.

iK
Tänään oli kyllä päivällä niin järkky oviskipu oikealla ettei jäänyt todellakaan epäselväksi. Siis ihan karmiva, olin aivan kaksinkerroin. Vahvin ja selvä plussa eilen. Tänään pc jo illasta haaleampi. Kiva kun nyt tapahtui noin selkeästi! (y)(y)

Edelleen hassua että viime kierto oli yhtä pitkä kuin mitä nyt tuli vasta ovis. Hassua!
 
TOIVEENA VAUVA 2019

14.10.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Neltsuliini................kp 53/27...............ya 5/16
Heybaby..................kp 53/36..............ya 8/18
Pioni85....................kp 44/27-30.........yk 3
1986/13...................kp 42/xx...............ya 8/18
Papupata12.............kp 39/29-32.........yk 2
Annanna..................kp 34/26-28.........yk 2
Persikka123.............kp 34/28-30........ya 5/17
Veeja.......................kp 32/xx...............yk 1
Peanut_butter..........kp 31/28-32.........yk 2
VauvaHaaveilija89...kp 29/28..............yk 10
Kindermaxi..............kp 29/24-27.........yk 1
Luumupuu_.............kp 27/30..............yk 4
Kuuutti.....................kp 25/27.............ya 5/18
Tylleröinen_21.........kp 24/24-27........ya 5/18
Emerentia................kp 23/28(?).........yk 9
Nelly31....................kp 23/33..............yk 3
Poreilevalimu..........kp 23/26..............yk 5
Tiutau13..................kp 22/26-33.........tjot
Hemppanen............kp 21/29..............yk 7
iK.............................kp 21/28..............ya 5/18
Alinah92..................kp 21/28-30.........ya 2/16
Rosemarie...............kp 19/xx..............ya 6/18
Mimmik....................kp 18/28..............ya 9/18
Vauvameille.............kp 16/26-28.........yk 18
Li88..........................kp 16/27-30.........yk 4
MatildaJ...................kp 16/26..............yk 4
Lillium.......................kp 15/26-28........yk 6
Beibihaaveilija..........kp 14/26-30........yk 3
Emppu-93................kp 13/28-32........yk 2
Cara-mel..................kp 13/26-28........yk 2
Neilikkaruusu...........kp 13/xx..............yk 1
Keijukuningatar........kp 12/xx..............ya 5/18
Janskusdff................kp 12/28.............yk ?
Laima.......................kp 11/28.............yk 4
Tupsahus.................kp 11/50.............ya 3/17
Alviita.......................kp 11/32.............yk 2
Miina-.......................kp 10/26-27........yk 8
Bubble92.................kp 9/26................yk 4
StellaMom...............kp 8/25-34...........yk 4
Saippuakupli............kp 7/xx................yk 5
Lllariel......................kp 7/23-26...........yk 3
Siltsu.......................kp 6/31................yk 4
Sarianne81..............kp 5/27................yk 2
Naissoturi................kp 5/23-29...........yk 8
Vuuti........................kp 4/28-32...........ya 2/17
W.we.......................kp 3/26.................yk 6
Ilonetsijä..................kp 3/30................yk 6
Haavejuttu...............kp 2/30................yk 3
Appelsiiniomena......kp 2/33................yk 11
Pillipöllö...................kp x/xx.................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Heybaby..............dpo 30
Veeja...................dpo 18
Kindermaxi..........dpo 18
Marlen.................dpo 14
Peanut_butter......dpo 14
Poreilevalimu.......dpo 13
Luumupuu_.........dpo 11
Kuuutti.................dpo 10
MatildaJ...............dpo 4
Alinah92...............dpo 4
Li88......................dpo 2
iK..........................dpo 1
Janskusdff............dpo -1

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik, Ensikatse,
Emppuelkku, quinque, Pilvinentaivas,
Herqqu, ALLEIGRA, Muropaketti,
Midoo, tätimoonika, pandanen, Momon,
RUSKA82, opiaattina, BlenQ, Lunart,
Vanilla88, Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt,
Pihlaja87, Jeyz84, Aanskuh, Helinä87,
Jonxu, Chili_, Toiveikas92, Sennay,
LaTiLa, Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13)
 
Tädin ois pitäny tulla viimestään eilen, mutta eipäs näy. Testit silti negaa tai jotain epämääräsiä(viivanpaikkoja?) . Voiskoha olla kemiallinen? (n) lämmöt mulla pyörii 37+,mikä o mulle koholla mut luulis siis, että kunnon haamu ees tulis jos täs ny raskaana olis. Vai onko liuskatestit niin kökköjä, että pitäs joku parempi ostaa. Ennen mulla kyllä toiminu nuo. Tällä hetkellä ei tekis mieli tehä enää yhtäkää testiä.
 
@kindermaxi itsellä sama tilanne, että testejä ei tekis mieli enää tehdä. Mutta jospa ne meillä vielä plussaksi muuttuisi.;)

On. En nyt oikein ymmärrä omaa kiertoani. Tosiaan kp 34/28-30, eikä tätiä näy. Viime sunnuntaista asti ajoittain ollut menkkamaisia oloja, siis pakko kulkea side housuissa. Lisäksi koko viikon on ollut kipuilua mahassa, vuoroin missäkin. Kipu ei periaatteessa ole jatkuvaa, mutta sellaisia vihlaisuaja tapahtuu paljon etenkin istuessa/ylös noustessa. Eilen kipeytyi sitten rinnat. Viimeksi perjantaina tein nega testin, kyllä meinasin tänää aamulla herätessäni että nyt testaan, mutta ajattelin nyt sitten malttaa vielä huomen aamuun..

Ärsyttävää tällainen epätietoisuus, on mulla ennenkin ollut ylipitkiä kiertoja, mutta ei sillon ole ollut minkäänlaisia menkkatuntemuksia.. (n)
 
@iK kuulostaa tosi lupaavalta, toivottavasti pidempi kierto ja selkeä ovis tois teille sen kauan kaivatun plussan :love:

@kindermaxi Millä liuskalla oot testannut? Itellä ei esimerkiksi vieläkään näy one stepin herkässä yhtään mitään, kun taas apteekin herkkä näyttää jotain hailuraa. Suosittelen kokeilemaan vielä esim. apteekin testillä tai pregcheckillä.

@Persikka123 No ompas jännä että kierto venyy mutta plussaa ei kuulu (n) Kerrohan sitten mitä näkyy huomisen testissä!

Täällä kp31 ja dpo13, tein taas aamulla apteekin herkän ja viiva on ehkä vahvistunut hitusen? One step ei näytä mitään. Taitaa olla taas kemiallinen, odotan nyt että vuoto alkaa niin pääsis uuteen yritykseen. Kyllä näillä dpo:lla pitäisi jo olla vahva plussa, tänään olis menkat pitänyt alkaa. Kuvassa ylempi eilinen ja alempi tänään. https://aijaa.com/KqDlnf
 
Hei!
Onko kellään kokemusta moisesta:
Eilen kp32 tein Apteekkarin raskaustestillä selkeän positiivisen. Viivat olivat öähes yhtä tunmat .
Tänään tein rfsun testillä positiivisen, mutta testiviiva oli kontrolliviivaa kuitenkin selkeästi haaleampi. Nyt stressaan, että onko jokin vialla. :(
 
Rfsu liuskoja ollut nyt, ku one stepit loppui. Jos ei ala kuulua, ni teen sitte jonku apteekin testin. Toki mulla ei oo oviksesta sillai varmuutta, ku en tikutellu et mulla dpo vois olla periaatteessa reippaasti vähemmänkin. Ärsyttävä tilanne.
 
Täälläkin odoteltu menkkoja saapuviksi tällä viikolla, mutta ei oo näkynyt. eilen juoksulenkillä vatsaan sattui tosi kummallisesti, joten ajattelin tänä aamuna tehdä kaapista tuon yhden apteekin ultran kuumottelemasta... (vaikka olin päättänyt testata seur kerran vasta ens lauantaina :LOL:
Tommonen haamuviiva sieltä pärähti :rolleyes: tänään siis kp34, dpo ei tietoa. ke oli selvät negat(n) Mitä mieltä?
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Marjusk kyllä minäkin selkeän viivan näen, toivottavasti vahvistuu ja pysyy matkassa! :love:

Täällä nyt loppunut oviksen jälkeiset "menkkajomot", olivat kyl tosi omituisia, nyt olis dpo6, jos lasken flon arvion mukaan, en siis ole tikuttanut ovista. Rinnat hirmu arat alapuolelta, mutta saattaa olla ihan normi pms oirekkin :LOL:
 
@peanut_butter
Sehän siinä onkin, että ei mitään tietoa, kun kiertokin vaihdellut 17-40 päivää pillereiden lopettamisen jälkeen (lopetin kesäkuun lopussa). Niin olin jo luopunut toivosta tämän kierron suhteen, mutta tää on sitte tärpännyt varmaan viimeisten yrityksien aikaan ja kierto onkin pitempi kuin oon aatellu (n) ja oireitakaan oikein ole menneellä viikollla ollut. on tää mystistä:D
 
@Marjusk selvä plussa! onnea! :love:
@peanut_butter toivottavasti teillä viiva tummuisi, on nyt ollut täällä plussien puolesta hyvin hiljaista :rolleyes::love: tsemppiä! oota pari päivää ja testaa uudelleen. Aina on toivoa jos ei vuotoa!

Oma napailua, nyt ootellaan ovulaatiota tapahtuvaksi, viivat jo melkein tasapaksut ja sain vahingossa miehen kellistettyä eilen :ROFLMAO: Se kun kolmen keskeytyneen raskauden jälkeen haluaisi taukoa vauvan yrittelyyn, niin eilen kondomi käytössä ja hajosi :D Mies tuumasi, että väkisin ne vaan haluaa vauvan joten ei kai tässä, toivottavasti ovulaatio tapahtuu nyt alkuviikosta niin kun flo sovellus sanoo :D
 
@Marjusk selvä plussa! :love:

@peanut_butter viiva sielläkin näkyy, toivottavasti tummuisi! :love:

Tässä kierrossa aattelin kellistää miehen joka toinen päivä, vähintään joka kolmas ainakin. ;) Rankkaahan tää on tähän mennessä ollut. :LOL::p vaikka normaalistikin aktiivisia ollaankin, niin ei ihan näin aktiivisia kuitenkaan. Ovulaatio ei oo vielä testien mukaan lähelläkään mut otetaan nyt varmuuden vuoksi. :love: kellistelyjen kierto.:D
 
  • Tykkää
Reactions: Miia88
Hei!
Onko kellään kokemusta moisesta:
Eilen kp32 tein Apteekkarin raskaustestillä selkeän positiivisen. Viivat olivat öähes yhtä tunmat .
Tänään tein rfsun testillä positiivisen, mutta testiviiva oli kontrolliviivaa kuitenkin selkeästi haaleampi. Nyt stressaan, että onko jokin vialla. :(
Ei kannata koskaan verrata eri merkkisten testien viivoja keskenään(y) Onnea plussasta:love:
 
  • Tykkää
Reactions: maris39
Aaarrgggh vielä ainaki 2,5 viikkoa että jätän pillerit pois :confused: voihan odotuksen odotuksen odotus :X3:
Mulla on semmonen olo, että tällä kertaa menkat alkaa aika pian kunhan lopetan pillerit, mutta never know o_O

Onko jotku ovistikut tosi huonoja mitä sitten ei kannata hommata?

Ehkä käyn kaupasta ku en taida alkaa ressata miestä niillä...iskee raukalle paniikki ja suorituspaineet :D niin siis jos postin mukana tilaa, niin sittenhän se tietää, että tikuttan :whistle: nooo saatan silti kyllä lipsauttaa että nyt on päivät kohillaan jos oviksen bongaan :ROFLMAO: ja ehkä kyllä pakkokin tää loppuvuosi aina varottaa kun ei vielä silti yritystä aloiteta :rolleyes: heeeeiiii siinähän mulla hyvä syy ostaa niitä tikkuja että voin varottaa :LOL:
 
Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijat! :love:

@Miina- Voitko laittaa mulle vasta huomenna kp15. Näköjään lista päivän edellä :barefoot:

Mulla on hirmuiset odotukset tälle kierrolle. Sillä mies kaadettu tänään :sneaky: Flo ennusti ovulaatiota jo perjantaille, mutta aiemmissa kierroissa ollu selkeät ovisoireet ja joskus kp17. Ehkä ovulaatio on siis vasta tuloillaan. Toivotaan :barefoot:

Onko siis niin, että kun tulee ne tärähdyskivut ja nippailut munasarjoissa, niin silloin on "myöhäistä" laittaa kavereita liikkeelle? :D Eli nyt jos mulla tulisi ovulaatio esim huomenna tai tiistaina, niin olisiko tämän päivän hommailut osuneet juuri oikeaan aikaan, vai miten? :love: Toivotaan niin hirveästi miehen kanssa jo vauvaa.. ei malttaisi odotella :cautious:
 

Yhteistyössä