.

Edit. aikasempaan: kotitestit ei anna aina sitä 100% varmuutta asiasta kumminkaan!
Ja oireilut tai niiden puuttuminenkaan ei voi kertoa täysin mitään,siis ainakaan mun omakoht. kokemuksella. (Perus labrat vielä suht. halpoja niin kannatan ihan oman mielenterveyden kannalta(y))
 
  • Tykkää
Reactions: KengulleRuu
Jos niissä selviää että en enää ovuloi, niin millä sitä lähdetään korjaamaan? Saakohan jonkun hormonin tai lääkkeen jolla sais kehon taas ovuloimaan. (n)
Mutta se on totta että ei mun mielenterveys kestä tätä. Vauvajutut pyörii päässä kaiken aikaa ja romahtelen muutaman viikon välein: kun ovis jää puuttumaan ja taas kun menkat alkaa. Sitä rupee oikein pelkään niitä hetkiä kun ei tiiä millä kestää sen paskan olon ja toiveiden romuttumisen taas kerran. :cry:
 
@Wintersun Tsemppiä tulosten odotteluun. Se on kyllä turhauttavaa, kun joskus tulee olo, ettei lääkäri oo yhtään tutustunut papereihin ja taustaan ennen vastaanottoa o_O

@Ilonetsijä Pahoittelut tuloksista, mutta kuten täällä on sanottu, on luomuplussa silti mahdollinen, joten kannattaa vaan jatkaa yrittämistä :) Millä mielellä sun mies on nyt kun on tovin ehtinyt sulatella uutisia?

@hitvetti Melkoisen pommin kyllä miehesi tiputti. Kovasti tsemppiä! Toivotaan että se miehen mieli vielä muuttuu.

@rosemarie Varmasti oli järkytys kuulla nuo diagnoosit. Onneksi apua on kuitenkin saatavilla. Kovasti tsemppiä <3 Ja oon samoilla linjoilla Camyn kanssa, että kannattaa tosiaan laittaa palautetta sinne perheneuvolaan!

@Bubble92 Tsemppiä uuteen kiertoon (y)

@Haavejuttu Pidän peukkuja että tulee plussa (y)
 
Tsemppiä @KengulleRuu minäkin olen lukenut, että säännöllisessä kierrossa yleensä ovuloi vaikka on sekin tavallista, että ei joka kiertoon tulee ovista. Jatka ihmeessä testaamista ja kokeile vaikka vaihtaa testin merkkiä. Minä tykkäsin Apteekkarin ovulaatiotesteistä, mutta niitä oli vain 7kpl. Toivotaan, että tässä kierrossa olisi vain myöhäinen ovis!
 
@guingue kiitos kysymästä , mies on jo hyvällä mielellä. Oon kertonut täältä teidän kaikkien terveisiä, että ei luovuteta:) kiitos teille:love: minä ja mies odotetaan tulevaa viikonloppua ja ovista. Mies jo kyselee että miten masu jaksaa, että onko ovis oireita(y)
 
Heips. Olen lukenut taustalla tätä keskustelua ja se on ollut voimia tuovaa itsellekin. Olen vaan todella huono kirjoittamaan itse tekstiä.. Haluan siis kiittää tätä ketjua ja tsempata teitä myös, kun olette tukeneet tietämättänne minuakin Olen kuumeillut iltatähdestä puolisen vuotta ja tänä aamuna sain ns selvän haamun tikkuun. ❤ Toivottavasti menisi hyvin, edellinen päättyi varhaiseen keskenmenoon.

Ovulaation tikuttelusta voin omalta kohdalta kertoa, etten ainakaan onnistunut saamaan tässä kierrossa tasavahvoja viivoja ja kuitenkin ovulaatio oli tapahtunut.

Samoin oireiden seurailusta.. useammassa kierrossa oli vaikka mitä oireita ja olin raskaudesta aika varma, kuitenkin vuoto alkoi. Tässä kierrossa oireita oli paljon vähemmän, oikeastaan vain vihlontaa oikealla munasarjan kohdalla. Toivottavasti sekin kuuluu asiaan..

Toivon teille jokaiselle plussatuulia täältä ja jään vielä taustailemaan kunnes viivat vahvistuvat. Vielä kerran kiitos, ihanan tsemppaava ja toinen toistaan tukeva porukka täällä on
 
@Ilonetsijä Et ole ainoa joka sekoaa, mä nään kyllä ihan kummallisia unia melkein joka yö, aina jotain raskautumiseen liittyvää. Testipakettien kanssa en ole vielä keskustellut, jos ei lasketa sellaista "tänään voisit näyttää mulle toista viivaa!"
@hitvetti Nuo vauva asiat ovat kaikkialla. Sarjassa eilen, nainen päätti antaa lasta pois, ei halunnut sitä. Mä yritin olla itkemättä koska olin vihainen sille roolihenkilölle, miten voikaan antaa pois sellaista ihmettä? Tiedän että se oli vain sarja mutta silti, noinhan oikeassa maailmassa tapahtuu myös. Ja tsemppiä pommin sulautteluun! Ei voi olla kiva kuulla, varsinkin kun hän oli ajatusta kylvennyt sinne aivoihin! <3
@rosemarie Pahoittelut että sulla on tuollainen tilanne, hyvä asia on se että nyt te tiedätte mikä voisi olla syy. Itse ajattelen asiaa niin, että mieluummin tiedän että jokin estää ja siihen voi saada apua kuin ettei ole mitään mikä estäisi mutta se ei vain onnistu. Diagnoosi on aina vaikea, mutta nyt voit suunnitella eteenpäin! Ja täältä löytyy runsaasti porukkaa samalla ongelmalla, et ole yksin tämän asian kanssa. Ja jos lääkäri oli hyvin tyyni ja suht. positiivinen niin tiedät kyllä ettei se aina tarkoita että raskautuminen on mahdotonta. (hitsi mä oon positiivisella tuulella tänään :) )
 
Viimeksi muokattu:
Sori tää mun täysin itsekeskeinen ja oman navan ympärillä pyörivä vellominen, joka jatkuu taas. Kiitos ensinnäkin tosi paljon @Wintersun , @Neltsuliini ja @Camy tsemppauksesta. Mieliala parani kyllä huomattavasti ja toivo palas taas.

Mutta mitäs ihmettä tää kroppa nyt tekee?!? Eilen valitin kun ei mitään tapahdu ja nyt heräsin niin pöksyt oli niin märkänä että luulin pissanneeni housuun. Sama on toistunut pariin kertaan päivän aikana, housut valahtaa ihan litimäräks yhtäkkiä. Hetken jo mietin että tihkunko mä vaan spermaa tauotta kun niitä siittiöitä on nyt talleteltu koko kroppa täyteen. Ja sori etovasta yksityiskohdasta. :D Vuoto on kyllä hajutonta ja väritöntä, ei yhtään limaista. Voiksko tää nyt liittyä ovikseen? Lämmöt on edelleen alhaalla ja ovistesti nega. Nyt siis kp 14. (n)
 
RFSU:n ovistesteissä lukee että kello 10-20 on paras aika testailla. Jotain että silloin LH-hormoonintaso on oikea? Correct me if I'm wrong...
 
  • Tykkää
Reactions: KengulleRuu
@Wintersun Kauan sulla digi näyttää plussaa? Siis jos oot hymynaaman jälkeen testannu?
Tässä kierrossa sain hymynaaman illalla mut myös seuraavana aamunao_O
Ihan sillä vaan ajattelin kun tikkuihin saan tasan sen yhen plussan ja sit alkaa haalistuu. Cb digi ei kumminkaan niin herkkä kuin tikut. Eipä tässä muuta tai tällä mitään väliä,kuhan pohdiskelen:LOL:
 
Onnitteluja plussanneille :love:

Eilinen mietityttää(n) yhen äkkiä alkoi kauhea alavatsa kipu autolla ajaessa. Tuntu etten voinut liikuttaa jalkoja. Se kesti varmaan 10-15min.:( Itse mietin et oliko ovis vai kiinnittyminen? Tänään voinut jotenkin huonosti :confused: jotkut tuoksut tekee pahaa ja aamulla kanankoivet jääkaapissa alkoi yökkyyttää:sick:. Hengästyn kävellessä ja syke 110-130. Tuntuu et on nälkä mut en voi syödä kun ihan vähä. Testi näytti negaa viel. :unsure:
 
@KengulleRuu Mää kannatan kans, et jatkat vaan testailua. Mäkin oon aina ajatellut ovuloivani kp 12-14, mutta tässäkin kierrossa ovis oli kp 17. Enne tätä ilmeni juurikin kosteutta pari päivää, kipuja mulla ei mitenkään erityisesti ole, tai musta tuntuu että kaikenlaisia nippailuja on pitkin kiertoa :ROFLMAO:

On. Tänään kp 27/28-30, mieli tekis jo testata mutta en tahdo nähdä sitä blankkotestiä. Mitään oireita ei oikein ole, tissit hieman kipeet. Kai mää kiltisti ootan vaan tätiä :unsure: Tai sitten tämä oireettomuus on merkki jostain ihanasta :love:
 
@Persikka123 mäkään en oo uskaltanu testaa, tosin mulla pitäis menkkojen alkaa vasta su tai ma. Mieluummin jännitän vielä pari päivää, kun nään sen tyhjän testin. Ajattelin testaa vasta jos menkat myöhässä, vaikka luulen, että sorrun kuitenkin. Oon ilonen jokaisesta päivästä minkä pystyn olla testaamatta :LOL: mites @StellaMom? Ajattelitko tehdä raskaustestiä?
 
On. Tänään kp 27/28-30, mieli tekis jo testata mutta en tahdo nähdä sitä blankkotestiä. Mitään oireita ei oikein ole, tissit hieman kipeet. Kai mää kiltisti ootan vaan tätiä :unsure: Tai sitten tämä oireettomuus on merkki jostain ihanasta :love:
^Mulla jo kp32/31 enkä oo uskaltanut testata :notworthy: Ei oireita mutta ei myöskään menkkakipuja. Eilen illalla odottelin tätä aamua innoissaan että pääsee testaamaan mutta en sitten "uskaltanut" testata kuitenkaan aamulla.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Wintersun jos nyt sattuis että plussa tulis huomenna, niin mikä päivä se itse ovis olis siinä tapauksessa? Olisko se sit päivää myöhemmin vai kuinka? Kiitos kun autat tyhmää ja nostat epätoivon alhosta. :love:

@Ilonetsijä miltäs se sun ovistesti näytti?

Kuulostaa aikas rajulta kivulta @Maikki2019 ollakseen kiinnittymiskipua. Toki vaikee sanoo voiko se olla noin kovaa. Toivotaan että olis sitä itseään! (y)

Ja kaikille loppuvaiheen piinailijoille: tehkää niitä testejä niin saadaan jännätä teidän puolesta! :)
 
:love: Paljon onnea kaikille viime päivinä plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille.

@Ilonetsijä, tsemppiä myös teille, älkää lannistuko, toivoa on vielä!

Tänään kp 12 ja kävimme inseminaatiota varten ultrassa. Jännittävää, ehkä jo tässä kierrossa päästään hoitoon ja gyne epäili, että ovis olis jo perjantaina! Taas oli kypsynyt kaksi follikkelia, jotka oli melkein yhtä suuria. Nyt jännätään ovisplussaa. Harmi ettei sunnuntaina tilatut tikut ehtineet tänään tulemaan, piti erikseen myöhään illalla lähteä ostoksille, että pääsin jo tänään testaamaan. Ultrassa löytyi yllättäen toisesta munasarjasta luultavasti hyvälaatuinen kasvain, dermoidi (voi sisältää esim. hiuksia ja hampaita, todella outoa!). Laittoi minut kiireettömänä magneettikuvausjonoon ja piti käydä verikokeissa. Kovasti vakuutteli, ettei mitään hätää ole ja se on hyvälaatuinen ja sitä vaan seurataan.. Mutta kyllä tuo kasvain sanana vaan aina hätkähdyttää, etenkin kun isä on kuollut syöpään. Mutta pakko uskoa, ettei huolta ole, koska hoitojakaan ei tarvinnut tämän takia laittaa jäihin.
Minun pitää ovisplussan jälkeen soittaa sinne polille. En tajunnut kysyä, pitääkö sekin tehdä soittoajalla vai saako soittaa milloin vain. Onko jollain tietoa? Mietin vaan että jos esim. huomenillalla tulis plussa, niin täällä soittoaika on aina vasta klo 12. Jos soittaisin perjantaina siihen aikaan, niin jäisi varmaan inseminaatio tekemättä.
 
Ihania plussia ja hauskoja unia on täällä kirjoittajilla ollut! :love: Lämpimiä ajatuksia myös teille, joilla vielä ei ole plussa rtestiin tullut :love:. Edelleen lueskelen monesti päivässä, mutta kommentointi on jäänyt :coffee:..

Omaa. Täällä piinaillaan, en saanut ovista tikkuun, mutta luultavasti luokkaa 6 dpo tänään. Oltiin reissussa just viime viikolla, niin silloin hirveästi ei tullut (yli)analysoitua muita merkkejä :whistle:. Talleteltiin kyllä (y).

Eilen alkoi flunssainen olo ja tänään edelleen jatkuu, aivastuttaa, mutta niin aivastutti viime kierrossakin :D:D.. Tosi erikoinen juttu eilen oli semmonen ihan kirkkaan, melkein neon, keltainen lima pyyhkiessä illalla. Tietty googlasin asiaa ja kaikkea tulehduksen ja raskausoireiden välistä löytyi vastaukseksi :LOL::LOL:. Piinaa, pääsis jo testaamaan!
 
@KengulleRuu testi näytti väritöntä viivaa, eli ihan ajankohtaan sopiva(y) testaan nyt joka päivä ja vkl aikana kahdesti päivässä, katon miten lähtee vahvistuu. Mä lähden maanantaina työmatkalle joten tallettelut pitää saada vkl hoidettua ja toivon että ovisplussa tulee sunnuntaina niin kuin pitäis kaikkien tietojen mukaan, mut eihän sitä kropasta koskaan tiiä(n)
 

Yhteistyössä