.

Minä hairahduin ja tein tänään raskaustestin, vielä sellaisen kalliin digitestin. No, kolahti omaan nilkkaan, negatiivinen tulos. Nyt on dpo 10-11, eli toivoa sinänsä vielä on, mutta on jotenkin tyhmä olo. Olen varmaan vaan kuvitellut kaikki oireet. Nyt olen huomannut että hajuaisti on terävöitynyt ja röyhtäyttää, ne on mulla varmoja merkkejä siitä, että kuukautiset on tulossa. :(
 
  • Tykkää
Reactions: frisof
Onnea @pillipöllö ja varovasti sulle kans @Beibihaaveilija! Voi kunpa vaan pian itsekin pääsis tuohon tilanteeseen...

...vaan aika kuluu niin hitaasti. Vaikka muuten oonkin tyytyväinen pitkähköön kiertoon (eipä oo jatkuvasti menkkoja), niin just nyt toivois vähän lyhyempää. Menkoista tuntuu olevan ikuisuus, ja silti Flon mukaan ovulaatioon 1,5 viikkoa... Toki, kierron alussa oli sitä tiputteluvuotoa, mut ihan jo runsaamman vuodon kesto huomioiden luulen arvioineeni kierron ensimmäisen päivän ihan oikein.

Ympärillä tuntuu tapahtuvan niin paljon vauvajuttuja, että kyllä sitä toivois pääsevänsä itsekin osalliseksi muutenkin, kuin muistelemalla esikoisen raskausaikaa ja syntymää.

Kalenterista on kyllä katsottu jo tarkkaan, koska sen testin vois tehdä ja milloin ois mikäkin vaihe. Laskettu aika tietty myös katsottu ja mietitty, että mitä se tarkoittaa minkäkin ensi vuoden suunnitelman kannalta. Voi huoh. Osaispa olla silleen "ainiin, eikös mulla pitäis kuukautiset tässä joskus olla, ai ois pitäny jo viikko sitten alkaa, teenpä testin, kappas, raskaana ollaan".
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom ja Sennay
Paljon Onnea @pillipöllö :love:

Jes täällä tuntuis ottavan plussapuhuri tuulta purjeeseen niin on lupaavia oloja ja haamulaisia muillakin (y):love:

Vihdoinkin mulla enää 2 e- pilleriä jäljellä ja saan alkaa odottaa menkkoja :barefoot: toivottavasti ne alkaa pian ja pääsen tikuttaan ovista :p ostin jo testejä kaappiin :ROFLMAO: jos ei menkat ala ennen joulua niin voipii olla pikkusen äkänen muikkeli talossa :X3:
 
TOIVEENA VAUVA 2019

27.10.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Papupata12.............kp 52/29-32.........yk 2
Annanna..................kp 47/26-28.........yk 2
VauvaHaaveilija89...kp 42/28..............yk 10
Tylleröinen_21.........kp 37/24-27........ya 5/18
Emerentia................kp 36/28(?).........yk 9
Nelly31....................kp 36/33..............yk 3
Tiutau13..................kp 35/26-33.........tjot
Alinah92..................kp 34/28-30.........ya 2/16
Rosemarie...............kp 32/xx..............ya 6/18
Mimmik....................kp 31/28..............ya 9/18
Vauvameille.............kp 29/26-28.........yk 18
Li88..........................kp 29/27-30.........yk 4
Beibihaaveilija..........kp 27/26-30........yk 3
Emppu-93................kp 26/28-32........yk 2
Neilikkaruusu...........kp 26/xx..............yk 1
Keijukuningatar........kp 25/xx..............ya 5/18
Janskusdff................kp 25/28.............yk ?
Pioni85.....................kp 25/27-30........yk 4
Laima.......................kp 24/28.............yk 4
Tupsahus.................kp 24/50.............ya 3/17
Alviita.......................kp 24/32.............yk 2
Miina-.......................kp 23/26-27........yk 8
Chili_........................kp 23/28-29........yk ?
Bubble92.................kp 22/26..............yk 4
StellaMom...............kp 21/27-34.........yk 4
Saippuakupli............kp 20/xx..............yk 5
Lllariel......................kp 20/23-26.........yk 3
Siltsu.......................kp 19/31..............yk 4
Me-Mi......................kp 19/30-32.........yk 1
Sarianne81..............kp 18/27.............yk 2
Naissoturi................kp 18/23-29.........yk 8
Vuuti........................kp 17/28-32.........ya 2/17
W.we.......................kp 16/26..............yk 6
Ilonetsijä..................kp 16/30..............yk 6
Haavejuttu...............kp 15/30..............yk 3
Appelsiiniomena......kp 15/33..............yk 11
Marlen.....................kp 14/xx..............yk ?
Kindermaxi..............kp 13/24-27.........yk 2
Peanut_butter..........kp 12/28-32.........yk 3
Luumupuu_.............kp 11/30..............yk 5
Kuuutti.....................kp 10/27.............ya 5/18
Neltsuliini.................kp 9/26-29..........ya 5/16
Veeja.......................kp 9/36................yk 2
Hemppanen............kp 7/29.................yk 8
Persikka123............kp 7/28-30...........ya 5/17
Cara-mel.................kp 3/24-28...........yk 3
Lillium......................kp 3/26-28...........yk 7
MatildaJ...................kp 3/26................yk 5
Pillipöllö...................kp x/xx.................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Alinah92...............dpo 17
Li88......................dpo 15
Janskusdff............dpo 12
Bubble92..............dpo 10
Chili_....................dpo 8
Lllariel...................dpo 8
Miina-....................dpo 8
Laima....................dpo 8
Sarianne81...........dpo 7
Siltsu.....................dpo 5
Me-Mi....................dpo 5
StellaMom.............dpo 4-5
Naissoturi..............dpo 4
W.we.....................dpo 4
Vuuti......................dpo 2

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, Ensikatse, Emppuelkku,
quinque, Pilvinentaivas, Herqqu,
ALLEIGRA, Muropaketti, Midoo,
tätimoonika, pandanen, Momon,
RUSKA82, opiaattina, BlenQ, Lunart,
Vanilla88, Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt,
Pihlaja87, Jeyz84, Aanskuh, Helinä87,
Jonxu, Toiveikas92, Sennay, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89, 1986/13,
Kissanainen87, Kathii, Heybaby, Sucrine,
 
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18)
 
@pillipöllö Onnittelut plussasta! @Beibihaaveilija varovainen onnentoivotus sinnekin! :love:

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja pitkistä kierroista kärsiville ja tsemppiä taas kaikille kuumeiluun ja piinailuun. Pikkuhiljaa niitä plussia sieltä taas tipahtelee. :whistle:

Täällä on aika ajoin paljon keskustelua siitä, että missä vaiheessa alkaa testaamaan r-testillä. Ite oon päättänyt, että sitten vasta testaan, kun menkat on myöhässä ja sen mukaan oon toiminutkin. Pettymys kemiallisen sattuessa kohdalle on niin monelle uuden kierron alkamisen ohella raskas paikka. Lisäksi kuluu ihan turhaan testejä eli rahaa, kun hulluna tikuttelee. Kai sitä näiden pitkien kiertojen myötä on oppinut kärsivällisyyttä, kun ei ole tarvetta tikutella jatkuvasti, eikä negatiiviset testit aiheuta juuri mitään suurempia pettymyksen reaktioita.

Kukin toki toimii tässäkin asiassa tyylillään ja testaa niin paljon kuin haluaa. (y) Itselle kuitenkin tää tuntunut siltä parhaalta vaihtoehdolta. Minimoi samalla stressiä, joka mulle on erittäinkin tuttua huttua. Aikaisemmin kirjoittelin, että pitäiskö mun tikutella ovista vaiko ei ja tullut siihen tulokseen, että ihan turhaan. Lisää vaan stressiä ja ku kuitenkin pyritään siihen, ettei yrittäminen tuntuisi miltään pakkopullalta. Tiedän, etten ovuloi ilman apuja, joten siksikin tuntuu hieman turhalta kuluttaa rahaa ovistesteihin, jonka tuloksia pco voi vielä vääristää. Jos joku haluaakin ostaa multa pois nuo Raskauskeijun ovistestit, niin saapi halvalla. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Beibihaaveilija kyllä siellä jotain näkyy .!

Onnea @pillipöllö:love:

Dpo5 ja mulla on niin varma olla että nyt on tärpännyt. Samat olot kun viime kierossa ja kn tuntuu täysin samalta kun viime kierrossa, visusti kiinni, ylhäällä ja kova. Aiemmissa kierroissa ollut erilainen tässä kohtaa. Haluaisin jo päästä testaamaan:rolleyes::LOL:

Mutta ensinsiis juhlin tänääntänää mun kolmekymppiset jaja sit.katse ens viikkoon:geek:
 
Täälläpä on tapahtunut vaikka mitä, onnea pillipöllö ja Ik hienoista viivoista.

Siltsulle mukavia synttärijuhlia ja paljon onnea

Kaikille muillekin piinailijoille paljon plussaonnea:love:

Eilen kävimme saattamassa isän viimeiselle matkalleen. Suru oli suunnaton kun näin isäni viimeisen kerran:cry::cry:kiitin häntä kaikesta ja toivotin hyvää matkaa:love:
Vuoden vanha tyttöni heilutti ihanasti ukille, kun sanoimme että heilutetaan ukille hyvästit:love: 10-v tyttöni laski valkoiset liljat isän rinnan päälle, itse murruin hetkellä:cry:
Onneksi sain kerättyä itseni. Jäämme odottamaan hautajaisia.

Täällä vietetään oireetonta aikaa. Dpo 7, eikä testit ole edes käväissyt mielessä :rolleyes:Menkkamaista kipua ollut torstaina illalla ja viime yönä aika kovaakin nipistystä..ainahan sitä salaa toivoo.
 
Viimeksi muokattu:
Voi apua. Ihan kylmät väreet kulkee pitkin selkää ja itku on herkässä, kun tänne on tullut niin paljon tsemppejä mun hailura viivasta. :love: Kiitos ihanat! Mut älkää nyt vielä onnitelko... toi oli varmaa joku virheellinen testi... :D:D:D:D

Jotenkin itse olen varma, että jotain siinä on mennyt vikaan koko testissä, kun nyt katsoessani testiä, siinä näkyy selkeästi vain viivanpaikka ei väriä. Voiko se tulos siis kadota? :( Tein siis RFSU:n liuskan.
 
@pillipöllö Onnea plussasta!

Täällä elellään jännää aikaa. Viime kierto oli lyhyt 24pvä. Odotin menkkoja alkavaksi eilen, mutta eivätpä alkaneet, myös flo niitä jo ennusti. Kierrot vaihdelleen 24-26pvän välillä. Tänään kp26. Saa nähdä kuinka käy. Mulle tähän aikaan kierrosta epätyypillistä rintojen arkuutta ollut edelleen sekä menkkatuntemuksia vatsassa. Lisäksi kuitenkin myös polttelua ja puristuksen tunnetta. Eniten uskon siihen, että 6kk ehkäisyn poisjättämisen jälkeen kroppa edelleen oireilee erilaisin hormonimuutoksin ja oirein. Mutta kyllähän tää toki myös toiveita nostattaa. Saa nähdä putoanko tänään tai huomenna korkealta. Koko ajan vessassa kauhulla tarkistan että nytkö...
 
@Beibihaaveilija sinne myös viivan vahvistumista! :love:

@Siltsu Mukavia synttärijuhlia, ja toivotaan että oireet ja sun fiilis enteilee parasta :love:

Täällä palstalla on nyt tosi jännittävä ja toiveikas meininki, monella tosi lupaavia oireita ja jännät hetket meneillään (y) Plussatuulia! <3

Täälläkin on hyvä fiilis, tänään kp12, eilen tuli ovislimoja ja kipua oikealla alavatsalla, tosin ovistesti on vielä nega mutta luulen että se on plussa lähipäivinä. Siksipä kysynkin, tunnistatteko ovis-oireita jo ennen kuin tikkuun pärähtää plussa?
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom ja Sennay
@Sennay ihan hyvä tapa minun mielestä(y) itellä kyllä kemiallinen myöhästytti menkkoja useamman päivän, että välttämättä sekään ei auta jos testailee vasta, kun kuukautiset myöhässä. (n)

@Siltsu synttärionnea :love:

@Viljamii peukut pystyssä, että ei vuoto alkaisi (y)

@peanut_butter mä en oo vielä tälle päivää ovista tikuttanu, että onko vahvempi kuin eilen vai onko haalistunu. Mutta itellä kipuilua alaselässä ja alavatsalla ja selkeesti kosteempaa ollut. Vuoto myös muuttuu kirkkaaksi. Lämpöjä oon seuraillut ja toissapäivänä lämmöissä näkyy dippi. Saa nähdä, että ne tuleeko ne mun oviskivut ite ovispäivänä vai jälkijunassa, koska tää on eka kerta millon mulla ois varmuus oviksesta ja aiemmin tulkinnut vaan kipujen perusteella, mutta luin et ne voi tulla vasta tyyliin päivä ovulaation jälkeen eli ei välttämättä niin varma keino.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Onnea @iK ja @pillipöllö !!:love:
Ihanaa, että plussia alkaa sadella. :)

Mä olin nyt taas heikko, vaikka viime kierrossa päätin, että testaan vasta, jos kuukautiset myöhässä. No tänään dpo10 ja oli pakko tehdä testi, kun ei vaan malta odottaa. Viivalasit päässä löytyi just ja just viivanpaikka... Jos nyt malttais olla vaan tekemättä edes maanantaihin asti .:ROFLMAO:
 
@Minic Kemiallinen raskaus, eli toosi varhainen keskenmeno joka tapahtuu usein niin alussa ettei nainen välttämättä edes tiedä olleensa raskaana, mutta nykyisissä herkissä testeissä saattavat näkyä. Googlaamalla löytyy lisäinfoa.

@Bubble92 Joo kyllä mäkin olisin jo dpo10 hätäpäissäni testaamassa, vaikka joka kerta lupaan itselleni muuta :D Toivotaan sulle että viivanpaikka muuttuisi haamulaiseksi <3
 
  • Tykkää
Reactions: Bubble92 ja Minic

Yhteistyössä