.

@W.we Niin tuttuja tuntemuksia, meillä miehen kanssa myös eilen vähän itkusteltiin kun ei ei ole plussaa kuulunut. Eniten ehkä stressaa se, kun kummastakaan ei ole löytynyt mitään syytä miksei plussaa ole kuulunut :(

Mutta samalla suht toiveikas olo tulevasta, kun ei enää luomuna mennä..

Mutta ihan samoja tuntemuksia täällä siis, pitää vaan jaksaa uskoa että kyllä se vielä palkitaan <3 Itsellä siis nyt yk11....
 
@W.we Ja meille määrättiin heti kunnallisella vaikka ovulaatiossa ei mitään vikaa ja ei vielä ole vuosi täynnä yrittämistä :D !!

Letroista lukenut, että ne auttanut monella. Oletko ottanut puheeksi lääkärin kanssa?

Olen kyllä iloinen, että ollaan kunnallisen puolella. Laskut sitä 20€ luokkaa per käynti ja tähän asti kaikki sujunut nopeasti ja hyvin.
 
@haaveilija92 toivottavasti nuo letrot nyt auttaa teitä :love:
Itseä ihmetyttää että kuitenkin kolmevuotta yritystä, eikä mitään lääkkeitä ehdotettu vaikka yksityisellä asioidaan :eek:
Tuo on kyllä omituista minunkin mielestä. Itsekään en ole mikään "turhien" lääkkeiden suosija, mutta yllättäen tässä asiassa kahden gynekäynnin jälkeen tartuin heti letrot+pregnyl ehdotukseen, vaikka minullakaan ei ole mitään vikaa todettu. Eikai siitä haittaakaan ole kokeilla, jos yritystä on jo vuosia, se voi olla jostain niin pienestä kiinni o_O Itse en voi sanoa, että nämä lääkkeet olivat nyt se "juttu" mutta jotenkin fiilis, että auttoi kuitenkin. Oviksesta asti oli koko ajan kirkasta vv, sellaista "hedelmällistä" mut ei ovislimaa. Yhdistin tuon vv samaksi, mitä esikoista odotellessa sitten valahteli niin että.kerran menin itkien neuvolaan että nyt se lapsivesi jo meni kun siltä tuntui, ihan housut märkänä eikä nestettä erottanut valkovuodoksi kirkkauden vuoksi.
 
Nyt vaan nopeasti ennen töihin lähtöä :)

@haaveilija92 tsempit ultraan! Tuu sitten tänne päivittämään mitä sanottiin :) Mulla on vielä viikko odottamista omaan ultra-aikaan. Tuliko sulle letroista mitään oireita? Itse kaksi päivää nyt niitä syöneenä en huomaa itselläni mitään poikkeavaa, paitsi tuhruvuoto on nyt jatkunut, mitä ei normaalisti ole. :unsure:

@W.we tuttu tunne! Viime viikolla itsekkin kiertelin kateuden tuskissani, kun kahdelle vanhalle työkaverille lapsi tulossa (toisen kanssa vielä ollaan vähän vihamiehiä:ROFLMAO: ei siis vaan meidän kemiat vastaa) Lisäksi työskentelen siis lasten parissa ja siellä moneen suurperheeseen TAAS tulossa lisää lapsia. En toki tuomitse kenenkään lapsimäärää tai muuta, mutta kateusnostaa päätään kun toisilla lapsi luku jo yli 13 ja itse ei saa edes yhtä. :mad: Älkää kanssa sisaret tästä kommentista mieltänne pahoita. Kenellekkään tätä katsettani en toki suoraan näytä, mutta tänne voin tilittää ja luotan että ymmärrätte. :X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Pioni85
@W.we En voi sanoa kuin että kovasti tsemppiä ahdistukseen :unsure: Toivottavasti saatte kierron hyödynnettyä kuitenkin <3

@Wintersun Ihailen sun asennetta, että toivosta et luovu! (y):love: Varmasti välillä tulee epätoivon hetkiäkin, mutta se että löydät tuon toivon itsestäs kuitenkin aina, on oikeasti tosi hienoa!
 
Onnea @chili_ ihanat plussat :love:

Kyl tänään mies oli rikki, kun aamulla piti kotona saada simpat purkkiin ja viedä yksityiselle. Mut jännitti liikaa ja ei tullut mitään siitä. Yritti kyl kaikkensa ja koitin itsekkin olla apuna. Voi toinen kun oli hajalla :unsure: päätettiin et aika rauhoittaa tilanteen ja kattoo joskus uusiks kun parempi fiilis, mut pettymys molemmilla suuri, vaikka mä en kyl omaani näyttänyt, ettei tuu miehelle enempää paha olo.

Mä en niin oota tältä kierrolta paljoa, koska oli vaan yks pupuilu dpo -3 tai oikeestaan -2 kun oli yöllä myöhään . Mut onhan niitä ollut muilla et yks on riittänyt (y) Eli ei kai vielä kannata luovuttaa.

Tsempit kaikille omaan tilanteeseen ;)
 
@empuska Toivottavasti sulla tulee plussa! Mulla sellainen fiilis ettei tässä kierrossa tule mitään plussia, joten jos kuukautiset eivät ala tiistaina, testaan ke-aamulla varmaan :)

OMANAPA: Rusehtavaa vuotoa tullut eilen päivällä, illalla ja tänään aamulla. En osaa ihan sanoa mitä muuta kuin toivon että olisi toki muuta kuin tädin tuloa, mutta 99% varma että ei tässä kierrossa. Pissattaa sillai sopivasti kokoajan ARGH! :D
 
@Wintersun Mä en uskalla toivoa enää! Aina kun toivon, niin sieltä tulee vain se yksiviivainen testitulos :( Mutta onneksi on lyhyt kierto, nytkin jos huomenna alkaa, niin 27 päivää. Se tarkoittaa ainakin on yrittämistä! Mutta toivokaa te mun puolesta :D mä pysyn pessimistisenä!
 
@Ilonetsijä Mä niin ymmärrän ton "turhautumisen", sekä miehesi että sun itsesi osalta. Meillä vähän meinannut mennä väkisin yrittämiseksi tämä vauvan teko välillä. Enkä yhtään ihmettele, että miehille tulee ramppikuumeita ja paineita näissä asioissa. Esim. tässä kierrossa päätettiin, että hommaillaan vaan kun tekee oikeasti mieli. Ei niinkään päiviin katsoen, milloin olisi otollinen hetki. Mä en edes osaa aina olla noin vahva kuin sinä. Ja mies näkee, että mua harmittaa epäonnistuminen. Ollaan puhuttu tästä myös avoimesti yhdessä ja koen sen kyllä auttaneen paljon. Tsemppiä teidän tilanteeseen. <3 Ps. ihanaa kun tänne voi vähän avautua. :D

@chili_ Olen tosi onnellinen sun puolesta. Ihania viivoja :love:

@Wintersun Toivotaan, että olisi mahatuntemukset mukavampia kuin menkat. (y)

Tsemppiä jokaiselle. En ehdi nyt lukea tarkemmin aiempien päivien juttuja. Palaan illemmalla (y)

ON: Voihan ovis. Keskenmenon jälkivuoto loppuis siis aikalailla kp8. Ja tältä näyttää ovisliuskat. Onkohan vielä tulossa vai jo mennyt tänne osoitteeseen. :unsure:
 

Attachments

Pregcheck kysymys !
Ostin niitä nyt ensimäisen kerran, joten haluan tietää niiden viivanpaikka todellisuuden :eek:
Onestep ja rfsu nyt antaa aina, mutta entäs nämä ?
Olen kuullut että jotkut mukamas ovat niitä saaneet. Silloin kun katsoo tarkkaan kun väri menee kontrolliviivaan niin näen itse vaalean paikan mihin se kuuluisi tulla, mutta en ole koskaan saanut mitään haamuja, ilman että olisi ollut oikea haamu. Muut voivat olla eri mieltä, mutta luotettavin mitä mä oon ostanut ainakin näistä liuskoista.
 
@W.we kovasti tsemppiä ahdistuksen selättämiseen! Mulle iskee jo puolen vuoden jälkeen sellanen ahdistus että miks ei meille tuu vauvaa, että en osaa edes kuvitella millanen fiilis on useemman vuoden yrityksen jälkeen. :(


@Ilonetsijä varmasti on miehelle paineita luova tilanne, ja sulle aikamoinen pettymys kun ei onnistunutkaan. Kauankos teillä olikaan yritystä takana? Onko muuta tutkittu kuin nyt jossain välissä tuo spermanäyte?

@empuska mä toivon että jos se ovis nyt olis joskus ollutkin vaikkei testit sitä näyttäny, niin noi riittäis siihen että sieltä yks simppa pääsis uiskenteleen perille asti. :p Tsemppiä sulle testauksiin! (y)

@chili_ hienosti lähtenyt viiva vahvistuun!

Mä yritän täällä tunnustella omia olotiloja, vaikka ovulaatioo ei ehkä ollut (testi sanoi ei, mutta omat tuntemukset että ehkä joo) ollenkaan tai se saattaakin olla vasta tulossa tai tai tai. Ja jos oliskin ollut niin se munasolu ei vielä olis edes kohdussa, enkä siis voi tuntea mitään. Aamulämpö on 3 päivää ollut 36,4-36,5 ja viikko sitten se oli 36,1-36,2. En tiiä onko se dropannu välissä kun unohdin mittailla. Hitto kun tietäis edes ton dpo:n niin vois kunnolla piinailla. :X3:
 
Wintersun, mun plussakierto alkoi tollasella. EHkä se oli sulla kemiallinen? Uskoisin että viivanpaikka on harmaa, eikä punerra olleenkaan. Eli se testi on nega mutta paikka näkyisi silti?
 
@Wintersun tuolta munkin testi näytti aikalailla, kurkkaan uudestaan kun pääsen kotiin o_O
Ja tosiaan olen vasta ovista etsimässä, mutta sitten näin roskiksen vieressä onestepit viivanpaikkoineen jotka tein kp6 ja halusin näistäkin testata tuleeko samalaisia, mutta on jotenkin vielä näkyvämpi :eek:
 
Voisin kirjoitella tämän plussakierron jutut nyt kun on hetki aikaa, jos siitä on jollekin apua omien tuntemusten kanssa :) Eli testissä Letrot kp3-7 sekä pregnyl irrotuspiikki kp16. Testasin ennen piikkiä ihan luomuovisplussan mutta pistin silti :LOL: kp17 aamulla parin tunnin jomotukset, irtoaminen? Seksiä ovulaation ympärillä dpo -3, -1 ja 0. Oviksesta lähtien kirkasta vv ollut, mutta muuten hyvin oireetonta, johon kiinnitinkim huomiota. Ei tissikipua, ei naaman räjähdystä jne jne. Lämmöt olleet 36.9-37.0 nyt lähipäivinä. Tätä kiertoa ennen olin kerinnyt syödä vajaa 2kk rautaa, muuten käytössä mama-vitamiini sekä lisä D. Olen elänyt aivan normaalia elämää ja viimeisen punaviinilasillisenkin otin vielä pe illalla kun ei näkynyt kuin joku viivanpaikaksi luokiteltava (n):whistle: Siinä vaiheessa ei ollut mitään oireita! Sitten dpo10 (tai todnäk 9) tulikin jo haamuviivaa ja dpo 11 (todnäk 10) selkeämpää. Haamuviivojen tullessa iski ekat kunnon oireetkin, kuten paine kohdun alueella, viiltelyä/nipistelyä, repäisykivut, etomisen aallot ja myös aaltomaiset tissiviiltelyt, muuten tissit kivuttomat edelleen, mutta selittynee sillä, ettei ole eka kerta ja tulee esim. maitoa edelleen rinnoista. Tänään tai huomenna olisi menkkojen alkamisajankohta. Huomaan että herkistelen koko ajan, vaikka olo onkin superonnellinen. Pelottaa, että meneekö taas kesken, mutta pakko kai se on vaan uskoa ja toivoa, mitä muutakaan sit voi tehdä. :love: Soitin neuvolaan jo koska halusin varmistaa, minkälaista rautamäärää saa raskaana syödä. Pääsen ferritiinistä seurantaan ja huomenna otetaan työterveyden puitteissa vielä kilppariarvot varmistamaan, että nää kaikki oudot oireilut on nyt ollu vaan tuo ferritiini. Kilppari tärkeää sulkea pois vauvan takia, tämän olisin voinut hoitaa jo aikaisemmin. Ja sain jo ultra-ajan varhaisultraan jos syke nähtäisiin niin saisi mielenrauhan, ensi käynti sittten joskus 8-9 vkolla muistaakseni. @Miina- minut voisi siis siirtää plussanneisiin :) Toivon teille kaikille hirveästi plussaonnea ja kiitos ihanasta vertaistuesta:love: Seurailen vielä kirjoiruksia täällä :)
 
@KengulleRuu meillä yk 9 nyt, mun aika tk lääkärille on ens viikolla, piti saada miehen Simppa testi ennen tehtyä, mut nyt kävi näin(n) mies kyllä lupasi koittaa vielä ja sanoin et ei kerro mulle mitään koska ja milloin koittaa, koska koki liikaa paineita . Eli toivon et joku päivä ilmottaa et onnistu testin otto(y) oli myös toiveikas että jos tuunkin luomuna raskaaks ja et se vois onnistuu jo nyt tässä kierrossa ;) kyl tää tästä, aamun pettymys oli vaan kova kolaus, mut ymmärrän kyl miestä , hän kun on vielä herkkä luonteeltaan, mikä hyvä, koska hän on hyvä puhumaan tunteistaan ja on avoin.

Kiitos kaikille tsempeistä, niitä välillä tarvii:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: KengulleRuu
Letroultra takana, ja yksi iso ( ja monta pientä ) mollukkaahan siellä näkyi. Kohdunlimakalvo 7mm, kuulemma hyvä?

Lääkäri epäilee ovista keskiviikolle, flo perjantaille. Ovistesti vielä ainakin toooodella hailea. Katsotaan katsotaan (n)

Hoitosuunnitelma nyt 4 kiertoa ( tämän nykyisen lisäksi 3 ) letroilla ja jos en raskaudu niin pistoshoitoja:whistle:

Edelleen lääkäri ihmettelee miksei olla onnistuttu, kun kaikki kuulemma näyttää niin ihanteelliselta raskautumiselle :unsure::unsure:
 

Attachments

Letroultra takana, ja yksi iso ( ja monta pientä ) mollukkaahan siellä näkyi. Kohdunlimakalvo 7mm, kuulemma hyvä?

Lääkäri epäilee ovista keskiviikolle, flo perjantaille. Ovistesti vielä ainakin toooodella hailea. Katsotaan katsotaan (n)

Hoitosuunnitelma nyt 4 kiertoa ( tämän nykyisen lisäksi 3 ) letroilla ja jos en raskaudu niin pistoshoitoja:whistle:

Edelleen lääkäri ihmettelee miksei olla onnistuttu, kun kaikki kuulemma näyttää niin ihanteelliselta raskautumiselle :unsure::unsure:
Nyt vain pikku-uimarit liikkeelle teillä siis :) joskus ei ole vain selitystä asioille. Emmäkään saanut selitystä miksi mulla tuli kilpparinvajis. Se vain tuli, huono tuuri oli. Tiesin myös että kun aloitin raskauspuuhat, että se olisi voinut aiheuttaa ongelmia. Samoin endometrioosin alku jota epäiltiin muutamia vuosia sitten. Toivottavasti teillä tärppää jo ekalla ettei tarvitse odottaa kauempaa!:love:
 

Yhteistyössä