yllättäen ylitöitä:LOL::LOL::ROFLMAO:. Jos tästä ei plussa pamahda ni mä en tunne kroppaani yhtään o_O
 
@Naissoturi meillä muuten samanlainen tilanne. Eilen sain ovisplussan ja peitot heilui. Tänään dpo 0 ei mutta huomenna taas. Täytyy toivoa että se riittää. :whistle:(y)

Tietenkin google laulanut, näkisittepä mitä kaikkea googlaan. :ROFLMAO::ROFLMAO: mutta löysin artikkelin englanniksi jossa oli jotenkin näin että seksi 1-2 päivää ennen ovulaatiota -> 20-25% mahdollisuus raskauteen. Ovulaatiopäivänä 8-10% mahdollisuus ja tylysti päivä ovulaation jälkeen 0%. En sitten tiedä paljonko näihin on uskominen.
 
  • Tykkää
Reactions: iK
Mä oon kans kova googlailee :LOL: ja katson youtubesta videoita joissa eri dpo:lla tehdään raskaustestejä :whistle::ROFLMAO: mies nauraa mulle et ”jahas, taas opiskellaan englantia!” :D Mun enkkutaito on aika surkee mut kummasti sanavarasto kehittynyt, osa-alueilta hedelmöitys ja raskaus :LOL::LOL:

@chili_ eiköhän se testirumba ala taas liiankin aikaisin :oops: :D tänään posti toi tilaukset
 
iK
@Miina- No nyt on jännää!!! :eek::oops::love: Kaikki peukut ja varpaatkin pystyssä!

@Appelsiiniomena Hauska tilasto!! Täytyy pitää mielessä!

@nowayhome Toivotaan että teillä tärppäisi ja luomukierto toimisi siihen asti. :love: Varmasti menneisyys mietityttää vaikutuksineen, mutta onhan se hyvin todennäköistä että kierto on normaali ja raskaudut hyvin kun kaikki näyttää gynen silmään hyvältä. (y)
 
@Miina- lämpöjä seuraan, maanantaina oli selkeesti alempi ja ne alapää tuntemukset ja sen jälkeen alkoi oikeestaan tää liukasrata. Keskiviikolle oli arvioitu ovis. Ja tänään tommonen tahmasempi vuoto. Eiköhän näitä ehdi tässä jokusen kierron vielä ihmetellä.
 

Yhteistyössä