.

Omaa: Mulla ei oo yhtään piinailu olo vaikka dpo11 (n) ehkä kun ei oo mitään oireita, ei ees keksittyjä :ROFLMAO: ainut et tissit on aika arat( on joka kierrossa oviksen jäljeen) Mulla on tänään aika tk lääkärille jossa jutellaan et tehdäänkö jotain suunnitelmaa kun ei oo raskaus alkanut, vielä ei oo vuosi täynnä yritystä mutta tulee tässä loppu keväästä. Saa nähdä mitä päätetään ja mitä lääkäri ehdottaa, mut ei oo kauheesti odotuksia, koska ei oo sitä miehen Simppa testiä saatu tehtyä(n) no avoimin mielin:)
 
@Milow onnea! :love:

@Dallu flunssa voi kyllä vaikuttaa hyvinkin kiertoon. Kokemusta on.

Mä alan toipua maanantaista, oli kyllä ihan syvältä mut toivottavasti mitään nyt ei löydy tällä kertaa. Nyt sitten vuodothan kestää taas siihen kunnes uus kierto kohta alkaa ja alkaahan se ku oli niin heikkoa yritystä reissujen ja kaiken takia. Nyt tarttis kyl kevään tulla jo. Onneks on vielä lomia pitämättä, taidan olla kovasti sen tarpeessa. :poop:
 
Nyt on monella aika jännää, laittakaa heti testi kuvaa kun vähän jotain näkyy :love:
Onnea plussasta @Milow :love:

@Beibihaaveilija no mun lämpökäyrä on sellainen vuoristo, etten osaa niitä ikinä tulkita :D
Nyt kuitenkin kaksi päivää menkkoihin eikä mitään oloja :cautious:
Tosin en tiedä millaisia tuntemuksia pitäisi olla, kun ei ikinä ole tärpännyt :rolleyes:
Dpo olis 9, mutta viikonloppuna tilatut testit ei ole vielä saapuneet... ihan hyvä vaan jos tulevat vasta huomenna ja saa perjantaina testata jos ei vuoda vielä :D
 
Kiitos onnitteluista! :love:
@Wintersun Tein aamulla apteekin ultran ja ihanaltahan se näytti. :love: Viikonloppuna sitten digi (y) Mut voi kyllä jo siirtää plussanneisiin ja toivon ettei takaisin tarvi tulla :LOL: Ihana ryhmä on tämä ollut, vaikka en kauaa ehtinyt täällä pyöriä. Toivon todella kovasti, että kaikki täällä saa plussan testiin :love::love: Mä hyppään lokakuisiin ja nautin täysin siemauksin, sillä huomisesta ei ikinä tiedä :barefoot:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: masu-90
@Milow Onnea valtavasti! Ihania uutisia. :love: Ja todellakin nautit! Hyvää matkaa lokakuisiin <3

@W.we Hui, miten jännää. :ninja: Sinuna testaisin varmasti heti, kun kilahtivat luukkuun. Jos päätät testata, niin tänne kuvaa sitten. (y)

Täällä on tosi ristiriitaset fiilikset.. Maha elää ihan omaa elämäänsä. Heti ovulaation jälkeen meni ihan sekasin ja kipeäksi. Luulin jo mahataudiksi, mutta nyt se sitten helpotti. Tänään Dpo3. o_O Plussakierrossahan kärsin myös mahavaivoista heti oviksen jälkeen.. Olisipa hyvä merkki.. :love: Nyt tosin ollut vuodon osalta ihan kuivaa, kun plussakierrossa vuoteli valkkaria ihan kreisinä. Onpas nää taas hankalia juttuja. Eikä auta yhtään, että olen mahani takia sairaslomalla ja on aikaa miettiä ja pohtia kaikkea. :ninja:
 
Molemmissa aivan tyylipuhtaat negat, joissa ei tarvitse lähteä edes kuvittelemaan viivan paikkaa...
No ensi kierto sitten, ei mene loppuviikko piinaillesaa piloille ja ehtii jo vähän hyväksyä että mitä sieltä on viikonloppuna tulossa.

Edit. Pregchekiin kuivui viivan paikka, mutta ei siinäkään väriä ole haamuksi asti
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Kiitos onnitteluista! :love:
@Wintersun Tein aamulla apteekin ultran ja ihanaltahan se näytti. :love: Viikonloppuna sitten digi (y) Mut voi kyllä jo siirtää plussanneisiin ja toivon ettei takaisin tarvi tulla :LOL: Ihana ryhmä on tämä ollut, vaikka en kauaa ehtinyt täällä pyöriä. Toivon todella kovasti, että kaikki täällä saa plussan testiin :love::love: Mä hyppään lokakuisiin ja nautin täysin siemauksin, sillä huomisesta ei ikinä tiedä :barefoot:
Tervetuloa lokakuisiin meiän seuraksi :love:
 
Miten yleistä se on että menkat alkaa tuhru vuodolla esim. päivää aikaisemmin? Miten teillä?
Muistelin vain että aikasemmin mulla olisi aina vaan suoraan hanat auki meiningillä ja vasta kk loppuessa tulisi enää tuhrua.

Nyt muutamat kierrot alkanut sillä niin mietin vaan miten tavallisista tämä on..o_O
 
@Neltsuliini Mulla alkaa aina melko nopeastikin ja yhden päivän aikana. Tiedän kuitenkin, että monilla tulee tota tuhruttelua alkuun. Eli eiköhän ihan normaalia. (y)

@W.we Eikä.. :unsure::poop: Laitatko kuvaa siitä pc:stä. Voin kokeilla tihrustella.

ON: Juuri kun pääsin sanomasta, että tällä kertaa valkkarin vuoto loppui oviksen jälkeen... niin tänään lenkin jälkeen... TADAA.. Ei jäänyt epäselväksi onko vuotoa vai ei. :whistle: Mut jes! Tää on ehdottomasti hyvä merkki. Tosi isot odotukset tähän kiertoon. :love:

Ps. Anteeksi näistä mun ällöistä kertomuksistani kehooni liittyen. :D Pakko johonkin hypettää!
 
Onnea @Milow :love:
@W.we no voi hitto:( jospa vielä plussa tulisi kumminki!:)
Mua ärsyttää kun kuvittelen muistavani edelliset kierrot ja oireet, tuntuu että joka kierrossa muka uusi oire, nytkin tuntuu että kirkasta valkkaria tullut oviksesta asti, aamuisin enemmän, mutta muuten vähän pyyhitäessä. En muistaakseni muista että muissa kierroissa kirkasta olisi tullut näin kauan(n) muuten ei oo mitään oloja.
 
@Neltsuliini Mulla ehkäisyn aikaan aina alkoi menkat tuhruttelulla. Kun ehkäisy jätettiin pois, on kyllä melko heti alkanut runsas vuoto.
Ehkäisyn aikaan oli inhimillisemmät, nyt on vuotanut kuin härän kurkusta.

@W.we Jospa se vielä plussaksi muuttuisi (y)

Kp 23 ja menin aamulla testaamaan hätähousuna negan apteekin ultralla. Rutistin testin ja viskasin roskiin testiajan jälkeen. Töistä tullessa kuitenkin katsoin testiä. Tiiän ettei pitäisi. Oli ilmestynyt haalea viiva/viivanpaikka.
Katoin et mit vit. Aiemmin ei oo nuo testit tuota tehnyt. Voi kun nyt malttaisi olla testaamatta kuin vasta viikonloppuna :sick:

Oireita ei kyllä juurikaan ole. Normisti oviksen jälkeen alkaa rintojen vihlominen, nyt ei ole sitäkään. Aavistuksen arat, muttei niin että voisi edes mainita.
Vasemmalle alavatsaan on vihlonut tänään. Töissä veti ihan kaksinkerroin kivun takia.

Piinaavia päiviä :ninja:
 
Mä testasin lauantaina aivan tyylipuhtaan negan, mutta yleensä kellontarkasti alkavat menkat on nyt kaksi päivää myöhässä. Eilen särki alaselkää ja olin varma että ne alkaa, mutta ei, ei oo vielä näkynyt. Odottelen perjantaihin vielä jolloin pitäisi aivan viimeistään alkaa, jännää :LOL:
 
@Milow onnea paljon plussasta! :love:

@Maya123 pahoittelut menkoista, tsemppiä uuteen kiertoon!

Tsemppiä piinailijoille, toivottavasti saadaan paljon plussia! Jännät paikat alkaakin kohta kun alkaa vuodelle 2019 kierrot parin kk päästä päättymään. Toivottavasti saadaan täältä iso joukkue loka-, marras- ja jouluvauvoja! :love:

Täällä ovis pitäisi olla pe, ovistikku vain hieman vahvistunut. kuitenkin selkeä viiva tulee testiajalla, muttei lähelläkään tasavahvuutta. Viimekierto kun oli oman veikkaukseni mukaan ovuloimaton, niin olisi ihana bongata ovis!! Ollaan myös kiihkeästi harjoiteltu miehen kanssa tässäkin kierrossa, eli ehkä tämä kierto menee jo tjottailunimikkeellä. :p Ihana kun vihdoin mies on samalla sivulla mun kanssa!

Auttaakohan toi verigreippitäysmehu kylmähylllystä? Meidän lähikaupan greippimehu maksoi 5euroa litra joten ostin sitten mieluummin 3e maksavaa verigreippimehua. :LOL: Järkky hinta toi 5e! Ens kiertoon ostan sitä sitten, luulis ainakin olevan tehokasta. :LOL:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä