.

Huh mikä viestimäärä, - ja mikä jännitysnäytelmä! :love: Onnea kovasti plussasta mm. @empuska :lle <3 Ja @Wintersun :n tilanne jännittää kyllä tosi paljon, sulla on niin pienet dpo:t vielä että älä luovuta! Voi tosiaan olla, että iltapissa oiskin vahvempaa. :) Pidähän meitä ajan tasalla <3

Mua häiritsee että piinailijoissa mun dpo:t on väärin, tänään on siis dpo5, listalle oli kahtena päivänä päivitetty sama dpo joten tuo on yhden päivän jäljessä :D Ens viikolla sitten piinaillaankin. Tässä kierrossa ovis oli poikkeuksellisen myöhään; vasta kp19, ja oon nyt kokeilumielessä syönyt disperiiniä 50mg päivässä. Kumpa tietäisi hyvää <3

Toivotaan helmikuusta yhtä upeeta plussakuukautta kuin edeltäjänsä oli :love:
 
Täällä lämmöt pudonneet, joten piinailu taitaa olla turhaa(n)
Kyllä turhautti pakko myöntää.. itkuhan siinä tuli kun lämpöharmitus taustalla, hermot vähän kireällä tupakanlopettamisesta ja en saanut aamukahvia kun maito unohtui yöksi pöydälle :cry:

En tahdo mennä töihin jos päivä jatkuu huonolla fiiliksellä...
 
@empuska Ihana näkymä testissä, onnea :love:

@Wintersun Vaikka tuntuis, ettei teidän historialla oo järkeä odottaa liikoja, niin tässä on nyt kyse siitä ihailtavasta toivon ylläpitämisestä, josta oli puhe (y) Vielä ehtii hyvin muuttua kunnon plussaksi!

@peanut_butter Toivotaan että noilla keinoilla tärppää (y)

@W.we Varmasti on hermot kireällä, kun noin paljon vastoinkäymisiä osunut samalle aamulle :( Tsemppiä päivään - ja myös piinailuun! Ei menetetä vielä toivoa, lämpökäyrä ei kerro kaikkea! <3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Onnea @empuska :love:

@Wintersun Oon tosi pahoillani. :unsure: Vaikka eihän kannata vielä ihan täysin kirvestä heittää kaivoon. Mulla ainakin iltapissasta tullut aina vahvemmat plussat. Kokeiletko illalla? :)

@rosemarie Sulla on kyllä tosi pitkä kierto. Jospa siellä lääkärissä osaisivat jonkun ratkaisun keksiä tolle. (y)

@W.we No voi :poop:.. Onko sulla nuo lämmöt tosi tarkkoja? Eli onko varmaa, että enteilisi menkkoja?

ON: Itse taas tuun tänne näiden ovistestieni kanssa. :ROFLMAO: Aamulla tuli jo vahvaa viivaa! Vahveni eilisillasta lisää. Luulis, että tänään olisi kyllä se -1. Vai onko mielipiteitä? Testaan vielä illalla, miltä näyttää. :ninja: Sais nyt olla sitä itseään, koska olisi sitten osunus kuuluisalle -2 pupuilut. :whistle:
 

Attachments

Mulla on nyt vähän mietittävää! Mä sain eilen uusi työpaikka, ja sopimus on allekirjoitettu! Lähden kuukauden päästä siis uusiin tehtäviin!
Ei varmaan ole ihan paras aika tehdä lapsia. Mutta, mutta, milloin on? Mitä jos seuraava kierto on SE kierto, ja se olisi ainoa mahdollisuus ja sitten mä missaan sitä :) ? Miten te olette tehneet? Kyl mä mielellään menisin takaisin samaan työpaikkaan, ettei tarvitse sitten etsiä uutta paikkaa raskauden jälkeen.
 
@StellaMom Onnea työpaikasta! Onko kyseessä siis vakituinen paikka? Mulla on vähän sama tilanne: aloitan uudessa työpaikassa viikon päästä. Ite en aio laittaa tätä vauvahommaa sen takia tauolle, mutta nämä on tietysti mielipidekysymyksiä. Ymmärrän senkin, että jotkut haluaa etenkin koeajan yli pelata varman päälle ja välttää raskautta. Lain mukaanhan työsuhdetta ei saa purkaa raskauden takia edes koeaikana - ja tämmösissä tapauksissa työntekijä on oikeasti aika vahvoilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Minic
@StellaMom Onnittelut työpaikasta! :) Minäkin sinuna jatkaisin yrittämistä, eihän sen työpaikan pitäisi minnekkään kadota, vaikka lapsi olisikin tulossa :)

Sitten vähän omaa napaa, uusi kierto lähti tänään käyntiin, vaikkakin varovasti ehti jo toivoa muuta, menkkojen ollessa 4 päivää myöhässä. :( Ehkä tästä taas mieli kohoaa viikon päästä ja pääsee taas yrittämään ja jännäilemään (n)
 
@Neltsuliini Kiitos :) mieheni kyseli vähän samaa että laitetaanko vähän tauolle, vai jatketaanko ja annetaan tulla jos on tullakseen. En ehtinyt hirveästi vastaa siihen mutta tulin itse siihen päätökseen että ei se pitäisi estää minua yrittämästä vaikka se ei työnantajalle ole kivaa.
@quinque Joo vakituinen paikka, etsinyt olin jo pitkään että en haluaisi antaa huonoa kuvaa heti alussa. "Tulin töihin mutta olen raskaana joten enpä oo kauan!" Mutta samalla, tämä on oikea hetki yrittää vauvaa myös.
@Viivero1 Kiitos, mä luulen että hain tukea siihen päätökseen että jatkaisin yrittämistä. Vaikka pelottaa niin olen innoissaan myös!
 
  • Tykkää
Reactions: Minic
@StellaMom Ei tuossa tosiaan liikaa työnantajaakaan saa ajatella, aika moni nainen kuitenkin saa jossain vaiheessa työuraansa perheenlisäystä, ja kyllä työnantajat sen tiedostaa :) Mutta hyvin samoja ajatuksia oon tässä pyöritellyt itsekin. Tulin kuitenkin siihen lopputulokseen, että kun ikinä ei voi tietää miten pitkään lapsen saamisessa menee, ja ikääkin on jo 30+, niin en aio ruveta himmailemaan! Tsemppiä sullekin sekä uuteen työhön että vauvahaaveisiin!
 
  • Tykkää
Reactions: Minic ja StellaMom

Yhteistyössä