.

@miniminimini olin vähän epäselvä :LOL: tarkoitin itseasiassa vuorokaudenaikaa :ROFLMAO: mut juu ehdottomasti paras ois kun menkat myöhässä. Katsotaan maltanko sinne JOS sellainen tilanne nyt ylipäätään tulisi..
Haha! Enpä ajatellu pitemmälle Eikö aamulla pitäis olla paras hetki? Tärkeää ainaki se et virtsa ollu rakos tarpeeksi pitkään! Mä oon saanu kerron dpo10 iltapissasta haamun muutaman tunnin pidätykselöä, et kaikki lienee mahdollista
 
@Toiveikas89 "paras aika " on aamupissasta, ainakin silloin jos tekee testin heti kun menkkojen piti alkaa. Joillain on toki alusta jo tuo hcg arvo korkeampi kuin toisilla niin kellonajalla ei silloin niin ole väliä. Ite tein testin esikoisesta vasta kun kuukautiset oli 4 päivää myöhässä. Ei sillä että oisin malttanut odottaa niin pitkälle vaan muistin vaan menkkojen alkamispäivän väärin
 
Voi että kyrsii. Menkkaolot kunnolla, ja aina ku ne leviää selän puolelle niin negakierron merkki. Voi V... olisin edes halunnu piinailla, mut uskon tuntevani kehoni sen verran et näistä oireista ei erehdy. Nyt vaan sit odotella et menkat alkaa su tai ma. En taida edes testata su. Nyt dpo6.
 
Täällä dpo 4 ja on kyllä ollut erikoisin kierto varmaan ikinä. Ihan kaameeta uupumista ja ihme nippailuja ja paineen tunnetta alavatsassa. Pysyn silti skeptisenä niin ei tuu pettymyksiä. Pääsispä pian jo testaamaan..

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Cara-mel
@Toiveikas89 Jee, ihanaa päästä näin pitkälle piinailussa:giggle: Mä en testannut tänään. Oon tainnut jo luovuttaa tämän kierron suhteen. Masentaa, kun kaikki muut tuntuvat saavan haamuja jo dpo 7 alkaen :unsure:Huomenna taidan taas testata. Pidän sulle peukkuja! Ilmottele jos testailet huomenna (y)

Ei ole yhtään tunne, että menkat alkaisi. Tissit kipuilee ja satunnaisesti tuntuu menkkajomoja, mutta ei mitään muuta normaalista poikkeavaa. PAITSI! :ROFLMAO::ROFLMAO: Itken ihan kaikelle. Aamulla itkin uutislähetykselle, säätiedotukselle ja euroviisujen finaalipaikalle. Töissä en onneksi ehtinyt miettiä mitään, mutta bussissa teki mieli itkeä koko maailmalle. Illalla olen itkenyt jääkiekolle, vanhoille valokuville ja blogikirjoitukselle :cry: En käsitä. Ehkä uusi PMS-oire? Tai väsymys? Unet on jatkunut villinä. Viime yönä tein kaksi positiivista raskaustestiä, tosin vastaavia plussaunia olen nähnyt ennenkin ilman plussaa :rolleyes:

Tsemppiä teille @Wintersun (y) Toivon todella, että teillä tilanne selviää ja saatte oman nyytin! :love: Varmasti piinaavaa odottaa, mutta onneksi kesäkuuhun ei ole pitkä aika.
 
Onpas täällä pirtsakat uudet sivut. (y)

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan kaikki uudet!

@Sennay, minä muistan jännittäneeni yrityksen aloitusta ennen kun aloitin odottamaan esikoistani. Olin 23v kun jätin pillerit ja sen jälkeen ekat kierrot toivoin, että alkaispa menkat sitten kuitenkin ja oli helpotus kun ne alkoi. :D Yk4 tärppäs silloin ja se se vasta jännää olikin. Mutta se 9kk on pitkä aika tottua ajatukseen ja se jännitys kuuluu asiaan!

@Wintersun, tsemppiä! Toivottavasti saamanne uutiset on sellaisia, että jotain on helposti tehtävissä. Ja iso kiitos kun jaksat päivittää listaa!
 
@Wintersun tsemppiä (y)
Ja muillekin piinailijoille plussatuulia

Mulla ei alkanut tänään vuoto, ja hätähousuna tietty piti vika testi pissiä. Ja vielä päiväpissasta. Täysin nega, joten uskoisin että ne omituiset limat oli silloin myöhäinen ovulaatio ja kierto pidempi nyt. Eli, ei tässä muuta kuin odotellaan uutta kiertoa ja helmivauvaa sitten (y)
 
@Sennay mua jännitti tosi paljon pelkkä ajatuskin aluksi. Mun raskaus ei ollut henkisesti kovin helppo, ja nyt vihdoin kun meidän taapero on alkanut nukkua paremmin jännittää aloittaa koko rumba alusta. Mutta jotenkin se vauvakuume sieltä sit syttyi ja nyt ei enää jännitä yhtään! :)

@Wintersun paljon tsemppiä! Toivotaan parasta mahdollista tulosta (y)
 
@lilia88 älä murehdi, kyllä se plussa sieltä voi vielä tulla :) ymmärrän kyllä, että tuskastuttaa.. Toi on yksi syy miksen ole halunnut vielä testata. Ja päätin nyt, että odotan lauantaille testin kanssa mikäli menkkoja ei näy.. Oviksen mukaan huomenna pitäisi vasta alkaa, joten en uskalla ainakaan vielä paljon juhlia.. Mutta mullakaan ei ole yhtään sellainen olo että menkat olis alkamassa. Pari päivää sitten oli, mutta se meni ohi..

Onko raskaana olleilla kokemusta näistä oireista tai "oireista"..?:ROFLMAO:
- krapulainen olo (sydämen tykytystä ja suuta kuivaa koko ajan)
- aamulla verensokerien ollessa alhaalla meinaa tulla huono olo ja huippaa, mutta helpottaa kun saa syötyä
- aamuisin kauhea nälkä heti herätessä (ei ole yleensä)
- lievää ummetusta (normaalisti vatsa toimii melkoisen vilkkaasti)
- menkkaolot tuli ja meni
- hiukset rasvoittuu normaalia nopeammin

@MannaL Mihin väliin oletat oviksen sitten osuneen? Että olisitteko silloinkin sattumoisin puolivahingossa talletelleet? :whistle:
 
@Toiveikas89 kuulostaa kyllä lupaavilta nuo oireesi eli pidän peukkuja että plussa tulee :)

Flo mukaan menkat pitäisi alkaa tänään, mutta ei ole tosiaan sellaista oloa että ne menkat alkaisi. Outoa alavatsan jomottelua edelleen on ajoittain. Ja muutenkin alkoi tulemaan sellainen olo, että olikohan sittenki myöhäinen ovulaatio. Jos nyt tänään ei menkat ala niin pakko la aamuna testata cb varhainen tulos testillä :) tällainen tietämättömyys ja odottelu on kyllä piinaavaa o_O
 
Voi kun te olette fiksuja kun olette kirjannut oireita(y) Itse olen tähän asti ajatellut että kyllä mä muistan. Mikä on älytöntä koska
tuntuu ettei aina muista edes eilistä päivää:whistle:

Mä en saanut bongattua ovista vaikka yleensä isot kivut ja testikin näyttää.
Nyt hyvin vähäisiä oireita ja haaleita viivoja. Tässä kierrossa kyllä tee ja mehu käytössä. Oliko se niin että muillakin vähentänyt oireita vai vahvistanut?(n)
Nyt tosin kp17 ja ovulaatio yleensä 15-16...Josko sitten vain myöhästyy mutta kuitenkin toissapäivänä oli vähän oireita.
Mutta testeissä ei sitten yhtään mitään nyt.:( voiko olla kivut ja ovuloimaton kierto?:unsure:

Argh! Ei ole ennen näin ollut ettei pääse edes piinailemaan:cry:

@Wintersun hirmu paljon voimia. Onneksi rattaat on nyt pyörimässä ja asiat työn alla. Odottavan aika on vain pitkä.:unsure:
 
Moi
En ole aikoihin kaynyt lukemassa tai kirjoittelemassa. On ollut tapana hamstrata ovis- ja raskaustesteja kaappiin varalta mutta vajaa kuukausi sitten paatin etta antaa olla ja keskityn muuhun. Meilla ei siis yritysta ole viela aloitettu ja syon minipillereita.
Viime viikolla alkoikin vihdoin kuukautiset ensimmaista kertaa Sen jalkeen kun poika syntyi v.2016 ja nyt mielenkiintoista seurata miten lahtee kierto kayntiin. Kovaa vauvakuumetta ei nyt ole mutta ehka se tulee pikkuhiljaa yritan olla aktiivisempi kunhan ollaan reissusta palattu
 
@Toiveikas89 Kuulostaa mustakin tosi lupaavalta nuo sun oireet! Mulla oli myös samanlaisia oireilta heti alussa, vaikka se raskaus menikin kesken.

@Wintersun Paljon tsemppiä tutkimuksiin! :love: Saako kysyä miten nyt vasta tutkitaan vaikka teilläkin yritystä tosi pitkään? Oot ehkä jossain kertonut, mutta ei ole osunut silmään. Ei ole pakko myöskään vastata, jos et halua :)

@MinimiiS Testaa jo :ROFLMAO:

Täällä alkaa ovistestailut tänään :barefoot: Ei sen takia, että tulee tallettelut oikein, koska meillähän nyt melkein joka päivä :whistle: Ihan vaan sen takia, että ovuloinko ees enää keskenmenon jälkeen :notworthy:
 
En ole pitkään aikaan käynyt, kun tässä kuussa ei työjutuista johtuen päästä yrittämään. :/ Kesäkuulle menee siis yritys, mutta toisaalta tällä hetkellä ei harmita yhtään, koska sitten loppuu omalta osaltani ainakin hetkeksi tämä työskentely eri paikkakunnalla!

Haen juuri (vaikituista) töitä ja mulla on jotenkin huono omatunto, et yritän vauvaa ja haen vakiduunia. Jotenkin kai on sisäänrakentunu muutenki jo semmonen ajatus, et nuoria naisia ei kannata palkata töihin, koska kuitenkin ne vuoden sisällä työpaikan saannista raskautuu jne. Ja mä toivoisin, että just niin kävis.

Mut mä nyt sitten odottelen kesäkuun ovulaatioita... :D
 
Mitkä teidän mielestä on parhaita ovis-testejä? On taidettu kysyä jo aiemmin, mutta en jaksa selata taaksepäin. :whistle::LOL:

Mulla ollu nyt RFSUt käytössä ja en oo saanu niihin kyllä oikeen minkäänlaista viivaa, tänään on ollu kyllä ihan kunnon oireita. Ja talletuksia on tehty pariinkin otteeseen. :love:;)

Täällä menossa nyt siis kp 19/28-33 ja ilmeisesti siis dpo 0 (?).

Tsemppiä kaikille! :)
 
Juuri kun pääsin sanomasta niin alkoihan ne ovissäryt. Yksi testikin löytyi jemmasta vielä. Oli suhteellisen vahva viiva . Oletan että lh huippu jo mennyt.
En tiedä onko se irtoaminen juuri tuo kipein..Itse näin oletan. Onko kenelläkään parempaa oletusta asiasta?

Päätin siis että tänään on dpo 0.
Harmi että työt haittaa talletuksia:( -1 on tässä kierrossa se ainoa toivo.
 

Yhteistyössä