.

Mistä noita sofeja olet ostanut? Mä joskus taisin mammaksi tms nettikaupasta ostaa, mutten yhtään tiedä onko sellaista enää (täytyypä googlettaa).
Mäkin saan noilla one stepeillä joskus ihan oikean plussan, toisinaan ei ole sellainen oikeaoppinen.
Nyt mulla on pc ja clearbluen digit. Ajattelin katsoa näyttääkö clearblue mulla päivää ennen ovista hymynaamaa, kun liuskoilla se vahvin plussa tulee samana päivänä.
Kotitesti.fi olen tilannut :) Tilasin myös sofin raskaustestejä samalla kun halvalla sai, saa nähdä onko niistä mihinkään.

@hitvetti Kuva kiinnostaa myös :)
 
@Pioni85 Mä oon kyllä testannut joka aamu ja ilta, mutta ei vaan näy viivaa vielä. Flow ennustaa menkkoja maanantaille, joten vähän tuntuu, että ei sitä viivaa sieltä tulee. Mutta katsotaan. Mikä sun tilanne? Ootko vielä testannut? :)
Jos hormonitaso vaan nousee hitaasti? Onko mitään oireita? Mulla jotenkin kovin pessimistinen olo. Näin viime yönäkin unta, että menkat alkoi :unsure: Ja ihmekös tuo, kun mahaa juili niin paljon! Vähemmästäkin siirtyy uniin. Mitään muita oireita ei oo suuntaan eikä toiseen. Nyt on tosin päällänsä kova flunssa, joten kauheesti en oo jaksanut kroppaa kuulostella. Testiä ajattelin tehdä aikaisintaan ensi keskiviikkona tai torstaina, menkkojen pitäisi alkaa loppuviikosta. Mieltä huojentaa, että lääkäri varattu kuun loppuun, joten siellä toivottavasti saa jotain tolkkua tähän yrittämiseen!
 
Moikka! Tuun mukaan jännäileen, mulla dpo11 nyt.... muutaman päivän ollu kyl menkkakipuja:( ja siis jouluna sain keskenmenon ja ollaan siis yritetty heti uudestaan kun tuli itekseen pois ja mulla oli tasan 2 viikon päästä siitä ovulaatio. Hitto että tekis mieli testailla muttaku noin menkkakivut ollu päällä..:D
 
@alfred.j.kwak Pahoittelut uudesta kierrosta :unsure:

@Aamukahvi1 Pahoittelut keskenmenosta. :( Tervetuloa mukaan piinailemaan, toivottavasti teillä tärppää pian uudelleen (y)

@Delphyne Mulla loppuu ainakin kirkas valkovuoto ovikseen ja sen jälkeen on menkkoihin asti tahmeampaa.

@hitvetti Kuva kiinnostaa myös! :)

@Kiemura Mulla noi One Stepit ei ainakaan oo koskaan antanut täysin oikeaoppista plussaa. Testiviiva jää siis usein kontrollia vaaleammaksi, minkä olen olettanut plussaksi. Ymmärtänyt, että ainakin osalla ollut samoja ongelmia? Kokeilemalla tietysti selviää. :)
 
Öö siis mä en tajua.. Mä tyhmänä menin tekee päiväpissasta testin ja täysin nega oli tai ehkä hyvällä mielikuvituksella siihen sai viivan :unsure: mietin jo et varmaa se vuoto sit alkaa taas, mut jotenki silti tuntuu et jotai kummallista on :cautious: lämmöt oli äsken tasan 37 :eek: :LOL: alaselekä on ollu kipiä ja valkovuotoo tullu jonkun verran ja nipistelyä (n) :) plääh sori omanapailua jälleen :unsure:
Voikun ois :love: putoon kyl taas hetkeksi aika korkialta jos tuleekin vuoto :mad:
 
  • Tykkää
Reactions: Beaatta
Mistä noita sofeja olet ostanut? Mä joskus taisin mammaksi tms nettikaupasta ostaa, mutten yhtään tiedä onko sellaista enää (täytyypä googlettaa).
Mäkin saan noilla one stepeillä joskus ihan oikean plussan, toisinaan ei ole sellainen oikeaoppinen.
Nyt mulla on pc ja clearbluen digit. Ajattelin katsoa näyttääkö clearblue mulla päivää ennen ovista hymynaamaa, kun liuskoilla se vahvin plussa tulee samana päivänä.
Mä oon ainakin ostanut kotitestit.fi sofeja:)
 

Yhteistyössä