.

@Wintersun Onestepeilla. Voisin muuten myös ostaa ehkä ensi kiertoon noita Clearbluen digejä, jos siihen menee. Ja vaikuttaa menevän, illan viiva oli lähes näkymätön :( ei tullut bongattua ovista. Harmi kun en yhtään tunne sitä edes. Ja ovislimat olen joskus huomannut, nyt en. Viime kierrosta ei tullut ovisplussaa myöskään.
 
@Beibihaaveilija kyllä mulla muissakin kierroissa tullu valkovuotoo, mut se on ollut sellasta kuivempaa/tahmeampaa. Tai sitten tämä punaviini kokeilu laittanut vuotoa tulemaan:coffee::LOL: sitä en oo kokeillu muissa kierroissa. Mä aattelin testailla kyllä varmaa vasta sitten kun ja jos menkat myöhästyy, testasin dpo9 negan ja tuntu pahalle (vaikka ei siinä olisi voinukkaan mitään vielä nähdä:LOL:) mutta joo,aattelin varman päälle nyt ottaa. Tiistaina tai keskiviikkona pitäis menkkojen alkaa. Ja toi kiinnittyminen voisi olla sulla kyllä hyvin mahdollinen tohon aikaan(y)
 
  • Tykkää
Reactions: tamariatara
Pahoittelut muillekin jotka uuteen kiertoon joutuneet, uutta yritystä vaan. Kyllä se plussa tulee :)

Mieheltä kysyin eilen että mitkä kikat otetaan käyttöön, hymähti vaan ja sanoi lisää sexiä:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: ei ehkä väärässä oo, katoin flo: ta taakse päin ja tajusin että ollaanko oltu liian ajoissa pupuilun kans kun -3 -2 -1 ollu usein hyödynnetty, mut dpo 0 jäänyt usein pois ja nyt se pitää korjata ;)
Kun ollu puhetta mitä on oviksen jälkeen, niin mulla aina tissit kipeet dpo2 alkaen ja se jatkuu aina menkkoihin asti. Valkovuotoa ei oo ollenkaan koskaan, sitä aina kyttään joskos ois toisin ja enteilis plussaa.

Koitetaan naiset pitää lippu korkealla, uskotaan siihen plussaan:love:että se tulee aikanaan
 
@W.we Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :(

@alfred.j.kwak Mäkin varmaan testaisin aamuin illoin, jos olis liuskoja, mutta nyt kun on pelkästään cb:n digitaalisia, niin kerta päivässä saa riittää :D

@Neltsuliini Mä testaan kans tässä kierrossa noilla cb:n digeillä. Totesin, ettei mun kannata alkaa tiirailemaan viivojen vahvuuksia :D Mietin kans, olisinko ottanut pc:n liuskoja tähän kaveriksi, mutta ajattelin ainakin tämän kierron mennä pelkästään noilla digeillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Neltsuliini
@Ilonetsijä Mä katoin tänään ihan samaa noiden edellisten kiertojen ovisten suhteen. Jos ne on olleet silloin kun nyt Flo väittää (ja luultavasti on oikeassa, kun kierrot on olleet pidempiä kuin oon odottanut), ollaan varmaan oltu liian aikaisessa pupuilujen kanssa. Toivottavasti teillä se dpo 0 tois plussan (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
@Camy Harmi, kun sulla noin vaikeaa bongata oviksia. :unsure: Toivotaan, että ensi kierrossa cb olisi sitten sulle parempi, jos päädyt niitä ostamaan.

@Hemppanen Ihan järkeväähän toi on odotella, niin ei mene testejä aikaisen testauksen takia hukkaan. Jännät päivät sulla! Toivotaan parasta. (y)

@Ilonetsijä Hyvät toimintasuunnitelmat sulla ja miehelläsi. :ROFLMAO: Meillä oli nyt -3 ja -1. Luotan myös parittomiin. :ninja::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
Itsekästä omanapailua..

Sanokaa nyt muut.. onko teillä luteaalivaiheessa menkkajomotuksia? Nytkin istun sohvalla ja jomottaa niin maan perkuleesti. Jotenkin enemmän vielä alaselässä kuin alavatsassa. Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, niin jos tää on jotain kohtuasiaa (niinkuin saisi kyllä olla :love:) se voisi siksikin kohdistua enemmän selän puolelle. Tissitkin vähän arkana.. Äh.. tää menee ihan mahottomaks. :LOL: Tai mitens kn? Millanen sen pitäisi olla, jos ois lykästänyt :whistle::oops:
 
Kiitos @Beibihaaveilija ja @Wintersun :)
No, yritetään nyt kumminkin talletella oletetun oviksen aikaan ja vaikka luottaa Flohon. Ja siis @Wintersun ei tullut yhtä vahvaa kuin kontrolliviiva ainakaan, minusta ei mitään plussaksi luultavaa. Koska minulla on noita vielä, niin ehkä arvioitan niitä ensi kerran teillä (y)

Ja @Beibihaaveilija esikoisesta oli vähän menkkajomotteluja ennen plussaa!

Meillä myös edellisessä kierrossa oletetun oviksen aikaan jäi se dpo 0, oli vain ennen sitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Beibihaaveilija
11.2. kp 5/26. Kierto venähti päivällä. Harmitus on suuri, mutta onneksi ei ole ollut aikaa keskittyä asiaan sen enempää. Kauhea kiire ollut nyt koko viikon. :whistle: Ihan kiva, että ajatukset pyörii jossain muualla.

@Beibihaaveilija mulla on normaalisti koko luteaalivaiheen ajan menkkajomoja, mitkä loppuu sitten, kun menkatkin loppuvat. Mulla on kivutonta aikaa sen pari päivää kuusta. :LOL:

Onnea plussanneille :love:
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :poop:
 
Pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneille! :( Ja uuteen kiertoon tärppionnea!

Tänään ovistestissä nyt vahva plussa, paljon testiviivaa vahvempi viiva! Eli onko tänään vasta ovisplussa, vai oliko se eilen kun viivat oli tasavahvuiset? :cautious:
 
@Beibihaaveilija on ollut menkkajomotuksia yleensä plussakierroissa koko ajan, negakierroissa ehkä vähemmän ja vasta ennen kuukautisia selkeämmin.

@quinque toivotaan että bongaat oviksen :love:

@Kiemura näyttäisi että olisi olis, tai viim seuraavana päivänä. Miun ovisplussa näytti tuolta.

Omia oireita:
Finnejä pukkaa ja hiukset rasvoittuu
Itkuherkkyyttä ja iloherkkyyttä eli pahat mielialan vaihtelut
Illalla palelee hullunu
Päivällä kuumia aaltoja
Seksihalut lisääntyy
Valkkari on vaniljakastiketta (yäk)
Vasemmassa rinnassa rauhanen turvonnut ison viinirypäleen kokoiseksi
Hullu väsymys illalla ja aamuvirkku
Rinnat aristaa
Rytmihäiriöitä

On tässä näköjään kuitenkin ollut aikaa tarkkailla oireita...
 
Viimeksi muokattu:
@Ilonetsijä no hemmetti, ehkä silti pyrin pitämään päääni ja testaan vasta jos vuoto myöhässä :D Flo ennustaa ensimmäistä vuotopäivää perjantaille, ja mulla yleensä tuhruilee päivän tai kaksi ennen. Joten ei tässä nyt kauaan tarvisi testien kanssa odotella, että päätökseni pitäisi :D
 
Täällä nyt niin moni sanonut menkkajomotusten kuuluvan myös nega-kiertoon, että taidan pudota pilvilinnoistani ennen menkkojen tuloa. Mies tosin ihmetteli nukkumaan mennessä, että tuoksun jotenkin erikoiselle. Luultiin ensin, että yöpaita tuoksui. Vaihdoin sen, mutta edelleen kuulemma outo "haju". Olin juuri käynyt pesulla ja käyttänyt samoja pesuaineita kuin aina. Jos tulee plussa, niin tää on sitten raskausoire. :ROFLMAO: Edelleenkin jomottelu jatkuu ja kauhea tulipallo kohdun alueella. Pari päivää kun vielä malttaisi, niin pääseekin jo uittamaan tikkuja. (y)

@Ilonetsijä Mä oon ihan samanlainen, että ensin päätän olla testaamatta. Kuitenkin jo Dpoaivanliianpienillä löydän itseni vessasta tikuttelemasta. :whistle:
 
Heippa taas kaikille taustalta. Viime kierto ei tosiaan tuottanut tulosta mutta se oli ensimmäinen greippi-mehulla ja luteeali piteni 10--->-12-13. Myös limat oli paaaaljon selkeemmät. Nyt tuli postissa myös noita Royal Geelejä. Onko niistä millaisia kokemuksia ?
Tänään kävin myös mittaamassa ferritiinit ja huomenna perus verenkuva. Nyt siis meneillään yk 5 kkm jälkeen ja ajattelin nuo tsekata pois alta, jos niissä jotain näkyykin. Kivaa viikkoa kaikille ja tsemppiä piinailijoille ! Täällä pitäisi viikon lopussa ovis saapua, mutta yritän olla hirveästi siitä stressaamatta.
 
@tylleröinen_21 Tsemppiä myös sinulle. (y) Onpas jännä, että greippi vaikutti noinkin paljon kiertoon. Mutta siis hyvä vaan! Royaleista ei mulle kokemusta, mutta sulla on kyllä hyvä sotasuunnitelma. Meinaatko tikuttaa oviksen? :)

ON: Pitihän se ensimmäinen testi uittaa jo nyt Dpo8.. :whistle: Sain raskauskeijun Onesteppiin jopa jonkun viivanpaikankin aamun tokasta pissasta. En kyllä luota yhtään omaa silmääni, etenkään näillä päivillä. Katsellaan uudestaan parin päivän päästä.
 

Yhteistyössä