.

iK
Kp 24/ dpo4. Vähän jo alkaa jänskättää tuleeko mitään tuntemuksia. Vielä toistaiseksi ei ole ollut yhtään mitään. Mua ärsyttää kun en lainkaan esikoisen ajasta muista näitä hetkiä. Tärppi kävi noin 15.12. Sitten vaan jotenkin tosi lungisti ootin menkkoja. Jouluna söin hyvin ja join viiniä yms eikä mielessä edes käynyt että kannattaisko. Menkat sitten päivän myöhässä 31.12, niin tein testin joka oli räikeän positiivinen. Enkä enää testannut edes uudestaan. Hassua!:D Nyt varmaan miettii vähän liikaa. :whistle:

Mutta oon iloinen kun nyt jo kp24! Viimeksi ollut näin pitkä kierto joskus kesäkuulla. Toki se ovis tuli myöhään kp20. Mut vaikka tärppi ei oliskaan käynyt niin toivottavasti tämä palauttas mun kehon takaisin raiteilleen. (y)
 
@poreilevalimu Onnea!

@Ilonetsijä Miten lääkärissä kävi?

Mulla edelleen vaan tiputtelee. Välillä tulee vähän enemmän vuotoa ja aattelen että jes, nyt ne alko. Sit taas ei mitään. Aattelin että jos perjantaina vielä jatkuu niin teen ensin aamulla vielä testin ja sit soitan lääkäriin... Mies epäili että siellä ois joku kiinnittymisyritys tms tapahtunut, mikä ei siitä edennyt mutta ei suostu tulemaan poiskaan. Sinänsä vois pitääkin paikkansa, koska esikoista edeltävät keskenmeno ja tuulimuna ei nekään vuotaneet itsestään pois, tihkuttivat vain. Toisaalta, nyt ei ole testissä näkynyt mitään. Olen kyllä tehnyt ihan vaan "tavallisia" testejä, enkä jäänyt kyttäilemään roskishaamuja tms. Muilla kokemusta tämmöisestä?
 
@amadecasa vasta iltapäivällä lääkäri, mut aamun testi oli puhdas nega. Jota kyllä odotinkin. Eli tää on jotain muuta ku raskaus juttuja. Mieleen tuli et voisko tressi olla syy, mut kun mieliala ja psyyke hyvässä mallissa, et tunne ja ajatus tasolla ei oo mitään negatiivista, paitsi harmitus tietty ku tekee nega testejä vaan. Mutta voiko semmonen jatkuva tressi vauvasta taustalla pistää kehon sekaisin, että oireilee niin(n)

Ikävää sinulla tuo tiputtelu:unsure:toivottavasti selviää mikä syynä, tai sit alkais kunnon vuoto. Tsemppiä.
 
iK
@Ilonetsijä Tsemppiä lääkäriin! Mä uskon jotenkin että naisen kehossa käy joku hormonaalinen klikki vauvakuumeen ja yrityksen aloittamisen yhteydessä. Me annettiin vauvalle lupa tulla toukokuussa. Sitä ennen kierto oli melko säännöllinen 28päivää. Toukokuun ”luvan” jälkeen alkoi heti tiputteluvuodot ennen menkkoja, eikä tämmöistä koskaan ennen ollut. Sitten tuli varhainen km/kemiallinen. Sitten kierrot olleet 26, 20, 22, 20 päivää... välillä tiputtelulla just alkaneet, kysta oli välillä jne. Että jotenkin ihan sekaisin meni koko paketti. :rolleyes: Toki vaikea tietää mikä johtui mistä. Gynellä näennäisesti kaikki kunnossa. Nyt on viime kuukausina tuntunut että keho jäi kiinni huonoon kierteeseen; lyhyt kierron alku ja aikainen ovis —> huono munasolu/huono keltarauhanen —> lyhyt luteaali ja lyhyt kierto... Nyt kun muussa elämässä tuli stressiä niin ovis viivästyi ja olikin hiton kipeä tapahtuma, joten toivon että tuli hyyyyyvä munasolu, pidempi luteaali ja pääsisin takaisin ”normioloon”.

No tulipa avautuminen!:ROFLMAO: Eli long story short: kaikki vaikuttaa kaikkeen! :D
 
No meneepäs jännäksi! :eek: Monenako päivänä oot testannut? Eikös periaatteessa huomenna pitäs olla vähän tummunut jos on tummuakseen? Eli jos kahdessa päivässä hormonimäärä tuplaantuu. Eli mahista on, älä luovuta vielä! (y)
Oon testaillut viimeisen kuukauden lähes joka pv :whistle: Mulla kun tosiaan ei ole menkat alkaneet synnytyksen jälkeen niin täytyy testailla et pysyy jotenkin mukana.
Pregcheck ei oo aiemmin antanut vastaavaa tulosta, niihin ei mulla tule viivanpaikkaa. Siks mä nyt tosiaan ihmettelen tuota maanantai illan testiä (n)

Tää on jotenkin tosi turhauttavaa kun ei tiedä tapahtuuko omassa kropassa jotain vai ei... Onko raskautuminen edes mahdollista vielä...
 
Täällä taas, ovulaatio kolkuttelee jo ovella..tänään en hymynaama vielä bongannut.

Suru on valtava isän pois menosta ja tässä juuri olen miettinyt haluanko nähdä sairaalan kappelissa isän vielä kerran vai haluanko muistaa hänet sellaisena kun Hän oli kun vielä eli.
Pikku tyttöni 1 v synttärit jäivät hänen viimeisiksi juhliksi:cry::cry:

Onnea poreilevalimu ja muut plussanneet.

Voimia paljon Kathii:love::love:
 
Täällä taas, ovulaatio kolkuttelee jo ovella..tänään en hymynaama vielä bongannut.

Suru on valtava isän pois menosta ja tässä juuri olen miettinyt haluanko nähdä sairaalan kappelissa isän vielä kerran vai haluanko muistaa hänet sellaisena kun Hän oli kun vielä eli.
Pikku tyttöni 1 v synttärit jäivät hänen viimeisiksi juhliksi:cry::cry:

Onnea poreilevalimu ja muut plussanneet.

Voimia paljon Kathii:love::love:
Multa kysyttiin jos halusin nähdä mummoni vielä kerran, vastasin että mieluummin pidän muistoni hänestä kuten hän oli. En kyllä kadu päätöstä, koska oli kuulemma aika heikko viimeisinä päivinä sitten :) Mutta päätökset omalla fiiliksellä!
 
Flo sovelluksen käyttäjät ihmettelen suuresti sovelluksen eroa toiseen samanlaiseen. Flo antaa 5 rv ja toinen sovellus 4 rv. Neuvola terveydenhoitaja myös sanoi että rv 4 menossa. Mistä moinen ero?
Flossa voi tosiaan valita että näyttää joko menossa olevan viikon tai täydet. Eli voi näyttää että menossa viikko 5 päivä 3 tms tai toisin merkittynä 4viikkoa ja 2 päivää raskaana.
 
Tänne ei erikoista. Flow ennustaa ovista yli viikon päähän, mutta nyt jo jomottelee muniksia, tosin ne jomotukset kestää mulla välillä tosi kauan ennenku huipentuu:unsure:

Tilasin siis kuitenkin ovistestejä nyt ja kaapissa rtestejä onkin jo :D
 
@Siltsu Mulla pitäisi olla perjantaina ovis Flo:n ja toisen apin mukaan mutta jomotuksia ei ole oikein ollut. Katsotaan sitten onko se taas vasta ensi viikolla :) Testit käytössä ja eivät ole vahvistuneet yhtään tämän viikon ajan.
 
iK
Flossa voi tosiaan valita että näyttää joko menossa olevan viikon tai täydet. Eli voi näyttää että menossa viikko 5 päivä 3 tms tai toisin merkittynä 4viikkoa ja 2 päivää raskaana.
Joo näin se oli! Yleisimmin käytetään niin että on nuo ns. oikeat päivät, eli vaikka just tuo 4+3. Mutta se on jo periaatteessa viidettä viikkoa, jossa menossa kolmas päivä. Karkeasti vähän sama kuin jos oot vaikka 31v niin oot jo ”neljännellä kymmenellä”.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
iK
Nyt on menossa taas tämä aika kuukaudesta kun sitä lukee kaikkia mahdollisia ketjuja ja nettisivuja... kuten just nämä että mites se hedelmöittyminen nyt menikään ja mikäs päivä mitäkin tapahtuu, ja voi todeta että eipä ainakaan ennen dpo6 juuri mitään voi tuntua, mutta sitten ehkä jollain voikin... :LOL: Ja tuo yksi ketju täällä missä dpo:t ja oireet. Kärsiikö muut samasta piinapäivinä? :D
 
  • Tykkää
Reactions: Hemppanen
@iK kyllä samaistua voi:ROFLMAO: piina päivinä janoaa kaikkea tietoa mikä liittyy raskautumiseen ja niitä vertaa omiin oloihin. Annan sille luvan, vaikka välillä alkaa huvittaa se touhu. :whistle:

Mulla meni lääkärissä ihan hyvin. Huomenna Labrat ja ens viikolla tulokset, jos ei ennen tuu mitään hälyttävää. Sain samalla vinkkejä tai no neuvoja raskautumiseen. Perus, painoa pois muutama kilo ym. Ihana oli kun lääkäri oli niin kannustava ja sanoi et tutkitaan nyt kunnolla. Tuli olo et kyl se tästä taas ja nyt jo oon intona ens viikon ovista mielessä pitäen. Ois kivaa keksiä joku yllätys miehelle silloin, että hän ei panikois liikaa suorituksesta (n):LOL: pitseistä hän ei välitä, sanoo että alasti paras :love:(y) ehkä siis paljon jotain muuta ajateltavaa ja iloa yhteisestä tekemisestä, sitten pupuilu voi tapahtua sillee ohimennen :geek:
 
@iK jep, samaa teen minäkin joka ikinen piinapäivä.:whistle: Ilmankos ne tuntuukin niin piiiiitkiltä.:D

Sieltä ne menkat tulikin jo eli tänään alkoi kp 1, yk 5. Onneksi tästä ovikseen aika kuluu huomattavasti nopeammin eikä hetkeen tarvii stressata mistään. Tätä kiertoa varten pistin eilen gelee royalen tilaukseen, saas nähdä onko ihmehyytelöstä mitään apua. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Täällä piinaillaan vielä tää päivä ja jänskätään alkaako huomenna menkat vai ei... o_O tuntemuksia ei kyllä ole muttei toisaalta mitään suurempia oireita myöskään raskauden puolesta :unsure: testata en oo uskaltanut :ROFLMAO: @Luumupuu_ en oo tosta gelee royalesta kuullutkaan, oon tässä piinaillessa laittanut ylös että mitä kaikkea voikaan syödä millä vois olla vaikutusta raskautumiseen:D Lisätään tämäkin siihen listaan:ROFLMAO:
 
Mulla on jäänyt tässä kierrossa ovistestit pitkälti kaappiin. Toki meidän tallettelutkin on jäänyt aika vähäseen töiden yms takia. Tällä hetkellä on silti paljon seesteisempi olo kun viime kierrossa missä tikuttelin koko ajan :D Oon päättänyt, että jos ja kun tääkin kierto venyy niin varaan sen gynen. Jos saisi vaikka kierrot edes jotenkin kohdalleen.

Ahdistaa välillä tosi paljon kun teen iltapainotteista kolmivuorotyötä ja mies päivätyötä. Iltasin kun tuun kotiin niin mies jo nukkuu ja aamulla itse nukun kun mies lähtee. Välillä saattaa mennä liki viikkokin, että ei nähdä toisiamme kun nukkumassa. Tämä myös vaikeuttaa tätä hitsin vauvantekohommaa :unsure:
 
Heippa pitkästä aikaa. Oon pitänyt kirjoittelusta pientä taukoa, mutta lukeamassa oon käynyt.

Kamalasti surullisia uutisia täällä ja pettymyksiä :unsure: Pahoitteluni kaikille, jotka sellaisia kohdanneet <3

Ihanasti kuitenkin myös edes vähän plussia näkynyt, mahtavaa :love:

Itse en tässä kierrossa oo ovulaatiota bongannut tikuilla.. Tikkumerkkikin vaihtui kesken kierron, kun edelliset loppui ja en ihan joka päivä oo edes kyllä muistanut tikutella. Mutta todella vaaleaa on vaan koko ajan näyttänyt, eikä toisaalta oo juurikaan ollut mitään limaisuuttakaan tms. Mulla parin päivän sisään ovulaatiosta tissit kipeytyy ja jatkuu menkkoihin asti.. Ei oo sitäkään näkynyt. Eilen illalla oli ihan aavistuksen arat. Mikähän megapitkä kierto tästä on tulossa.. En usko, että alkais uusi kierto ihan piakkoin meinaan o_O
 
@iK tunnistan niin itseni tuosta! :D Luen aina mitä milläkin dpolla muilla, itsellä nyt menossa dpo 2 ja tuskastuttaa oikein :D Minä vielä kirjaan oireet flo sovellukseen, tässä kierrossa on semmonen oire alkanut kuin muissa kun raskautunut eli valkovuoto oikein valkoista ja voidemaista :D:D Sitä seuraa liian tarkkaan kehoa :oops:

Ovis siis oli ja meni onneksi, koska limat lähti ja kivut, ovistesteissä ei näy enää mitään (y) Eli joskos malttais ensi viikonloppuun olla testailematta.

Millä dpolla muut alottaa raskaustestien tekemisen?? o_O
 
@kathii olen niin kovin kovin pahoillani! :cry::(Täältä saat ainakin vertaistukea, tuo tuntuu sen jokusen hetken niin murskaavan pahalta. Jos jotain positiivista kuitenkin haetaan, niin eikös 3. keskenmeno putkeen ole jo aika harvinaista? Se ei tietenkään tässä kohtaa auta, toivon teille nopeaa uutta raskautumista! Itsellä kävi myös niin, että varhaisultrassa nähtiin pari vkoa pienempi alkio odotuksiin nähden, syke kyllä oli. 9+3 todettiin, että ei enää sykettä näkynyt, alkio ei ollut kasvanut enää viimeisellä viikolla kuin ihan vähän :( Ei tullut valitettavasti itsekseen ulos.

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja päät kylmänä sen googlen kanssa :LOL::LOL: (so been there)

Kysymyskin olisi! Pari kiertoa on nyt ollut ovis+ kp 14 ja kp 15. Noh tänään on kp14 ja ihan hailakkaa näyttää ja digi täyttä negaa, siis mitä ihemttä! Tähän mennessä on kyllä jo vähintään vilkuttanut! On minulle ominaista toki ovuloida välillä myöhäänkin, mutta mietin, mahtaako nuo viime kierron terolutit viivästyttää ovista, voikohan se vaikuttaa niin :eek: Turhauttaa, kun "aloitettiin" aktiivisuus tuolla makkarin puolella hyvissä ajoin ja nyt se on ollut ihan "turhaa" :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: He, no ei tietenkään turhaa, mut u know. Toivottavasti riittää vielä puhtia oviksenkin aikaan, jos sitä nyt edes tulee o_O
 
@rosemarie Tuo on varmasti rankkaa, itse muistan joskus selittäneeni että en mielellään haluaisi olla yhdessä vuorotyöläisen kanssa jos minulla on toimistotyöaika. Epäilin että se haittaisi mun suhdetta jos en näkisi toista, kuin nukkumassa :) Ei sovi kaikille tuo vuorotyö! Mut tsemppiä lähetän!
@Emerentia Voisiko olla ovuloimaton kierto? Niitäkin sattuu välillä...
@janskusdff Aloitan yleensä dpo 12, eli pari päivää ennen. Mutta moni tikuttelevat dpo 8-10 jo, kiinnittyminen tosiaan tapahtuu kaikilla eri aikaan että jotkut saa haamuja jo ennen kuukautisia ja toiset vasta viikon myöhässä.
@chili_ Meilläkin talletukset alkoivat jo viime viikolla, päivittäin. Huomiseksi ennustettu ovis, ja oireet (lämmöt/kivut) viittaisivat siihen kyllä, mutta viime kierrossa ovis olikin puoli viikkoa myöhemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: janskusdff

Yhteistyössä