.

Kiitos! :love:

@Keppihevonen4 Itse olen tilannut raskauskeijulta. Olen käyttänyt niitä aina, kun olen ajatellut, että "testi, kuin testi". Ne on aina näyttänyt täysin valkoista :cautious:

@rust Eikä! Miten ihanaa! :love::love: Onnittelut! Alkujärkytys on aika kuvaava! Myönnän, että melkein teki eilen mieli itkeä järkytyksestä. Nyt on jo toivuttu :LOL:

@vuuti Toivottavasti ehditte talletella. Ärsyttävintä on se, kun ei saa edes mahdollisuutta piinailla. Meillä oli tässä kierrossa tasan yksi peittojen heiluttelu, että näköjään silläkin voi pärjätä (y)

ON: en ole koskaan saanut haamua/viivanpaikkaa, joten nyt sitten hirveä pelko että tuo testi on viallinen:ROFLMAO: Käyn ehkä hakemassa digin, niin pystyy varmistaan, kun ei tunnu "raskaana olevalta". Miehelle kerroin eilen. Jännitti ihan hirveästi hänen reaktionsa, mutta reaktio oli vain positiivinen. Sain paperit ulos yliopistolta viime kuussa, ja siitä hän oli hieman pahoillaan kun näin nopeasti jo tärppäsi :D
Kiitos!

Ajattelin käydä ostamassa lisää näitä tosi herkkiä testejä (5 mIU/ml) tänään, koska normitestin herkkyys on jo 25 mIU/ml, joten siinä ei varmaan vielä edes näkyisi mitään. Aiemminkin olen käyttänyt näitä herkkiä testejä, eikä niissä ole näkynyt yhtään mitään ja nyt taas selkeä viiva piirtyi samantien, eli hormonitason täytyy olla jo reippaasti korkeampi kuin 5 mIU/ml. Mut toisaalta menkat ei ole vielä edes myöhässä, joten tuskin se on vielä 25 mIU/ml.
 
Onnea ja tsemppiä plussanneille! :) Voin vain kuvitella fiiliksiä.

Luulen, että ovis oli vihdoin eilen. Oli ainakin selvää kipuilua pari päivää ja tänään ei enää oikeastaan lainkaan. En päässyt testaamaan torstaina, olisiko tullut hymynaama silloinkin.
 
@Keppihevonen4 Onnittelut! :love:

Kävin ostamassa testejä sekä digin, joka antoi äsken "raskaana 1-2" :love:Kai sitä täytyy asennoitua siihen, että helmikuinen saattaa tulla. Olo on hieman sekava tällä hetkellä. PC:n testejä on nyt kaksi pakettia, niin voi ensi viikolla varmistella :ROFLMAO:

@rust Varmaankin ihan normaalia alkuraskauteen liittyvää (y)
 
  • Tykkää
Reactions: rust
Ihania plussia, varovaiset onnittelut @lilia88 @Keppihevonen4 ja @rust :love::love::love: ja muillekin, jos joku unohtui kun selailin tässä kännykällä.

ON: menkat alkaa olla ohi. Viime kierrossa pohdin täälläkin, voiko niukat menkat olla merkki heikosta limakalvosta. Join sitten viime kierrossa greippimehua limakalvoja vahvistaakseni, vaikka luinkin jonkun artikkelin, että se on pelkkää huuhaata. Nyt menkat oli kuitenkin huomattavasti aiempia kiertoja runsaammat, minun mittapuulla ns. normaalit.

Ehkä greippimehu auttoi limakalvoon, ehkä ei, mutta taidan kokeilla uudestaan. Tosin nyt ollaan oltu alkukierto reissussa ja ollaan vielä viikko eikä hotellielämä ole mahdollistanut greippimehun juontia, mutta aloitan kun kotiudutaan.

Ovis ajoittuu oletetusti tässä kierrossa juhannusaatolle ja ollaan molemmat silloin edelleen lomalla, joten nyt on ainakin kaikki ulkoiset olosuhteet kohdillaan - jospa mekin oltaisiin kohta osa niitä lukuisia suomalaisia, joiden vauvat on saaneet alkunsa juhannuksena ;):ROFLMAO::rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Keppihevonen4
Menkat kaks päivää myöhässä tänään oli pakko testata, negaahan se näytti. Mikähän ihmeen hormonihäiriö sit onkaan meneillään. Teoriassa siis on olemassa yksi mahdollisuus, että olisi tärpännyt. Ilmeisesti nyt ei kuitenkaan näin ole.
 
Minut voinee siirtää plussanneisiin.

Tänään aamulämpö nousi 0.1 asteen verran, kun negakierrossa se yleensä laskee tällä dpo-päivämäärällä saman verran. Ja herkässä testissä viiva oli jo tasavahva kontrolliviivan kans.

Kai se on uskottava, että meille tulee helmivauva, jos kaikki vaan menee hyvin :love::love:

Tsemppiä kaikille vauvasta haaveilijoille!! Älkää menettäkö toivoa, eiköhän se vauva tule ennemmin tai myöhemmin tavalla tai toisella <3
 
Hei!
Voisin uskaltautua tänne mukaan.
Tänään jäi ehkäisy pois, ja kolmas lapsi olisi toiveissa. Tai siis mulle kolmas, miehelle toinen, mutta siis ensimmäinen yhteinen.
Ikääkin kun on ensiviikolla jo 34 neljä niin täytyy toivoa ettei siihen plussaan ikuisuutta menis.
Pitkä ehkäisy menkoitta takana joten laitetaan nyt vaikka tällaisilla tiedoilla kuin kp 1/28, yritys alkanut 06/18 ja kolmas toiveissa.
 
Ihana plussa aalto täällä! Onnea siis plussanneille! :love:

Itse join joskus parin kierron ajan greippimehua, mutta en huomannut mitään muuta vaikutusta, kuin että iho meni huonoon kuntoon. Liekö syy mehun vai jonkun muun. Olen kuitenkin lueskellu, että monilla tärpännyt "greippimehukuurin" aikana, eli ainahan kannattaa yrittää ;)

Meillä tosiaan miehellä tutkimus ens torstaina, flo näyttää minulle ovulaatiota huomiselle, mutta itse epäilen että ovulaatio oli jo eilen. En oo tässä kierrossa jaksanut tikuttaa, kun ei ikinä ole minulle tullut kuin korkeintaa hailakka toinen viiva. Kyllähän sitä aina toivoo, että jospa tämä kierto olis se meidän, mutta monesti oon joutunut jo pettymään.
 
Tervetuloa @HMami ja tsemppiä piinailijoille ja muille kuumeiluun! Kiva, että meillä alkaa tuo plussalista kasvaa! :love: Katoin muuten tuossa kierto- ja dpo-päiviä ja huomasin, että @aronoele on jo plussannut ja roikkuu vielä kp-listoilla? :) Lisäksi taustalla on @Orapihlaja89 n nimimerkistä tippunut 9 pois. (Miten niin jännitän täällä muiden puolesta, kun huomaa tämmösetkin) :oops:

Omaa napaa sen verran, että täällä olis tänään pitänyt olla ovis (ei juuri oireita) WomanLog'n mukaan, ja sänkyjumppaa sen mukaan harrasteltu pitkin mennyttä viikkoa ja tänään. Ei ehkä ole tärppiodotuksia tän kierron suhteen, kun kuitenkin kyseessä eka kierto ehkäisyn lopettamisen jälkeen, mutta pieni toive tietysti olemassa. Huomisesta eteenpäin voi siis minutkin lisätä piinailijoihin. Sitähän ei sit tiedä, että olenko edes ovuloinut, kun en tunnistamisen eteen tehnyt mitään testejä tai mitannut lämpöjä.
 

Yhteistyössä