.

Pahoittelut @Laima ja @Beibihaaveilija :(


Mä en käsitä yhtään mitä mun kropassa tapahtuu, alkaa jo ottaa päähän aikalailla :poop::cautious:
Kävin hakee pari testiä, pääsin kotiin ja huomasin et vuoto aluillaan. Kerkesin kuitenkin avata testin ja tokihan se piti tehdä pois pyörimästä. Aiemmin kun rfsu haamuillut ni viivat on näkyneet 1-2 päivää ja kadonneet olemattomiin viimeistään päivää ennen menkkoja. Nyt se vaan vahvistuu + värit levinny jotenki oudosti/testiviiva ylempää tummempi. Selvästi punertaa alas asti. Onks tää vaan viallinen vai mitä (n)
Kyllä toi aika vahva viiva on , hmm.. jospa ei vuoto alkaiskaankunnolla . Toivotaan :love:
 
@Miina Oliko rfsu:n testi? Mullakin tuli viime kierrossa tuollainen samanlainen. Ihmettelin kanssa. Mulla se kierto olikin sitten kemiallinen eli menkat tuli seuraavana päivänä ja haamun sain silloin vielä. Mutta sanoisin siis, että plussa tuo on ja toivottavasti pysyy vuodot poissa. :)

@Siltsu Mulla vähän sama tilanne, että viiva ei tunnu vahvistuvan. Mutta niin kauan kun menkkoja ei näy niin haluan uskoa siihen parempaan vaihtoehtoon. :) Tänään siis oletettu menkkapäivä.

Joku ihmetteli niitä valkoisia näppyjä nännipihoissa. Mulla on kanssa niitä aina ja joskus googletin, että ne on jotain rasvanäppyjä ja varsinkin imettävillä ne näkyy. Mun imetyksestä on kyllä jo viisi vuotta, mutta siinä ne vaan yhä on. :D

Pahoittelut vielä uuteen kiertoon joutuneille. :(
 
Melkee 100 viestiä parissa päivässä tullut, ja hirmusesti plussia ja haamuja, paljon onnea ja vahvistumisia !! :love:

Pahoittelut negoista ja uusista kierroista :unsure:

@Miina- kyllä selkeesti väriä on ja tulkitsisin kans plussaksi, toivottavasti vahvistuu (y)

Täällä pitäis oviksen olla viimestää flon mukaa lauantaina, pääsispä täl kertaa ees kunnolla piinailemaan.. :whistle: alkuviikosta vähän pupuiltu ja kyllä tänääkin yritän miehen kellistää:giggle:
 
TOIVEENA VAUVA 2019

2.11.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Annanna..................kp 53/26-28.........yk 2
VauvaHaaveilija89...kp 48/28..............yk 10
Tylleröinen_21.........kp 43/24-27........ya 5/18
Emerentia................kp 42/28(?).........yk 9
Nelly31....................kp 42/33..............yk 3
Alinah92..................kp 40/28-30.........ya 2/16
Rosemarie...............kp 38/xx..............ya 6/18
Emppu-93................kp 32/28-32........yk 2
Papupata12.............kp 32/29-32........yk 3
Keijukuningatar........kp 31/xx..............ya 5/18
Pioni85.....................kp 31/27-30........yk 4
Tupsahus.................kp 30/50.............ya 3/17
Alviita.......................kp 30/32.............yk 2
StellaMom...............kp 27/27-34.........yk 4
Saippuakupli............kp 26/xx..............yk 5
Lllariel......................kp 26/23-26.........yk 3
Me-Mi......................kp 25/30-32.........yk 1
Sarianne81..............kp 24/27.............yk 2
Naissoturi................kp 24/23-29.........yk 8
Vuuti........................kp 23/28-32.........ya 2/17
W.we.......................kp 22/26..............yk 6
Ilonetsijä..................kp 22/30..............yk 6
Haavejuttu...............kp 21/30..............yk 3
Appelsiiniomena......kp 21/33..............yk 11
Marlen.....................kp 20/xx..............yk ?
Kindermaxi..............kp 19/24-27.........yk 2
Peanut_butter..........kp 18/28-32.........yk 3
Luumupuu_.............kp 17/30..............yk 5
Kuuutti.....................kp 16/27..............ya 5/18
Neltsuliini.................kp 15/26-29........ya 5/16
Veeja.......................kp 15/36..............yk 2
Hemppanen............kp 13/29...............yk 8
Persikka123............kp 13/28-30.........ya 5/17
Cara-mel.................kp 9/24-28...........yk 3
Lillium......................kp 9/26-28...........yk 7
MatildaJ...................kp 9/26................yk 5
Li88..........................kp 8/27-30..........yk 5
Suspi.......................kp 7/xx.................yk 2
Vauvameille.............kp 7/28................yk 19
Mimmik....................kp 6/28................ya 9/18
Janskusdff................kp 5/28...............yk ?
Neilikkaruusu...........kp 4/xx................yk 2
Laima.......................kp 2/28................yk 5
Beibihaaveilija..........kp 2/26-31...........yk 4
Chili_........................kp 2/28-29...........yk 5
Miina-.......................kp 2/27................yk 9
Siltsu........................kp 1/31................yk 5
Bubble92.................kp 1/26.................yk 5

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Alinah92...............dpo 23
Lllariel...................dpo 14
Sarianne81...........dpo 13
Me-Mi....................dpo 11
Naissoturi..............dpo 10
W.we.....................dpo 10
StellaMom.............dpo 9-10
Vuuti......................dpo 8
Ilonetsijä................dpo 6
Marlen...................dpo 6
Kindermaxi............dpo 5
Toivojatintti............dpo 5
Peanut_butter........dpo 4
Toiveikas92............dpo 1

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, Ensikatse, Emppuelkku,
quinque, Pilvinentaivas, Herqqu,
ALLEIGRA, Muropaketti, Midoo,
tätimoonika, pandanen, Momon,
RUSKA82, opiaattina, BlenQ, Lunart,
Vanilla88, Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt,
Pihlaja87, Jeyz84, Aanskuh, Helinä87,
Jonxu, Toiveikas92, Sennay, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89, 1986/13,
Kissanainen87, Kathii, Heybaby, Sucrine,
Tiutau13,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)
 
Pahoittelut @Laima @Beibihaaveilija ja @chili_ uudesta kierrosta :(:poop: ja @Pioni85 pahoittelut myös sinne jos vuoto alkaa kunnolla :(
@Miina- kyllä mun silmään siinä näkyy selkeä värillinen viiva :love:
Tänään olisi pidemmän kierron mukaan kp32 ja huomenna alkaisi vuoto,toivottavasti pysyy poissa..kyllä jännittää että alkaako vuoto vai mitä tapahtuu. Pc tehty ja viivaa siihenkin jo sain :love::love: mahassa kokoaika tuntuu silti menkkakipuja.. kyllä tää stressaa. Koko tää vauvan yritys saada pieni maailmaan asti, on stressaavaa,ja eihän se siihen lopu,mutta nää ihan ensimmäiset viikot ja ennenkuin näkee että oikeasti siellä on elämää ja kaikki hyvin niin on niin stressaavaa aikaa.. mä uskallan siirtyä plussanneisiin vasta kun saan tosi tummat viivat tai sitten haen digejä ja seuraan niillä :unsure:(n)
 
Niin ja tuli mieleen että mikä teidän muiden mielestä on jo plussa ja mikä haamu r testissä? Missä kohdin se raja menee..jos miettii esim tota mun pc testiä tältä aamulta niin onko se jo lähellä plussaa vai onko se vielä ihan haamulainen?
 
Mum mielestä plussa @papupata12 :love:

Täällä ihan hirveissä flunssan kourissa, niin ei paljon kuunnella mitä kroppa tekee...
Ihmettelin kun kamalat pms oireet alko jo pari päivää sitten, mutta kiero vaihtuu vasta 4päivän päästä...
No mutta selvisi ainakin miksi viluttaa ja on kuuma samaan aikaan, mitään plussaa tuskin tästä(kään) kierrosta tulee kun täysin oireeton ollut koko ajan, ja varmaan kaikella finrexillä ja buranalla myrkyttänyt itseäni, jos siellä joku olisi halunnut kiinnittyä(n)
 
@Siltsu kiitos jos se jo plussalla vaikuttaa ja ikävä tilanne sulle,mut kuinka noi lämmöt pitää paikkansa (n) koska niin on mullakin lämmöt laskussa,toki en tiedä että onko tää tauti helpottamaan päin vai mitä ku yleensä ollut tässä reilu viikon ajan 37.1 ja nyt vaan 36.7 :( että sen perusteella huonolta näyttää itselläkin. Kuumetta lähinnä tässä oon yrittänyt metsästää, kun olo on ollut niin hirveä mutta korkeammaksi se ei ole noussut vaikka en edes tiedä mikä pöpö mulla on (n)
@W.we no mä kans olen vetänyt buranaa,finrexiä ja paria reseptilääkettä viimeisen kuukauden, sehän tässä pelottaakin että meneekö kuitenkin kesken kun sen verran myrkkyjä ne reseptilääkkeet.. mutta kiitos sinullekin jos se plussalta näyttää jo:love: silti en uskalla iloita:unsure:
 
@papupata12 kyllähän tuo jo plussalta alkaa vaikuttaa. :love: muakin mietityttää noi lääkkeet kun sain lääkäriltä muutaman päivän buranakuurin ja keskiviikkona sain ovisplussan, tänään uskalsin ensimmäisen ottaa kun on pakko ja mikään muu lääke ei oo vaihtoehto. Toivotaan että munasolu irtosi jo ja ettei oo vaikutusta kiinnittymiseen jos hedelmöitys ois tapahtunut. (n):unsure:
 
Ei onnistunut ei tässäkään kierrossa :mad::(:cry: Tänään jo punertavaa niukkaa vuotoa, mutta kuitenkin itselle epätyypillistä ja kivutonta. Tein testin sitten mielenrauhan säilyttämiseksi ja puhdas negahan se taas oli. Päällimmäinen ajatus tänään koko raskaaksi tulosta on suoraan sanottuna: ja vitut. Ei jaksa edes innostua odottamaan menkkojen kunnollista alkua ja uutta ovulaatiota.

Mulla ei muuta.
 
@Appelsiiniomena toivotaan että tärppää ja kiinnittyy lääkkeistä huolimatta eikä vaikuta mihinkään muuhunkaan näin alussa :love: kun eikös kaikki mitä tekee ennen kunnon plussaa niin on vähän siinä ettei pitäisi vaikuttaa mihinkään..mutta tiedä sitten.. niinhän ne lääkärit sanoo että ei vaikuta näin alussa jos ei ole tietoinen edes raskaudesta. (n)

Plussatuulia kaikille :love::love: mä varmaan jatkan tätä mun testailua vielä joka aamu niin pitkään kunnes luotan että tää on plussa :ROFLMAO: ja täytän tän palstan niillä kuvilla ja toivon vuodon pysyvän poissa :)
 
@papupata12 mulla tipahtaa aina lämmöt vähän ennen vuodon alkamista, ja näillä dpoilla pitäisi jo tulla varmaan kunnon viivaa. Tosi hankala ees verrata noita testejä kun juon öisin paljon ja sit taas päivällä menee vain kahvia ja tuntuu et pissa tujumpaa. Mut tosiaan, aamun testi kyllä.haaleampi kun eilen minkä tein päivällä. Eli varmaan taas kemiallinen sitten mulla.vaikeinta tässä aina tuottaa miehelle pettymys kun se niin odottaa plussaa
 

Yhteistyössä