.

Täällä testattu 2 testiä aamulla ja negat oli. Sieltähän se tiputteli alkoiki, eli kp1 /23-26.:cry: Jään hetkeksi taustalle..mutta Tsemppiä piinailijoille, toivon kovasti muille plussa tuulia!!:love: Kerkiän vielä lokakuun lopulla hypätä piinailijoiden messiin. Jos se heinäkuu olis meidän kuu... vielä olen toiveikkaana et se plussa meillekki tulee..:rolleyes:vaikka todella musertaa tämä kierron alku :cry::cry::cry: yk3 alkakoon
 
@Lllariel voi höh.:( Toivotaan, että seuraava kierto on teidän!

Juuri oli silloin torstaina gynen kanssa puhetta, että ihan murto-osa (n. 25%) hedelmöittyneistä munasoloista päätyy kiinnittymisvaiheeseen asti. Kemialliset ovat siis todella tavallisia eikä niistä tarvitse huolestua. Nykyajan testit on niin herkkiä, että havaitsevat ihan pienenkin hcg:n nousun ja siksi gyne suosittelikin tekemään testin vasta kun menkat on ihan reilusti myöhässä. Toisaalta itse ajattelen, että on noissa kemiallisissa positiivistakin - tietää ainakin, että hedelmöittyminen on edes mahdollista.

Btw, mulla on oikeasti tänään dpo 4. Ovistesti oli nimittäin silloin tiistaina vielä paljon vahvempi kuin ma. Ärsyttää kyllä mennä "taaksepäin", muutenkin päivät matelee ihan tarpeeksi.:LOL: Oireita ei ole muuta kun välillä vähän nippailee alavatsaa. Voi olla, että tälläsiä nippailuita on kyllä ollut joka kierrossa, mut nyt vasta alkanut kiinnittää huomiota.:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
Ei enää montaa päivää niin päästään ensi viikolla testailemaan, ketäs kaikkia porukassa olikaan

Eilen ja tänäänkin ollut onneksi kivaa tekemistä niin pysynyt ajatukset edes vähän pois omista oloista ja oireista. Syljeneritys on edelleen tosi runsasta, kaikki muut mahdolliset oireet on kyllä edelleen selitettävissä jollain muulla, esimerkiksi kamalalla flunssalla tai viikonlopun syöpöttelyillä. Unia olen kyllä nähnyt myös aika paljon.
 
Ei enää montaa päivää niin päästään ensi viikolla testailemaan, ketäs kaikkia porukassa olikaan

Eilen ja tänäänkin ollut onneksi kivaa tekemistä niin pysynyt ajatukset edes vähän pois omista oloista ja oireista. Syljeneritys on edelleen tosi runsasta, kaikki muut mahdolliset oireet on kyllä edelleen selitettävissä jollain muulla, esimerkiksi kamalalla flunssalla tai viikonlopun syöpöttelyillä. Unia olen kyllä nähnyt myös aika paljon.
Täällä oon jännäämässä, nyt vaan niin paljon puuhaa, et vasta tiistaina pääsen testaa. Voi olla hyväkin(y)
 
Heips!
Mää voisin hypätä toiveilijoihin mukaan.... taas Mulla on siis ennestään 3 lasta ja 4.s ja viimeinen olis nyt toiveissa ❤
Yritys alkaa kylläkin vasta joulukuun lopulla-tammikuussa (riippuu miten mulla kierto palautuu pillereiden jälkeen)...
Mutta pakko päästä toiveileen ja haaveileen muiden puolesta jo nyt
Pillerit ajattelin jättää tän kuun lopussa pois että pääsen tarkkaileen kiertoa ja bongaileen ovista saapas nähdä mitä tuo ukko kulta siihen tuumaa pitää oottaa hyvä hetki ku ehdottaa

Onko teillä muilla monesko toiveissa?
 
Täällä vuodot loppumaisillaan, ja ovulaatiota aattelin tikuttaa nyt kierron :whistle: Mies hieman epävarma kun sanoi että ei neljättä kertaa kestä jos keskeytyy :unsure: Eli peukut pystyssä että saan sen kaadettua kun ensin ovulaation bongaan ;):D Mulle terapiaa yrittää uudestaan ja miehelle se kuulemma muistuttaa vaa menetyksiä :unsure:

@Siltsu kyllä siinä viiva näkyy, toivottavasti saat vahvemman aamulla :love:
@Rosmariini86 tervetuloa mukaan :rolleyes: Täällä toiveissa 3 lapsi, ensimmäinen yhteinen kylläkin :) Itsellä kaksi ennestään, miehellä ei :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
Heips!
Mää voisin hypätä toiveilijoihin mukaan.... taas Mulla on siis ennestään 3 lasta ja 4.s ja viimeinen olis nyt toiveissa ❤
Yritys alkaa kylläkin vasta joulukuun lopulla-tammikuussa (riippuu miten mulla kierto palautuu pillereiden jälkeen)...
Mutta pakko päästä toiveileen ja haaveileen muiden puolesta jo nyt
Pillerit ajattelin jättää tän kuun lopussa pois että pääsen tarkkaileen kiertoa ja bongaileen ovista saapas nähdä mitä tuo ukko kulta siihen tuumaa pitää oottaa hyvä hetki ku ehdottaa

Onko teillä muilla monesko toiveissa?
Tervetuloa joukkoon ! Meillä viides haaveissa:love: mullakin oli tuossa minit käytössä ja keväällä jätin ne pois. Ekat pari kiertoa oli ihan kummallisia ja luteaalikin vain 8-9pv..:unsure:
 
Mulle saa päivittää kp2.
Eilen illalla ennen kuin menin nukkumaan alkoi menkat. Eli mun haamu ollu sitten kemiallinen. :( Tiedän, että oli vasta yk3 ja monilla täällä paljon pidempi matka takana, mutta silti vetää mielen tosi matalaksi ja miehellekin jo sanoin, että en tiedä, kuinka tätä enää jaksaa. Miehelle taisi olla vielä kovempi pala... Voi olla, että jätetään tämä seuraava kierto väliin ellei tästä sitten piristy ennen ovupäiviä.

Tsemppiä muille! Monilla taisi alkaa ensi viikolla testaaminen. :)
 
Alinah92: voi ei, toivottavasti pian on pieni teillä matkalla :((y)

Siltsu: meidän nuorimman kohdalla mulla kävi just minipillereiden jälkeen niin että kierto sekos....kesti 60pvä :eek: siksi haluaisin ajoissa lopettaa ne o_O

Kaikille tsemppiä ja plussa puhuria:love:

Oonko mä muuten ainoa kellä ei vielä yritys ole käynnissä?:barefoot:
 
Alinah92: voi ei, toivottavasti pian on pieni teillä matkalla :((y)

Siltsu: meidän nuorimman kohdalla mulla kävi just minipillereiden jälkeen niin että kierto sekos....kesti 60pvä :eek: siksi haluaisin ajoissa lopettaa ne o_O

Kaikille tsemppiä ja plussa puhuria:love:

Oonko mä muuten ainoa kellä ei vielä yritys ole käynnissä?:barefoot:
Jop, mulla ei niiden kanssa ollenkaan tullut kuukautisia joten kropalla kesti heräillä myös..
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja tsemppiä piinailijoille.

@Siltsu Kyllä mäkin jotain näen. Toivottavasti vahvistuu! (y)

@Rosmariini86 Tervetuloa mukaan! Meillä toinen toiveissa. :love:

Mulla on nyt menkat taputeltu ja ens viikon loppupuolella aattelin alkaa testaamaan ovista, kun kerta noita testejäkin tuolta kaapista vielä löytyy. Aattelin hiljaa mielessäin, että lisää en enää osta. Ikään kuin. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
Tervetuloa mukaan Rosmariini86 ,Kuudes olisi haaveissa, haamu testattu eilen aamulla. Söin minipillereitä 9kk ja kierto oli totaalisen sekaisin, nyt eka ovulaatio minkä bongasin tasapaksuilla viivoilla:love: Nyt jännäilen miten käy. Huomenna taas testiä.

Siltsu, haamu näkyy, väriäkin.. toivotaan että huomenna jo selvempi tulos meillä molemmilla:love:

Voimia Buble92:love: toivotaan että ensikierto tuo plussan.
 
  • Tykkää
Reactions: Bubble92 ja Siltsu
Sarianne81 ja Siltsu: kyllä ihan selkeästi nyt jotain tapahtuu ja väriä näkyy :love: kyllä nyt on varmaan tärppi käyny :love:
Aamutestejä ootellaan :geek:

Täällä oli porukalla elämässä isoja suruja ja negoja ja menkkojakin aika paljon :( Tsemppiä ja jaksuja!!

Ja vasta plussanneille onnea :love:
 
Voisinpas myös liittyä tänne, ya 3/2017 lähtien, nyt kp 4/50 menossa (Flon mukaan). Mun ekaa ja miehen kolmatta yritetään. Ollaan molemmat 30 vuotiaita, mä kohta 31.

Kierrot todella epäsäännölliset, 31-74 päivää. Tämä hankaloittaa oviksen huomaamista koska erityisiä oireita ei oviksesta mulla oo ja oon välttänyt testien tekemistä etten alkais liikaa stressaamaan. Tälle kierrolle hommasin nyt kuitenkin tikut ja aattelin jostain kp 10 eteenpäin tikutella ovista. Lääkärillä ollaan käyty elokuussa, Teroluteja sain silloin 10pvän kuurin ja menkat alkoikin heti parin pvän päästä. Nyt sain uuden Terolut-kuurin ja menkat alkoikin jo heti ekana päivänä. lääkäri määräs labroja nyt tässä kierrossa määrittämään, onko mulla ovulaatiota ollenkaan ja sit labrojen mukaan lähdetään jatkamaan tutkimuksia. Miehellä kaksi lasta edellisestä suhteesta, nuorempi vain 3 vuotias, joten mies tuskin on meidän tilanteen syy, toki hänetkin tutkitaan jos lääkäri kokee tarpeelliseksi. Muuten mulla pitäis olla kaikki kunnossa, monen monta alatutkimusta on tehty, ei endometrioosia tms. Ylipainoa on, mutta muuten terveelliset elämäntavat ja liikuttuakin tulee, toki ei varmasti haittaa olis jos sais muutaman kilon tiputettua. Niin ja hommasin nyt foolihappoa ja sitä oon ottanut nyt tän kierron alusta lähtien, liekö siitä on apua.

Edellisessä kierrossa olin ihan sata-varma et nyt on tärpännyt, tuli vähän tiputteluvuotoa jonka aattelin ehkä olevan kiinnittymisvuotoa, oli arat rinnat, vähän huono olo kokoajan ja ruoka ei maistunut. Lopulta tein testin, vaikka oon välttänyt viimeiseen asti testin tekemistä jotta ei tarvii koko aikaa pettyä, mut negahan se sieltä tuli. Edellinen kierto oli 62pvää.
 
  • Tykkää
Reactions: lillium
maris39
Saa nähdä onko tärpännyt. Ovulaatio oli viime viikolla. Nyt ollut menkkamaiset kivut muutaman päivän. Menkat ei ole kuitenkaan alkanut. pientä lämmön nousua myös. Tänään illalla tuli kauheat mielialan vaihtelut. Ihan yksinkertainen asia sai itkemään hillittömästi. Mies unohti sanoa hyvää yötä. On reissuhommissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu

Yhteistyössä