.

Apua, kiitos naiset. Mie en osannut todellakaan odottaa tätä, olin varma etten ole raskaana, mutta ilmeisesti tässä on nyt sellainen pieni mahdollisuus että tiineenä ollaan. :love: Ja se, että mie olen haaveillut että mille se tuntuu kun täällä onnitellaan, tällehän se tuntuu, en voi sanoin kuvailla kuinka arvostan teidän onnitteluja ja tukea ja kaikkea. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Wintersun ehkäpä mun on aika luopua listan päivityksestä ja jäädä taustalle seuraamaan, jos teen tämän kuun vielä loppuun :)


Kiitos kaikille, tämä on ollut mieletön ryhmä ja tsemppari pitkin matkaa ja kaikissa käänteissä :love: paljon tsemppiä kaikille ja plussatuulta, tammikuu on nyt ennätyskuu ja vieköön tämä imu mukanaan :barefoot:
Seuraan ja reagoin teidän juttuihin varmasti jatkossakin, teistä on tullut iso osa päivää :love::giggle:

Miina & Pätkis 5+4
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Wintersun ehkäpä mun on aika luopua listan päivityksestä ja jäädä taustalle seuraamaan, jos teen tämän kuun vielä loppuun :)


Kiitos kaikille, tämä on ollut mieletön ryhmä ja tsemppari pitkin matkaa ja kaikissa käänteissä :love: paljon tsemppiä kaikille ja plussatuulta, tammikuu on nyt ennätyskuu ja vieköön tämä imu mukanaan :barefoot:
Seuraan ja reagoin teidän juttuihin varmasti jatkossakin, teistä on tullut iso osa päivää :love::giggle:

Miina & Pätkis 5+4
Kiitos kun olet ollut päivittelemässä lukuja, suuri kiitos:love: kaikkea hyvää jatkoon.
 
@KirJoh89 hmm, oon aina rsfu skeptinen mutta toi olis jo törkeyden huippu !! (y)

Oliko kuvaa kuivana?

Onko muuten syy että talletelleet monta kertaa päivässä? Himojen puolesta oikein hyvä ja sallittua mutta vauvahaaveiden suhteen ei kannattaisi niin usein
Tässä kuvassa ylhäällä tikku kuivunut 10 tuntia, alempi kuva 1 minuutti uiton jälkeen, edelleen selkeä ja punainen.
 

Attachments

Anteeksi ovistesti jauhaminen mutta haluan niin kovin plussakierteeseen mukaan;););)

Tässä testit, toi äskönen näyttää musta vieläkin liian hailealta, ja en usko että ovis plussa vielä huomenna tulisi.. vai ootteko mitä mieltä?(n)

One step nyt ei koskaan anna mulle plussaa..
Pitäisikö sittenkin säästää seksi huomiseksi, ettei simpat heikenny ja tänään mene ns haaskuun?

Tosi kostea olo kyllä on, mitä yleensä ei ole :devil::devil:
 

Attachments

Paljon onnea @_minävain_ ja @empuska kyllä siinä väriä näkyy, aamulla uusi testi!!:love:

Pahoittelut @StellaMom ja @hamae ja muillekkin uudesta kierrosta:(

@haaveilija92 itse sanoisin että sulle vois huomenna tulla ovisplussa tai ihan lähipäivinä:)

Itselleni tuli tänään tälläinen ja tulkitsisin plussaksi,https://aijaa.com/FsUNUs mulle voi päivittää dpo0 huomiselle. Eilen oli talletteluja niin tuli hyödynnettyy se maaginen dpo-2 :LOL: Huomenna vissiin sitte alotettava punkkua juomaa:oops::D

Iso kiitos @Miina- listan päivityksestä, ja ihanan digitestin tuloksen saanut:love:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom ja Camy
No nyt on plussa @empuska! Ja hei ihan normaalia, että tuossa vaiheessa ei ole vielä juurikaan oireita. Minulla oli koko alkuraskaus ekasta lapsesta aika oireeton pois lukien lievän etovan olon, jos en syönyt tarpeeksi tiheästi.

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Ovista odotellessa...tilasin Raskauskeijun ovistestejä, niistä ei olekaan kokemusta. Pitää kysellä sitten täältä vinkkejä, taisi olla moni muukin tilaillut sieltä.

Yksi kaveri kehui juuri ottaneensa gelee royalen ja ubikinonin mukaan ja raskautuneensa heti siitä kierrosta. Itse en vielä lähde noita napsimaan, haluan luottaa että raskausvitamiini ja greippimehu nyt riittävät. Viimeksi riitti.
 
@StellaMom kurjaa, pahoittelut ettei plussaa tullutkaan! :(

@Miina- kiitos siulle listojen päivittämisestä, on ollut ihana olla todistamassa siunkin onnea! :love: Ja kaikkea hyvää teille.. :love:

@KirJoh89 tuo on kyllä nyt jännä tilanne! Viallisellehan tuo testi näyttää, mutta silti siinä on kyllä ne kaksi kuuluisaa viivaa, nyt on paha sanoa! :ninja: siun pitää tehdä uusi testi, josko ne viivat ilmestyisi siihenkin :love:

@Hemppanen toivotaan että tuottaa tulosta se maaginen -2! :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Camy Yritän luottaa siihen! Sinällään tämä on ollut vähän poikkeus koska negakierroissa oireita on ollut vaikka kuinka ja silti negatiivinen. Nyt olo on ollut mitä mainioin ja ei tietoakaan mistään oireista, tai en ainakaan osaa yhdistää raskauteen niitä, jos tässä nyt raskaana ihan aikuisten oikeesti ollaan. :love:

Nyt illemmalla ollut kuplintaa tai jotakin semmoista outoa tunnetta alavatsalla, ja ilmavaivat. :eek: Sääliksi käy miestä ja lapsia. :D

Kun tein testin, mies oli pojan kanssa kauppareissulla. Sitten kun he tulivat kotiin niin jossakin vaiheessa juteltiin miehen kanssa kaksin keittiössä vain jostakin, ja hän katsoi miuta ja sanoi että olenpa nykyään kyllä aika laiheliini. Miulla oli hymy korvissa koko ajan, ja tokaisin vain takaisin että en ole enää kauaa. Mies ei aluksi tajunnut, mutta sitten hän honasikin sen, ja voi luoja sitä hänen ilmettään, en voi jotenkin sanoin kuvailla sitä :love: Hän vain kysyi, että olenko ehtinyt tekemään testin, ja tuleeko meille vauva. Vastasin että toivottavasti tulee, mutta positiivinen raskaustesti odottaa vessassa. Itku tuli molemmilla, ja halittiin niiiin mahottomasti siinä, voi tätä onnen määrää :love:
 


Tässä on nyt meidän tämä yk2! :love: Sydämet merkitsee seksiä, ja ovulaatio on ollut ennustettuna kp15, tiedä sitten onko ollut silloin vai ei. :whistle: Sitten olen merkkaillut joillekin päiville jonkin sortin oireita, mitä olen huomannut olevan ”enemmän..” Ei juurikaan siis mitään, pientä tissien aristelua, turvotusta, ja tuosta kp22 eteenpäin ilmavaivat on kyllä jatkuneet, ja ummetus! :cautious::whistle:
 
Päätin sitten itsekin ilmoittautua joukkoonne, usean kuukauden jo lueskellut tätä palstaa. Pillerit jätetty viime elokuussa pois, ja nyt jännätään alkaako uusi kierto vai ei. Tänään siis kp 29/28, ollut pillereiden jälkeen koko ajan tasainen 28 päivän kierto. Testi näyttää negaa, viikon verran ollut lämmöt koholla ja palellut vilttien alla, mutta mahassa tuntemuksia koko ajan että vuoto alkaisi.. (n) Teistä saa kyllä paljon positiivista energiaa kun masennus iskee uuteen kiertoon joutumisen vuoksi! :)
 
Moikka.
Oon täällä taustaillut kauan ja lukenut teidän juttuja melkein päivittäin. Meillä miehellä hirveä vauvakuume kun kuopus nyt 1,5v.
Itsellä ikää alkaa kohta jo painamaan joten nyt olisi taas yritys aloitettava jos vielä sen pienen tuhisijan haluaa.
Ehkäisyä meillä ei ole käytössä ollut enää puoleen vuoteen. Ovistestit hankittu ja flo ladattu

Täällä kivasti ihmiset plussanneet, onnea heille ja tarrasukkia matkaan!
Muille plussatuulia!!!
 
Tervetuloa uusille, täällä on ihmisen hyvä olla ja avoin ilmapiiri juttelulle <3

Me riidellään miehen kanssa todella harvoin, mutta tänään pinna kireällä ( miehellä koska viimein lopetti nuuskaamisen ) ja itsellä töissä joutunut tekemään ei niin mukavia päätöksiä... Noh ovis kolkuttaa oven takana niin vaikka pidettiin mykkäkoulua niin harrastettiin vihaista seksiä :D

Rakkausseksi ei oo vielä tuottanut tulosta, katsotaan miten tämän kanssa käy... :D

Kummasti kun päästiin finaaliin ja maattiin vierekkäin sängyllä niin kumpaakin alkoi naurattaa ja ilmeisesti päivän riita on historiaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: pure love
Tervetuloa uusille, täällä on ihmisen hyvä olla ja avoin ilmapiiri juttelulle <3

Me riidellään miehen kanssa todella harvoin, mutta tänään pinna kireällä ( miehellä koska viimein lopetti nuuskaamisen ) ja itsellä töissä joutunut tekemään ei niin mukavia päätöksiä... Noh ovis kolkuttaa oven takana niin vaikka pidettiin mykkäkoulua niin harrastettiin vihaista seksiä :D

Rakkausseksi ei oo vielä tuottanut tulosta, katsotaan miten tämän kanssa käy... :D

Kummasti kun päästiin finaaliin ja maattiin vierekkäin sängyllä niin kumpaakin alkoi naurattaa ja ilmeisesti päivän riita on historiaa :D
Voi teitä, toisaalta tosi suloinen tarina :love: Mun kaveri just tänään antoi vinkin raskautumiseen: hanki miehen kanssa valtava riita ja toivo että " ei raskautta tämän miehen kanssa " ja tadaa juuri sitten tärppää :ROFLMAO: Eli jos riitely auttaa niin plussa tuulia teille(y):LOL: huumoria tämä, välillä se auttaa.
 
Tervetuloa uusille, täällä on ihmisen hyvä olla ja avoin ilmapiiri juttelulle <3

Me riidellään miehen kanssa todella harvoin, mutta tänään pinna kireällä ( miehellä koska viimein lopetti nuuskaamisen ) ja itsellä töissä joutunut tekemään ei niin mukavia päätöksiä... Noh ovis kolkuttaa oven takana niin vaikka pidettiin mykkäkoulua niin harrastettiin vihaista seksiä :D

Rakkausseksi ei oo vielä tuottanut tulosta, katsotaan miten tämän kanssa käy... :D

Kummasti kun päästiin finaaliin ja maattiin vierekkäin sängyllä niin kumpaakin alkoi naurattaa ja ilmeisesti päivän riita on historiaa :D

Hahahah, ai että :love: Viha- ja sovintoseksi, parasta. :love:
 
Sori omanapaisuus ja se, että tungen tänne taas kuvia pissitikuista :whistle:

Mutta kertokaas minulle miten nuo Dpo:t menee.
Kuvassa ylin Kp 13 sunnuntai ilta. Keskimmäinen Kp 14 maanantai aamu. Ja alin Kp 15 tänään päivällä. Väri alkanut hiipumaan tänään, eli onko tänään vai eilen Dpo 0?
Oon ihan onneton näitten kanssa :alien:

Sunnuntaina on talleteltu viimeksi ja se toivottavasti riittää.
Reissutyöt :devil:

Muoks. Leveämpi tikku on rfsu ja toinen pc.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä

Yhteistyössä