.

Tää on vähän hassu kysymys:ROFLMAO: kannattaako ilmaislahjana saadut One step r-testiä tehdä ollenkaan, kun mulla on laatikossa kaks. Siis mietin että näyttääkö turhaa viivanpaikkaa ja näin nostaa intoa turhaan. Jos siis menkat ens su alkaa kuitenkin :whistle:
 
Tää on vähän hassu kysymys:ROFLMAO: kannattaako ilmaislahjana saadut One step r-testiä tehdä ollenkaan, kun mulla on laatikossa kaks. Siis mietin että näyttääkö turhaa viivanpaikkaa ja näin nostaa intoa turhaan. Jos siis menkat ens su alkaa kuitenkin :whistle:
No juu viivanpaikka testattu juuri näillä äsken o_O ihan liian vähän pidätin ja join ennen vettä liikaa, miksi minä niin hölmö olen:ROFLMAO: oli pakko päästä testaa. Huomenna meen kauppaan hakee Pc:n testejä(y)
 
@Huldaliini mä sain kerran vuosia sitten ( silloin ei ollut vauvahaaveita) myös caprilonia kun vuosi vaan koko ajan, syy ei selvinnyt mut sit laitettiin hormonikierukka. Mä en muista miten autto kun oli niin sekava tilanne ja juoksin lääkäriltä lääkärille. Mutta pointti oli se, että pitäis auttaa vuotoihin(y)
 
Pahoittelut uusista kierroista:cry::poop: onnea plussanneet:love:
On:tässä kun pari iltaa nyt yksiksein valvonu ku saanu muksut nukkuu ja isäntäkin menny samaa matkaa että tää kierto on mun viimenen yritys kierto.. on niin hiljasta petipuolella ja toinen ku menee ajois nukkuu niin eipä tässä paljon mahkuja oo plussaan. Mä kans vuodan ku teurastettu sika muutaman päivän ja puhtaasti sukuvika.. kivut on kyllä ny vähän hellittäny siihe nähen mitä on aikasemmin ollu.. juu miranax on yks lääke mitä näihi käytetään,mulla migreenin estona jos vaa tajuaa ajois ottaa:D
 
Kiitos kaikille onnitteluista. Mä oon aika skeptinen vielä kun tuo viiva oli niin hennon hento, pelkään että oliskin joku kemiallinen tms. Nyt on tosin tissit kipeytyny lisää mikä vois olla hyvä merkki. Huomenna taas testaan vahvistuuko tuo varjo testissä. :whistle:

@quinque oon pahoillani uudesta kierrosta. :(

@Neltsuliini aivan mahtavia uutisia! Onnea todella paljon!

@Ilonetsijä en näköjään oo ainoo hätähousu täällä! Toivotaan että viivanpaikkaan alkais kertyyn väriä... (y)

@peanut_butter mä oon tässä kierrossa kirjaillut oireita tonne "piinailijoiden oireet ovulaatuon jälkeen"-ketjuun. Mutta ei oo kauheesti kyllä ollut oireita, musta tuntuu että enemmän oli viime kierrossa vaikken ollu ees raskaana. :ROFLMAO: Nyt alko tissikipu viime yönä, sit on ollut sellasta menkkamaista juilintaa ja pistoo yhdessä kohtaa. Palelua oli myös ja ilmavaivoja, mutta luulen että ne ei voinu olla mitään raskausvaivoja kun oli niin aikasilla dpoilla.
 
  • Tykkää
Reactions: quinque
@KengulleRuu siis mä oon tänään googletellu kaikkia raskausoireita aikani kuluks :ROFLMAO: ja nyt tänään on ollu ihan kamalat ilmavaivat ja juu, nekin olen googlettanut:whistle: yleens en näistä kärsi, mut tänään on ollu ilmaa. Valkovuotoa myös alkanut ilmaantua, normisti oon kuiva koko kierron ainut on kovat ovis limat. Mä nään varmaan huomenna testeissä viivoja ja varmaan jo sukupuolenkin vauvalle, niin kova into on:whistle::ROFLMAO: mä putoan korkealta niin kohisten jos menkat alkaa. Mutta nyt suon itselleni nää toiveet.
 
Mä oon @Ilonetsijä ihan samanlainen, googlailen raskausoireita ja oon varma että kaikki on raskaudesta johtuvaa. Miehelle valitin että palelen niin kauheesti että oonkohan raskaana, se vaan tokas että palelet siks kun täällä asunnossa on niin kylmä. :ROFLMAO: Mulla on nyt ollu kans runsaampaa valkovuotoo, yleensä ei taida tässä vaiheessa olla mitään. Ja ilmavaivoja oli kanssa muutama päivä, nyt ne on onneks helpottanu. Vitsi mä toivon että saat testiin kaks viivaa ja että tuo oma viiva lähtis tuosta vahvistuun. (y)
 
Pikainen päivitys lomalta. Aamulla kun heräsin kävin pissalla niin pyyhkiessä tuli kirkasta verta. Sit ei mitään aamupäivän aikaan. Laitoin tamppoonin niin sain käydä vähä uimassa. Tamppoonin ei ollut tullu mitään ja koko loppupäivänä ei oo tullu mitään vuotoa (n) mitä tää oli? Tänään tai huomenna pitäs menkkojen alkaa. Mut toi kirkas veri säikäytti:confused:

Onnitteluja uusista plussista:ROFLMAO::love:
 
Onnea plussanneet :love: Ja pahoittelut ja tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille!

Täällä on myös jo vähän käännetty katseita vuoteen 2020. Jos tästä kierrosta raskaudun, on laskettu aika joulukuun alussa. Seuraavasta kierrosta la menisi siis tammikuun alkuun. En aio sittenkään vielä ostaa ovistestejä, eli vielä tämä kierto tjottaillaan. Tjottailu ei aiemminkaan ole tuottanut tulosta joten en jotenkin usko että tästäkään kierrosta raskaaksi tulisin kun ovulaation ajankohdasta ei ole tietoa -tai ovuloinko ylipäätään ollenkaan. Tavallaan myös toivon etten tästä kierrosta tulisi raskaaksi, koska mielummin haluaisin alkuvuoden lapsen kuin loppuvuoden. Mutta toki jos nyt niin tottakai yhtä iloinen asiasta olisin. Muistan vaan kun tuttavapiirissä on muutama jotka on syntynyt loppuvuodesta ja heitä kiukutti aina kun muut sai mopo- ja ajokortit paljon ennen heitä ym, eli vain sen kannalta ajattelen että mielummin tammi- kuin joulukuun lapsi vaikka loppupeleissä se on ihan sama missä kuussa syntyy :D Onko kellään muulla tämmöisiä ajatuksia, tai haluaisiko joku esim kevätlapsen mielummin kuin syyslapsen?
 
@Haavejuttu siitä, että milloin toivoisin lapsen syntyvän. Aluksi kun aloitin yritystä miehen kanssa toivoin kevät vauvaa. Mutta nyt vaikka ollaan tehty mitä, ei ole vauvaa tullut, on ajatus, että ihan milloin vaan kuhan pikku Nyyti ois sylissä. Mulle sopis hyvin että tää vuosi menis raskaana ja vauva syntyisi loppu vuodesta:) mä niin toivon.
 
@Haavejuttu Ihan ymmärrettävä ajatus, moni tuntuu ajattelevan samalla tavalla. Mulle itelleni ei ole väliä mihin vuodenaikaan lapsi syntyisi. Ennen kuin yrittäminen varsinaisesti alkoi, ajattelin, että olisi kiva kun ei syntyisi ihan samoihin aikoihin kuin esikoinen - jotenkin oli muka tärkeää, että lapset saa juhlia omia syntymäpäiviään ihan rauhassa o_O Vaan eipä tuolla oikeasti ole merkitystä :LOL: Kunpa sen lapsen vaan saisi, ihan sama mihin vuorokauden- tai vuodenaikaan :love:
 
Me kun alettiin yrittää toivoin kesä vauvaa ihan siitä syystä että pääsee suoraan ulos. Nyt kun ei mitään kuulu niin ihan sama millo ku sais vaan.. toki nyt oon jo hanskat tiskiin lyöny.. ovista en oo saanu tikkuu vaikka kui tikuttasin.. mulla menis laskettu kans joulukuulle jos tämä kierto tois tulosta joten seuraava kierto olis se 2020 varmasti joho laskettu menis.. mikäli nyt enää yhtään kiertoa jaksan tän jälkeen..
 
Ääh, oon niin ulkona taas koko keskustelusta, yrittäny kiriä kiinni mut kauheesti tulee viestejä tänne :D

Mulla siis nyt menossa kp21 uutta kiertoa, ovista flo ennustaa tälle päivälle, mut olin kyllä viime viikolla bongaavinani limat, tiedä sitten (n)

Mut voi siis päivitellä listalle kp21/33 yk5 :cry:
 
Viimeksi muokattu:
Mä toivoin että olisin jo plussannut ja olis tullut syysvauva niinku esikoinenkin. Mun mielestä oli ihanaa ku jouduin pois töistä ajoissa ja pidin kesälomat, niin sai olla koko kesän ihan chillisti ja nauttia. Sit ku syksy alkoi puskea päälle (oli vika lämmin päivä sinä syksynä, kun lähdin synnyttää) sai vaan lorvia kotona vauvan kanssa. Ei tarvinnut välittää pimeydestä ja sateista ku eli vauvakuplassa. Sitten ku se alkoi se kupla puhjeta, oli jo joulu ja talvella oltiin paljon maalla. Sit ku taas kesä tuli niin muksu kävelin jo ja pystyttiin taas nauttii kesästä ihan chillisti missä milloinkin huvitti :love:

Eli joo, koska syysmahikset meni jo, mulle kans ihan sama kunhan tulis jo :LOL:
 
Mä oon aina halunnut loppu kevät tai sit kesävauvan :love: Syysvauvaa en haluaisi, koska syksyllä on mun molempien vanhempien, mummon, kummipojan ja kummitytön synttärit, miehen sekä anopin synttärit. Jotenkin se syksy ahdistaa jo nyttenkin kun joka viikonloppu on jotain juhlia, niin olisi kiva jos vauva syntyis joskus muulloin :LOL: Toki en surullinen olisi ollut jos olisi tullut syysvauva :rolleyes: ja kyllä se jouluvauvakin kelpaisi :love:
 

Yhteistyössä