.

Onko muilla ollut alkuraskauden oireena se että jos kantaa jotain raskasta niin se tuntuis alamahassa? :coffee: Testin meinaisin tehä pe tai la mut tänään ilmeni tämmönen oire mitä ei oo ennen ollu 15kg painoisen tavaran kantamisesta nii mietin joskos.... :D
 
Riideltiin miehen kanssa ihan randomasiasta, mutta aloin miettiä, että usein juuri "sopivasti" silloin kun olen osoittanut halukkuutta petipuuhiin.. Usein on jokin riita, jonka vuoksi viimeisetkin seksinkiillot silmistä katoaa (n) :ROFLMAO:
Tiedä sitten onko sattumaa, tuo oman seksinnälän esilletuonti on varmaan vain liikaa luultavasti..(n) Miten tosiaan tässä tjottailee, jos toinen ei edes seksiä halua.. Kovasti syö itsetuntoa ja stressaa, kun ei ole intiimiä suhdetta- varsinkaan silloin kuin pitäisi.
Mies ei juuri stressaa asiasta, lähinnä suuttuu jos otan puheeksi tai olen liian päällekäyvä.. Joka kerta kun saa torjunnan niin sitä hakkaa päätä seinään, että miksi edes yritin :( Aloitetta ei mies tee. Joten on hankala tilanne edes yrittää vauvaa :( Haluttomuus ei johdu suorituspaineista vauva-asiassa..

Ajattelin, että tikuttelisin O:ta tässä kierrossa, mutta taitaa tieto lisätä tuskaa. Joten tää kierto taitaa olla turha :( Ainakin nyt tuntuu siltä.. Menkkojen alettua oli fiilis :poop: ja kun ne loppui, ajattelin että tähän kiertoon panostan jne. :poop:t
Olisi edes sitä sovintoseksiä :ROFLMAO::LOL:
Näillä ajatuksilla tässä vaiheessa kiertoa.. :whistle:

@Wintersun Voimia :love:

Tsemppiä erilaisiin vaiheisiin meille kaikille, onnea plussanneet :love::love:
 
@Ilonetsijä huii noilla oireilla olisin kans jo testannut tsemppiä :love:
Jännä fiilis, ku päivällä tein netissä ovulaatio laskurilla ja näytti et ovis ois 12.10 perjantaina niinku mut peittojen heiluttelu ei kyl onnistu sillon ku on töitä koko päivä jne :unsure: noo tänään sit pupuiltiin päivällä ku mies tuli töistä ja taapero nukkui päikyt :LOL:
En oo tikutellu koskaan ovista.. Limat on kyllä nytte ja välillä etova olo mahalla nippailua ja tissit vähän arat... Päivällä oltiin taaperon kans ulkona ja haravoitiin ja yhtäkkiä tuli joku outo tunne mahalle, mietin täs illalla ku miehellekin sanoin että onkohan joku raskausoire se kun tuntuu kutina mahalla? :unsure:muistaakseni on ollu tuo esikoisen aikaa :ROFLMAO:. Niin ja tääl rupesi närästää ruokakin iltapäivällä ja mulla on ollu viimeks esikoisen odotusaikana sitä ja röyhtäyttäny :sick:(n)mieskin tokas vaan et testiä tekee ;) varmaan tässä joku päivä :giggle:
toivottavasti ny saatais mahdollisimman paljon plussia tänne, tsempit kaikille :love::love:
 
Minä täällä pähkäilen öisiä oloja. Tämän vrk:n puolella siis dpo15 ja ihmeellinen tunne navan oikealla puolella, tuntuu kuin sielä olisi jotain ”kovaa”. Kääntyessä sängyllä tuntuu senmonen outo tunne sielä, vatsalla olo ei onnistu kun tuntuu että painaa jotenkin pahasti. Pöööh. Perjantai aamuna sitten testiä pöytään.
 
TOIVEENA VAUVA 2019

11.10.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Neltsuliini................kp 50/27...............ya 5/16
Heybaby..................kp 50/36..............ya 8/18
Pioni85....................kp 41/27-30.........yk 3
1986/13...................kp 39/xx...............ya 8/18
Papupata12.............kp 36/29-32.........yk 2
Ngale.......................kp 32/30..............yk 13
Ilonetsijä..................kp 32/30..............yk 5
Annanna..................kp 31/26-28.........yk 2
Haavejuttu...............kp 31/30..............yk 2
Persikka123.............kp 31/28-30........ya 5/17
Appelsiiniomena......kp 30/33..............yk 10
Veeja.......................kp 29/xx...............yk 1
Peanut_butter..........kp 28/28-32.........yk 2
VauvaHaaveilija89...kp 26/28..............yk 10
Kindermaxi..............kp 26/24-27.........yk 1
W.we.......................kp 25/26..............yk 5
Luumupuu_.............kp 24/30..............yk 4
Kuuutti.....................kp 22/27.............ya 5/18
Tylleröinen_21.........kp 21/24-27........ya 5/18
Emerentia................kp 20/28(?).........yk 9
Nelly31....................kp 20/33..............yk 3
Poreilevalimu..........kp 20/26..............yk 5
Tiutau13..................kp 19/26-33.........tjot
Hemppanen............kp 18/29..............yk 7
iK.............................kp 18/28..............ya 5/18
Alinah92..................kp 18/28-30.........ya 2/16
Rosemarie...............kp 16/xx..............ya 6/18
Mimmik....................kp 15/28..............ya 9/18
Vauvameille.............kp 13/26-28.........yk 18
Li88..........................kp 13/27-30.........yk 4
MatildaJ...................kp 13/26..............yk 4
Lillium.......................kp 12/26-28........yk 6
Beibihaaveilija..........kp 12/26-30........yk 3
Emppu-93................kp 10/28-32........yk 2
Cara-mel..................kp 10/26-28........yk 2
Neilikkaruusu...........kp 10/xx..............yk 1
Keijukuningatar........kp 9/xx................ya 5/18
Janskusdff................kp 9/28...............yk ?
Laima.......................kp 8/28...............yk 4
Tupsahus.................kp 8/50...............ya 3/17
Alviita.......................kp 8/32...............yk 2
Miina-.......................kp 7/26-27..........yk 8
Bubble92.................kp 6/26................yk 4
StellaMom...............kp 5/25-34...........yk 4
Saippuakupli............kp 4/xx................yk 5
Lllariel......................kp 4/23-26...........yk 3
Siltsu........................kp 3/31...............yk 4
Sarianne81..............kp 2/27................yk 2
Naissoturi................kp 2/23-29...........yk 8
Vuuti........................kp 1/28-32...........ya 2/17
Pillipöllö...................kp x/xx.................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Heybaby..............dpo 27
Ngale..................dpo 16
Ilonetsijä..............dpo 15
Veeja...................dpo 15
Kindermaxi..........dpo 15
W.we...................dpo 14
Marlen.................dpo 11
Peanut_butter......dpo 11
Poreilevalimu.......dpo 10
Luumupuu_.........dpo 8
Kuuutti.................dpo 7
MatildaJ...............dpo 1

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik, Ensikatse,
Emppuelkku, quinque, Pilvinentaivas,
Herqqu, ALLEIGRA, Muropaketti,
Midoo, tätimoonika, pandanen, Momon,
RUSKA82, opiaattina, BlenQ, Lunart,
Vanilla88, Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt,
Pihlaja87, Jeyz84, Aanskuh, Helinä87,
Jonxu, Chili_, Toiveikas92, Sennay,
LaTiLa, Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1)
 
maris39
Ei tärpännyt tässä kierrossa. Aamulla heräsin kunnon menkkakipuihin ja tein myös rfsu herkkä raskaustestin ja negatiivinen tuli. Vuodon pitäisi kohta alkaa menossa kp 28. Toivoin niin paljon että olisi onnistunut tässä kierrossa.
 
Anteeksi hätähousun omanapailu, mutta näettekö alimmassa testissä jotain? Vai viiraako mulla jo päässä tää touhu... (n)
https://aijaa.com/Bj31hE
Tässä vielä toinen kuva:
https://aijaa.com/n8FYos

Tajusin että tänään on oikeasti dpo10 eikä dpo11. Yritän elätellä jotain toivon rippeitä..
Mun silmään ei nyt näy mitään, mutta oon aika huono tihrustaa omiakin testejä(n) Toivoa sulla vielä on kun päivät etenee ja hormonit tuplaantuu, älä vielä huoli jos ei näy:love: Mulla oli tiistaina dpo12 nega ja itekkin toivoa elättelen ku menkat ei oo alkanu VIELÄ :ROFLMAO: Tsemppiä paljon.
 
Omaa: Täällä järkyttävä migreeni joka viittaa alkaviin kuukautisiin :cautious:
Toivottavasti olisi edes pari päivää myöhässä, jotta saisi vapaapäivät tuskailla kotona fyysisesti ja henkisesti.. töissä se on aina niin kurjaa :notworthy:

LISÄYS:
Flo siirsi vuodon alkamaan huomiselle vaikka koko muun kierron ennustanut tätä päivää ? o_O
Lisäsin sinne vaan ettei ole ollut vuotoa ja että tänään on migreeni :cautious:
 
Viimeksi muokattu:
Siis miten voi olla, ettei niitä plussia nyt tule, vaikka viikko sitten katsottiin että niin monella olisi tikuttelua tälle loppuviikolle:eek:

Tsemppiä teille jotka ette ole vielä testailleet, pahoittelut muillekin jotka jo negat saaneet ja uuteen kiertoon joutumassa/joutuuneet !

Itse ei huvita enää testailla, kai se on uskottava että mielikuvitus voitti oikeat oireet taas tässä kierrossa :unsure:
 
@Rosmariini86 olen kolmen vuoden aikana ajatellut joka kierto samaa, mutta en ikinä käytä särkylääkkeitä jos ei ole pakko ja silloin pitäisi ottaa..
Ja aina olen kärsinyt koska en ota luullessani sen olevan raskaus, enkä halua antaa lapselle kiellettyjä lääkkeitä :D(burana, koska sehän on varmasti vaarallisin kaikista mitä mahdollisesti raskaana oleva voisi ottaa... hassu minä:rolleyes:)
 
@Rosmariini86 olen kolmen vuoden aikana ajatellut joka kierto samaa, mutta en ikinä käytä särkylääkkeitä jos ei ole pakko ja silloin pitäisi ottaa..
Ja aina olen kärsinyt koska en ota luullessani sen olevan raskaus, enkä halua antaa lapselle kiellettyjä lääkkeitä :D(burana, koska sehän on varmasti vaarallisin kaikista mitä mahdollisesti raskaana oleva voisi ottaa... hassu minä:rolleyes:)
Voi ei sinua :barefoot: ei kai siitä tossa vaiheessa pitäis vielä haittaa olla kun ei ees tiedä raskaudesta sen takia että se on niin alussa :rolleyes:
 
Mää tikkupissasin tänään ja.... Tadaa, oikein kovasti katsomalla näkee paikan, johon sen viivan pitäis tulla, tai ainakin voi kuvitella näkevänsä :D Noh, testin ohjeissa lukee, että antaa kunnon tuloksen kun menkat on päivän jo myöhässä. Ja Flon mukaan menkkojen pitäisi alkaa huomenna, omien ovisfiilisten mukaan lauantaina. Että tota noin, tiesihän tän, kalliin testin hukkasin turhaan. Esikoisesta (eri merkkiseen) testiin alkoi ilmaantua jotain mahdollisesti näkyvää ehkä päivää ennen tai samana päivänä kun kuukautisten piti alkaa, hyvin hailakkaa vielä silloin. Jaksankohan odottaa lauantaihin asti uutta testailua?
 

Yhteistyössä