.

SIIIIIS WHAT !!! Mullahan tosiaan KM tuli elokuussa2018 ja nyt kierto on ollu pisin v.... 25,25,27,28,29,30 ja edellinen 28. Kuukautiset alko 27.2 ja cb testi kertoi 1-2 raskaana. Miten hitossa tämä on mahdollista eli laskujen mukaan 3+1 tässä mennään. Kaksoisraskaus hhmmm?? :love:(n)
Mulla alkoi edelliset menkat 26.2 ja nyt dpo 8. En ole vielä testannut. :p mikä sun dpo on? Oliko/onko oireita raskaudesta kun niin aikasin testasit? JA ONNEA! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Jankesof
Mulla alkoi edelliset menkat 26.2 ja nyt dpo 8. En ole vielä testannut. :p mikä sun dpo on? Oliko/onko oireita raskaudesta kun niin aikasin testasit? JA ONNEA! :love:
En oo testannut ovista. Huomasin kropasta että edellisviikon alussa ovis tekee tuloaan. Tein ihan vaa hetken mielijohteesta eilen raskauskeiju liuska testin jossa oli mielestäni haalea plussa. Mieheni ei sitä nähnyt.. no aamulla tänään tein toisen ja siinäkin näin haalean j totesin et nyt tehdää cb näytti mitä näytti.. ja ylläri 1-2 ilmesty. En osaa yhtää sanoa dpota mutta lauantaina tunsin jäätävät vihlasut kohdussa niin uskon sen sillon kiinnittyneen.. :love: Kiitos! En vaa tajua miten se näyttää jo nyt!
 
  • Tykkää
Reactions: frisof
:whistle:
En oo testannut ovista. Huomasin kropasta että edellisviikon alussa ovis tekee tuloaan. Tein ihan vaa hetken mielijohteesta eilen raskauskeiju
Mulla alkoi edelliset menkat 26.2 ja nyt dpo 8. En ole vielä testannut. :p mikä sun dpo on? Oliko/onko oireita raskaudesta kun niin aikasin testasit? JA ONNEA! :love:

Ja siis ei mitään oireita ole ollu mistä olisin saanu päähäni että raskaana ollaan :whistle:
 
@Suspi Jos olis mahdollista, niin suosittelen silti testaamaan. Toki eihän ovisplussa tarkoita että ovis tapahtuu, niinkuin ei limat tai lämmöt tai mitkään. Ultrallahan sen vaan saa varmuudella tietää

@peanut_butter Olen pahoillani :( kunpa nyt sitten alkaisi se vuoto, jos kerta siellä ei mitään ole. Meinataanko sua ultrata jos ei ala? Mietin vaan että tarkastavat ettei ole ku tms.

@Päppyrä voih, kunpa ei alkaisi!

@Jankesof Onnea!:love:
Voihan olla että sulla oli ovis aiemmin, niin voi myös olla enempi päiviä! 1-2 näyttää kyl sit oikein vaikka oliskin se 3+1.

Pahoittelut @hitvetti :unsure:
Meillä kai olis teoreettinen mahdollisuus joulukuun vauvaan jos ovis on ennen 10.4. Koska 10.4 se olis sitten 1.1. Mutta käytönnässä ei ole mahdollista.

Ei tullut tänäänkään soittoa :unsure:
Tykkäsin tosta teoriassa:) pitkään piinaavat nyt soitolla:unsure:
 
@Jankesof Onnea plussasta :love:

@Wintersun Äh, harmi ettei lääkäri ole vielä soittanut :( Toivottavasti soittaa mahd. pian ja saat hyviä uutisia! Tuo mun hcg on niin alhainen että haluaisin uskoa että se siitä kyllä nopeasti laskee. Mitään kipuja ei oo oikeastaan ollut, en ehkä usko että olisi ku. Jos tää tilanne pitkittyy niin sitten pitää kyllä pyytää ultraa.

Mä en usko että mulla on mahdollisuutta joulukuun vauvaan, en nyt jaksa edes laskea kun ei ne kuukautiset varmaan vielä vähään aikaan ala.

Toivotaan niille plussia, joille se vielä tän vuoden puolella ois mahdollinen! <3
 
@peanut_butter Voi elämä, miksei se vuoto ala!
@Wintersun Voitko ite soittaa sinne, niin saat mielenrauhan?

ON: Tänään kp 28, laskin että jos huomenna alkaa menkat, niin siihen kierton kerkeis vielä joulukuun vauva la 27.12... Tällä hetkellä ei tuntemuksia mihinkään suuntaan, taas elättelen toiveita, ja kohta tiputaan korkealta ja kovaa.. Meillä on ollut töissä ihan kauheen stressaavat pari viikkoa, ja henkisesti porukka alkaa olemaan aika väsy. Tänään minä, ”kova business nainen” purskahdin itkuun yhden päällikön edessä niin että meni päällikkökin aika sanattomaks :ROFLMAO: Tuumas vaan ”enpä ois uskonut että sustakin löytyy tuommoinen puoli työelämässä” :ROFLMAO: No mitta nyt vaan tuli täyteen... :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: hitvetti
Voi @peanut_butter tää ei oo reilua sulla :unsure: tulis jo selvyys. Suuret voima tsempit <3

Onnea jo plussanneille tässä lähiaikoina :love: kaikkea hyvää alkavaan matkaan, joka on ainutlaatuinen.

Mä äsken testasin ovistikulla, haalea punainen viiva, joten ovis tulossa pikkuhiljaa. Mitään suurempia tuntemuksia ei vielä oo ollu, välillä pistää vasemmasta munasarjasta. Mies tulee huomenna työmatkalta, että päästään aloittaa tallettelut :love: On raastavaa tämä yrittäminen, kun ois työ- ja koulu juttuja mitä pitäis suunnitella ja miettii. Mut raskaus toive vaikuttaa vähän miten ja milloin suunnitelmia toteuttaa. Mutta oon ottanut sen linjan että elän elämää eteen päin ja suunnittelen normaalisti, koska ei voi tietää mitä tuleva tuo vauva rintamalla(n):) kyllä niitä työ asioita pystyy sumplia sen mukaan mitä tarvii. Vauva ois niin tervetullut muuten meidän elämään, mulla on niin tyhjä olo välillä, mun vauva rakkaus huutaa sisällä ikävää pikkuista kohtaan:p
 
  • Tykkää
Reactions: hamae ja hitvetti
Kp1 sieltä sitten koitti :( Luteaalivaihe jäi vaan 11päiväseksi taas. Vielä on yksi mahdollisuus tän vuoden vauvaan. Jos tästä kierrosta ei tärppää niin jostain oon kehittänyt sellasen, että mää saan joulukuunvauvan niin seuraava mahis vuodenpäästä. En todellakaan tiedä, että mistä tommonen päähän pinttymä on tullu! Sais häipyä kummittelemasta mun mielestä, koska jos (kun) tästä ei kierrosta ei tärppää niin hitto mää hajoon taas.
 
  • Tykkää
Reactions: hitvetti
@peanut_butter oon pahoillani kemiallisesta taas:( luulis, että alkaisivat kohta jo tutkimaa mistä kuo johtuu:( paljon tsemppiä:love:
@Wintersun vois kyllä jo soittaa, onneks huominen vielä aikaa !!

Muutamia plussia oli taas tullut, paljon onnea:love: ja myös uusii kiertoja ja negoja, pahoittelut:(
Mulla tai meillä huomenna lääkäri, vähän jännittää, että mitä siellä kysellää tai tehdään, toivon kyllä että jotain alettaisiin jo tekemään, ensi viikon torstaille ennustaa ovista, mut tuskin noin nopeesti tapahtuu mitään:LOL: pelottaa kyllä ku oon nuoruudessa klamydian sairastanut, että jos se tehnyt tuhojaan :cry:
Jos nyt vielä tärppäis, niin laskettu aika olis 19.12. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: hitvetti
@Wintersun Oon pystynyt oleen testaamatta... Testejä on kyllä pari kaapissa, mutta en tiedä, kun en vaan halua nähdä yhtä viivaa... Toisaalta jos testais aamulla, niin loppuis sitten piinailut ja vois taas ajatella muutakin... Tämän iltatähden kuumeilu piti olla ”rennolla meiningillä, tulee jos on tullakseen”... Mutta, ei tää nyt ihan sitä oo... :LOL:
 

Yhteistyössä