.

Kaikille tiedoksi, en oikeesti aikonut töissä itkeä.. :ROFLMAO:
Vaikka mieli kyllä teki... kotona sitten tirautin pari kyyneltä... kyllä se vaan koville ottaa, vaikka kuinka lupasin ittelleni, että se iltatähti tulee jos on tullakseen...
No ei auta... positiivista jos pitää hakea, niin onneks menkat alkoi melkein viikon ennen kun viimeksi, niin edes jotain mahdollisuutta hyödyntää ovis ennen miehen viikon työreissua... :ROFLMAO: Menkat on taas jäätävät niin kuin joka kerta nyt kierukan poiston jälkeen... huhhuh!

Nyt kaivattaisiin plussatestien kuvia päivää piristään... äsken koiran kans aamulenkillä tuli mieleen se jonkun kommentti että ens keväänä auringon paistaessa lykkää vaunuja... se me kaikki tehdään :love:
 
Helouu... Täällä ollu vähän kiireistä töitten suhteen ettei oo muistanu käydä täällä :unsure:

Täällä alkooki sit yöllä vuoto ku pääsin töistä kotia :cry: ja koko eilisen päivän oli paljon valkovuotoo ja vessas sai ravata, vähän ihmetyttää:cautious: mut jotenki aavistelin tän et vuoto alkaa, tällä hetkel aika niukkaa ...:unsure:
Mulle voi siis päivittää kp1/28-32

Tsemppiä kaikille :love:
 
Tämän aamuinen testi nega :poop: Miksiköhän tää kierto taas venyy, nyt kp 35/n.31 ja yksi kierto aiemmin ollut pillereiden jälkeen näin pitkä(n) En usko että plussaa enää tulee, olisi se tänään jo näkynyt. Flon mukaan tosin menkat on vasta yhden päivän myöhässä. Elokuusta alkaen kierrot on ollut siis: 32, 32, 35, 33, 31 ja nyt sitten mennään kp 35.
 
@Ilonetsijä, kyllä on selkeä plussa. Tsemppiä piinailuun!

@Wintersun, olen saanut muutamassa kierrossa tasavahvat ja välillä jopa vahvemman viivan.

Tänään ollut niin järkyttävä vatsakipu, että taitaa se ovis olla nyt just. Ja limatkin sitä luokkaa. Jos testiviivat rupeaa heikkenemään, niin ovis oli ja meni. Mutta kotona hyödynnettiin, kun torstaina ja tänään hommittiin. Toivottavasti nyt viimein tärppäis, olishan tämä etenkin miehelle mukavampi keino kuin inssi. Stressaa taas jo etukäteen sitä kun pitäis saada tavara ulos siellä tätien kyylätessä.
 
Mun PC näytti tänäki aamuna omaan silmään kuivuneelta viivan paikalta ilman väriä, vaikka sen näkeekin ilman tihrustamista. Nämä testit ei taida olla minua varten, kun en niillä oikein mitään varmuutta mihinkään saa... :LOL: onneksi ostin toisenkin merkkisen ja CB selkeä plussa, ilman arvailuja! :giggle: Nyt odotellaan....:censored:

@Shara onnea plussasta, tosi selkeä!! :rolleyes:
 
@Shara onnea! :love:

@Rnna Toivotaan viivan vahvistumista! :)

On. Taas yksi turha testi uitettu. Ei edes mitään tihrustettavaa tämän aamun pc:n testissä. Tyhjä olo, vaikka olinkin tähän vaihteeksi varautunut. Nyt vaan mietityttää, että miten kierto taas venyy, vaikka letrot käytössä ja tarkka ovispäivä tiedossa? :unsure: Toivottavasti täti kurvais muutamassa päivässä.
 
Jaa iloitsinkohan vähän liian aikasin tästä ovulaatiosta. Testi näyttää nyt neljättä päivää lähes plussaa ja pelkään että ovulaatio ei ookaan onnistunut, vaan on ikään kuin jäänyt päälle. Kuinka pian näiden viivojen pitäis haalistua ihan olemattomiin?

https://aijaa.com/GKinYS tässä tää tänaamunen.

@Ilonetsijä sattuuko sulla oleen ylimääräsiä testejä että voisit laittaa kuvaa millaset viivat tulee oviksen jälkeen? (n)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussista plussanneille :)
Ja tsemppiä kierron eri vaiheisiin kaikille :love:

On: Kp3 ja yk 7 KU:n ja tauon jälkeen. Menkat oli kyllä niin kova pala tällä kertaa, että oikeen hirvittää. Luteaalivaihe on mulla 11-12päivää ja kierrot taas ihan mitä sattuu. Luulin jo, että oli tasaantunu takasi siihen 28 päivään kierrot, mutta eipäs olekkaan. Edellinen kierto oli 25päivää ja sitä edellinen 24päivää ja sitä edellinen taas 30päivää.
Kuukauden päästä mulla on lääkäri aika liittyen parin lääkkeen uusimisiin ja perus labrat ennen sitä. Ajattelin kysäistä lääkärissä myös jos saisin mahdollisesti aukiolotutkimuksen ihan vaan varmistaan, ettei se viime keväinen kohdunulkoinen oo tehny mitään vaurioo. Tuosta luteaalivaiheesta kysäisen myös.
Turhauttas tosi paljon kun kaikkensa koittaa tehdä, että raskaudella olis hyvät edellytykset alkaa mutta mitään ei tapahdu. Lopetin tupakoinnin ja samalla nikotiinin kokonaan tammikuun alussa, painoo oon pudottanu melkeen 10kg syksystä alkaen, ruokavalio on puhtaampi ja terveellisempi, liikuntaa lisännyt jne... Se aika kuusta vaan kun kaikki tuntuu turhalta ja masentaa:cry:
 

Yhteistyössä