.

Hurjasti onnea @iK ja tarrasukkia matkaan. Jännitän sun puolesta jo huomisaamua. :D

Oliko sulla muita oireita? Onko rinnat kipeytyneet? Oon jo itse heittää hanskat tiskiin, kun on vaan juilimista alavatsassa ja se voi olla kuviteltuakin. Ja kun rinnat ei oo kipeytyneet, tuntuu ettei toivoa enää ole.
 
@Toiveikas92 @Sennay Sama täälläkin, alkaa usko loppua. En edes osaa sanoa mikä kp on kun varhainen km elokuussa ei tapahtunut selkeästi yhtenä päivänä. Alkuvaiheen runsaimman vuodon alkamisesta on jo yli 10 viikkoa ja viimeisistäkin vuodon merkeistä viisi. Viikko sitten olin varma menkkojen alkamisesta mutta ei sitten kuitenkaan. Koko ajan mietin, odotanko vielä, soitanko neuvolaan vai otanko vaan itse terolutin taas käyttöön. Kauheasti menee aikaa hukkaan. :( Niin ja testit näyttää puhdasta negaa.

Ai katos Sennay onkin päässyt tästä piinasta. Hyvä niin!

Minut voi muuten lisätä taustalle. Varsinaiselle listalle on turha vielä turha.
 
@iK ihanaa toivottavasti pieni tarraa kunnolla kiinni!

Itse ajattelin aloittaa testaamisen perjantaina ja siitä joka toinen päivä systeemillä :rolleyes: Nyt dpo 8 ja ei vieläkään ennakoivia menkkakipuja, etovaa oloa kyllä joka voi johtua menkoista tai raskaudesta, joku tuikkii vieläkin vatsassa, ja semmonen oudompi oire enkä tiedä liittyykö tähän mutta korva tinnittelee ja lämmöt 36.9-37.2 :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: neilikkaruusu
@iK Onnea :love:
Miten aika alkoikin matelee kun päätös tehtiin vauvan yrittämisestä :LOL: mulla on myös todella varma olo että joko heti tärppää tai sit helmikuussa. Sit tipun korkeelta tietenkin. Mies sanoi että vasta huhtikuussa tärppää :LOL: Ens viikolla kannattaa vasta alkaa ovista testaa. Olin muuten samoissa mietteissä vuosi sitten ja marraskuussa tärppäsi. Mun varmaan pitää tilaa uusia ovistestejä jos noi onkin menny vanhaksi mitä tuol kaapissa on
;)
 
Mä jännään täällä piinailijoiden puolesta ja toivon niinkuin aivan varmasti kaikki toivoo paaaaaaljon plussia ja vahvoja sellaisia!:love:

Jaksuja kaikille uuteen kiertoon menneitä ja toivotaan että tärppää pian! <3(y)

Itellä alkanut hassusti mielihaluja tulla.. kahvin juontia oon rajoittanut mutta sitä kohtaan en tunne inhoa vaan enemmänkin se on illalla ekana mielessä "ihanaa, aamulla saa kaffetta" :LOL: On tää kyllä hassua miten erilaisia tuntemuksia just voi olla..
Piina on kyllä jatkuvaa vaikka sitä yrittäis rauhallisimmin mielin olla. Ehkä sitä rauhoittuu sit ekan ultran jälkeen:whistle:
Nyt jokaiseen vihlaukseen ja jomotukseen on sillee "MikäSeOli, OlikoSeJoku, MitäSeOli, MitäMiksiApuva" ja jokaiseen hiljaiseen minuuttiin alkaa miettiä että "MiksiEiOle, OnkoMitään, MitäMissäApuva".
Yritys hyvä vaan nauttia ja ainakin mieltä helpottaa tieto että viiva vahvistuu:)
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Sennay
Täällä hätäinen mieli testasi tänään jo ekan kerran oletettuna Dpo8. Ja kas kummaa, näytti negaa. :D:D:D Jospa sitä vaan malttaisi odotella, niin ei menisi rahaa hukkaan liian aikaisten testien teon kanssa. Rapsuttelut kohdussa jatkuu. Joko mun mieli on tosi tehokas keksimään oireita ja vuotoja tai sitten joku siellä tekee hurjaa kasvua. :love:
 
@iK ihana haamulainen siellä :love:

Itsellä jotenkin kaikki innostus on jossain.. Tänään on nyt kulunut viikko keskenmenosta ja tuntuu, että pahin suruvaihe on käyty läpi. Tällä hetkellä mielen on vallannut tyhjyys. Ei oikein huvita vauvakuumeilla, ei huvita tehdä töitä, ei huvita suunnitella asioita yhtään. Vuoto on lähes loppunut ja eilen uskaltauduttiin lemmen puuhiinkin..
Migreenikin on palannut ja hormonit selkeästi laskee, nyt olen lääkinnytkin itseni ihan kunnolla, ei ole jaksamista ajatella onko sillä jotain vaikutusta hedelmällisyyteen. Kyllä keskenmeno vaan vetää maton jalkojen alta niin pahasti, että sitä elämän tarkoitusta ja positiivisuutta joutuu kyllä ihan hakemalla hakemaan jonkin aikaa.:(
 
@Wintersun paljon tsemppiä ja toivotaan että saavat kaiken kerralla pois. Olet mielessä kyllä ollut paljon.

Ihan tuntuu hölmöltä kun oon ollu jotenki ylirakastunut mieheen nyt menneet päivät, kauhee halipula ja tekis mieli vaan nyhjöttää toisessa kiinni:love: ihankuin alkuaikoina.
@iK ja sua oon kansmiettiny tänää,tulis jo huominen että testaat taas:p:rolleyes: mut mähän sanoin et oirees kuulosti hyvin tutulta viimekierrosta(y)
 
@pillipöllö me taidetaan mennä samalla aikataululla. Mä oon melko varma, et ovis eilen illalla, mutta korjataan jos onkin vasta tuloillaan.

Eli mut voi lisätä piinailijoihin dpo 1o_O tervetuloa kuvitellut oireet. Im ready for you!!
Oon aika varma limoista ja kivuista päätellen. Toki en tiedä kuinka sekaisin kroppa vielä on.

Laskin tuossa huvikseen et heinäkuun puolivälin paikkeille menisi laskettu aika. Meiltä löytyykin jo yksi heinäkuinen kotoa :) Ei onneksi taida pelkoa olla samasta synttäripäivästä kun kolmonen on vasta 17.7.

Nyt kun malttaisi olla viikonkin ilman testailua :whistle:
 
@kathii, voimia, jossain vaiheessa varmasti taas jaksaminen palaa entiselleen, mutta sitä ennen pitää rauhassa surra ja antaa itsensä palautua.

@janskusdff meillä on aika samat päivät tässä menossa, yritän malttaa itse sunnuntaihin ennen ekaa testiä.
Minulla siis todennäköisesti dpo 8. Eilen tuntui mahassa juilintaa, vähän niinkuin lempeitä menkkakipuja. Tänään taas niitä ei ole hirveästi tuntunut, mutta pari kertaa aivastaessa tuntui terävä kipu kohdun seudulla, lisäksi pissattaa tavallista useammin. Voi kun tietäisi, onko nämä oikeita tuntemuksia vai ihan psykosomaattisia, olen nimittäin aika mestari kuvittelemaan itselleni kaikenlaisia oireita...
 
  • Tykkää
Reactions: janskusdff
Täällä tänään kp28 ja dpo ei mitään tietoa, kun en tikuttanut tai muutenkaan asiaa miettinyt. Mulla on välillä ollut sellanen olo, että pakko olla raskaana.. Toisaalta se olo katoaa melkein yhtä nopeasti kun tulee. Toisaalta oon odotellu menkkoja kun oon ollu kauheen raivo- ja itkuherkkä sekä alaselkää jomottaa.

Ostin tänään kauppareissulla parit raskaustestit ja oli sitten tietysti pakko heti dipata kotiin kun pääsi. Hah, saimpa elämäni ensimmäisen viivanpaikan! Yritin ottaa teillekin kuvaa, mutta ei sitä saa kameraan näkymään :D Aika selkeä viiva, mutta mun analyysin mukaan väritön, eli turha hälytys. Toisaalta nyt oon täällä ihan kädet ristissä, että anna olla ihan oikea viivan alku :cry::barefoot:
 
iK
@vauvameille Mulla ei oo ollut mitäääään tissioireita. Eikä muistaakseni ollut esikoisestakaan mitään oireita ylipäätään. Tein vain silloin testin kun menkat olinivän myöhässä.:D Nyt on ollut ihan erimoista tuikkimista, vihlomista ja kutittelua alavatsalla. Ei mitään jatkuvaa.
 
  • Tykkää
Reactions: vauvameille
@iK ihanaa!! En malta odottaa uutta testiä! Mars pissalle! :ROFLMAO:

@kathii voi sua... oon niin pahoillani teidän puolesta! En voi kuin kuvitella miltä toi tuntuu. Just kerkee vähän elää sitä todellisuutta ja sitten takaraivo lattiaan. Lämmin halaus täältä!
 
  • Tykkää
Reactions: iK
iK
Oon ollut kyllä tänään niiiiiin jännittynyt vessassa kävijä!!! Mut ei tuhrua, ei vuotoa. Dpo10 ja iltapissasta viiva vahvistunut. Yksi pc jäljellä, kenties teksisen aamulla, näkeepä onko omat testit vahvempia aamulla vai illalla. Pitää toki hakea lisää testejä... <3

@Wintersun Oot kyllä niin ollut mielessä. Todella toivon että nyt saavat kaikki pois!
 

Yhteistyössä