.

Moikka! :) Tulin nyt kysymään täältä, että onko kellään Letrozolet käytössä? Itsellä eka kierto niillä menossa eikä menkkoja kuulu. R-testit valitettavasti negaa :cry: Eli onko teillä letrot pidentäneet kiertoa? Kiitos kovasti vastauksista jo etukäteen :love:
 
Mä kokeilin greippimehua joskus, kierto piteni ja luteaalivaihe, mulla normaalikierto oli silloin 17-21 joten ei haitannut yhtään.

@Sasusa Mun silmään näkyy haamulainen puhelimenkin näytöllä :cool: joten varovaiset onnittelut :)

Täällä täti kurvas heti aamusta, joten ei auta kun odotella syksyä, onneksi taas yhden kierron lähempänä sitäkin :D
 
@Persikka123 mulla kanssa mennyt iho huonoon kuntoon mutta juuri ennen greipin aloittamista.. Ehkä tuon hormonaalisen ehkäisyn jälkeen keho vieläkin hakee "normaalia".

@Miina- oho! Mä oon syönyt sitä nyt aika maltillisesti, toivotaan ettei ihan hirveesti veny..

@Jankesof sullakin siis eka greipillä?

@Santrana ja @Momon, paljonko joitte ja paljonko kierto piteni (vai pitenikö)?

Vähän arvelinkin että ekasta ei tärppää, mutta turhauttaa kun ei tiedä yhtään kauanko tässä menee. :unsure: :cry:
 
@Persikka123 mulla kanssa mennyt iho huonoon kuntoon mutta juuri ennen greipin aloittamista.. Ehkä tuon hormonaalisen ehkäisyn jälkeen keho vieläkin hakee "normaalia".

@Miina- oho! Mä oon syönyt sitä nyt aika maltillisesti, toivotaan ettei ihan hirveesti veny..

@Jankesof sullakin siis eka greipillä?

@Santrana ja @Momon, paljonko joitte ja paljonko kierto piteni (vai pitenikö)?

Vähän arvelinkin että ekasta ei tärppää, mutta turhauttaa kun ei tiedä yhtään kauanko tässä menee. :unsure: :cry:

Juu, tän kierron ajattelin testailla, sekä postissa odotan huomiseksi saapuvan tämän Pre Seedin jota täällä osa on maininnut toimivaksi :p Sit olis n. 3kk yrittämistä takana. Jos nytkään ei vielä, niin taidan pistää aivoni jäähylle.. Niinkuin monella on tapa sanoa, että jos stressaa ettei raskaaksi tule/kumpa tulisi jo.. niin ei se plussa sieltä tupsahda.. Yritän salakavalasti olla ajattelematta, mutta väkisin sitä ajattelee kun parhaat ystävät ovat joko raskaana/ synnyttäneet pienen nyytin :D <3 ja ajatus pomppii "jospa nyt, jospa nyt" ...

Elikkä en tiedä onko siis tietoni oikein tuolla. Lopetin pillerit 23.3.2018 ja luomu menkkulit tulivat 17.4, 10.5 ja 6.6.(kierto n. 24) nyt kun oli muutaman pv myöhässä ja ilmeni kierroksi 27. Ovis- testit käytössä ja FLO-sovellus katsoisi ovikseni olevan 18.6, en jätä pelkän sovelluksen varaan :p ja mieheni kanssa vehtaillaa melkein joka päivä, jos ei niin ainakin joka toinen :D Kerrotaan nyt ihan avoimesti sitten :D
 
Viimeksi muokattu:
Onko kenelläkään kokemusta pillereiden jälkeisestä raskautumisesta/ mitä ehkäisyä käytitte/kauanko? Minun kohdallani tosiaan 7vuotta oli ehkäisy (6v kapseli ja vikan vuoden cerazetet). Eli tosiaan voi mennä kuulemma 1-12kk hyvinkin .. Tosiaan 23v. vasta tästä ollaan, että ei ainakaan vielä pitäisi olla hankalampi saada lasta. Mutta kuulisin ilomielin pillerien lopetuksen jälkeisiä kokemuksia !! :)
 
@Wintersun Joo olenhan mie testaillut aamuisin mutta edelleen haaleaa.. one stepit on ainakin ihan perseestä sen oon todennut, 10 herkkyys ja niiden mukaan vois suoraan päätellä että kemiallinen tai muuten epäonnistunu, tämäkin.
Kävin ostamassa pc liuskapaketin kun joku täällä kehu niitä, niiden mukaan toivoa ehkä vielä olis, en kyllä tiedä miten vahvoja viivoja ootte niillä dpo 14 jo saanu. Voin laittaa kuvat.
 
@Jankesof Juu on plussa, sen ymmärrän, mutta edellinen plussa (digillä 1-2 varmistettu), valui vessanpönttöön kun vaan haaleni pois. Sitä plussaa ehdin viikon todistaa. Ja nyt oon saanu aamut taas tollaisia enemmän ja vähemmän haaluraisia ja pelkääm ettei miun vanhat limakalvot taaskaan pysty näillä hulluilla kiertopäivillä ketään matkassa pitämään.
 
@Jankesof Juu on plussa, sen ymmärrän, mutta edellinen plussa (digillä 1-2 varmistettu), valui vessanpönttöön kun vaan haaleni pois. Sitä plussaa ehdin viikon todistaa. Ja nyt oon saanu aamut taas tollaisia enemmän ja vähemmän haaluraisia ja pelkääm ettei miun vanhat limakalvot taaskaan pysty näillä hulluilla kiertopäivillä ketään matkassa pitämään.
Toivotaan parasta ja tsemppiä !!
 
@Wintersun kyllähän mie menin tilaamaan digitestin vkl.na kun oon ollu niin tulisilla hiilillä, vaikka miten yritin olla rauhassa ja odotella tulevaa viikkoa. Tänään pitäs tulla postin mukana. En vaan tiedä kestänkö nähä sitä tekstiä siinä kun ei se miulle mitään merkitse. Dpo varma, tikuilla selvä hehkuva, elämäni ensimmäinen ovisplussa, seuraavana iltana todella kovat kivut ja polttaminen, olin lähes varma että kysta puhkesi taas jotka näissä kierroissa sillon tällön vaivaa ja oon sairaalassaki joutunu olee nuorempana. Ja eka haamu silloin dpo 11 ko se oli niin kyl ne kaikki siihen viittais.
 
Greippimehusta, Mulla ei ole Greippi pidentänyt kiertoja. Olen juonut varmaan melkein 4 dl päivässä. Join sitä kierron alusta ovikseen asti. Toki oon jo monta kiertoa juonut, eikä r-testiin ole plussaa tullu. Mut kyl se limoihin on mun mielestä vaikuttanu.

On: Miehen näytteen tulokset tuli, ja ne oli tosi hyvät. Eli mikäli jotain häikkää on, niin se on kait sit mussa.
 

Yhteistyössä