.

Täällä ollaan ihmeen rauhallisin mielin. Kp 26/31 (listasta voisi muokata tuon kierron pituuden 31 kun ollut nyt kolme kiertoa 31pv ) eikä ole vieläkään sellainen olo että tekisi mieli testata. Pari aiempaa kiertoa olen siis alottanut testailut jo lähes viikkoa ennen menkkojen alkua vaikka olen tiedostanut että tuskin mitään niin aikaisin näkyisi, hätähousu kun olen niin minkäs teet :D Voihan se mieli vielä muuttua mutta ajattelin tässä kierrossa testata vasta kun menkat on myöhässä. Jotenkin on kuitenkin sellainen olo että tässä kierrossa tärppi olisi käynyt :giggle:
 
Viimeksi muokattu:
@Sarianne81 , paljon onnea plussasta!
@W.we , kyllä näen jotain, vaikken omista viivalaseja.
@StellaMom , minä sain keskenmenon vuosi sitten marraskuussa. Olin just ehtinyt varaamaan neuvolan ja jouduin sen perumaan. Sanoin, että toivottavasti voin soittaa sinulle pian uudelleen ja varata uuden ajan. Olin luottavainen, että keskennenon jälkeen voisi helpommin raskautua. Pyh. Nyt on vuosi mennyt ilman plussan plussaa.
@Wintersun , toivottavasti oli se rupi eikä ainakaan enää mitään lisäikävyyksiä! Tsemppiä sinne!

Menkkapäivä, mutta ei oo vielä verta näkyny. Kivut ja ilmavaivat on kyllä. Yleensä vuoto alkanut heti aamusta. Letroja käyttäneet, onko teillä pidentyny kierrot letroja käyttäessä? Luteaalivaihe muuttunut? Mietin, että voisko minun kierto pidentyä niiden takia ja menkat alkaakin esim. vasta huomenna. Tosi monta kiertoa ollu luteaali 12pv ja tänään siis dpo 13. Oon melko varma ovispäivästä, kivut oli niin kovat. Mies käski olemaan stressaamatta kun pohdin kipeitä tissejä ja menkkaoireita ilman verta. Helppohan sen on sanoa!
 
Mun piti olla välittämättä tän aamun nega raskaustestistä. Yritin, mut paha mieli tuli ja ketutus. No perhe ja mies sai mut paremmalle tuulelle, vaikka he ei tiennyt syytä mun harmitukseen :love: No huomenna uutta testiä, en malta oottaa sen pidempään:ROFLMAO: oireina edelleen kipeet tissit, muuta ei oo. Kumpa pikku alku ois aluillaan:)
 
Meitä on kyllä hurjan paljon täällä vauvahaaveidemme kanssa. Muutamaan päivään jos ei lue niin ehtii tulla valtavasti viestejä ja vaikea pysyä kaikissa mukana.

Täällä kp11 ja flo ennustaa oviksen olevan tänään. Limpoja on kyllä ollut. Eilen hieman venyvää ja valkuaismaista mutta nyt muutoin enemmän vaan tosi runsasta ja vesimäistä. Mä en kyllä näistä osaa oikein arvioida yhtään mitään. Eikö niiden pitäisi vähentyä heti oviksen jälkeen?

Mites teillä menee @iK , @Beibihaaveilija , @mimmik ja @frisof ?
 
Onnea @Sarianne81 ja varovasti myös @W.we ! Ja olikos muitakin onniteltavia vielä :) @Saippuakupli kerro pian miten kävi!

Keskenmenon jälkeen raskautumista mietittiin. Mää raskauduin molempien, km:n ja tuulimunan jälkeen ekasta kunnon kierrosta. Tyhjennysten jälkeen eka kierto oli epämääräinen, mut kun oli yhdet kunnon kuukautiset ollut niin sit tärppäs heti. Ovulaationkin opin siinä hässäkässä tuntemaan. Kolmas kerta toden sanoi, ja musta tuli äiti <3

Tässä koitan olla analysoimatta olojani liikaa. Dpo 5 tai mahdollisesti 6. Alunperin meinasin hakea jonkun herkän testin isänpäivän aamuna tehtäväksi, mutta taidan kuitenkin jättää hakematta. Mahdolliseen plussaan ois vaikea suhtautua, jos se ois kovin epämääräinen ja tihrustamista vaativa. Helpompi juhlia isänpäivää toiveikkaana, mutta tietämättömänä.

...ja jos tässä nyt vuosisadan raskausoireet pärähtäis päälle ennen sunnuntaita, niin yks digitesti on kaapissa odottelemassa, aina voi tehdä sen. Eikös ne oo semmosia herkkiä? Toki ei pääse viivoja tihrustamaan samalla tavalla...
 
@Päppyrä voi harmi, ois ollut mukavaa jos sulle ois suotu se plussa sentään! Mut me ollaan hei myt kierto kaverit, about samoissa mennään! :X3:

@vuuti tuota juuri pelkäänkin. Vaikka se varhainen km oli, nii ehti jo ilota. Epäilen jotenkin vahvasti ettei tämä oikein tule onnistumaan niin helppshe kuin joskus ajattelin. Kohta on sitten jo puoli vuotta mennyt ilman tuloksia. Tämä on nut viimviimeinen kireto mulle jolloin voisi saada plussan tän vuoden puolella.o_O

@W.we toivottavasti kaikki hyvin ja plussa sieltä vahvistuisi kunnolla? Ei ole lisää vuotoa tullut?:coffee::barefoot:
 
Viimeksi muokattu:
@StellaMom ei ole vuoto alkanut uudestaan, mutta kovin sekava olo koko asiasta kun näkyi tuo viiva tosiaan vain sen puolituntia (eihän sitä saisikaan tulosta luke puolen tunnin jälkeen) ja nyt testi kuivuttuaan täysin väritön, vaikka avasin kuoren (n)

Kiitos kuitenkin kaikille kommenteissa vaikka olikin aika törkeää omanapailua.. Täällä saa aina tukea, kun on epävarma olo :love:
Odotan pari päivää josko sieltä tulisi viiva, jos ei niin ei muutakuin tässä kierrossa aktiivisuutta(y) mies on ainakin ihan messissä ja puhui tänäänkin jo seinien maalailemista ja pinnasängystä. Toivoo synttäri lahjaksi positiivista pissatikkua o_O
 
@Viljamii kiitos kun kysyt, et miten menöö :)
Täällä kp 11 vai 12 nyt tänään.. Netissä taas ovis laskuria kattelin niin näyttäis et ois lauantaille ovis päivä tietenki ja oon töissä just sillon ja sunnuntaina kans :unsure::)mutta just hetki sit mies saatu kellistettyä ja viime sunnuntaina kans, otin myös muutaman lonkun sillo sunnuntaina rentoutumiseen :LOL:
Täällä edelleen greippimehua ja ne multitabs raskaus vitamiinit käytössä :)
Eilen tuntu limoja jo vähän ja mieskin sano et märät paikat  :sick: :giggle:
Harmitti kyl niin paljon ku viime menkat sillon alkoikin, ne kesti 4 pvä ja oli kyl aika niukat..

Toivottavasti saadaan lisää plussia tänne, tsemppiä kaikille ja onnea plussanneille :love:
 
TOIVEENA VAUVA 2019

8.11.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

VauvaHaaveilija89...kp 54/28.............yk 10
Tylleröinen_21.........kp 49/24-27........ya 5/18
Alinah92..................kp 46/28-30.........ya 2/16
Keijukuningatar........kp 37/xx..............ya 5/18
Tupsahus.................kp 36/50..............ya 3/17
Alviita.......................kp 36/32..............yk 2
Saippuakupli............kp 32/xx..............yk 5
Vuuti........................kp 29/28-32.........ya 2/17
Ilonetsijä..................kp 28/30..............yk 6
Haavejuttu...............kp 27/31..............yk 3
Appelsiiniomena......kp 27/33..............yk 11
Marlen.....................kp 26/xx...............yk ?
Kindermaxi..............kp 25/24-27.........yk 2
Peanut_butter..........kp 24/28-32.........yk 3
Luumupuu_.............kp 23/30..............yk 5
Kuuutti.....................kp 22/27..............ya 5/18
Neltsuliini.................kp 21/26-29........ya 5/16
Veeja.......................kp 21/36..............yk 2
Hemppanen............kp 19/29..............yk 8
Persikka123............kp 19/28-30.........ya 5/17
Cara-mel.................kp 15/24-28.........yk 3
Lillium......................kp 15/26-28.........yk 7
MatildaJ...................kp 15/26..............yk 5
Li88.........................kp 14/27-30.........yk 5
Suspi.......................kp 13/xx...............yk 2
Vauvameille.............kp 13/28..............yk 19
Mimmik....................kp 12/28..............ya 9/18
Janskusdff...............kp 11/28..............yk ?
Neilikkaruusu...........kp 10/xx..............yk 2
Laima.......................kp 8/28................yk 5
Beibihaaveilija..........kp 8/26-31...........yk 4
Chili_........................kp 8/28-29...........yk 5
Miina-.......................kp 8/27................yk 9
Siltsu........................kp 7/31................yk 5
Bubble92.................kp 7/26................yk 5
Pioni85....................kp 7/27-30...........yk 5
Rosemarie...............kp 6/xx................ya 6/18
Naissoturi................kp 5/23-29...........yk 9
W.we.......................kp 5/26.................ya 11/15
Emppu-93...............kp 4/28-32............yk 3
StellaMom...............kp 3/32.................yk 5
Emerentia................kp 3/28(?)............yk 10

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Vuuti......................dpo 14
Ilonetsijä................dpo 12
Marlen...................dpo 12
Kindermaxi............dpo 11
Peanut_butter........dpo 10
Kuuutti...................dpo 8
Toivojatintti............dpo 8
Toiveikas92............dpo 7
Hemppanen...........dpo 5
Luumupuu_............dpo 4
Cara-mel................dpo 3
Vauvameille...........dpo -1

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, Ensikatse, Emppuelkku,
quinque, Pilvinentaivas, Herqqu,
ALLEIGRA, Muropaketti, Midoo,
tätimoonika, pandanen, Momon,
RUSKA82, opiaattina, BlenQ, Lunart,
Vanilla88, Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt,
Pihlaja87, Jeyz84, Aanskuh, Helinä87,
Jonxu, Toiveikas92, Sennay, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89, 1986/13,
Kissanainen87, Kathii, Heybaby, Sucrine,
Tiutau13, Annanna, Nelly31,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1)
 
IMG_20181108_074340-780x1040.jpg
Dpo10 ja mun pelko jälleen uudesta kemiallisesta on ihan järjetön. Kuvassa dpo9 ja dpo10 aamupissassa uitetut first responset, mun mielestä alemmassa näkyy jotain, mutta pelkään et on jälleen kemiallinen kun on niin hailu :cry::cry:

@iK Ihana puikko, toivon sulle kaikkea hyvää raskausaikaan :love: Tsemppiä varhaisultraan!

@W.we Toivotaan että viiva vahvistuu! Tosi ihmeellistä, että on kadonnut testistä testiajan jälkeen.. (n)

Pahoittelut kaikille negan saaneille ja uuteen kiertoon joutuneille. Toivon kovasti plussatuulia kaikille :love:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom ja Minic
Turhauttavaa. Selkäkipu pahenee, en uskalla ottaa lääkkeitä vaikka se one-step näytti eilen negaa. Enkä kyllä päiväks voikaanvottaa ku mulla lähtee niistä taju... Nyt kp32(norm28) eikä mitään enteitä et menkat alkais. Aika ärsyttävää jos nyt kierto päättää ruveta epäsäännölliseksi vaikka se on ollu kellontarkka 22vuotta. Tänään pitäis olla töissä, saa nähdä miten onnistuu. Varaan kyl lääkärin huomiselle et saa edes teipit...mut nehän voi tehdä luotettavasti verikokeesta sen r-testin, eikö?
 
Täällä on ollut ihanasti plussia :love: paljon onnea kaikille ja puhallelkaa niitä plussatuulia meille lopuille.(y)

Täällä bongattu aamulla ovisplussa, joten huomiselle voisin liittyä piinailijoihin DPO0.
Sopivasti oli eilen illalla tallettelut joten tämä ehditään hyvin hyödyntämään (y)
 

Yhteistyössä