.

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, etenkin teille jotka jo plussaa ehditte saamaan!

Jos bongaatte kunnon ovislimat, niin kauanko teillä kestää siitä yleensä ovikseen? Mulla oli ne jo toissapäivänä, mutta oviskipu loistaa edelleen poissaolollaan. En oo tikuttanu, kun meillä on ollut jo 5 päivää yövieraita. Aiemmissa kierroissa on kyllä oviksen tuntenut muutenkin. Mietin jo, että tuleepa tosi lyhyt kierto kun limat jo kp 9 ja luteaali 12pv. Mutta tuntuu kyllä, että välillä tosi lyhyt kunnon limoilla ja välillä pitemoi vähemmillä oireilla. Oisko sitten riippuvainen siitä, kummalta puolelta irtoaa.
 
Mut voi siirtää plussanneisiin :love: Tulen takaisin, jos tämä päättyykin huonosti. Eilen sain PC-liuskaan lähes tasavahvat viivat ja tänään myös one stepissä vahva viiva. Kiitos hirveästi kaikille tsempeistä! Luultavasti oli normaalia alkuraskauden vuotoa, kun sitä tuli vain dpo 14.

Hurjasti tsemppiä piinailijoille! (y) Varmaan käyn täällä edelleen lukemassa teidän kuulumisia :)

@janskusdff Aivan! Siinä tapauksessa voisi olla juuri ovikseen liittyvää vuotoa, vaikka ilmeisesti vuoto olikin runsaampaa? Pidän peukkuja :)

@Keppihevonen4 Testasitko uudestaan? :love:

@vuuti Mulla alkoi limailu aina pari päivää ennen ovista. Kunnon ovislimasta meni noin vuorokausi ovikseen. Toivotaan, että ovis on ollut ja saitte hyödynnettyä! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Helmi30
@lilia88 ennen testasin one stepeillä (toissa aamunako ne loppu, oli niitä ovistestien mukana tulevia näytteitä. Sain niillä valossa tihrustettavan haamun. Se siitä 10 herkkyydestä. Nyt täällä ohjeistuksen saaneena ostin paketin pc ja vkl.na tilatut digitkin saapu eilen vaikka vannoin ettei tää mee hullutukseen tällä kertaa :unsure:
 
@Sasusa kamalan vaikea kyllä sanoa.. näkyy noissa kuvaankin viiva/paikka o_O se mihin tulee plus merkki, oli sinulla selvempi.
Laitan kuvan omastani jonka tein nyt dpo 10 eli 6päivää sitten.katso liitettä 3889
Tähän testiin siis pitää tulla vaan yksi viiva, ei plussaa. Tämä oli se early detection versio :) mutta sulla kyllä näkyy selvästi tuo viiva! (pitääkö siis tulla + vai vaan | sinun testiin?) . :love:
 
Sotkinkin @Sasusa Miina- n tekemään + clearblue testiin. Pitäskin ettii mistä luin niistä että ymmärsin et luotettavuutta olis lisätty ja haaleakin viiva viiva. Itehän menin ja avasin sillon omani dpo 10 ja tiirasin sitä viivaa :cautious::oops:
Joo niin mäki lueskelin netistä ja siinä paketissa luki jotain tyyliin viivakun viiva :LOL: mutta en tiedä. Vieläkin kun kurkkasin testiä niin näkyi se samanen hailura ja kun avasin koko kapistuksen niin sen viivan juuressa on kyllä sellasta sinertävää.. https://aijaa.com/PjvLC8 testi aika kyllä menny jo monta tuntia sitten että en tiedä kuinka uskottava enään. :D[/QUOTE]
 
@Sasusa ai kamala nyt yllytän täällä jo muitaki repimään testejä auki :D Omalla vastuulla saanee piinailla, mutta näkyyhän siinä jotain! Toki nyt ei voi tuosta avatusta tulkita kun ollu yli ajan..
No sepä se... Nyt koitan maltillisesti vaan odotella. Vaikeaa se on! kuitenkin ollaan pupuiltu miehen kanssa nyt tässä kierrossa 4 kertaa jo ilman suojaa niin pitää jatkaa vaan samaan malliin joko menkat alkaa joskus tai maha kasvaa. Molempi parempi :D
 
@Miina- kiitos onnitteluista, en uskalla hyppiä ilosta ennenkun nään että jatkuu tälläkertaa. Jos oot vasta dpo 11 niin ei pc näytä välttämättä mitään, cb herkkyys eikö oo 10? Pc 25?
Tuo CB+ testi on 25 kuten pc myös, se CB early detection ois 10. Renkaan poisjätön jälkeen on menossa nyt yk3, 2 aiempaa kiertoa on loppunut dpo11. Kierto ollut 24-27 päivää riippuen siitä milloin ovis on.. nyt siis huomenna pitäs menkat alkaa.
 
@Keppihevonen4 kyllä toi musta on hyvännäkönen vaikka ihan ”aloitteleva viiva-analyytikko” olenkin :p

@Miina- pahoittelut ja tsemppiä!

Ihanaa kun taas monta plussannutta, toivottavasti jatkuu tuulet:love:

Omaa napaa sen verran että flown mukaan ke olisi pitänyt olla ovis mutta perjantaista keskiviikkoon pelkkää negaa näytti o-testit. Ei myöskään eilen ollut nippailuja ihmeempää ja limojen perusteella sanoisin että tulossa.. ei tosin haittaa jos kierto vähän pitenisi. Ollaan nyt talleteltu su-ke joka päivä ja jos vielä tänään ja huomenna jumppaillaan niin luulisi että ainakin osuu kohdilleeno_O

Mulla oli käytössä onestepin ovikset, onko niistä millaisia kokemuksia? Viime kierrossa oli apteekin oma ja se näyttii haleaa jo pari päivää ennen plussaa, nyt ei näkyvissä mitään..
 
Mulla käytössä one step ovistikut ja väriä alkaa piirtymään vasta edellisenä päivänä ennen ovulaatiota. Enkä ole itseasiassa koskaan saanut plussaa napattua. Mulla se ilmeisesti on tosi hetkellinen...Kun en testaa kun max 2 krt pv. Nyt vahva viiva oli eilen illalla ja tänään aamulla ei enää mitään. Kivut tulee myös muutaman tunnin sisällä vahvasta viivasta.
Onnea plussanneille:love:

Ihana päästä itsekin piinailemaan pian. Yritän tehdä itseni kanssa sopimusta etten testaile ennen dpo14. Mutta ei taida onnistua. Tunne ja malttamattomuus voittaa järjen :whistle:
Kuinka muut piinailijat? Yritättekö venyttää testailua?

Mulle voi laittaa 15.6 dpo 1. Kiitos:)
 
@tylleröinen_21 mulla oli nyt käytössä pc, onestep, cb kaksoishormooni digi ja apteekin oma. Itse en tykännyt noista one stepin liuskoista koska tosiaan ei näytä pahemmin toista viivaa niin tuntuu epäluotettavalta. Eilenkin kun digiin tuli hymynaama ja muihin ovistesteihin vahva plussa niin one step oli vielä haalea. Tänään aamulla one stepissä oli vasta saman vahvuiset viivat, mutta ei niin että testiviiva olisi tummempi kuin kontrolliviiva niinkuin pc:ssä. Itse siis suosittelisin eniten cb kaksoishormoni digiä ja pc liuskoja (y)
 

Yhteistyössä