.

@W.we ihanaa että sinäkin:LOL: Mulla joku päähänpinttymä valemenkoista vaikka vuosin myös runsaasti, koska silti kivuttomat eikä hyytymiä ja 2 päivää vain normi 5 sijasta. Oireetkin jatkuu lämpöjä myöten (n)

Kaikenlaisiin toivon rippeisiin sitä takertuu
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik
Nyt on pakko taas mainostaa kuinka hullu sitä vauvakuumeinen nainen on:
Menkoista siis selvitty, mutta sai kyllä useamman kerran käydä oksentamassa ja edelleen etoo :sick: yleensä siiskuulemma vaan päivää ennen tai samanasiellä päivänä oksennan.
Kovasti suunnittelen että pitääkö käydä ostamassa raskaustesti, vaikka juuri vuosi kuin seula ja pahimmat menkat pitkään aikaan :confused:
MUTTA koska kovasti haluan uskoa raskauteen googlasin sitten koko illan (ja yön) valemenkka juttuja:D

Siis miten voi ihminen pimahtaa näin... toivottavasti se ensikierto onosaa sitten meidän, muutenhan tässä tulee hulluksi :oops:

Ps. Hormonit edellee menkoista sekaisin. Löysin siivotessa bodyn, jonka ostin joskus 2015 valmiiksi kun aloitettiin yritys ja se sai hanat auki :cry:
Monet kerrat käynyt itselle samoin ja mielenrauhan vuoksi olen testin tehnyt, kyllähän oudot oireet pistää miettimään :)
 
Monet kerrat käynyt itselle samoin ja mielenrauhan vuoksi olen testin tehnyt, kyllähän oudot oireet pistää miettimään :)
Mullaki oli viime kierto 27 pvä ja siis niin niukat menkat että mulla tuli sillon jouluaattona eka valkovuotoo, sit vähä vaaleanpunaista muuttu kirkkaas vereksi, sit loppui ja sit joulupäivänä vähä runsaammin mutta ei tullu koko menkkojen aikaan hyytymiä ja ei ollu kipujakaa... Etova olo kyl jatkui ja välillä paleli hulluna.. Testin kyllä oon tehny ku rupes mietityttää sillon...(n) :)
Saapa nähä miten käy nyt... Huvittais kyl jo uudestaan testata mut yritän malttaa olla testaamatta :LOL: täällä tullu valkovuotoo ja välillä nippailee hassusti (n)
Oksennus tuli ku heitin vanhaa ruokaa pois ja pissa on haissu muutaman päivän voimakkaasti :eek:
 
Hmm. Onko kukaan ikinä bongannu kiinnittymisvuotoa? (n) tänään huomasin vessareissulla pyyhittäessä että paperissa on hennon vaaleanpunaista vv:tä? (n) vai enteileeköhän menkkoja vaan :cry: jos kierto sekasin sen kemiallisen jälkeen.. ovis ollut viikko sitten. Ja sitä oli pikkurillin päänkokonen läntti..
 
Viimeksi muokattu:
@Pioni85 heheh meilläkään mies ei kovinkaan anna painoarvoa kaksplus keskusteluihin, mut ei se vaan tiiä :love: Harmi @hitvetti kun ei plussaa näy, onhan toki vielä mahdollisuutta menkkoihin asti! @Beibihaaveilija mulla näky ultras kp14 ja kp 15 (kaks eri ultakertaa) n. 8mm paksuinen limakalvo ja gyne sano et se on aivan hyvä. En sitten tiedä onko tähän jotain virallisempaa ohjetta (n) Kuulostaa siltä, että sulla on kuitenkin aika hyvällä tolalla kohtu jo, ei yhtään ois ihme jos tulisit uudelleen piankin raskaaksi! :):) Itelle se lääkkeellinen tyhjennys oli niin raju ja jouduinkin siitä meneen vielä sairaalaan, että tuntu ettei kroppa ollu pitkään aikaan valmis millekään uudelle. 2kk ei tullut ovistakaan. Kunnes taas alko rullata tasasesti.

ON. dpo3 ja edelleen ovistesti näyttää plussaa. Onkohan se pregnyl niin jytkyä tavaraa ja paljon hormonia että aiheuttaa sen, onko jollain tietoa? (n) Sellasta hentoa menkkamaista jomoa on ollut tänään, en tiiä vaikuttaako tosiaan nuo hormonit sitten.
 
Laskeskelin tuossa juuri että kiertoni on ollut pillereiden aikaan 23pv... Nyt pupuiltiin 9 päivää pillereiden lopettamisesta... Jos kierto jatkuisi edelleen 23 päiväksensä, seuraavat kuukautiset alkaisi 7 päivän päästä... Ihmettelen kyllä ettei tyhjennysvuoto ole jo tullut... Alkais nyt ne menkat vaan...
 
Tein just herkän rfsun :whistle: en vaan suostu uskomaan :p

https://aijaa.com/qQrpdn

Noh. Tunnin pidätyksestä tää on mun saamista mielikuvitusviivoista levein. Ei ehkä todeksi lasketa tätäkään:cry: pliis näkeehän edes joku ton? Mun äiti kuuluu niihin joilla näkynyt terkkulan testissä vasta rv7 itse en yhtään muista miten olen testannut plussat ehkä 2 viikkoa myöhässä olleista?
 
Viimeksi muokattu:
Meillä mies tietää, että käyn lueskelemassa ja välillä kirjoitankin tänne. Ei ole asiasta kommentoinut mitään.
Paljon puhutaan miehen kanssa kaikesta yrittämiseen liittyvistä asioista ja ajattelenkin usein ääneen ihan mitä erikoisempia juttuja. Hyvin on kuunnellut eikä ole vielä säikähtänyt :ROFLMAO:
Mutta on minusta kiva lueskella toisten juttuja ja piinailla täällä toisten mukana sekä iloita toisten plussista.
Mulla on yks kaveri livenäkin, joka on samassa tilanteessa mun kanssa. Kummallakin meillä lapsia entuudestaan, mut meidän miehillä ei. Aika samoissa mennään kierronkin suhteen.

Täällä on menkat loppunut ja flo ennustaa ovista ens sunnuntaille. Mies lähtee reissutöihin maanantai aamuna.
Ovistestit ostettu, piti tilata pc:t raskauskeijulta mut oli loppu. Ostin sit prismasta rfsu:n testejä. Lie millaisia ne, kun raskaustestit on mitä on (n)
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja Beaatta
@chili_ Pregnylissä on HGC hormonia, jolloin ovistesti näyttää plussaa myös. Raskaustestiä ei voi tehdä ennen dpo 10, koska pregnyl5000 katoaa verestä noin 10 päivän päästä. Saattaa siis tulla haamu, jos teet testin ennen 10 päivän kulumista.
Kiitos tiedosta, ois voinu tulla turhia pettymyksiä (y) Täytyy siis oottaa kiltisti menkkojen alkamispäivään asti ja sittenkin olla vähän varuillaan vielä (y)

Muuten! Tuli mieleen, onko teillä nää hormoniavustukset aiheuttaneet painonnousua ja turvotusta? Mä oon syöny syksyn aikana 3kiertoa teroluteja ja nyt letrot+pregnyl ja painoa on tullut syksyn aikana +5kg! Aivan järkyttävää! Turvotus on tosi kovaa, esim. sormet, nilkat ja polvitaipeet. En tiiä sopiiko nää mulle ollenkaan. Ja tiiän etten ole voinut lihoa muuten vaan kun olen nimenomaan katsonut syömisiäni jne. raskauden toivossa, painoa kun oli ennen syksyäkin 10kg ylimäärästä. Tää turhauttaa aivan kamalasti, paska olo suoraan sanottuna! Nyt koitan olla vähähiilihydraattisella jos se laskis turvotusta mut en jotenkaan usko. Mulla on toki kaikenlaisia muitakin oireita ja kilpparia vielä tutkitaan, ja se ferritiini oli huono. Mut silti, yhdistän tän paskan olon noihin hormonilisiin. En tiiä uskooko mua vaan kukaan lääkäri jos sanon :unsure:
 

Yhteistyössä