.

Pikkuinen oma napa täälä... Aamulla, ku heräsin niin nippailua mahalla ja muniksissa tuntemuksia ja ennen töihin lähtöä oksensin heti aamupalan jälkeen (n) töissä käväsin vessassa yhdes vaihees ja huomasin et pyyhittäes tuli kirkasta ja vähän keltasta valkovuotoo? ! :eek: ei oo kyl muistaakseni viime kierrossa muuttunu noin :) töissäkin mahalla jotain tuntemuksia ollu  (n)
 
Tein tänään rfsu:n herkän (10mIu) puikkotestin. Mutta väri ei noussut ollenkaan! Ihan ohjeiden mukaan tein mutta se väri ei vaan noussut eli ei tullut yhtään viivaa. Avasin testin ja mielestäni se "tyyny" siinä näytti ihan kuivalta (n) Onko kellekkään muulle käynyt näin? Pari pc liuskaa on myös, jospa sitten toisen tekisi tänään illalla ja toisen säästää aamuun.
 
@toivojatintti onpas hauska lukea sun juttuja, me mennään ihan samoissa ja aika samoilla jutuilla! Toivottavasti myös samaa tahtia plussattais :) Mullakin dpo12, vasen puoli kipeempi ja muutamana päivän ollut erityisesti iltapäivällä pahaa oloa. Perjantaina tai lauantaina pitäis alkaa menkat, eli jos perjantaille asti malttais testaamatta... Valmistauduin kyllä myös jo menkkojen alkuun pakkaamalla kuukupin työlaukkuun, huoh. Mulla myös naama kukkii, oikein poikkeuksellisen paljon finnejä ja ihan hassulla alueella; poskissa ja suun ympärillä... Ja naama on hehkunut useemman päivän, siis semmosta kuumotusta. Pinnaakin meinaa kiristellä.
 
Ainiin, ja sitä piti kysellä että onko se enää tissikipua ollenkaan, jos tuonne lähes kyljen puolelle sattuu? Ensin meinasin että liivit painaa, mutta ei ne kyllä just siihen sattuvaan kohtaan koske. Ja yölläkin oli arkana tuo tissikylki, ei voinut oikein makoilla kyljellään edes.
 
@toivojatintti onpas hauska lukea sun juttuja, me mennään ihan samoissa ja aika samoilla jutuilla! Toivottavasti myös samaa tahtia plussattais :) Mullakin dpo12, vasen puoli kipeempi ja muutamana päivän ollut erityisesti iltapäivällä pahaa oloa. Perjantaina tai lauantaina pitäis alkaa menkat, eli jos perjantaille asti malttais testaamatta... Valmistauduin kyllä myös jo menkkojen alkuun pakkaamalla kuukupin työlaukkuun, huoh. Mulla myös naama kukkii, oikein poikkeuksellisen paljon finnejä ja ihan hassulla alueella; poskissa ja suun ympärillä... Ja naama on hehkunut useemman päivän, siis semmosta kuumotusta. Pinnaakin meinaa kiristellä.
Onpas kiva kuulla! Mää aattelin tänää hakee pc liuskoja ja testata huomenna ja perjantaina jos täti ei kyläile! Pidän peukkuja meijän plussille :love:
 
Hui ku jännää täällä taas :X3: peukkuja kaikille (y)

Ja onnea taas hienoista plussista :love:

@mimmik miten ihmeessä pystyt olla noilla oireilla testaamatta :eek: jos se ovis olikin aiemmin jo niin eikö se sitten hyvinkin vois jo näkyä tikussa plussa :barefoot:

@haaveilija92 sinä kans :eek: kääk kuinka kärsivällisiä te ootte :barefoot:(y) mä oisin niin vaikka 22.00 illalla apteekissa tai kaupassa testiä hakemassa jos en päivällä pääsis tai kuseskelisin 10 eri merkin tikkua :X3:

Täällä menkat loistaa poissa olollaan :mad: vedän geleitä jos ne auttais mutta eih :cautious:
 
@Rosmariini86 noh yritän vaan olla testaamatta. :LOL: tuumasin jo miehelle aamulla, et jotain tuola alhaalla niinku tapahtuu :sick: ihmettelen kyl jos taas muka kuviteltuja nää oireet mutta jotenkin aivan jännä fiilis :eek: ja ku on vaan sellanen aika rauhallinen olo ja väsyttäny tänään.. Huono olo tullu välillä ku syöny tai juonu kahvia.
 
  • Tykkää
Reactions: Rosmariini86
@mimmik jos sulla on ollu joitakin päiviä sitten ovulaatio, keltarauhashormonin määrä nousee merkittävästi sen jälkeen ja mulla ainakin on aiheuttanut pahoinvointia. Samoin ovulaation aikaan hetkellisesti nouseva LH-hormoni. :) mietin vaan että voi selittää sitä pahaa oloa. Alkiohan kiinnittyy yleensä noin 5.-8. päivä ovulaation jälkeen ja vasta sitten lähtee raskaushormoni nousemaan.
 
Oi kun jännää monilla:) kaikkea hyvää ja plussatuulia:love:

Onnea jo plussan saaneille, perässä me muut tullaan :p

Omaa: Mulla tissit palautu eilen illalla yht'äkkiä , suuri helpotus. Kun aattelin et mikä nyt on. Mut mun ystävä, joka on ollut myös neuvolassa töissä, sanoi et luultavasti ollu jotain kiinnittymis yritystä, vaikka en testiin saanu ees haamua. Tosin oli viis päivää väliä, dpo11 testasin ja seuraavaks vasta dpo 16 molemmat nää negoja. Mut toisaalta helpottavaa et jotain ees tapahtuu, tieto että toivoa on jatkossakin. Nyt uutta yritystä, mieliala on toiveikas. Haluun jouluna kertoo ilouutisia perheelle ( oon nyt sitä mieltä et en kauaa salailis ilouutista) (y)
 
Ihania plussia täällä <3
Olen pitänyt vähän hiljaiseloa, mutta nyt oli pakko tulla päivittelemään, kun tänään jatkuu neljättä(!) päivää kananmunalimat. Tänään on myös vatsa arka, ihan kuin pieniä menkkakipuja, eli ovulaatio se siellä lienee. Yleensä limat on kirkkaita mulla vain pari päivää, eli toivon, että nyt on meneillään joku supermegahedelmöllinen ovulaatio. Elokuun vauva olisi <3
 
Onnea paljon @kindermaxi :love:

Mää hain aamuks pc testin! Flo ennustaa huomiselle menkkoja mut oon ihan arvalla laittanu kierronpituudeks 32 kun en sitä tiedä. Pdo huomenna 13. Eli testailua jos yöllä ei vuoto ala .. Kuvittelin nyt töistä tullessani et tissit ois vähä turvoksis ja iltapalan syötyä tuli etova olo. Pidän itteeni ihan pimeenä jos menkat alkaa ku nää oireet tuntuu nii todellisilta kun on tukkosuutta, mahakipuilua, väsymystä, tissit vähä turvoksissa, ummetusta ja pahoinvointia ruokailun jälkee.
 
@haaveilija92 sun testeissä kyllä näkyy sen verran viivaa, että ite en malttaisi odottaa vaan hakisin paremman testin :geek: Vaikka toisaalta on kyllä ihme ettei tossa kohtaa kiertoa näkyisi selkeä plussa vähän huonommallakin testillä, mut jos ovis onkin ollut myöhemmin (n)
@mimmik en kyllä usko että olis raskaus oireita jos oviksesta ei vielä yli viikkoa ole, mut sit taas jos sulla oliskin ovis ollut jo paljon aiemmin?

Täällä ei menkat vieläkään ole alkaneet esikoisen syntymän jälkeen, poju täytti pari viikkoa sitten vuoden! MUTTA viime viikon tiistaina sain aivan todella vahvan plussan ovis testiin ja tänään olis sit dpo 7 ja pyyhkiessä tullut pienesti veristä vuotoa, täällä jännäilen että voisko olla kiinnittymisvuotoa :rolleyes: Vai alkaakohan ne menkat nyt näin pian mahdollisesta ovulaatiosta... (n)
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik
@Haavejuttu Mulle on kans käynyt rfsu:lla niin, että väri ei noussut ollenkaan. Ja niillä oon saanut myös puolikkaan plussan ja turhan räikeitä viivanpaikkoja. Tässä kuussa testasin joskus kp9 sellaisen ihan vaan tutkimus mielessä ja sain viivanpaikan ja vielä ei ei ollut ollut edes ovulaatiota. Joten vähän luotto niihin hukassa.o_O

Onnea @kindermaxi :love:

Mulla tänään dpo1. Eli huomiselle saa päivittää dpo2. Menen nyt tikkujen mukaan, kun ei se digi vieläkään antanut hymyä ja tikut ja vaalenee kovaa vauhtia. Jos vielä ostan digin niin pitää hommata sitten sellainen kaksoishormoni. Mutta toivottavasti tää olis viimeinen testikierros.
 
TOIVEENA VAUVA 2019

15.11.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Alinah92..................kp 53/28-30.........ya 2/16
Keijukuningatar........kp 44/xx..............ya 5/18
Tupsahus.................kp 43/50..............ya 3/17
Haavejuttu...............kp 34/31..............yk 3
Luumupuu_.............kp 30/30..............yk 5
Kuuutti.....................kp 29/27..............ya 5/18
Veeja.......................kp 28/36..............yk 2
Hemppanen............kp 26/29..............yk 8
Persikka123............kp 26/28-30.........ya 5/17
Cara-mel.................kp 22/24-28.........yk 3
Lillium......................kp 22/26-28.........yk 7
MatildaJ...................kp 22/26..............yk 5
Li88.........................kp 21/27-30.........yk 5
Suspi.......................kp 20/xx...............yk 2
Vauvameille.............kp 20/28..............yk 19
Mimmik....................kp 19/28..............ya 9/18
Janskusdff...............kp 18/28..............yk ?
Neilikkaruusu...........kp 17/xx..............yk 2
Laima.......................kp 15/28..............yk 5
Beibihaaveilija..........kp 15/26-31.........yk 4
Chili_........................kp 15/28-29.........yk 5
Miina-.......................kp 15/27..............yk 9
Siltsu........................kp 14/31..............yk 5
Bubble92.................kp 14/26..............yk 5
Pioni85....................kp 14/27-30.........yk 5
Rosemarie...............kp 13/xx..............ya 6/18
Naissoturi................kp 12/23-29.........yk 9
W.we.......................kp 12/26...............ya 11/15
Emppu-93...............kp 11/28-32..........yk 3
StellaMom...............kp 10/32...............yk 5
Emerentia................kp 10/28(?)..........yk 10
Pandanen................kp 10/30-31.........yk 1
Sucrine....................kp 8/xx.................yk 7
Vuuti........................kp 7/28-32...........ya 2/17
Saippuakupli...........kp 6/30-36............yk 6
Peanut_butter..........kp 5/27-32...........yk 4
Ilonetsijä..................kp 5/30................yk 7
Toiveikas92.............kp 3/xx.................yk 10
Kathii.......................kp 1/28................ya 8/18
Neltsuliini................kp 1/27.................ya 5/16

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Kuuutti....................dpo 15
Toivojatintti.............dpo 15
Hemppanen...........dpo 12
Luumupuu_............dpo 11
Cara-mel................dpo 10
Vauvameille...........dpo 6
Li88........................dpo 5
Lillium.....................dpo 5
Janskusdff..............dpo 2
Miina-.....................dpo 1-2
Bubble92................dpo 1
Siltsu.......................dpo 0
W.we.......................dpo -1

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Ensikatse, Emppuelkku, quinque,
Pilvinentaivas, ALLEIGRA, Muropaketti,
Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, Sennay,
LaTiLa, Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
1986/13, Kissanainen87, Heybaby,
Tiutau13, Nelly31, Tylleröinen_21,
VauvaHaaveilija89,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11)
 
Tänään juilii kovast ja tulee jo tuhrua (hanat aukee varmaan parin tunnin sisään)i, joten minut voi laittaa listoille mukaan taustailijoista. Eli kp1/28 ja ya 8/18

Eilen sain syyn keskenmenollekin. Muistin vihdoin soittaa parvorokkotestin tulokset ja niistä näkyi tuore tartunta. Se nyt siis oli 90% varmuudella keskenmenon syy ja meidän pieni oli luultavasti terve ja elinkelpoinen yksilö, joka kasvaisi minun masussa edelleen kovaa vauhtia ilman tuota :cry: Pieni romahdus oli taas eilen kun tuo tieto tuli.. Olihan mulla itsellä selkeät oireet (ihottuma ja rajut nivelkivut), mutta lääkärit sanoivat ettei ole parvoa, neuvola onneksi uskoi ja lähetti testeihin.
 
Kukkuu, taustailija täällä ! Oon käynyt lukemassa ja plussista tykkäilemässä :love: kaikki spekulaatiot oireista ja muista oon "plärännyt" ohi koska heti alan kuulostella omaa kehoa asiaan liittyen..:whistle:
Onnea siis kaikille plussista!:love::love:
Sellainen juttu tapahtui eilen, mikä sai varpailleen vaikka kuinka yritän passivoida ajatuksia ei-yritys moodiin: meidän lapset on kipeänä ja mittasin kuumetta heiltä. Tottakai piti näyttää esimerkkiä ensin itselläni -- ja mitä ihmettä!! Lämpö 37.3!:cautious: oon matalan ruumiinlämmön omaavaa sorttia ja jos taudista olisi kyse, olisin jo puolikuntoinen ja huonovointinen:censored:o_O

Vaikeahan tosta on päätellä yhtään mitään kun en oo lämpöjä mittaillut säännöllisesti, ainoa fakta on, että ruumiinlämpö on aina maksimissaan 36 ellen ole kipeä!:eek: oli pakko käydä flo -sovelluksesta laskemassa dpo päivä kun en ole seurannut niin nyt olis dpo10 tai 11 .. @kindermaxi onko sun edellisen sivun lämpökäyrä siis nyt plussakierrosta? Jotenkin tartuin siihen koska se voisi tarkoittaa plussaa myös tänne..:love:

Yritän nyt palailla takaisin maan pinnalle ja pukata ajatukset raskaustestien ostamisesta pois mielestä:ROFLMAO: lupasin itselleni, että en testaa (niinkuin en viime kierrossakaan) ellei menkat ole myöhässä:cool: menkkojen pitäis alkaa 19.tai 20.pv..
 

Yhteistyössä