.

Onpa täällä ollut hyvä keskustelu ovistesteistä, auttaa minuakin ymmärtämään testitulokset. Olen käyttänyt vain one steppejä, kun niitä tuli tilattua yk2 alussa iso kasa. Olen onnistunut sen jälkeen joka kierrossa saamaan tasavahvat viivat, en kontrolliviivaa vahvempaa, ja aina tullut kivut tasavahvojen viivijen jälkeen samana päivänä. Olen testannut vain kerran päivässä, yleensä 17.00 maissa. Siksi olen ollut vähän ihmeissäni, kun muiden testien ohjeissa ja teidän viesteissä selkeästi ollut enemmän niitä, joilla ovis tapahtuu vasta seuraavana päivänä plussasta - mutta nyt näiden viestien perusteella siis tämä on one steppien ominaisuus, että plussa tulee hyvin lähellä varsinaista ovista. Kiitos (y)

Niin ja mulla on kyllä tullut haaleita viivoja one stepin ovisliuskoihin useana päivänä ennen plussaa, mutta hyvin haaleita kyllä. Mun kokemus noista one stepeistä on kohtuu positiivinen, hyvin ne on sitten kuitenkin oviksen aina bonganneet ja hinta on kuitenkin niin matala, että siihen nähden on toimineet hyvin :)
 
Onnea plussista!

Olin jo sanomassa, että minuthan voisi tosiaan lisätä piinailijoihin mutta nyt vähän hämmentää. Pitäisi siis olla dpo6. Mutta tänään onkin ollut menkkamaisia kipuja ja vuotoa muttei kumminkaan niin kuin tavallisesti, kun menkat alkaa. (n) Nyt iltaa kohti ovismainen kipu toisella puolella sen kuin kovenee.

Ovistesteistä: olen onnistunut saamaan sen vain tässä kierrossa, mutta jos oireisiin oli uskominen niin oli vasta aikaisintaan seuraavana päivänä. Clearbluella testailin.
 
Ollut hulinaa kaverin häiden tiimoilta niin joutanu yhtään katsella mitä tänne kuuluu.

Mutta mutta. Pikku ylläri tänä aamuna ku testiin pamahti sellaset viivat ettei tarvinu arpoa. Kuukautiset ei ehtiny tulla kertaakaan niin pääsi vähän yllättämään. Mutta :love::love::love: Nyt kun vielä selviää mitkä viikot niin (y)
 
Ihania plussaviivoja täällä, toivotaan että teillä sujuu kaikki hyvin!

Pahoittelut @MannaL ja tsemppiä seuraavaan kiertoon!

Onnittelut @paupiu!

@Wintersun , hurjasti tsemppiä ja voimia!!

Tulihan ne oviskivut viimein, kolme päivää megalimoista. Vieraista huolimatta saatiin talletettua kp9 ja kp10 sekä tänään, ovispäivänä, kp12. Eli hyvin pääsee piinailemaan. Huomenna minulla dpo1. Tulossa vain 24pv kierto. Vasemmalta tuntuis irtoavan, toivottavasti on hyvä puoli!
 
Onnea plussanneet ja tsemppiä kaikille piinailuun ja kuumeiluun! (y)

@Wintersun Tsemppiä tähän päivään! (y)

@kuus+1 Mä ainakin tihrustin tuosta jotain viivan tynkää. :rolleyes:(y);)

Omaa napaa: pitäis olla dpo 5, mutta toissa päivänä ja eilen oli repivää kipua vasemmalla puolella alavatsaa ja vähän limoja, joten olisikohan sittenkin ollut ovis vasta silloin. Talleteltiin varulta, mutta en ota asiasta stressiä. Olen juhannuksen töissä, joten jos sitä sen jälkeen testailis, ellei sit ala menkat. Hyvää viikonloppua kaikille! :love:
 
@kuus+1 kovasti peukkuja että vahvistuu :love:

Näin on yksi virstanpylväs ohitettu :cry: ekaa kertaa ikinä yk4, kp 2/24-27
Luteaali jäi 10 päivään, onko tämmösellä edes mahdollisuutta minkään kiinnittyä? :(
Ei auttanut preseed, greippimehut jää nyt kauppaan jos oviksen sais vähän aikasemmaksi.
 
Hei! Oon ketjua jo pitkään seurannut, mutta vasta nyt uskalsin rekisteröityä kun itsellä pillerit loppui tuossa viikko sitten. En kuitenkaan oo ihan varma, onko tämä vielä yk 1, koska mies jahkailee :rolleyes: joka tapauksessa aion seurailla kiertoa. Ei tarvi kuitenkaan vielä lisätä mua listoille.

Oikeestaan mulla oli kysymys, johon ajattelin että täältä sais vastauksen. Nimittäin JOS nyt satutaan käyttämään tämän kuun hedelmälliset päivät hyödyksi, niin mulla ois piinaviikkojen aikaan tiedossa tyttöjen mökkireissu, johon sisältyis alkoholia. Alkoholista kieltäytyminen 100% varmuudella herättää epäilykset ja en kuitenkaan haluais julkistaa meidän mahd yritystä. Eli minä dpo päivinä se kiinnittyminen tapahtuu? Sitä ennenhän alkiolle ei pitäis olla haittaa alkoholista. Toki aion joka tapauksessa juoda aika maltillisesti, mutta jos tollasella sais vähän mielenrauhaa.

Anteeks ku sullon itteni keskusteluun tällasella omanapa-romaanilla :whistle: Onnea tuoreille plussille :love:
 
Tervetuloa @maloon ,toivottavasti mies näyttää pian vihreää valoa! Minä ainakin ajattelisin niin, että merkittävämpää on alkoholin määrä/käyttö plussan jälkeen kuin piinaviikoilla. Itse ainakin muutan tottumuksiani vasta plussan jälkeen, tosin käytänkin esim. alkoholia todella harvoin ja silloinkin pienissä määrissä. Eli hyvin voit varmasti nauttia mökkireissusta haluamallasi tavalla!
 
Siis ihan hirvee määrä plussia! Ihanaa, onnea kaikille :love::love:

Mää en tässä kierrossa oo oikeen kerenny ajatella koko ovista, niin menee nyt loppukierto vaan ihmetellessä. :D Ollaan käyty mökkeileen jne, on ollu kyllä ihana rentoutua.

Ja taas tsempit kaikille <3
 
Onnea kaikille plussanneille ja muille isot tsempit yritykseen! :love:

Mut voi kesäksi siirtää taustalle, yritän vähän ottaa etäisyyttä tähän vauva-asiaan. Elokuussa tulee koiravauva ja sen jälkeen aletaan katsomaan tätä vauva-asiaa uudestaan :)
 
@Wintersun miten meni tänään?

@maloon mä itse epäilen että alkoholi voi isommissa määrin estää kiinnittymisen ja tässä kierrossa ite jätin pois (saunakaljaa lukuun-ottamatta).

@Miina- kun alettiin yritys viime lokakuussa niin olin ihan varma että ekasta tärppää, niin kuin kolme aiempaakin raskautta, mutta eipä käynyt tällä kertaa niin. Mutta nyt vihdoin , kun toivo oli jo menetetty 9kuukautta myöhemmin sain tänään plussan :love:

Omaa napaa isosti ja varovaisen ylpeänä. Saanko esitellä , apteekin ultra, päivä pisusta dpo9 https://aijaa.com/0T8EHs

Mä en voi uskoa tätä, ja pelkään uskoa. Nyt pitää vaan odottaa ja toivoa että kaikki hyvin ja saatais helmikuussa pikkuinen :love::love::love:
 
Paljon onnea @kuus+1 :love: järjellä koitankin ajatella et ei se ”niin vaan tekemällä” onnistu, edes saman parin kesken. Eniten mua tässä jännittää et onko omassa kropassa kaikki ihan ok vielä, ja miehelle tämä olisi ensimmäinen. Simppatesteihin varaillaan aika tässä piakkoin, ihan vaan siksi kun se kotitesti näytti negatiivista kahdesta näytteestä. Saapahan kunnollisen vastauksen kun mieltä painaa jatkuvasti.
 
Paljon onnea @kuus+1 :love: järjellä koitankin ajatella et ei se ”niin vaan tekemällä” onnistu, edes saman parin kesken. Eniten mua tässä jännittää et onko omassa kropassa kaikki ihan ok vielä, ja miehelle tämä olisi ensimmäinen. Simppatesteihin varaillaan aika tässä piakkoin, ihan vaan siksi kun se kotitesti näytti negatiivista kahdesta näytteestä. Saapahan kunnollisen vastauksen kun mieltä painaa jatkuvasti.
No kyllä mäkin haluisin sen testin, jos kotitesti näyttää huonoa. Toki niistä oon kuullu paljon negaa.
Mullakin oli pelko ja tunne et jommassa kummassa vikaa. Molemmilla lapsia ennestään, mutta ei yhteisiä, ja lapset on jo aika isoja (nuorin alottaa 4-luokan).
 
  • Tykkää
Reactions: Miina-
Heippa jengi! Tänään on kp24 ja dpo8 tai 9. Mitään oireita ei oo mihinkään suuntaan, lugesteroneita käytän vielä ensi viikon keskiviikkoon asti. (yhteensä 12 päivää)
Mä vähän luulen, että me mennään sinne inseminaatioon. Omakannassa luki, että viimeisimpiin pistoshoitoihin yhdistetään inssi. Sitä en sitten tiedä, kuinka monta kiertoa me sit nyt mennään pelkästään tällä gonal-f + ovitrelle yhdistelmällä ennenkuin yhdistetään sit se inssi siihen.. Välikiertoa ei tarvii pitää, et heti seuraavaan kiertoon jatketaan pistoksia.
 

Yhteistyössä