.

Tein sitten testin eilen, PC liuska näyttää edelleen selkeä toinen viiva mutta se on erittäin haalea vieläkin. Viikko sitten tuli eka haamujen haamu, kohta en usko noihin enää. Huomenna aamulla Clear Blue testi käyttöön, ei ole koskaan ollut näin pitkä kierto että erittäin outoa on kyllä. Mieheni mielestä hätäilen mutta pelkään toki että se on joku tulimuna tai kohdunulkoinen, joka voisi olla syy siihen ettei viiva vahvistu. Kai sitä ensi viikolla pitää soittaa ja kysellä verikokeita jos ei vahvoja viivoja tai kuukautisia näy.:unsure:
 
@peanut_butter ja @Appelsiiniomena , ootteko kirjanneet Flohon luteaalivaiheen pituutta? Jos teillä on se itsellä tiedossa, niin kannattaa muuttaa sieltä asetuksista niin osaa sitten paremmin laskea kiertoa sen mukaan.

Tänään aamulla heti katsoin kalenteria että viikon päästä voisi ehkä jo tehdä ensimmäisen testin. Jestas kun aika menee hitaasti. Esikoisesta testailin muistaakseni pari päivää ennen kuukautisten odotettua alkamista jo, kun olin niin varma raskaudesta. Ja plussahan sieltä ilmaantui, ensin hailakkana ja parin päivän päästä jo vahvempi. Sillon vaan oli jo vuosi yritystä takana, enkä mielestäni ollut ollenkaan niin malttamaton kuin nyt ensimmäisessä yrityskierrossa...
 
@amadecasa mulla on käytössä pelkästään clue ja se kyllä oppinut ennustamaan menkat oikein, mulla luteaali on 15 päivää ja pitänyt paikkansa. Sinne ei voi merkata sitä mutta kun olen merkannut positiiviset ovistestit ja vuodon alkamisen, osaa se laskea ja ennustaa sen perusteella seuraavan vuodon.
 
@W.we kyllähän mullakin tuolla kaapissa olisi jo edellisestä kierrosta 4kpl pc. :D jotenkin ristiriitanen fiilis, semmonen tunne että en voi olla raskaana, ei oo oireen oiretta paitsi rinnat ja nännit arat niinkuin negakierroissakin. Toisaalta taas on semmonen tosi rauhallinen fiilis ja tunne että olisikin voinut tärpätä, välillä vähän semmoista paineentunnetta mahassa (tosin sitä kyllä on negakierroissakin ollut :D). Ota tästä nyt sit selvää. :geek:
 
@W.we kyllähän mullakin tuolla kaapissa olisi jo edellisestä kierrosta 4kpl pc. :D jotenkin ristiriitanen fiilis, semmonen tunne että en voi olla raskaana, ei oo oireen oiretta paitsi rinnat ja nännit arat niinkuin negakierroissakin. Toisaalta taas on semmonen tosi rauhallinen fiilis ja tunne että olisikin voinut tärpätä, välillä vähän semmoista paineentunnetta mahassa (tosin sitä kyllä on negakierroissakin ollut :D). Ota tästä nyt sit selvää. :geek:
Joku sanoi että rauhallinen ja positiivinen olo voi olla pms oireiden vastakohta. Mä oon ollut äkänen miehelleni kyllä, mutta kuka ei olisi välillä :D
 
Onpas tänne tullu paljon taas viestejä.. välillä käyn lukemassa kyllä ja jännäilen muiden puolesta :)
@chili_ pahoittelut:( @Laima haamun nään , onnea(y):love:
Toivottavasti nyt saataisiin niitä plussia lisää tänne :love:
Täällä on jännä olo ollu viime menkkojen jälkeen,1.10 tais menkat loppuu oli siis aika niukat 3 pv ku joskus 3-7 pv ja eilenki pupuiltiin :LOL:.. makeanhimoa oli eilen ja mies lähti hakee illalla karkkia kaupasta, päivällä,kun olin kaverin ja oman taaperoni kans kaupungilla vaatekaupoissa ja näin ihania vauvanvaatteita ja sitte itkuherkkyys :ROFLMAO:ja oliko toissapäivänä niin mahassa tuntu elohiirimäistä nippailua tai sellasta ja aika kosteet paikat oli eilen ja yöllä oon joutunut käymään vessassa.. sitten etova olo ja paha maku välillä suussa... Kuvittelen varmaan taas, rinnatki vähän arat kyllä. Netissä kokeilin huvikseni ovulaatio laskutus ja ennustais vasta ens tiistaille ovista jne.. sitte välillä muuten on ollu palelua ja välillä on niin kuuma (n):LOL:
 
Tänään meillä oli follikeli ultra, kirjoitettiin hoitosuostumus paperit inseminaatiota varten ja ensi viikon keskiviikkona on inseminaatio. Mies kiikuttaa yövuoron jälkeen klo 8. Simpat naikkarille ja mulla on sitten klo 11 inssi silloin. :oops::rolleyes:
 
@peanut_butter Oot oikeessa, että ovis oli myöhemmin kuin ensin luulin. Oon nyt järkeillyt että ovis oli ehkä kp 20 (koska viime raskaus tärppäs oletettuna ovispäivänä kp 19/29. Nyt kun kierto on ollut ainakin yhden päivän pidempi niin paras veikkaus on toi ovis kp 20(+).

@Miina- jos viitsit niin laitatko mulle perjantaille dpo 13?

Saattaahan se siitä vielä plussaksikin muuttua, mutta lähinnä oon nyt hämmentynyt kun oli niin puhdas nega tänään. Jospa sunnuntaina viimeistään testais uudestaan jollei vuoto ala ennen.
 
Kyllähän se tosiaan aina sen ekan päivän veetuttaa niin älyttömästi, että on töissäkin pahalla päällä o_O Mutta huomenna jo helpottaa! Yritän vain uskoa siihen, että tulee kun tullakseen! Tammikuusta kun kuitenkin täälläkin odoteltu ja testattu, kesken menty, taas testattu ja odoteltu, niin onhan sekin jo pitkä aika! Vaikka tuossa mulla onkin että yk4, onhan se km jälkeen periaatteessa niin :) Haluan ainakin ajatella niin :) Oloihini en pysty kyllä yhtään luottamaan enää, kun joka kk on ollut erilainen kierto ja erilaiset olot eli "raskausoireet". Terolut aiheutti näköjääm nyt tuota rintojen kipuilua, se hämäsi, kun ei normaalisti ole kuin tärppikierroissa ollut. Onneksi olin vähän googletellut, että näin joillakin voi olla, niin ei sitten tosi korkealta tiputtu :) Leuka pystyyn ja kohti heinävauvaa, yksi sellainen löytyykin jo kotoa ja ne on ihan parhaita :love::ROFLMAO:
 
pari viikkoa oon seuraillut tätä ketjua, ja päätin hypätä mukaan piinailijoihin Ensimmäinen lapsi siis olisi

Varsinkin myös kun monilla muillakin ensi viikolla jännät paikat ja testailut. ite oon päättänyt testata ke kun kp30.

Ovulaatiotestejä en ole tehnyt, Flo:tä käytän, joten dpo-lukuja ei ole. oon lopettanut yhdistelmäpillerit kesäkuun lopussa ja tyhjennysvuodon jälkeen kierrot olleet 23, 17 ja 40 joten kierto vielä aivan mitä sattuu, eikä osaa sanoa milloin mitäkin tapahtuu
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
Tervetuloa mukaan jännäilemään @Marjusk! Ensi viikolla sitten plussaillaan <3

Mulla on koko ajan varmempi olo että nyt on kyytiläinen mukana. Juhannuksen tienoilla hän sitten syntyisi <3 Eilen illalla tuntui hassua kuplintaa alavatsalla, ihan niin alhaalla etten usko että siellä mikään ilma enää kuplisi. Tänään pariin kertaan ollut samanlaista kuplintaa. Onko muilla kokemusta tuommoisesta kuplimisesta? Alaselkä on ollut melko kipeä myös, mulla ei yleensä koskaan ole.
 

Yhteistyössä