.

Juuri näin @Tiutau13, varsinkin cb maksaa ihan sikana ni luulis olevan luotettava :cautious:

@Keppihevonen4 tuttu tunne! :LOL: Mä oon kans kattellu et osuuko ovis heinäkuulle kun synttärit tai onko mahdollista saada synttärilahjaks plussaa, jos on niin millon LA :ROFLMAO: pelkkää raskautta ja vauvaa kaikki ajatukset..

On: tänään pc:n o-testi oli lähes plussa, digissäkin hymynaama jäi hetkeksi paikalleen mutta alkoi sitten kuitenkin vielä vilkkumaan. Eli taitaa ovulaatio olla just huomenna kun valmistujaisetkin :eek:
Toisaalta...jos vielä venyis huomiseen aamuun plussa ni tulis vasta sunnuntaina. Enpä oo tämmöstäkään kokenut että pitäs ovista siirtää :D
 
@Kumiankka1 voi ei !:(:(:(

@Helmi30 äh! Onneks ne 10miu onestepit on aika epäherkkiä vaikka muuta väittävät! On siis mahdollisuus plussaan vielä;) mun onestepin viivanpaikat on tullu aina niihin 25miu vahvusiin:poop:

@Appelsiiniomena oli kans testailemassa tänään? Miltä näyttää?:)

@Momon hain eilen apteekista kahta eri testimerkkiä, testaan tänään sen herkemmän (ultra). Jännittää ja pelottaa kun toiveet taas nousi..:unsure: kävin yöllä 3 aikaan vessassa ni tässä nyt alkaa olla 5h siitä, josko sen jo vois tehdä..?:LOL:
@Tiutau13 I feel you!!!:whistle: Tuon edellisen kierron aikana tein miljoona (ainakin tuntui) negaa ja haamua vuorotellen. Se on aika rankkaa.
Nyt päätin etten osta testejä...Mutta äkkiäkös niitä kaupasta saao_O
 
Ultrassa käyty, kohdun limakalvon paksuus oli 7-8mm. Vasemmalla oli yksi johtofolli kokoa 12,5mm. Sitä nyt kasvatetaan vielä maanantaihin asti gonalf pistoksilla. Ja tiistaina ovitrelle irrotuspiikkiä sitten kehiin! Hitsi miten iloinen mä oon! Mä naiset ovuloin ensi viikolla pitkään aikaan! Edellisen kerran ovuloinut marraskuussa!

Alinah92 kp10.
 
@Alinah92 Pitää osatakin iloita eri vaiheista matkalla, uskon että positiivisuuskin auttaa! Elän niin kaikkien jännityksessä vaikken teitä "tunnekaan" vielä

Miulle tullut tänään ihan erilaisia tuntemuksia tai oikeastaan kivut ku koskaan ennen, enkä siis viittaa mihinkään oonko raskaana tai en. Koskee koko alavatsaan ja kun aivastan, tuntuu molemmat munasarjat siltä kun ne räjähtäis. Ovuloin harvoin ja raskauksien jälkeen oon alkanu vasta tuntea sen, mutta kipu ollut aina ennen jommalla kummalla puolella. Toivottavasti ei ainakaan mikään tulehdus oo jääny jylläämään kun vasta lääkärissä viime kuussa kävin virtsatietulehdusoireiden takia.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92
@Alinah92 Pitää osatakin iloita eri vaiheista matkalla, uskon että positiivisuuskin auttaa! Elän niin kaikkien jännityksessä vaikken teitä "tunnekaan" vielä

Miulle tullut tänään ihan erilaisia tuntemuksia tai oikeastaan kivut ku koskaan ennen, enkä siis viittaa mihinkään oonko raskaana tai en. Koskee koko alavatsaan ja kun aivastan, tuntuu molemmat munasarjat siltä kun ne räjähtäis. Ovuloin harvoin ja raskauksien jälkeen oon alkanu vasta tuntea sen, mutta kipu ollut aina ennen jommalla kummalla puolella. Toivottavasti ei ainakaan mikään tulehdus oo jääny jylläämään kun vasta lääkärissä viime kuussa kävin virtsatietulehdusoireiden takia.
Missä vaiheessa kiertoa sä nyt menitkään? Mitä jos noi olisikin raskausoireita.. ;) Toivotaan parasta!
 
Miulla dpo 3 eli ei siis mitään raskausoiretta. Kp 59
Mietin tässä vaan että pitäskö sitä mennä vielä lääkäriin kun tutkittaessa lääkäri sanoi että kohtu aristaa ja jos kivut pahenee ni tulehdusarvot pitää ottaa uusiks. Tästä siis parisen viikkoa.
 
Mä nyt kirjotan meidän tilanteesta, vaikka oonkin kertonut tuolla edellisessä ketjussa ja en oo nyt varma kerroinko tämän ketjun ekoilla sivuilla.

Elikkä, mä oon 25v ja mies 28. Meillä on 2,5v poika, meidän luomuihme. :love:
Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 5 vuotta, ehkäisyä meillä ei oo ollu käytössä ollenkaan. Mulla pitkät ja epäsäännölliset kierrot ollu aina, en tunne ovista (osaksi varmaan sen takia kun en ovuloi juurikaan...) Esikoinen ilmoitti tulostaan 2 vuoden jälkeen, hän tarttui matkaan tommosen hypoxi rasvanpolttohoitojakson aikana. Kävihän meillä muutaman kerran mielessä silloin että pitäisikö käydä tutkimiksissa kun ehkäisyä ei ole käytössä eikä raskaaksi ole tullut. Mutta se sitten jäi, poika kun syntyi niin siitä asti toivottu sisarusta pojalle, viime syksynä hakeuduttiin sitten terveysaseman kautta lapsettomuustutkimuksiin.

Miehen sperma normaali, ei mitään vikaa.
Vika on siis tosiaan minussa, en ovuloi. Tai jos ovuloin niin ihan muutaman kerran vuodessa. (jee....)
Joulukuussa tehtiin aukkari, tuubat oli auki ja samalla reissulla sain kouraan letrozol reseptin. Sitä oli tarkoitus syödä 6 kiertoa. Ekan letrozol kierron pääsin aloittaa helmikuussa, tammikuussa söin terolut kuurin eikä sillä vuoto alkanut, soitin sitten että saisinko primolutit ja sainkin ne sitten ja niillä sitten saatiin vuoto alkamaan.

No letrozoleista ei ollu sitten vastetta ekassa kierrossa, annosnosto toiseen kiertoon eikä siinäkään kierrossa ollut vastetta. Sitten tuli päätös että aloitetaan nää pistoshoidot. Ja kannatti! Nyt tuolla mun munasarjoissa alkaa tapahtua, lääkärikin oli tosi tyytyväinen tähän että vihdoin saadaan homma etenee. Nyt sit vaan tosiaan vielä vähän kasvattelen maanantaihin asti pistoksilla sitä follikelia ja sitten tiistaina se irrotus! :)

Mullahan oli noissa letrozol kierroissa limakalvon paksuus kp10 vaan 2-3mm ja molemmilla puolilla yhdet follit 8-9mm..

Ainiin, löydettiin mjulta viime lokakuussa pco toisesta munasarjasta mutta joulukuussa se olikin hävinnyt. Eikä oo sen jälkeen näkynyt.

Viimeisin ovis mikä oli marraskuussa, niin mulle iski migreeni päälle ja oli alamaha kipeä 5 päivää. Siitä mä luulin että tulossa virtsis kun usein se mulla oireilee samanlailla. Muuten en oo tuntenut ovista ikinä.

Niin ja kyllähän ne tuolla hoitopaikassa sitä ihmetteli tossa keväällä miten toi meidän poika on oikeesti saanut alkunsa kun ei ovista tapahdu. Mulla ollu munasarjat lepotilassa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Appelsiiniomena
Miulla dpo 3 eli ei siis mitään raskausoiretta. Kp 59
Mietin tässä vaan että pitäskö sitä mennä vielä lääkäriin kun tutkittaessa lääkäri sanoi että kohtu aristaa ja jos kivut pahenee ni tulehdusarvot pitää ottaa uusiks. Tästä siis parisen viikkoa.
Aaa, niin just. Joo kyllähän se kannattaa mennä näytille jos yhtään epäilyttää!
 
Mä voisin uuden kierron myötä siirtyä taustailemaan kun oon niin huono tänne päivittelemään! Käyn aina lueskelemassa teidän viestit mutta jää usein puhelimella vastailematta ja vauhti on niin kova että ei meinaa pysyä mukana :D tsemppiä ja plussatuulia ihan jokaiselle :love:
 
Eilen aukesi hanat eli tänne voi päivittää tälle päivälle kp 2, yk2. Kierto oli jostain syystä 47 päivää, mikä vähän ihmetyttää edellisten 27- ja 31-päiväisten jälkeen. Toivon, että tämä heitto oli nyt jokin yksittäistapaus ja seuraavat kierrot olisivat lyhyempiä. Mutta jos jotain positiivista kuitenkin, niin selkeästi tunsin ovulaation tässäkin kierrossa, eli ehkä jatkossakin tunnistan sen, mikä hieman helpottaa tätä yrittämistä. Plus tietty se, että ylipäätään ovuloi, on myös positiivista :ROFLMAO: Lisäksi luteaalivaihe vaikuttaisi olevan ok. Nyt kolmas pilleritön kierto ja luteaalivaiheet olleet 12, 13 ja nyt 12 päivää. Jostain syystä ovis vaan oli sen parisen viikkoa myöhässä, mutta katsellaan nyt tässä sitten, miten tämä kierto sujuu :)
 
Itselläni myös pco molemmissa munasarjoissa, joskus muutama vuosi sitten joku lääkäri sanoi että ei täällä mitään pcota ole, kun taas ennen viimeistä lasta gyne totesi että ompas rakkulaiset munasarjat ja näytti miulle ruutua. Liekö voi tilanne vaihdella että miksi se määritetään Kuitenkin, muutama kuukautiskierto vaan mahtuu vuoteen.
 
@Önnö pahoittelut uudesta kierrosta. Toivotaan, että tämä kierto olisi normaalimpi!

Yllättävän vauhdilla mennyt nyt päivät, nyt jo kp33 ja parin päivän sisällä pitäisi piinailun päättyä. Mulla ei ole koskaan ollut miyään menkkaoloja, joten yhtään en osaa arvioida onko netulossa ja jos, niin milloin.
 
Paljon on tullut vastauksia sitten viime käynnin täällä.

@Wintersun voimia raskaaseen tilanteeseen, toivottavasti saatte tilanteeseen avun.

Pahoittelut myös muille uuteen kiertoon joutuneille ja onnea plussanneille ❤

Täällä vihdoin kuukautiset loppu ja josko tämä kierto olisi lyhyempi kuin edellinen. En edellisessä kierrossa tuntenut ovulaatiota enkä löytänyt tikuttamallakaan, joten toivottavasti tässä kierrossa parempi onni sen suhteen. Ajatukset ei ole ollut nyt vauvoissa vaan tulevassa kesälomassa ❤ Flon mukaan ovulaatio osuisi alkaen 14.6, joten jos silloin suunnilleen tikuttelisi ennen matkaa.
 
Alkuillasta alko mahaan kertyä ilmaa ja tuli tukala olo ja nyt jo tuhruttaa, eli huomenna kp1, kuten arvelinkin. Mieskin tokaisi jo, että pitäiskö meidän mennä lääkäriin. Ya 2/2017. Mutta ehkä me vielä hetki ootetaan, sain viime kuussa jo reilun 3 kiloa painoa pudotettua ja yritän jatkaa samaan malliin, jospa se auttais. Mulla on ollu myös 2v rankkaa ja stressaavaa töissä ja nyt alko pitkä loma, jonka jälkeen työnkuva muuttuu, jospa sekin auttais. Taidan myös tilata pre-seediä. Onpahan sitten kokeiltu monenlaista.
 
Onnea @SandraB :love:

Täällä merkit voisi viitata siihen että ovulaatio on ohi ja että viikon sisään kierron pitäisi loppua - jos kehoa on uskominen. Ensi viikolla jännäillään että minä päivänä uskaltaisi tehdä testiä jos ei uutta kiertoa kuulu :)
 
Hei,

Mä voisin tänne tulla kuumeilemaan teidän kanssa. En vielä ihan varmuudella tiedä milloin yritys alkaa, mies lämpenee ja kylmenee vähän väliä, turhauttaa.
Mut voi laittaa taustalle, vielä ennenku toi mies lämpenee kunnolla. :)
Ennestään meillä kaksi poikaa 12/14 ja 4/16, esikoista ennen oli keskenmenoja toinen 8+0 ja toinen suunnilleen samoilla viikoilla, myös kuopuksen jälkeen ollut keskenmenoja 2016 kesällä ja syksyllä, ihan varhaisessa vaiheessa.
Kaipailen kuitenkin samanhenkistä juttuseuraa, kun kaikki kaverit vähän erilaisissa elämäntilanteissa.
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja Cara-mel
Tervetuloa @Santrana :)

Juhlat ohi ja mahdollisesti jäi oleelliset päivät taas hyödyntämättä. Toivon kyllä että torstain ja tämän päivän talletukset riittää, luotan preseedin tehoon :LOL: Digi näytti eilen aamulla taas vilkkuvaa ja testit loppu, pc näytti plussaa joten veikkaan et digi ois eilen illalla ollut plussa.
Mulle voi päivittää dpo 1 huomiselle.
 
Täälläki menkat kurvasi (omien laskujen mukaan) ajallaan. Flo yritti lyhentää luteaalivaihetta, pöljä sovellus ku kaikki edelliset kierrot on ollu siltä osin saman mittasia mutta ovis on joissain kierroissa myöhästyny ja siksi pidempi kierto:cautious::X3:

Oliskohan maalisvauva sit?? :ROFLMAO: tosin JOS ovis on ajallaan ni vaakamamboon mahdollisuudet on surkeat yövuorojen + sukujuhlien takia:poop: saas nähdä. Ryven nyt ensin viikon itsesäälin pohjamudissa ja nousen sieltä sitten taas..:LOL:
 
Heippa!

Olen uusi täällä. Itseasiassa plussannut viikko sitten. Veikkaan et la olisi helmikuun alussa. Kierto hieman epäsäännöllinen, joten vaikea sanoa. Olisin halukas liittymään fb:n helmivauvaryhmään. Onko sellainen olemassa ja pääseekö sinne liittymään? :)

Itselläni lapset -12 ja -15 eli kolmatta odotan. :) Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä kuumeilijoille!
 

Yhteistyössä