.

@miniminimini mä en juuri alkoholia käytä muutenkaan mutta elän kyllä ihan normaalia elämää enkä välttele ruokia, jotka on raskausaikana kiellettyjä.

Miks tärähtelevää liikuntaa pitää välttää? o_O En ollutkaan tietoinen. Mä urheilen paljon enkä vois kuvitella että jättäisin liikuntaa vähemmälle raskausaikana, saati raskautta odotellessa. Onko jollain tarkempaa tietoa tästä? Alkoi kummasti kiinnostamaan :D
 
Moi!

Oon jo tovin lueskellut tätä ja muitakin ketjuja ja nyt uskaltaudun itsekin kirjoittelemaan.

Eli oon 24v ja mies kohta 28v. Haaveissa ois kummallekin ensimmäinen lapsi. :) Pillerit oon lopettanu 6/2017 ja näihin päiviin asti ollaan menty "tulee jos on tullakseen" meiningillä, mutta nyt ekaa kertaa oon koittanut tikuttaa ovista. Mulla kuumeilu ollu alusta asti tosi kovaa, mies alkaa nyt näyttää kans kuumeilun merkkejä. :love:

Mulla siis nyt kp 17/28-33.

Vois varmaan laittaa sitten että ya 6/2017 vaikka nyt vasta aletaan kunnolla yrittään. :)
 
Kiitos kaikille ajatuksista! Mä en myöskään siis elä "kuin raskaana" ehkä päin vastoin, yritän just nauttia joistan jutuista enemmän. Siemenet on mun herkkua, samoin metukka ja vuohejuusto joten niitä menee "varulta" :D

Tervetuloa uusille taas! ihana iso kööri kasassa!

@MannaL - testasitko vielä tänään? Entäs @Toiveikas89 ja @lilia88 , mites teillä menee?

Itellä dpo5, aiemmissa raskauksissa on näinä päivinä ollut pistävää kipua ja tästä eteenpäin jo jotain oirehdintaakin ehkä. Nyt aika hiljaista, ei oikein mitään. Jotenkin on semmonen olo, että tää ei oo meidän kierto.
 
Voisin liittyä mukaan ketjuun :) kp 29/28-?? Yk 1 meneillää.
Nyt on mahdollisesti meneillään dpo 13. Ovistikut on näyttänyt hämmentäviä plussia vielä oviksen jälkeen, joten aloin epäilemään olikohan ovis sittenkään silloin kun ensimmäisen kerran plussan sain. Koska oviksesta viikon jälkeen tuli taas plussa ja ”oireitakin” ollut. Eilen taas tuli kp 28 todella vahva plussa (testiviiva tummempi kuin kontrolli ja tällaista ei ole aiemmin tullut) mutta pc ja cb digital raskaustesti näytti vielä negaa. Eilen on myös vatsaa jomottelut eli saa nähdä ovatko ne menkat alkamassa vai miten. Nyt pitäisi vaan malttaa olla testailematta turhaan ja aiheuttaa itselle piinailua
 
Onnea kaikille plussanneille :love::love::love:

Kysyisin, että mistä/miten te laskette dpo:n? Miten olette varmoja, että on juuri dpo4 tms? Käytättekö laskureita jne? Onkohan tyhmä kysymys (n):unsure:
Sain tänään plussattua oviksen :) vahva viiva! Tein kuun vaihteessa myös testin ja ei se silloin mitään näyttänyt.. Ja olen se yksin kuumeileva, joten ei tässä tuota tietoa hyödynnetä mitenkään.. On vain hienoa tietää, että ovulaatio edes tapahtuu.. Ei tavallaan stressaa se epätietoisuus, että tapahtuuko se edes näin pitkän ehkäisyrumban jälkeen.. Nyt sitten loput testit jätän odottamaan. Kun tuntuu tyhmältä pissiä tikkuun vain omaksi iloksi.. tai suruks oikeastaan (n):( mutta pää pystyyn ja on oltava optimistinen, että mies näyttää vihreätä valoa vielä niin, että voin sanoa kuuluvani yrityksen puolesta tähän ryhmään enkä vauva2020-ryhmään :LOL::LOL:

Lämpimien kevättuulien myötä myös plussatuulia kaikille :) Ihana on lukea teidän juttuja, jännään teidän kanssa :love:
 
@MinimiiS - mikä ehkäisy sulla ollut? Et voiko olla et kierto epäsäännöllinen ja ovis oliski vasta nyt?
Oli Nuvaring, minkä lopetin helmikuun alussa. Joo se on totta, että kierto on hieman epäsäännöllinen eli onhan se mahdollista, että ovis on nyt vasta (jos olisi nyt vasta niin kierrosta tulisi todella pitkä, ja aiemmin ei niin pitkä ole ollut, mutta kaikki on mahdollista :) ) pohdin, että mitäköhän ne ovisoireet ja alavatsanippailut oli sitten pari viikkoa sitten? Ja samoin viikon päästä oletetusta oviksesta nippaili myös alavatsaa. Pitää seurailla tilannetta :)
 
Tervetuloa @talvilintu @MinimiiS ja @midoo :)

@Wintersun on muuttunut! Pirteät värit (y) eiks teillä ollu ne miehen tutkimuksen kans tässä tulossa? Tsemppiä! :)

@MinimiiS mulla oli myös nuvaring ja sen jättämisen jälkeen nyt yk2 :) muuttuko sulla testit sillon 2 viikkoo sitten negoiksi vai onko siitä asti kokoajan ollut plussa? Toisilla ovistestit näyttää vahvaa viivaa raskauden takia ja kiinnittyminen tapahtuu viikon jälkeen oviksesta ;) toivottavasti tilanteesi selviää pian! (y)


On: kohtu tuntuu siltä kuin joku olisi kaulimella hakannut sitä o_O:LOL: ei pysty venyttelemään.
Tälle ja ensi viikolle osui paljon kouluhommia, sopii mainiosti niin ei tarvitse kokoajan kuullostella omaa kroppaa :D viimeiset opinnot valmiiksi ja sitten pääsee valmistumaan.
 
@Miina- kaksi viikkoa sitten oli eka oletettu plussa (edellispv alkoi jo alavatsajomotukset), siintä 6pv päästä tuli taas samanlainen plussa ja nyt sitten eilen ja tänään ollut todella vahvat plussat (tummemmat kuin aikaisemmin). Noissa väleissä ollut negaa. Aloin nytten epäilemään, että jos onkin pitkä kierto ja ovis onkin vasta nyt :) nyt ei vaan ole muita oireita enää ollut. En tiedä enää uskoakko ovistikkuihin vai oloon ja oireisiin :D katellaan tuleeko ne menkat niin sillähän se selviää.
 
  • Tykkää
Reactions: Miina-
@Wintersun Täällä myös uusi ulkoasu! Kivan näköinen :)

@MinimiiS Mä repisin sinuna jo pelihousuja ja uskoisin olevani raskaana, joillakin kun ovistesti näyttää plussan ennen raskaustestiä :D

Täällä on niin tylsä kierron vaihe menossa, ettei ole jaksanut kommentoida mitään tänne. Lukenut oon kyllä päivittäin :) Sitä piti sanoa jo aiemmin, että jännä miten mieli toivoo ja kuvittelee raskausoireita vaikka testit näyttää negaa ja menkatki oli :ROFLMAO: Mulla siis päivittäin pahoinvointia ja mahan vihlaisuja.. Mieli vaan kuvittelee kun ne menkat oli mitä oli (alle 24h todella niukkaa vuotoa..).
Torstaina alkaa ovistestailut :geek:

Ainiin ja joku kyseli sitä, miten näiden vauva-ajatusten kanssa jaksaa. Täällä ainakin ne ensimmäiset 3-4 kiertoa oli yhtä hätähousuilua ja kokoaikaisia vauvajuttuja. Sen jälkeen oli 3-4 kiertoa semmosta "ei tästä tule mitään". Nyt on kuitenkin tasapainoilua näiden kahden välillä :LOL:
En myöskään elä niinkuin olisi jo raskaana, ne ensimmäiset kierrot meni esim alkoholin välttelyllä, mutta nykyään sitä juo vaikka oiskin ovulaatio tai ovulaation jälkeen. En mikään suurkuluttaja (enää) ole kuitenkaan.
 
@miniminimini täällä vaan piinaillaan.. alavatsaa turvottaa ja olotila kyl sellanen normaalisti menkkoja edeltävä. Tosin lisäksi äsken tuli muutama oikein viiltävä kipu, mitä ei yleensä tule. Toiveet ei oo kuitenkaan kauhean korkealla siis. Kp27 menossa ja yleensä kp28 menkat alkaa, joten huomenna tietänee enemmän.. ovis tosin oli myöhässä, joten voi mennä to-pe että alkaa. En tiiä et testailisko ennen. To ehkä voisi jos ei ole viel alkanut, kun on vp ja aikaa :ROFLMAO:

@lilia88 mikäs tilanne sulla? :giggle: @MannaL?

@Wintersun kivemman näköiseksi on muuttunut (y)

@MinimiiS tervetuloa! Katsotaan oletko kauan läsnä, kuulostaa lupaavalta :whistle:
 
Kiitos kirjailun, tässä kierrossa oireet täysin samoja ku negakierroissa. Tärppikiertojen sukkapuikkomaiset sekö repivät kivut uupuu. Aika jännää et tälleen dpo 5 on jo ihan varma miten kierrossa käy ja odottaa vaan uutta.
 
Onpas täällä kirkasta! :LOL: Ihanan pirteät nämä uudet värit.

Tervetuloa kaikille uusille! :)

Mä testailin hätähousuna taas tänään :ROFLMAO: Ehkä hyvällä mielikuvituksella viivanpaikka. Kaikki oireet loppunut, ainoastaan tissit kipeät ja vaimeita menkkajomotuksia. Eiköhän menkat ala muutaman päivän päästä :cautious: Eilen olin todella kipeä vatsasta, meinasi jalat lähteä alta suihkussa kun niin tuikkasi (n)

@miniminimini Mäkin oon ihan varma, ettei tästä tule plussaa. Ei vaan tunnu siltä. Olen ollut yhden kerran raskaana todella nuorena. Muistan, että sanoin silloin tiistaina poikaystävälle, (nykyiselle miehelleni :ROFLMAO:) että olen raskaana. Tunne oli niin vahva. Samana perjantaina testasin vahvan plussan.

@Toiveikas89 äkkiä on aika mennyt! Juurihan se oli dpo 4 :ROFLMAO: Tsemppiä loppupiinailuun! Ite varmaan testaan taas huomenna :giggle:
 
Heipat täältä taustalta ja tsemppiä kaikille kuumeiluun ja piinailuun! :love:

Pillereitä jäljellä 15kpl ja tunteet menee vuoristorataa. Tänään viimeksi kysyin avokilta, että voisko jo jättää pillerit pois kokonaan, mutta hän sanoi heti, että syö nyt vaan loppuun ne. Opettaa mulle kuulemma kärsivällisyyttä. :giggle: Naureskeli ääneen mulle, ku bongasin kaupassa cb:n digitestin, osoitin sitä ja sanoin, että tiedät nyt, mistä ostat mulle, jos pyydän hakemaan r-testin. :LOL:

Välillä taas jännittää aivan hirveästi koko homma ja oon jopa sanonutkin, että en halua vielä ja ettei musta ole äidiksi. :unsure: Mies on ymmärtäväinen ja sanoo vaan aina, että on siinä yhdeksän kuukautta aikaa valmistautua ja että oot äiti vasta sitten, kun lapsi on syntynyt. Muistuttelee myös, ettei ole tarkoitus aloittaa heti mitään täys-yritystä, vaan tulee jos tullakseen, kun murehdin, etten tuu ikinä raskaaksi tällä hetkellä vallitsevan stressitason takia.

Onko täällä muita, joita jännittää (tai jännitti) yrityksen aloitus?

Tulipas pitkästi omaa napaa, mutta tässä vaiheessa vähän huono kai muuta kirjoitellakaan tsemppien lisäksi. Tää uusi ulkoasu on kiva. (y)
 
Eilen oli niin kiire päivä, ettei tänne ehtinyt enää ollenkaan.

En oo enää testannut, jos menkat ei tänään ala niin huomenna aamulla testaan sitten. Alkaa kyllä olemaan sellaisia menkkakipuja, että eiköhän ne kohta sieltä ala.
 
@lilia88 mä päätin olla testaamatta vielä tänään vaikka onkin jo dpo10 (jee!)! Menkkoja ei näy eikä kuulu! Eilen illalla oli sellainen olo, että varmasti tänään alkaa, mutta olot meni ohi ja tänään ei oo ollut enää yhtään menkkaoloja. En tiedä testaisko huomenna, jotenkin yritän nyt vältellä sitä.. En tiedä miksi o_O kerro sitten jos testailet!

@MannaL Mullakin oli tosiaan eilen ihan menkkojen alkamisolo, mutta se meni pois! Hämmentävää! Mites sulla?

@Wintersun luin muualtakin, että se oviksen ja menkkojen välinen aika on yleensä vakio! Joten yhden testailukierroksen perusteella mulla saattais mennä hyvinkin perjantaille menkkojen alku. Mut niin pitkää kiertoa ei ole ollut kuin kerran viimeisen puolentoista vuoden aikana, joten tuntuisi aika epätodennäköiseltä..

@Sennay Jännitti kyllä yrityksen aloitus!! Ja luulen et sit vasta jännittääkin kun tärppää. Tuskin kukaan kokee olevansa heti valmis äidiksi :love:

Varmaan keskustelua tästä jo ollutkin, mutta mikä on paras aika tehdä raskaustesti vai onko täysin yksilöllistä?:geek:
 
@lilia88 mä päätin olla testaamatta vielä tänään vaikka onkin jo dpo10 (jee!)! Menkkoja ei näy eikä kuulu! Eilen illalla oli sellainen olo, että varmasti tänään alkaa, mutta olot meni ohi ja tänään ei oo ollut enää yhtään menkkaoloja. En tiedä testaisko huomenna, jotenkin yritän nyt vältellä sitä.. En tiedä miksi o_O kerro sitten jos testailet!

@MannaL Mullakin oli tosiaan eilen ihan menkkojen alkamisolo, mutta se meni pois! Hämmentävää! Mites sulla?

@Wintersun luin muualtakin, että se oviksen ja menkkojen välinen aika on yleensä vakio! Joten yhden testailukierroksen perusteella mulla saattais mennä hyvinkin perjantaille menkkojen alku. Mut niin pitkää kiertoa ei ole ollut kuin kerran viimeisen puolentoista vuoden aikana, joten tuntuisi aika epätodennäköiseltä..

@Sennay Jännitti kyllä yrityksen aloitus!! Ja luulen et sit vasta jännittääkin kun tärppää. Tuskin kukaan kokee olevansa heti valmis äidiksi :love:

Varmaan keskustelua tästä jo ollutkin, mutta mikä on paras aika tehdä raskaustesti vai onko täysin yksilöllistä?:geek:
VArmaab paras aika on tehdä vasta sit ku menkat on oikeasti vaikka pari päivää myöhässä mut kuka hullu siihen pystyy?
 

Yhteistyössä